KOVE 450 RALLY

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Ωχ ωχ ωχ... 7495€ με προπαραγγελια....

Το λες και ΠΟΛΥ καλή τιμή.....

Σταματήστε ότι κάνετε να συζητησουμε ήρεμα χαχαχα

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
Και με 8 χιλιάρικα καλή τιμή θα είναι αν είναι αυτό που όλοι λένε. Κανένας δεν έχασε κάνοντας λίγο υπομονή.
Να πούμε εδώ πως έχουμε κάποιες διαφορές σε άλογα λόγο Euro5. Όχι ότι είναι σημαντικό -για μένα- αλλά έτσι για την πληροφορία.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Γιατί είχε βγει μια βρώμα για 14κ η μπερδευτηκα με καμοια άλλη έκδοση;;; επίσης έχει βάσει για roadbook η μπαίνεις στην διαδικασία για αλλαγή πύργου;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
Γιατί είχε βγει μια βρώμα για 14κ η μπερδευτηκα με καμοια άλλη έκδοση;;; επίσης έχει βάσει για roadbook η μπαίνεις στην διαδικασία για αλλαγή πύργου;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για 10 με 11 αφήναν υπονοούμενα.

Με 8 χιλιάρικα θέλεις και βάση για roadbook.....

Τσίπης.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Για 10 με 11 αφήναν υπονοούμενα.

Με 8 χιλιάρικα θέλεις και βάση για roadbook.....

Τσίπης.
Άρα είναι το 15 λίτρο αυτό στα 8κ σωστά;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Άρα είναι το 15 λίτρο αυτό στα 8κ σωστά;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ψώνισε ρε θες και φουλ έξτρα..χαχαχαχ. Νομίζω με το ένα τεποζιτο ειναι αυτό. Νομίζω...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
Άρα είναι το 15 λίτρο αυτό στα 8κ σωστά;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ψώνισε ρε θες και φουλ έξτρα..χαχαχαχ. Νομίζω με το ένα τεποζιτο ειναι αυτό. Νομίζω...
Είναι ένα διπλό διαιρεμένο εμπρός συνολικά 14 λίτρων που ενώνεται με σωληνάκια και κατεβάζει αρκετά χαμηλά το κέντρο βάρους.

Όλες οι πληροφορίες εδώ

42 άλογα στον στρόφαλο και ποδιά από ανθρακόνημα, έτσι για να δώσω λίγο αλατοπίπερο στη συζήτηση
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €55.04 29%OFF | For Colove 450 Rally Motorcycle Black Saddle Bag Support Bars Mount Bracket Rear Rack


Μόνο και μονο που έχει άπειρα έξτρα από τώρα..... Αξίζει και αν σπάσει βάζεις ένα drz400 πάνω και ξενιαζεις.... Ορματε να τα πάρουμε 4000 σε 3 χρόνια

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Καλημέρα...
Στο site της εταιρείας αναφέρει ότι το βάρος του αγωνιστικού 450 rally ex είναι 128 kgr άδειο.... Αντίστοιχα το ktm 450 rally replica ζυγίζει 139 kgr άδειο !!!!!
Τι γίνεται έχουν ανακαλύψει κάτι, που όλος ο υπόλοιπος κόσμος αγνοεί;;; ή μήπως είναι απλά.....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
Χμμμμμ.... αυτό το βιντεάκι νομίζω πως βάζει αρκετά τα πράγματα στη θέση τους. Αρκετά καλό αλλά όχι τόoooσο καλό. Βασικά είναι ένα σχετικά αδύναμο On/Off (για 450) με πολύ καλές αναρτήσεις που δουλεύουν όταν τις πιέζεις αλλά μάλλον κουραστικές για διήμερες και τριήμερες βόλτες στα βουνά. Θεωρώ πως αn κάποιος το σκέφτεται είναι βίντεο που θα πρέπει να δει για να καταλάβει τι θα αγοράσει.

 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Χμμμμμ.... αυτό το βιντεάκι νομίζω πως βάζει αρκετά τα πράγματα στη θέση τους. Αρκετά καλό αλλά όχι τόoooσο καλό. Βασικά είναι ένα σχετικά αδύναμο On/Off (για 450) με πολύ καλές αναρτήσεις που δουλεύουν όταν τις πιέζεις αλλά μάλλον κουραστικές για διήμερες και τριήμερες βόλτες στα βουνά. Θεωρώ πως αn κάποιος το σκέφτεται είναι βίντεο που θα πρέπει να δει για να καταλάβει τι θα αγοράσει.

...είχα την εντύπωση ότι στα R2R (aka Ready to Race) "προϊόντα" οι αναρτήσεις δουλεύουν "όπως πρέπει" όταν πιέζονται,
(για τους κοινούς θνητούς -aka: not R2R suitable- υπάρχει και η ...χόνδα...).
Επίσης, αν η σχετική "αδυναμία" στο μοτέρ συνεπάγεται αξιοπιστία, τότε "πα μαλ".
Με άλλα λόγια:
εφόσον τα κινεζικά μότο-προϊόντα ακολουθήσουν την ποιοτική βελτίωση πχ των νοτιορεατικών στα αυτοκίνητα,
κράτωντας ΟΜΩΣ την λογική τιμή, τότε είναι καλοδεχούμενα και σίγουρα θα το σκεφτώ, αν/όταν οι συνθήκες επιτρέψουν.
/// Β
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
...είχα την εντύπωση ότι στα R2R (aka Ready to Race) "προϊόντα" οι αναρτήσεις δουλεύουν "όπως πρέπει" όταν πιέζονται,
(για τους κοινούς θνητούς -aka: not R2R suitable- υπάρχει και η ...χόνδα...).
Επίσης, αν η σχετική "αδυναμία" στο μοτέρ συνεπάγεται αξιοπιστία, τότε "πα μαλ".
Με άλλα λόγια:
εφόσον τα κινεζικά μότο-προϊόντα ακολουθήσουν την ποιοτική βελτίωση πχ των νοτιορεατικών στα αυτοκίνητα,
κράτωντας ΟΜΩΣ την λογική τιμή, τότε είναι καλοδεχούμενα και σίγουρα θα το σκεφτώ, αν/όταν οι συνθήκες επιτρέψουν.
/// Β
Και πολύ σωστή είναι η εντύπωση σου Βασίλη. Μπορείς όμως -εσύ ή εγώ ή ο τυπικός αντβεντσουράς- να πιέζεις μια ανάρτηση που είναι προορισμένη για γρήγορη χωμάτινη χρήση επί 3 ημέρες; Γιατί αν δεν μπορείς απλά θα σε ξεπατώσει.

Το βίντεο το έβαλα όχι ως αρνητικό και όχι ως θετικό. Νομίζω πως είναι μια αρκετά αντικειμενική ματιά και καθορίζει τη πραγματική χρήση της μοτοσυκλέτας με τα θετικά και τα αρνητικά της. Το αν ταιριάζει ή όχι στη χρήση που θέλει ο καθένας είναι προσωπική υπόθεση. Αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom