Το ότι χάλασε του Μήτσου, πρέπει να χαλάνε και τα kove??
Μάλλον δεν το εννοείς....
Οι τύποι οργανώνουν tour χωμάτινα και θέλουν να πάρουν μερικά kove για τον στολο τους. Πήραν λοιπόν 3 κομμάτια και επί μερικές βδομάδες τα οδήγησαν σκληρά σαν enduro να δούνε αν αντέχουν.
Καταρχήν τα πήραν στη κουτα τους όπως συνηθίζεται στην Αμερική και έκαναν την λοιπή συναρμολόγηση.
Μια βίδα λοιπόν με μια χαλκοροδελα είτε από το εργοστάσιο είτε από δική τους υπαιτιότητα δε ξέρω δεν είδε σφιχτει σωστά και δακρυζε λίγο λάδι. Ένα απλό σφίξιμο βίδας.
Όσο αφορά τις 2 διαρροές βενζίνης που είχαν η μία ήταν απο λάθος δικό τους στην συναρμολόγηση που δεν είχε κουμπωσει καλά ένα σωληνάκι και η δεύτερη ήταν σε τέρμα γεμάτο ρεζερβουάρ που έκανε μια υπερχείλιση. Δεν ήταν κάτι σοβαρό στη δεύτερη περίπτωση και ήδη έχει ενημερωθεί το εργοστάσιο για αυτή την υπερχείλιση και θα λυθεί. Ήδη νομίζω έχει βγει λύση.
Όσο αφορά το ότι μπαίνει ξανά το abs άμα σβήσει η μηχανή και στο 800 το δικό μου το κάνει. Σπαστικό αλλά προδιαγραφές. Λογικά θα βγει κάποιος διακοπτης.
Τέλος για αν αποφύγουν να βγάζουν το abs κάθε φορά άφηναν το διακόπτη kill switch με τη μίζα ανοιχτή για να μη σβήνει η ecu και εκεί όχι από μηχανολογικό θέμα αλλά από τη ζέστη που έβγαινε από το μοτέρ μπερδεύε ο θερμοστάτης τη φάση και έδειχνε ένδειξη υπερθέρμανσης από στατική ζεστή. Επίσης τίποτα ουσιώδες θα διορθωθεί με ένα firmware update.
Βδομάδες λοιπόν ολόκληρες σκληρής χρήσης στο βουνό σε νέες μοτοσυκλέτες ένα δύο μικροθεματακια δικαιολογούνται ακόμα και σε μηχανές 30.000€ που συνήθως βγάζουν και πολύ σοβαρότερα.
Για μένα απόλυτη επιτυχία μέχρι τώρα. Αυτές οι χαζομαρουλες δε μου λένε τίποτα. Μικροθεματακια νεότητας τίποτα αλλο.