δηλαδη τι ακριβως ηταν το απαιτητικο στο ταξιδι που κανατε?
οσο για την πισω φλατζα που λες, ειναι γνωστο προβλημα των lc8 κινητηρων οπου το καρτερ παρουσιαζει με τα χρονια οξειδωση και θελει λυσιμο για να φτιαχτει (αντικατασταση φλατζας και φλατζοκολλα στο σημειο)
ωστοσο βεβαια δεν ειναι σε καμμια περιπτωση σημαντικο προβλημα/χοντρη ζημια, καθως το μονο sideffect που εχει αυτο το φαινομενο ειναι οτι απλα λερωνεται το μοτερ με λαδια
η λιστα με τα θεματακια των lc8 ειναι σιγουρα μεγαλη αλλα σχεδον κανενα απο αυτα δεν ειναι βασικα, ειναι ολα μικρα αλλα φυσικα αν ο ιδιοκτητης δεν εχει ορεξη να ασχοληθει, θα τον ταλαιπωρησουν και δε θα ευχαριστηθει το μηχανακι...γι αυτο και εξαλλου αυτα τα μηχανακια απαιτουσαν μερακλιδες ιδιοκτητες, οι οποιοι θα ασχολιοντουσαν να φτιαξουν τα χαζοθεματακια του...οσο για την καταναλωση οπως ειπα, ναι, ηταν θεμα ρυθμισης...οποιος ασχολιόταν και με αυτο, η καταναλωση επεφτε δραματικα, ειτε στα ψεκαστα, ειτε στα καρμπυρατερατα...με τα δε ψεκαστα, δεν χρειαζοσουν καν δυναμομετρα μιας και με pc5+autotune απλα δεν εκανες τιποτα...
αυτα για να λεμε τα πραγματα ως εχουν...τωρα βεβαια, στην αγορα υπαρχουν αρκετες επιλογες απο μηχανακια για ολο τον κοσμο...τα 950/990 εξαλλου παλιωσαν και πλεον ειναι δυσκολο να βρεις μηχανακι της προκοπης...ωστοσο πλεον η αγορα εχει αρκετα περισσοτερες ''τιμιες'' οδηγοκεντρικες επιλογες για ολα τα γουστα και για αρκετες τσεπες