KOVE 450 RALLY

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τρομερο μηχανακι, φοβερη τιμη. Οσο για το βιντεο, απλα βλακειες. Οι utubers/δημοσιογραφοι ειναι αφοπλιστικα ειλικρινεις (σε υποπτο βαθμο), οταν δοκιμαζουν κινεζικα μηχανακια, ποτε δε βρισκουν κατι κακο με τα επωνυμα που τους δινουν οι αντιπροσωποι περα απο ασαφη συμπερασματα.

Τωρα για τη δυναμη, τι να πει κανεις, δεν βρεθηκε ανθρωπος να πει τιποτα για το δρομισιο crf450 που ειναι 38 αλογα στον τροχο, βρισκουν ομως το kove αργο χαχαχαα και βαρυ λεει για εντουρο μηχανακι (το μηχανακι ειναι αντβ αλλα μαλλον δεν το εχουν καταλαβει). Το μηχανακι εχει τρεξει ηδη σε ντακαρ και θα ειναι με βεβαιοτητα αξιοπιστο και robust.

Οπως με ολα τα κινεζικα, οι κινεζοι εδω και αρκετα χρονια σκανε πολυ χρημα σε rnd/πατεντες και γενικα ειναι ζητημα χρονου να ξεπερασουν τον ανταγωνισμο κατα πολυ. Αν καποιος ενδιαφερεται για τετοιο μηχανακι, ειναι ευκαιρια να το αγορασει τωρα, διοτι οταν ο κοσμος συνειδητοποιησει ποσο καλο ειναι, θα εχει ηδη φτασει τα 12 χιλιαρικα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τρομερο μηχανακι, φοβερη τιμη. Οσο για το βιντεο, απλα βλακειες. Οι utubers/δημοσιογραφοι ειναι αφοπλιστικα ειλικρινεις (σε υποπτο βαθμο), οταν δοκιμαζουν κινεζικα μηχανακια, ποτε δε βρισκουν κατι κακο με τα επωνυμα που τους δινουν οι αντιπροσωποι περα απο ασαφη συμπερασματα.

Τωρα για τη δυναμη, τι να πει κανεις, δεν βρεθηκε ανθρωπος να πει τιποτα για το δρομισιο crf450 που ειναι 38 αλογα στον τροχο, βρισκουν ομως το kove αργο χαχαχαα και βαρυ λεει για εντουρο μηχανακι (το μηχανακι ειναι αντβ αλλα μαλλον δεν το εχουν καταλαβει). Το μηχανακι εχει τρεξει ηδη σε ντακαρ και θα ειναι με βεβαιοτητα αξιοπιστο και robust.

Οπως με ολα τα κινεζικα, οι κινεζοι εδω και αρκετα χρονια σκανε πολυ χρημα σε rnd/πατεντες και γενικα ειναι ζητημα χρονου να ξεπερασουν τον ανταγωνισμο κατα πολυ. Αν καποιος ενδιαφερεται για τετοιο μηχανακι, ειναι ευκαιρια να το αγορασει τωρα, διοτι οταν ο κοσμος συνειδητοποιησει ποσο καλο ειναι, θα εχει ηδη φτασει τα 12 χιλιαρικα.
Νομίζω πως κατατίθεται στο βίντεο ότι είναι αργό για enduro αλλά πολύ γρήγορο για adv. Το είδες όλο;
Το βρίσκω πολύ σωστό και τεκμηριωμένο βίντεο (τουλάχιστον ως τέτοιο το έβαλα εγώ). Δε νομίζω πάντως ούτε να ενθαρύνει ούτε να αποτρέπει την αγορά του. Είναι μια σωστά τοποθετημένη ανάγνωση της μοτοσυκλέτας.

Προσωπικά για τη χρήση που θα επιθυμούσα εγώ τα 38 άλογα τροχό (από οποιοδήποτε μονοκύλινδρο) θα μου ήταν παραπάνω από αρκετά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα ρωτήσω με αφέλεια.

Μια σκληρή, πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, μειώνοντας προφορτιση και αποσβέσεις έρχεται πιο άνετα.

Μια σούπα που δεν ρυθμίζεται η που ρυθμίζεται αλλά και στο τέρμα της είναι μαλακή, πόσο χρήσιμη είναι;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
το 99% των μηχανακιων εκει εξω θελουν revalving και ελατηρια για να ταιριαξουν στον καθε αναβατη. Στα κινεζικα, αυτο ειναι προβλημα ομως.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα ρωτήσω με αφέλεια.

Μια σκληρή, πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, μειώνοντας προφορτιση και αποσβέσεις έρχεται πιο άνετα.

Μια σούπα που δεν ρυθμίζεται η που ρυθμίζεται αλλά και στο τέρμα της είναι μαλακή, πόσο χρήσιμη είναι;
Δε μίλησε κανείς για σούπα πάντως.

Η άποψη μου μπορεί να παίρνει θέση μιας γενικής τοποθέτησης αλλά δεν παύει ποτέ να έχει μέσα της το προσωπικό στοιχείο. Θα έπρεπε να συζητάμε ώρες για να καταλήξουμε.
Θα το γράψω πολύ απλά. Μια On/Off μοτοσυκλέτα χρειάζεται μια καλή On/Off ανάρτηση. Ούτε σούπα, ούτε αγωνιστική στα τέρμα χαλαρά της. Πρέπει ΚΑΙ αυτή να μπορεί να προσαρμόζεται στο μέτρο του εφικτού στα τεραίν που "περπατάει". Άρα, άσφαλτο, δασικούς δρόμους και απαιτητικούς χωματόδρομους με μάλλον αργές ταχύτητες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Νομίζω πως κατατίθεται στο βίντεο ότι είναι αργό για enduro αλλά πολύ γρήγορο για adv. Το είδες όλο;
Το βρίσκω πολύ σωστό και τεκμηριωμένο βίντεο (τουλάχιστον ως τέτοιο το έβαλα εγώ). Δε νομίζω πάντως ούτε να ενθαρύνει ούτε να αποτρέπει την αγορά του. Είναι μια σωστά τοποθετημένη ανάγνωση της μοτοσυκλέτας.

Προσωπικά για τη χρήση που θα επιθυμούσα εγώ τα 38 άλογα τροχό (από οποιοδήποτε μονοκύλινδρο) θα μου ήταν παραπάνω από αρκετά.

Οχι δε το ειδα ολο, ειδα μεχρι τη μεση. Το εκλεισα γιατι μεχρι εκεινο το σημειο, αυτα που ελεγε δεν ειχαν καμμια λογικη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
το 99% των μηχανακιων εκει εξω θελουν revalving και ελατηρια για να ταιριαξουν στον καθε αναβατη. Στα κινεζικα, αυτο ειναι προβλημα ομως.
Συμφωνώ απολύτως αλλά αν είσαι 120 κιλά ελατήριο θα θελήσεις και στο καθαρόαιμο. Δε θα θελήσεις συνήθως το revalving εκτός αν έχεις πάει σε επίπεδο που έχει ξεφύγει.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ειναι μια καλή μοτό ραλύ σε καλη τιμή για χομπίστες κ χαλαρές βολτες στο βουνό, αλλά σε καμία περιπτωση δεν μπορει να πλησιάσει μια enduro σε κινητήρα, αναρτήσεις, πλαισιο κ λοιπα περιφεριακά.
Επίσης η εμπειρία, η τεχνογνωσια κ η εξελιξη που εχουν εφαρμοσει στις μηχανές τους μετα απο τοσα χρονια στους αγώνες ειναι κάτι που δεν μπορεις να φτάσεις εύκολα ......
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ειναι μια καλή μοτό ραλύ σε καλη τιμή για χομπίστες κ χαλαρές βολτες στο βουνό, αλλά σε καμία περιπτωση δεν μπορει να πλησιάσει μια enduro σε κινητήρα, αναρτήσεις, πλαισιο κ λοιπα περιφεριακά.
Επίσης η εμπειρία, η τεχνογνωσια κ η εξελιξη που εχουν εφαρμοσει στις μηχανές τους μετα απο τοσα χρονια στους αγώνες
το μηχανακι το εξελιξαν στο ντακαρ, τι παραπανω εχουν κανει οι υπολοιποι? Επισης απο αναρτησεις και μοτερ, δεν υστερει καπου.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
το μηχανακι το εξελιξαν στο ντακαρ, τι παραπανω εχουν κανει οι υπολοιποι? Επισης απο αναρτησεις και μοτερ, δεν υστερει καπου.
Το οτι το εξέλιξαν πρώτη φορά φετος στο ντακάρ δεν λεει κάτι, άλλες εταιρείες εχουν πολλα χρονια στην πλάτη τους.
Φυσικα κ ειναι υποδεεστερες κ αναρτησεις κ μοτερ, 240mm διαδρομη κοβε, 300mm ενα enduro κ δεν ειναι μονο η διαδρομή αλλά κ η ποιοτητά τους (ασχέτος αν είναι μαλακη ή σκληρη).
Μοτερ με τέτοιες επιδόσεις σε ενα enduro θα πηγαινε άπατο.
Το crf 250 εχει 42 ίππους.......
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το οτι το εξέλιξαν πρώτη φορά φετος στο ντακάρ δεν λεει κάτι, άλλες εταιρείες εχουν πολλα χρονια στην πλάτη τους.
Φυσικα κ ειναι υποδεεστερες κ αναρτησεις κ μοτερ, 240mm διαδρομη κοβε, 300mm ενα enduro κ δεν ειναι μονο η διαδρομή αλλά κ η ποιοτητά τους (ασχέτος αν είναι μαλακη ή σκληρη).
Μοτερ με τέτοιες επιδόσεις σε ενα enduro θα πηγαινε άπατο.
Το crf 250 εχει 42 ίππους.......
Μαλλον αναφερεσαι στο mx crf, γιατι το 450l ειναι 38 αλογα στον τροχο, αλλα αυτο δεν ειναι προβλημα εκει. Επισης για το κοβε, δεν εχει πει κανεις κατι κακο για τις αναρτησεις του, οι οποιες εχουν 305χιλ διαδρομης (δεν ξερω που το βρηκες το 240, αλλα και τοσο να ειχε, παλι οκ θα ηταν) ενω για το μοτερ, μενει να δουμε, αν και ειμαι σιγουρος οτι με τα γνωστα κολπα στις χαρτογραφισεις, η αποδοση θα ανεβαινει πολυ.

Επισης ερχεται σε τιμη 7500 χιλιαρικα, οσο εκανε το χτ660 οταν βγηκε πριν 20 χρονια αλλα για καποιο λογο, εχει προβληματα? Σε οποιον δεν αρεσει, μπορει να παρει ενα απο τα εντουρο που υπαρχουν τωρα στα 13 χιλιαρικα, και να ριξει αλλα 5-10 για να φτιαξει κατι που θα μοιαζει με junkyard bike και οχι με εργοστασιακη μοτοσυκλετα.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Νομιζω o bill race αναφέρεται στο crf250X κ 450X που είναι enduro, το 450 L ειναι κατηγορία σαν το crf 250/300 L,όπως υπηρχε και xr 650L που δεν ειχε σχεση με το xr 650R, παρόλα αυτά το kove φαίνεται καλό για την χρήση που βγήκε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αναφέρομαι στα enduro κ όχι μονο στο crf που έφερα σαν παράδειγμα.
Τα L δεν έχουν καμία σχεση με τα αμιγώς enduro μοτο.
Για την διαδρομη καπου διαβασα για 240mm, μάλλον ειναι λάθος ή σε άλλο κοβε. Την Yuan σε αγώνες δεν την έχω δει, δεν την εμπιστεύομαι μεχρι να.......
Όσον αφορά τα χρήματα οτι πμηρωνεις παίρνεις.
Πρέπει καποιος να ειναι άσχετος ή αφελής για να υποστηριζει οτι μπορεί να πάρει με 7500 οτι ακριβώς μπορει να πάρει και με 13000.
Καλά θα ήταν αλλά ....απλά δεν γινεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αναφέρομαι στα enduro κ όχι μονο στο crf που έφερα σαν παράδειγμα.
Τα L δεν έχουν καμία σχεση με τα αμιγώς enduro μοτο.
Για την διαδρομη καπου διαβασα για 240mm, μάλλον ειναι λάθος ή σε άλλο κοβε. Την Yuan σε αγώνες δεν την έχω δει, δεν την εμπιστεύομαι μεχρι να.......
Όσον αφορά τα χρήματα οτι πμηρωνεις παίρνεις.
Πρέπει καποιος να ειναι άσχετος ή άφραγκος για να υποστηριζει οτι μπορεί να πάρει με 7500 οτι ακριβώς μπορει να πάρει και με 13000
Το μηχανακι δεν ειναι εντουρο, τα adventure/rally ειναι εντελως αλλη κατηγορια, σιγουρα πιο κοντα στο L και λιγοτερο στο εντουρο. Το οτι πληρωνεις, παιρνεις, φαινεται οτι τα τελευταια χρονια δεν ισχυει στο 99% των περιπτωσεων. Επισης, ακομα και με 13κ που λες, δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο αυτη τη στιγμη. Τα περι ασχετων/αφραγκων τα αφηνω να πεσουν κατω, γιατι σιγουρα δε θα παει καλα αυτο
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Απο την αρχη γράφω την λεξη enduro, τι δεν κατάλαβες σε αυτό;;
Εγραψα οτι δεν μπορείς να περιμενεις σε αυτα τα χρηματα να πάρεις αναρτήσεις κλπ εφάμιλλες με ένα εντουρο.
Για τη τελευταία φραση αναφερομαι γενικά, αλλιώς θα έγραφα σε άλλο πρόσωπο
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Απο την αρχη γράφω την λεξη enduro, τι δεν κατάλαβες σε αυτό;;
Εγραψα οτι δεν μπορείς να περιμενεις σε αυτα τα χρηματα να πάρεις αναρτήσεις κλπ εφάμιλλες με ένα εντουρο.
Για τη τελευταία φραση αναφερομαι γενικά, αλλιώς θα έγραφα σε άλλο πρόσωπο
Και σου ειπα, οτι το να αναφερεσαι σε εντουρο μηχανακια δεν εχει νοημα, διοτι ειναι εντελως αλλη κατηγορια. Ειδικα ομως, το αναρτησεις εφαμιλλες με ενα εντουρο, δεν μπορω να καταλαβω πως το εννοεις.
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Αναφέρομαι στα enduro κ όχι μονο στο crf που έφερα σαν παράδειγμα.
Τα L δεν έχουν καμία σχεση με τα αμιγώς enduro μοτο.
Για την διαδρομη καπου διαβασα για 240mm, μάλλον ειναι λάθος ή σε άλλο κοβε. Την Yuan σε αγώνες δεν την έχω δει, δεν την εμπιστεύομαι μεχρι να.......
Όσον αφορά τα χρήματα οτι πμηρωνεις παίρνεις.
Πρέπει καποιος να ειναι άσχετος ή αφελής για να υποστηριζει οτι μπορεί να πάρει με 7500 οτι ακριβώς μπορει να πάρει και με 13000.
Καλά θα ήταν αλλά ....απλά δεν γινεται.
Στο επίσημο ελληνικό σάιτ λένε διαδρομή μπροστά 240..
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Χμμμμμ.... αυτό το βιντεάκι νομίζω πως βάζει αρκετά τα πράγματα στη θέση τους. Αρκετά καλό αλλά όχι τόoooσο καλό. Βασικά είναι ένα σχετικά αδύναμο On/Off (για 450) με πολύ καλές αναρτήσεις που δουλεύουν όταν τις πιέζεις αλλά μάλλον κουραστικές για διήμερες και τριήμερες βόλτες στα βουνά. Θεωρώ πως αn κάποιος το σκέφτεται είναι βίντεο που θα πρέπει να δει για να καταλάβει τι θα αγοράσει.


και τα βίντεο που αναφέρονται σε αυτό ...




 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Πώς θα είναι άραγε αυτά τα μηχανάκια σε 10-15 χρόνια από τώρα και όταν θα έχουν αλλάξει 2-3 ιδιοκτήτες και φορτωμένα με χιλιόμετρα? Εκεί πιστεύω είναι το στοίχημα για τις κινεζικές εταιρείες... Γιατί τώρα καινούρια 'η με λίγα χιλιόμετρα όλα τέλεια φαίνονται.
 
Top Bottom