Honda CRF300L

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Το VOGE (rαlly;), το CFMOTO (450 mt;) και το RE (himalayan;) γιατι θα σε πανε πιο γρηγορα και πιο ξεκουραστα;
Τα CF Moto και RE εννοώ λόγω μεγαλύτερης ιπποδύναμης και ανεμοκάλυψης, το Voge στη στοκ μορφή πιο ξεκούραστα λόγω ανεμοκάλυψης. Δεν έχει σημασία αυτό βέβαια, άλλος ήταν ο σκοπός της απάντησης.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Voge και crf είναι ίδια κατηγορία μηχανάκια. Άντε να κερδίσει κάτι σε άνεση με τη ζελατίνα το voge αλλά με τις ταχυτητες αυτές Κλάιν. Τα RE και 450mt έχουν και περισσότερα κυβικά και πιο άνετες σέλες και από τα δύο. Σίγουρα θα σε ταξιδέψουν πιο άνετα.

Τώρα σχετικά με συζητήσεις για αναρτήσεις,δυνατότητες κλπ σε μια τέτοια ομάδα χωρίς οικονομικά συμφέροντα και χωρίς κρυφές αντζεντες απλά δεν χρειάζεται να στρογγυλευουμε τις απόψεις μας. Και αυτό είναι προς όφελος μας στη τελική.

Το crf μέχρι πρόσφατα έπαιζε μόνο του στη κατηγορία και στα λεφτά. Από την στιγμή που βγήκαν στην αγορά το voge και τώρα τι ανανεωμένο himalayan και το cf αναπόφευκτα θα υπάρξουν συγκρίσεις.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Voge και crf είναι ίδια κατηγορία μηχανάκια. Άντε να κερδίσει κάτι σε άνεση με τη ζελατίνα το voge αλλά με τις ταχυτητες αυτές Κλάιν. Τα RE και 450mt έχουν και περισσότερα κυβικά και πιο άνετες σέλες και από τα δύο. Σίγουρα θα σε ταξιδέψουν πιο άνετα.

Τώρα σχετικά με συζητήσεις για αναρτήσεις,δυνατότητες κλπ σε μια τέτοια ομάδα χωρίς οικονομικά συμφέροντα και χωρίς κρυφές αντζεντες απλά δεν χρειάζεται να στρογγυλευουμε τις απόψεις μας. Και αυτό είναι προς όφελος μας στη τελική.

Το crf μέχρι πρόσφατα έπαιζε μόνο του στη κατηγορία και στα λεφτά. Από την στιγμή που βγήκαν στην αγορά το voge και τώρα τι ανανεωμένο himalayan και το cf αναπόφευκτα θα υπάρξουν συγκρίσεις.
Νομιζω οτι κανενας σε αυτο το νημα δεν στρογγυλευει τις αποψεις του (για να δικαιολογησει την επιλογη του; )

Πιστευω οτι η μοναδικη "δικαιη" συγκριση που μπορει να γινει ειναι μονο μεταξυ voge rally και crf rally Oπου με την τιμη που εχει το crf rally+ το απαραδεκτο αμορτισερ φυσικα και χανει κατα κρατος
Το crf 300L μπορει να ειναι λογω λιγων κυβικων και ηπιων επιδοσεων μια πιθανη επιλογη μαζι με τα cf 450mt και το himalayan για καποιον σε καμια ομως περιπτωση δεν μπορει να συγκριθει μαζι τους Αυτη την στιγμη και προς το παρον ειναι το μοναδικο μικρο ον ΟΦ που μπορει καποιος να αγορασει καινουριο

Για το crf 300L το χω ξαναπει: Το θεωρω ακριβο στα 6300 (+σχεδον 70 για ποδια κινητηρα + σχαρα κανα 100ρι + αμορτισερ περι τα 500) Θα επρεπε λοιπον να ειναι τουλαχιστον ενα χιλιαρικο κατω για να πεις οτι καποιος χωρις "τυψεις" θα παει ταμειο
...Και φυσικα και αυτο αν καποιος το συγκρινει εχοντας σαν κρητηριο την τιμη (και μονο αυτην) και αυτο λογικο ειναι να χανει γιατι η διαφορα ακομα και στα 6300+ με τα 4600 του voge ειναι πολυ μεγαλη
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Να το χαρείς! Αγαπημένο Honda (το Rally ακόμη πιο πολύ :inlove:).

