amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Και πήγα στο σχολείο το πρωί, ξέχασα να περάσω από το μίνι μάρκετ μετά.
Θα αναγκαστώ να βγω πάλι, σιδεροκωλες σήμερα, ωφου
Θα αναγκαστώ να βγω πάλι, σιδεροκωλες σήμερα, ωφου
Μια χαρα τα βλέπεις!Παίρνουμε λοιπόν για test την σημαντικότερη μοτό του 2022 (κατα την γνωμη μου) και πεταγόμαστε μέχρι την Σπάρτη (όπου έχουμε οργανώσει ενα συγκριτικό supermotard).
Παίρνουμε και ένα φίλο μαζί μας με 990 (η μπορεί να είναι ήδη εκεί)
Κάνουμε και ένα κομμάτι σφιχτό στην γυρω περιοχή, γυρνάμε πίσω την ίδια μέρα ή και την επόμενη και γράφουμε ΄΄κάτι'' που το οναμάζουμε test.
Βάζουμε και της καταναλώσεις από τα 2 γεμίσματα που κάναμε.
Τι να πω....μάλλον γέρασα και τα βλέπω λίγο αλλιώς τα πράγματα.
Για να προλάβω μερικούς.
Κάτοχος όλων των ΜΟΤΟ (και όχι μόνο) από το πρώτο τεύχος.
FixedΜια χαρα τα βλέπεις!
Μετά την εποχή Χατζάρα και μετά την εποχή Καραχάλιου, το επίπεδο είναι χαμηλό.
Αναγνώστης ΜΟΤΟ από το 1992 (15 χρονών τότε!), τα τελευταία χρόνια ίσα-ίσα τα ξεφυλιζα και τα έβαζα στο ράφι.
Τελευταίο τευχος που αποφάσισα να αγόρασω ήταν του Δεκεμβρίου του 2021, ετσι για να έχω όλα τα τεύχη αυτών των 30 ετών.
Έχει ξανασυζητηθεί το θέμα αυτό και η προσωπική μου γνώμη είναι ότι το περιοδικό είναι πλέον αρκετά ενδιαφερόν. Κάποια στίγμη όντως είχε γίνει σούπα αλλά πλέον νομίζω ότι γίνεται καλή δουλειά. Σίγουρα υπάρχουν μελανά σημεία, κακά τα ψέμματα είναι επίχειρηση και κάποιοι ζουν τις οικογένειες τους από αυτό.
Τυχαίνει να διαβάζω τις τελευταίες μέρες ένα επετειακό ΜΟΤΟ με παλιότερα τεστ, σίγουρα τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά από το 1985 μέχρι σήμερα και φυσικά τα τεστ δεν μπορούν να είναι ίδια. Δεν είμαστε εμείς ίδιοι καταρχήν, πόσοι από τους σημερινούς αναγνώστες (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) θα κάτσουν να διαβάσουν τα εκτενή τεχνικά που έγραφε ο Χατζάρας, πόσοι ακόμα έχουμε την αγνή λαχτάρα - μπουχτισμένοι πλέον από πληροφορία, βίντεο, τεστ ράιντς και εκθέσεις που έχουν τα περισσότερα νέα μοντέλα - να διαβάσουμε 5-10 γραμμές για την μοτοσυκλέτα των ονείρων μας που βλέπαμε ΑΝ είμασταν τυχεροί μόνο σε καμιά βιτρίνα? Και φυσικά σε πόσους έχει μείνει αυτή η εξανειδικευμένη, σχεδόν θρησκευτική, λατρεία για τους 2 τροχούς όταν πλεόν είμαστε σε ηλικίες που τα καθημερινά προβλήματα και δυσκολίες μας έχουν αλλάξει, ο ρομαντισμός έχει πλέον μειωθεί.
Επειδή παρακολουθώ γενικά τον χώρο της μοτοσυκλέτας και η γκρίνια για τα περιοδικά είναι σχεδόν παγκόσμια, ποιο είναι το μέσο της ενημέρωσης που πιστεύετε ότι είναι άμεμπτο ή καλύτερο? Γιατί εγώ βλέπω ώραίες παραγωγές στο YouTube που είναι από πρώην παραδοσιακά περιοδικά, νέες ηλεκτρονικές πλατφόρμες και moto infuencers που φαίνεται να είναι γνήσιοι και αδέκαστοι αλλά ζουν και αυτοί από τα views και τις διαφημίσεις. Δεν υπολογίζω τους διάφορους vloggers που βάζουν μια κάμερα στο κράνος και λένε το μακρύ τους και το κοντό τους, για μένα πρέπει ο κριτής μιας μοτοσυκλέτας να έχει κάποια "διαπιστευτήρια" ώστε να εμπιστευθώ την γνώμη του.
