Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πολύ όμορφο Βαγγέλη!
Βασικά μετά ωρίμου σκέψεως κατέληξα πως με ένα power bank έχεις καθαρίσει.
Μόνο αν μιλάμε για touring και gps κόλπα etc θα έμπαινα στον κόπο να περάσω καλωδίωση για usb.
Δεν ξερω πως το εβαλε ο Βαγγελης αλλα δεν χρειαζεται να περαστει καλωδιωση γιατι υπαρχει ετοιμη αναμονη με φισα πισω απο την μασκα Και με την αγορα συμβατης φισας για λιγα ευρω η δουλεια γινεται χωρις κοπο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Aκόμα τοποθετήθηκε μιά πρίζα USB, προστατευτικό ψυγείου και αυτοκόλλητα καλαμιών....

Για πες για το προστατευτικο του ψυγειου Δεν περιοριζει την ροη του αερα; Καταλαβες καμια διαφορα στην θερμοκρασια;
Επισης το βλεπεις να κανει δουλεια σε καποια πλευρικη κρουση;
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Για πες για το προστατευτικο του ψυγειου Δεν περιοριζει την ροη του αερα; Καταλαβες καμια διαφορα στην θερμοκρασια;
Επισης το βλεπεις να κανει δουλεια σε καποια πλευρικη κρουση;
Την έχω και εγώ απλά δεν την έχω τοποθετήσει ακόμα, οπότε δεν ξέρω αν υπάρχει καμία διαφορά στην θερμοκρασία, αν και δεν νομίζω να επηρεάζει τόσο πολύ. Προστατεύει σίγουρα από κλαδιά, πέτρες κλπ αλλά μόνο από μπροστά που μπορεί να καρφωθούν. Στο πλάι δεν παρέχει καμία προστασία. Είναι και αλουμίνιο... Για τα λεφτά της νομίζω είναι τίμια...
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Για πες για το προστατευτικο του ψυγειου Δεν περιοριζει την ροη του αερα; Καταλαβες καμια διαφορα στην θερμοκρασια;
Επισης το βλεπεις να κανει δουλεια σε καποια πλευρικη κρουση;
Μιάς και όργανο θερμοκρασίας δεν υπάρχει παρά μόνο λαμπάκι ένδειξης υψηλής θερμοκρασίας
δεν μπορώ να πώ αν ανεβάζει πιό μεγάλη θερμοκρασία ή όχι.
Χειμώνας είναι τώρα, κρύο κάνει, δεν υπάρχει πρόβλημα, το καλοκαίρι
θα δώ τι παίζει και αν ανεβάζει θερμοκρασία ξαναβάζω το πλαστικό.

Οσο για προστασία, από εμπρός πιστεύω πώς προστατεύει καλύτερα από χτυπήματα κλαδιών και
από πέτρες που πετάγονται από μηχανάκι που προηγείται.
Από το πλάι δεν νομίζω να προστατεύει πολύ....

Καθώς και η σίτα του φαναριού δεν ξέρω αν μειώνει την φωτεινότητα μιάς και νύχτα δεν
έχω κυκλοφορήσει ακόμα, άλλωστε η χρήση που κάνω στο μηχανάκι είναι ελάχιστη μιάς και
σε δεκατέσσερις μήνες που το 'χω έχω κάνει 2.800 χλμ........
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Δεν ξερω πως το εβαλε ο Βαγγελης αλλα δεν χρειαζεται να περαστει καλωδιωση γιατι υπαρχει ετοιμη αναμονη με φισα πισω απο την μασκα Και με την αγορα συμβατης φισας για λιγα ευρω η δουλεια γινεται χωρις κοπο
Πανεύκολα τοποθετήθηκε με παροχή ρεύματος από κάποιο ρελέ κάτω από την σέλα.
Εχει ρεύμα όταν ανοίγει ο διακόπτης.
Δεν ήθελα να μπλέξω με την φίσα πίσω από το φανάρι
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Mιλώντας γιά μπλέξιμο εννοούσα το βάλε-βγάλε του φαναριού. Κάπου εδώ
είχα διαβάσει γιά κάποιο παξιμάδι ή κόπιτσα (δεν θυμάμαι ακριβώς...) που
ενώ στό λύσιμο είναι εύκολο στο δέσιμο είναι λίγο μπλέξιμο και γι' αυτό
προτίμησα να το αποφύγω.
Η μπρίζα αγοράστηκε από μαγαζί εδώ γύρω στα 7 ευρώ αν θυμάμαι καλά
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Μου έκανε πάντως εντύπωση, η εφαρμογή που έχουν τα προστατευτικά του
ψαλιδιού. Κούμπωσαν και βιδώθηκαν πανεύκολα, έχοντας τις σωστές κούρμπες
και τις τρύπες για τις βίδες ακριβώς εκεί που έπρεπε.
Αντιθέτως η σίτα του φαναριού, ήθελε κάποιες μετατροπούλες γιά να
καθήσει σωστά στην θέση της
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Χρειάζεται πραγματικά σίτα στο φανάρι;
Έχει σπάσει κάποιος φανάρι;

Άντε μετά να καθαρίσεις το φανάρι από τα μυγάκια ή το χώμα, με την σίτα. :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Χρειάζεται πραγματικά σίτα στο φανάρι;
Έχει σπάσει κάποιος φανάρι;

Άντε μετά να καθαρίσεις το φανάρι από τα μυγάκια ή το χώμα, με την σίτα. :D
Μιάς και τα εδάφη εδώ έχουν αρκετή πέτρα συμβαίνει κι' αυτό...




Οι φώτο τυχαίες από το διαδίκτυο.....
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Χρειάζεται πραγματικά σίτα στο φανάρι;
Έχει σπάσει κάποιος φανάρι;

Άντε μετά να καθαρίσεις το φανάρι από τα μυγάκια ή το χώμα, με την σίτα. :D
Η απαντηση σε μενα για το αν χρειαζομαι το προστατευτικο του φαναριου ηρθε οταν ειδα την τιμη του
Η οποια μαζι με τα μεταφορικα ειναι περι τα 75 ευρω αν θυμαμαι καλα Αρα και να σπασει το κοστος αντικαταστασης για το crf ειναι σχετικα μικρο
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Η απαντηση σε μενα για το αν χρειαζομαι το προστατευτικο του φαναριου ηρθε οταν ειδα την τιμη του
Η οποια μαζι με τα μεταφορικα ειναι περι τα 75 ευρω αν θυμαμαι καλα Αρα και να σπασει το κοστος αντικαταστασης για το crf ειναι σχετικα μικρο
Πλάκα κάνεις......
22,19 κόστισε με μεταφορικά....

 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Mιλώντας γιά μπλέξιμο εννοούσα το βάλε-βγάλε του φαναριού. Κάπου εδώ
είχα διαβάσει γιά κάποιο παξιμάδι ή κόπιτσα (δεν θυμάμαι ακριβώς...) που
ενώ στό λύσιμο είναι εύκολο στο δέσιμο είναι λίγο μπλέξιμο και γι' αυτό
προτίμησα να το αποφύγω.
Η μπρίζα αγοράστηκε από μαγαζί εδώ γύρω στα 7 ευρώ αν θυμάμαι καλά
To "προβλημα" βρισκοταν εδω που εχω κυκλωσει και ηταν ενας αποστατης ενσωματομενος στην βαση


Και αυτο "προβλημα" λυθηκε ευκολα και δια παντος!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Mιλώντας γιά μπλέξιμο εννοούσα το βάλε-βγάλε του φαναριού. Κάπου εδώ
είχα διαβάσει γιά κάποιο παξιμάδι ή κόπιτσα (δεν θυμάμαι ακριβώς...) που
ενώ στό λύσιμο είναι εύκολο στο δέσιμο είναι λίγο μπλέξιμο και γι' αυτό
προτίμησα να το αποφύγω.
Η μπρίζα αγοράστηκε από μαγαζί εδώ γύρω στα 7 ευρώ αν θυμάμαι καλά
To "προβλημα" βρισκοταν εδω που εχω κυκλωσει και ηταν ενας αποστατης ενσωματομενος στην βαση


Και αυτο "προβλημα" λυθηκε ευκολα και δια παντος!
Έχει τύχει να βγάλω αρκετές φορές το φανάρι του CRF300L και δεν είχα ποτέ κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στην αφαίρεση ή στην τοποθέτηση του

Θεωρητικά το μόνο δύσκολο σημείο για να βγάλεις και να βαλεις το φανάρι είναι το ένα σημείο που θηλυκωνει το φανάρι, αλλά αν το κάνεις σωστά δεν έχεις πρόβλημα
Εγώ στην αφαίρεση αφού λύσω τις 4 βίδες του φαναριου στην συνέχεια πρώτα ξεθηλυκώνω το φανάρι από εκείνο το σημείο, και αντίστοιχα στην τοποθέτηση πρώτα θηλυκώνω το φανάρι σε εκείνο το σημείο, και δεν έχω πρόβλημα στο βάλε βγάλε του φαναριου
Το συγκεκριμένο σημείο είναι από την δεξιά πλευρά στην επάνω δεξιά βίδα του φαναριου, στο ίδιο σημείο που έχει τραβήξει τις παραπάνω φωτογραφίες ο konkost, που αν κατάλαβα καλά έκοψε με τροχό το σημείο που θηλυκωνει το φανάρι

Η δική μου άποψη είναι ότι αυτό το σημείο δεν πρέπει να κόβεται γιατί δεν το έχει βάλει τυχαία εκει ο Γιαπωνέζος, έχει μπει εκεί για να δέχεται αυτό το μεγαλύτερο βάρος του φαναριου και όχι οι βίδες, για να απορροφά αυτο τσαμπουκαδες από τους κραδασμούς στο χώμα και για να κάνει πιο σταθερό το φανάρι στο ξύλο που τρώει η μοτοσυκλέτα στο χώμα. Αν κοπεί αυτό, μετά το φανάρι θα στηρίζεται μόνο στις βίδες και εγώ προσωπικά ειναι κάτι που δεν το θέλω γιατί την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα την έχω κυρίως για χώμα και τρώει πολύ ξύλο και πολύ κραδασμό
Αυτή είναι η δική μου άποψη και αυτό που κάνω στο δικό μου CRF300L αλλά βεβαίως κάθε άλλη άποψη σεβαστή γιατί ο καθένας κάνει οτι γουστάρει στην μοτοσυκλέτα του και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!

 
Top Bottom