*Αμορτισέρ πίσω άμεσα, ακόμη και το απλό YSS θα στο κάνει αγνώριστο
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Να το χαρείς! Αγαπημένο Honda (το Rally ακόμη πιο πολύ :inlove:).

*Αμορτισέρ πίσω άμεσα, ακόμη και το απλό YSS θα στο κάνει αγνώριστο
Σε ευχαριστω. Ο,τι προτείνει ο μίστερ μίστερ μόνο...ειδικός στα χονδα...
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L

Μία πολύ πολύ καλή εξήγηση του αδύναμου σημείο του CRF. Νομίζω από όσους έχω δει, τα εξηγεί απλά και ουσιαστικά ο τύπος (καλύτερα και απο την ξανθιά ντίβα). Από το 2:30 μέχρι το 4:50.

p.s. Εξαιρετικό το καινούργιο KLX, κρίμα που δεν έρχεται Ευρώπη.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πως τόλμησε να μπει σε track με τη στοκ ανάρτηση; Νόμιζα ότι υπήρχε παγκόσμια οδηγία παντού να μην δέχονται τα CRF με στοκ αναρτήσεις.
Για το αλλο βιντεακι που ο τυπος το παει ταπα γιατι δεν λες τιποτα;
:secret:Και αυτο με στοκ αναρτησεις ειναι!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για τον tc-drift που ζήτησε φωτογραφικό υλικό...



Είναι όμορφο το χοντακι να το χαίρεσαι! Προσωπικά εκτός από τις αναρτήσεις δεν έχω να του προσαψω κάτι άλλο. Σε εμφάνιση,φινίρισμα αλλά και μοτεράκι ακόμα για τα κυβικά του είναι τόσο όσο και παραπάνω. Οκ η χοντα παίρνει κεφάλια στις τιμές, εγώ εκεί κολλάω που δεν σε εξασφαλίζει με μια σωστή ανάρτηση. Κατά τα άλλα όμως έχει αποδειχτεί και σκληροτράχηλο και εργάτης.

Κούτα το πήρες η δεύτερο χέρι? Καινούργιο φαίνεται.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l

Μία πολύ πολύ καλή εξήγηση του αδύναμου σημείο του CRF. Νομίζω από όσους έχω δει, τα εξηγεί απλά και ουσιαστικά ο τύπος (καλύτερα και απο την ξανθιά ντίβα). Από το 2:30 μέχρι το 4:50.

p.s. Εξαιρετικό το καινούργιο KLX, κρίμα που δεν έρχεται Ευρώπη.
Καλα τα λεει!
Πραγματι με ενα περιπου 500αρικο για ενα αμορτισερ και ενδεχομενως και μια φτηνη αναβαθμιση του μπροστινου εχεις πλεον μια πολυ αξιομαχη μοτοσυκλετα
Επισης ειναι γεγονος οτι οι περισσοτερες μοτοσυκλετες χαμηλου κοστους (οχι για τους ελληνες) καποια στιγμη θα χρειαστουν αναβαθμιση στις αναρτησεις αν και οταν θα πιεστουν περαν των οριων τους
Βεβαια ειναι αλλο πραγμα να θελεις συν 500 με το καλημερα και αλλο οταν και αν!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και αλλο ενα βιντεακι για τον Augotaraxos που αποδεικνυει οτι οταν υπαρχουν τα χερια και οι στοκ αναρτησεις του crf ...κααααλες ειναι
 
Top Bottom