ΚρυάδεςΑυτό η crf 300 rally?? Ιδού η τεράστια αποριαχαχαχααχαχαχ
Μέχρι και ο konkost ...kove θα πειΑυτό η crf 300 rally?? Ιδού η τεράστια αποριαχαχαχααχαχαχ
Για 10 με 11 αφήναν υπονοούμενα.Γιατί είχε βγει μια βρώμα για 14κ η μπερδευτηκα με καμοια άλλη έκδοση;;; επίσης έχει βάσει για roadbook η μπαίνεις στην διαδικασία για αλλαγή πύργου;;;
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άρα είναι το 15 λίτρο αυτό στα 8κ σωστά;;;Για 10 με 11 αφήναν υπονοούμενα.
Με 8 χιλιάρικα θέλεις και βάση για roadbook.....
Τσίπης.
Ψώνισε ρε θες και φουλ έξτρα..χαχαχαχ. Νομίζω με το ένα τεποζιτο ειναι αυτό. Νομίζω...Άρα είναι το 15 λίτρο αυτό στα 8κ σωστά;;;
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άρα είναι το 15 λίτρο αυτό στα 8κ σωστά;;;
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι ένα διπλό διαιρεμένο εμπρός συνολικά 14 λίτρων που ενώνεται με σωληνάκια και κατεβάζει αρκετά χαμηλά το κέντρο βάρους.Ψώνισε ρε θες και φουλ έξτρα..χαχαχαχ. Νομίζω με το ένα τεποζιτο ειναι αυτό. Νομίζω...
Kove λογιαΜέχρι και ο konkost ...kove θα πει
...είχα την εντύπωση ότι στα R2R (aka Ready to Race) "προϊόντα" οι αναρτήσεις δουλεύουν "όπως πρέπει" όταν πιέζονται,Χμμμμμ.... αυτό το βιντεάκι νομίζω πως βάζει αρκετά τα πράγματα στη θέση τους. Αρκετά καλό αλλά όχι τόoooσο καλό. Βασικά είναι ένα σχετικά αδύναμο On/Off (για 450) με πολύ καλές αναρτήσεις που δουλεύουν όταν τις πιέζεις αλλά μάλλον κουραστικές για διήμερες και τριήμερες βόλτες στα βουνά. Θεωρώ πως αn κάποιος το σκέφτεται είναι βίντεο που θα πρέπει να δει για να καταλάβει τι θα αγοράσει.
Και πολύ σωστή είναι η εντύπωση σου Βασίλη. Μπορείς όμως -εσύ ή εγώ ή ο τυπικός αντβεντσουράς- να πιέζεις μια ανάρτηση που είναι προορισμένη για γρήγορη χωμάτινη χρήση επί 3 ημέρες; Γιατί αν δεν μπορείς απλά θα σε ξεπατώσει....είχα την εντύπωση ότι στα R2R (aka Ready to Race) "προϊόντα" οι αναρτήσεις δουλεύουν "όπως πρέπει" όταν πιέζονται,
(για τους κοινούς θνητούς -aka: not R2R suitable- υπάρχει και η ...χόνδα...).
Επίσης, αν η σχετική "αδυναμία" στο μοτέρ συνεπάγεται αξιοπιστία, τότε "πα μαλ".
Με άλλα λόγια:
εφόσον τα κινεζικά μότο-προϊόντα ακολουθήσουν την ποιοτική βελτίωση πχ των νοτιορεατικών στα αυτοκίνητα,
κράτωντας ΟΜΩΣ την λογική τιμή, τότε είναι καλοδεχούμενα και σίγουρα θα το σκεφτώ, αν/όταν οι συνθήκες επιτρέψουν.
/// Β