KOVE 450 RALLY

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Πώς θα είναι άραγε αυτά τα μηχανάκια σε 10-15 χρόνια από τώρα και όταν θα έχουν αλλάξει 2-3 ιδιοκτήτες και φορτωμένα με χιλιόμετρα? Εκεί πιστεύω είναι το στοίχημα για τις κινεζικές εταιρείες... Γιατί τώρα καινούρια 'η με λίγα χιλιόμετρα όλα τέλεια φαίνονται.
Γιατί τα γιαπωνέζικα πως είναι στις ίδιες συνθήκες;Ταχουν αλλάξει όλα,και ο κάθε νέος ιδιοκτήτης αλλάζει τις αμαρτίες του προηγούμενου.να μην πούμε για τα ευρωπαϊκά.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Γιατί τα γιαπωνέζικα πως είναι στις ίδιες συνθήκες;Ταχουν αλλάξει όλα,και ο κάθε νέος ιδιοκτήτης αλλάζει τις αμαρτίες του προηγούμενου.
Συμφωνω, πώς θα είναι υπό τις ίδιες συνθήκες ένα κινέζικο? Επίσης θα υπάρχουν ανταλλακτικα και με τι κοστος για να τα αλλαξεις όλα? Γιατί για γιαπωνέζικα βρίσκεις μέχρι και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά να κάνεις τη δουλειά σου. Ποιος ξέρει...θα δείξει ο χρονος
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Συμφωνω, πώς θα είναι υπό τις ίδιες συνθήκες ένα κινέζικο? Επίσης θα υπάρχουν ανταλλακτικα και με τι κοστος για να τα αλλαξεις όλα? Γιατί για γιαπωνέζικα βρίσκεις μέχρι και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά να κάνεις τη δουλειά σου. Ποιος ξέρει...θα δείξει ο χρονος
Όσα είναι ανταλλακτικα κινέζικα όπως πλαστικά, μεταλλικά,ανταλλακτικα κινητήρα,τώρα κοστίζουν το 1/3 απ' τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα και ευρωπαϊκά.Οτι είναι επώνυμο όπως bosch,brembo,nissin,kayaba,κλπ,που βάζουν τώρα οι Κινέζοι,τότε κοστίζουν λίγο λιγότερο (όχι πολύ). Εξαίρεση που ρώτησα την αντιπροσωπεία της voge όταν προχτές έκανα τεστ το voge650dsx,που έχει τον ίδιο κινητήρα με το bmw650, που έρχονται οι bmwδακηδες και αγοράζουν ανταλλακτικά κινητήρα από την voge,διότι το ίδιο ανταλλακτικό στην bmw κοστίζει ένα νεφρό.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αντέγραψα τις τελικές εντυπώσεις του John Bell (μέλος σχετικών ομάδων στο Facebook) που έκανε 4.500 μικτά χιλιόμετρα ανά την Ευρώπη (9 χώρες,16 μέρες)
Κάθε του ποστ έχει και άλλες λεπτομέρειες.
Νομίζω είναι η πιο ολοκληρωμένη άποψη μέχρι τώρα.


Final thoughts on the Kove after so long in the saddle riding across Europe on and off road:
Pros:
Great ergonomics (I'm average 1.8m)
Very light for ADV bike.
Bike handles like a dirt bike off road, yet handles well on road, probably due to geometry and carrying weight low.
Good suspension, on & off road, fully adjustable.
Very smooth, almost no vibration.
Enough power.
Smooth cush drive
Very good ground clearance.
Comfortable 120km/h highway cruising (140km/h max)
Good wind protection, no buffeting
Gearbox and clutch both very light
Brakes work well
Very slim and easy to move around on
Tough and durable (after many falls and low speed drops) nothings broken.
Fantastic range and fuel capacity (4.0l-4.5l/100km , 31l tank, say 600-750km range)
Easy to fit soft panniers without rack.
It's good to go out of the box (just hand guards and folding mirrors)
So far 100% reliable.
After initial 2,000km, good service intervals.
Great headlights.
ABS can be switched off only at rear, or both
General good build quality, things like footpegs are large & grippy, handlebars etc etc all good.
Ease of disassembly and assembly (like dirt bikes have)
Parts are available in Europe at good price, the importer and dealer are enthusiasts and care.
It's Dakar and pro Rally level tested.
It's affordable.

Cons:
Slightly hesitant initial throttle response (minimised if you remove cable slack, new maps in progress)
Not as powerful as the 690/701 or T7
It's a tall bike, but lower versions available.
Not really an all day autobahn cruiser (1-2 hours ok, but it's no GS1300 on road)
Seats a bit firm (I was ok, but others have commented)
Not really a hard enduro bike for very technical terrain. (Unless you're a good rider, )
Heavier than a pure dirt bike, but doesn't feel it riding. I think it's about 35kg heavier than my Beta 300 2T.
You'll need to order spares online & have shipped. (Although this is the same now for other bikes, like my Beta )
Long term reliability for non rally use is unproven as yet (although after 4,500km I have no worries, everything seems tough, bombproof even, to me)
Edit: The carbon bash plate looks great but is a bit fragile..

In summary:
Without doubt the bike with the widest spread of capabilities of any I've ridden. In a word its fantastic.

Disclaimer: I bought the bike with my own money, have no interest in Kove, importer or dealer, no sponsorship, no connections whatsoever. I did get a free first oil change and tea and cake from Kove UK .

FB-IMG-1700321088847
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μια ενδιαφέρουσα ανάλυση απο έναν άνθρωπο που έζησε και εργάστηκε χρόνια στην Κίνα για το ποια είναι η Kove και την κατάσταση των βιομηχανιών στην Κίνα αλλά και την ποιότητα των προϊόντων τους.

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η ανάλυση θα σας φάει..
Το εργαλείο μαμαει...οβερ
Κλείστο ρε το μαγαζί!!! Τσάμπα καίμε ρεύμα!! :roflmao:

Ας το γυρίσουμε στο viber να απαντάμε μονολέκτικα ή με μια φράση και απαγόρευση σχολίων

Νέο Transalp 750.. honda-καλό
Kove 800X.. Ύποπτα ελαφρύ
Kove 450 Rally.. μαμάει

forum Λέει..


upload image


Τελειώσαν αυτά. Τέλος οι περιττές κουβέντες και οι αναλύσεις. Ο τελευταίος να κλείσει τη πόρτα!!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ωραιο μηχανακι......το μοτερ του τι ρολο βαραει δεν εχω καταλαβει ακομα ???? ειναι 450 καθαρό, πάει με ώρες??? αν δεν ειναι......ποιο αλλο μηχανακι φοραει αυτο το μοτερ ????? 450 και μονοκυλινδρο και πολιτικο δεν εχω ακουσει τιποτα..............μονο το χοντα CRF300L ειναι μονοκυλινδρο και πολιτικο.........σε ποιο μοτερ βασιζεται δηλαδη, ξερουμε τίποτα ???
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραιο μηχανακι......το μοτερ του τι ρολο βαραει δεν εχω καταλαβει ακομα ???? ειναι 450 καθαρό, πάει με ώρες??? αν δεν ειναι......ποιο αλλο μηχανακι φοραει αυτο το μοτερ ????? 450 και μονοκυλινδρο και πολιτικο δεν εχω ακουσει τιποτα..............μονο το χοντα CRF300L ειναι μονοκυλινδρο και πολιτικο.........σε ποιο μοτερ βασιζεται δηλαδη, ξερουμε τίποτα ???
Τα είχα γράψει και πιο πίσω αλλά η επανάληψη βοηθάει!!

Μπλοκ κινητήρα από Zongshen. Το μοτέρ που φοράει το Fantic caballero 500. Το Fantic όμως έχει μόνο εκκεντροφόρο στη κεφαλή. Η Kove εξέλιξε DOHC κεφαλή και δούλεψε γενικά το μοτέρ νομίζω και με σφυρήλατο πιστόνι κλπ. Είναι κατά βάση πολιτικό μοτέρ με φυσιολογικά διαστήματα σέρβις. Αποδίδει περίπου 50 κάτι άλογα στην εκτός Euro εκδοχή και κάπου 42_43 νομίζω στην έκδοση που θα έρθει εδώ.
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Δεν έχει πατάκια για τον συνεπιβάτη,δεν παίρνει δηλαδή..αυτό με προβληματίζει
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Δεν έχει πατάκια για τον συνεπιβάτη,δεν παίρνει δηλαδή..αυτό με προβληματίζει
Και για μένα αυτό είναι το μεγαλύτερο μείον ειδικά αν δεν υπάρχει δεύτερο δίκυκλο.Και να μπουν με κάποιον τρόπο μαρσπιέ συνεπιβάτη το μηχανάκι θα έχει άδεια μόνο για ένα άτομο.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Κλείστο ρε το μαγαζί!!! Τσάμπα καίμε ρεύμα!! :roflmao:

Ας το γυρίσουμε στο viber να απαντάμε μονολέκτικα ή με μια φράση και απαγόρευση σχολίων

Νέο Transalp 750.. honda-καλό
Kove 800X.. Ύποπτα ελαφρύ
Kove 450 Rally.. μαμάει

forum Λέει..


upload image


Τελειώσαν αυτά. Τέλος οι περιττές κουβέντες και οι αναλύσεις. Ο τελευταίος να κλείσει τη πόρτα!!
μη ξεχνάς και το google....
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εχουν καταντησει οι μοτοσυκλετες αυτοκινητα με δυο ροδες, και προιοντα πολυτελειας. Φαινεται να ειναι μια εξαιρετικη περιπτωση διτροχου, για κοσμο που θελει να εχει μια ζωηρη μοτοσυκλετα με ικανοτητες, και φιλοσοφια back to basics. Αν το εβγαζε η χοντα, γιαμαχα, η κτμ, θα το πουλαγαν σαν σπεσιαλακι των 20 χιλιαρικων.

Η εκτιμηση μου ειναι πως η τιμη καινουριου θα ανεβει στο αμεσο μελλον , μολις εδραιωθει στην αγορα. Μεχρι να γινει αυτο ομως, θα ηθελα να εβλεπα τα μουτρα ολων αυτων που πουλανε τα διαφορα 300αρια, xr, drz σε τιμες 4 και 5 χιλιαρικα.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Στην άλλη πλευρά του ατλαντικού πωλειται 9Κ USD η στάνταρ έκδοση,
τα 7,5Κ ευρώ είναι πολύ δυνατή τιμή!
Εννοείται ότι θα επηρρεάσει την αγορά των μτχρ,
ευελπιστώ όμως όχι μόνο αυτή, πχ το CRF 300 Rally στα 7,7Κ τι τύχει θα έχει στην αγορά;;;
Ο μόνος ενδοιασμός για όσους ενδιαφέρονται θα είναι τυχόν "θεματάκια" των αρχικών μοντέλων της γραμμής παραγωγής και δευτερευόντως το after sales.
Αλήθεια, πόσο διάστημα βρίσκεται σε παραγωγή το μοντέλο ;;;
/// Β
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στην άλλη πλευρά του ατλαντικού πωλειται 9Κ USD η στάνταρ έκδοση,
τα 7,5Κ ευρώ είναι πολύ δυνατή τιμή!
Εννοείται ότι θα επηρρεάσει την αγορά των μτχρ,
ευελπιστώ όμως όχι μόνο αυτή, πχ το CRF 300 Rally στα 7,7Κ τι τύχει θα έχει στην αγορά;;;
Ο μόνος ενδοιασμός για όσους ενδιαφέρονται θα είναι τυχόν "θεματάκια" των αρχικών μοντέλων της γραμμής παραγωγής και δευτερευόντως το after sales.
Αλήθεια, πόσο διάστημα βρίσκεται σε παραγωγή το μοντέλο ;;;
/// Β
Κάνα χρόνο ειναι στη παραγωγη νομίζω πρώτους μήνες δούλεψε Κίνα και μετά σιγά σιγά εξωτερικό.

Η Honda για πάρα πολύ κόσμο είναι μονόδρομος. Προς το παρόν δεν έχει να φοβαται καθώς έχει το μεγάλο χαρτί της σιγουριάς για έναν αγοραστή. Σε αξιοπιστία,σε δίκτυο,σε υποστήριξη,σε μεταπώληση.

Αν σιγά σιγά δουλέψουν τέτοιες μοτοσυκλέτες όμως και τις βλέπει ο κόσμος στα βουνά και στους δρόμους αρκετός κόσμος θα αρχίσει να σκέφτεται. Όπως σκέφτεται ήδη και το Voge 300 rally το οποίο παίρνει πωλήσεις. Όλο και περισσότερες.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Επιτέλους βγήκε μια ον οφ μοτοσυκλέτα με πάρα πολλές δυνατότητες μονοκύλινδρη στα 450 cc. Μακάρι να αναστηθεί αυτή η κατηγορία 450-500-550-600 μονοκύλινδρων γιατί είναι ότι πιο βολικό για αυτό που λέμε travel Enduro.

Οπότε το KOVE είναι μια πολύ σημαντική μοτοσυκλέτα KAI για τον παραπάνω λόγο γιατί θα παρασύρει και άλλους κατασκευαστές.

Όσον αφορά την αξιοπιστία και κάποια από τα πρώτα ιαπωνικά singles είχαν κάποια σοβαρά θέματα τα οποία στη συνέχεια λύθηκαν και έγιναν bullet proof. Πχ τα πρώτα XT 550 αν άνοιγαν συχνά από πολύ χαμηλές στροφές με μεγάλη σχέση βάραγαν μπιέλα. Όμως το μηχανάκι αγαπήθηκε πολύ και έγινε αυτό που λέμε θρύλος. Τα XL είχαν θέματα με την κεφαλή, τα XLR 600 καίγανε πηνία, τα KLR έβγαζαν θέματα με τις καδένες και με γρανάζια στο κιβωτιο κτλ. Όμως βελτιώθηκαν και έγιναν εξαιρετικά αξιόπιστα τα περισσότερα.

Εύχομαι φυσικά τα KOVE να μην έχουν σοβαρά θέματα παρά μόνο χαζές παιδικές ασθένειες που λύνονται εύκολα αλλά σε μερικά χρόνια ότι προκύψει θα το φτιάξουν. Και οι ισορροπίες στην αγορά θα αλλάξουν. Στην Ελλάδα έχει ήδη γίνει αυτό.

Καλώς ήρθες 450 !!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επιτέλους βγήκε μια ον οφ μοτοσυκλέτα με πάρα πολλές δυνατότητες μονοκύλινδρη στα 450 cc. Μακάρι να αναστηθεί αυτή η κατηγορία 450-500-550-600 μονοκύλινδρων γιατί είναι ότι πιο βολικό για αυτό που λέμε travel Enduro.

Οπότε το KOVE είναι μια πολύ σημαντική μοτοσυκλέτα KAI για τον παραπάνω λόγο γιατί θα παρασύρει και άλλους κατασκευαστές.

Όσον αφορά την αξιοπιστία και κάποια από τα πρώτα ιαπωνικά singles είχαν κάποια σοβαρά θέματα τα οποία στη συνέχεια λύθηκαν και έγιναν bullet proof. Πχ τα πρώτα XT 550 αν άνοιγαν συχνά από πολύ χαμηλές στροφές με μεγάλη σχέση βάραγαν μπιέλα. Όμως το μηχανάκι αγαπήθηκε πολύ και έγινε αυτό που λέμε θρύλος. Τα XL είχαν θέματα με την κεφαλή, τα XLR 600 καίγανε πηνία, τα KLR έβγαζαν θέματα με τις καδένες και με γρανάζια στο κιβωτιο κτλ. Όμως βελτιώθηκαν και έγιναν εξαιρετικά αξιόπιστα τα περισσότερα.

Εύχομαι φυσικά τα KOVE να μην έχουν σοβαρά θέματα παρά μόνο χαζές παιδικές ασθένειες που λύνονται εύκολα αλλά σε μερικά χρόνια ότι προκύψει θα το φτιάξουν. Και οι ισορροπίες στην αγορά θα αλλάξουν. Στην Ελλάδα έχει ήδη γίνει αυτό.

Καλώς ήρθες 450 !!!
Η διαφορά εδώ είναι πώς τα μοτέρ που χρησιμοποιούνται στην Κίνα είναι δουλεμένα σε εκατομμύρια μονάδες και ειδικά του 450 δουλεύεται χρόνια απο την Zongshen και πλέον με την τεχνολογία και τα CNC και τα προγράμματα προσομοίωσης τα μοτέρ έιναι τα τελευταία που χρειάζεται να μας ανησυχούν.

Κάποια ηλεκτρονικά όπως οθόνες, κάτι αισθητήρες λάμδα με τα Euro, κάτι πηνία και ανορθωτές και τέτοια να βγαίνουν καλά και αντλίες βενζίνης, γενικα΄πιο πολύ τα ηλεκτρονικά.

Και φυσικά τα μέταλλα σε κρίσιμα σημεία όπως ψαλίδια, σκελετός, αναρτήσεις, ζάντες να μπορούν να αντέξουν την κακοποίηση του χωματος και οι βαφές να έχουν αντοχή στον χρόνο.

ΘΑ φανούν όλα αυτά τα επόμενα χρόνια.
 
Top Bottom