Μην με παρεξηγήσετε, κι εγώ κάποιες φορές βλέπω κάποια πράγματα που δεν μου αρέσουν, νομίζω όμως ότι από όλα τα μέσα μπορούμε να πάρουμε κάτι, να φιλτράρουμε τις διάφορες απόψεις και κριτικές ώστε να βγάλουμε ενα, υποκειμενικό πάντα, συμπέρασμα.
και γω τα διαβαζω και τα αγοραζω....περα της γραφης βγαζεις και συμπερασματα στα ψηλα γραμματα..πχ φρεναρισμα 120-40,επιταχυνση 80-140 κτλπΈχει ξανασυζητηθεί το θέμα αυτό και η προσωπική μου γνώμη είναι ότι το περιοδικό είναι πλέον αρκετά ενδιαφερόν. Κάποια στίγμη όντως είχε γίνει σούπα αλλά πλέον νομίζω ότι γίνεται καλή δουλειά. Σίγουρα υπάρχουν μελανά σημεία, κακά τα ψέμματα είναι επίχειρηση και κάποιοι ζουν τις οικογένειες τους από αυτό.
Τυχαίνει να διαβάζω τις τελευταίες μέρες ένα επετειακό ΜΟΤΟ με παλιότερα τεστ, σίγουρα τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά από το 1985 μέχρι σήμερα και φυσικά τα τεστ δεν μπορούν να είναι ίδια. Δεν είμαστε εμείς ίδιοι καταρχήν, πόσοι από τους σημερινούς αναγνώστες (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) θα κάτσουν να διαβάσουν τα εκτενή τεχνικά που έγραφε ο Χατζάρας, πόσοι ακόμα έχουμε την αγνή λαχτάρα - μπουχτισμένοι πλέον από πληροφορία, βίντεο, τεστ ράιντς και εκθέσεις που έχουν τα περισσότερα νέα μοντέλα - να διαβάσουμε 5-10 γραμμές για την μοτοσυκλέτα των ονείρων μας που βλέπαμε ΑΝ είμασταν τυχεροί μόνο σε καμιά βιτρίνα? Και φυσικά σε πόσους έχει μείνει αυτή η εξανειδικευμένη, σχεδόν θρησκευτική, λατρεία για τους 2 τροχούς όταν πλεόν είμαστε σε ηλικίες που τα καθημερινά προβλήματα και δυσκολίες μας έχουν αλλάξει, ο ρομαντισμός έχει πλέον μειωθεί.
Επειδή παρακολουθώ γενικά τον χώρο της μοτοσυκλέτας και η γκρίνια για τα περιοδικά είναι σχεδόν παγκόσμια, ποιο είναι το μέσο της ενημέρωσης που πιστεύετε ότι είναι άμεμπτο ή καλύτερο? Γιατί εγώ βλέπω ώραίες παραγωγές στο YouTube που είναι από πρώην παραδοσιακά περιοδικά, νέες ηλεκτρονικές πλατφόρμες και moto infuencers που φαίνεται να είναι γνήσιοι και αδέκαστοι αλλά ζουν και αυτοί από τα views και τις διαφημίσεις. Δεν υπολογίζω τους διάφορους vloggers που βάζουν μια κάμερα στο κράνος και λένε το μακρύ τους και το κοντό τους, για μένα πρέπει ο κριτής μιας μοτοσυκλέτας να έχει κάποια "διαπιστευτήρια" ώστε να εμπιστευθώ την γνώμη του.
Μην με παρεξηγήσετε, κι εγώ κάποιες φορές βλέπω κάποια πράγματα που δεν μου αρέσουν, νομίζω όμως ότι από όλα τα μέσα μπορούμε να πάρουμε κάτι, να φιλτράρουμε τις διάφορες απόψεις και κριτικές ώστε να βγάλουμε ενα, υποκειμενικό πάντα, συμπέρασμα.
Ακριβώς αυτή ήταν η τελική του και στο δικό μου enduro. Το ταξίδευα με 110.640 sm νομίζω ότι είχε 164km/h τελική , πάνε και 20 χρόνια από τότε που είχα το πρώτο .
Ταξίδευε 130+ δικαβαλο από Αθήνα για Αλεξανδρούπολη και στάση μόνο για καύσιμα .
Αν είχαμε μυαλό τοτε θα είχαμε πάρει τρανσαλπ .
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk