KOVE 450 RALLY

BabisStinson

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT
Εντυπωσιακό concept, πραγματικά θα ήθελα να έχω parking να πάρω ένα. Ωραίο σχεδιαστικά, τα πρώτα βίντεο δείχνουν μελετημένη μηχανή, σίγουρα οι χρήστες εδώ θα δώσουν feedback.
Περιμένω να γίνει διαθέσιμο για test ride, το "Dakar" στυλ είναι στα αγαπημένα μου.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Εντυπωσιακό concept, πραγματικά θα ήθελα να έχω parking να πάρω ένα.
Εχω εγω, κλειστο με καλοριφερ και προσφορα εργαλεια ktm αν ποτε χρειαστει κανα μερεμετακι.
Θα το κανω και καμμια βολτα να συντηρειται και η μπαταρια...:friendship:
 

KolaMare

Μέλος
Όνομα
Νικολας
Μοτό
R1150GS
DR250S
Μαρεσει πολύ, είναι εντός ωφέλιμου οικονομικού βεληνεκούς αλλά θέλω να δω και την εμπειρία των early adopters στα μέρη μας. Σίγουρα καλύπτει αρκετα πράγματα που κάνω, με μεγάλο ερωτηματικό το πηγαινελα δουλειά, όπου εκεί έχω απαίτηση για abs και συνεπώς μόνο με την μεγάλη μπορώ να το κάνω.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Μαρεσει πολύ, είναι εντός ωφέλιμου οικονομικού βεληνεκούς αλλά θέλω να δω και την εμπειρία των early adopters στα μέρη μας. Σίγουρα καλύπτει αρκετα πράγματα που κάνω, με μεγάλο ερωτηματικό το πηγαινελα δουλειά, όπου εκεί έχω απαίτηση για abs και συνεπώς μόνο με την μεγάλη μπορώ να το κάνω.
Έχει abs αδερφε
 

KolaMare

Μέλος
Όνομα
Νικολας
Μοτό
R1150GS
DR250S
NikosRE δεν το διατύπωσα σωστά. Το δικό μου το μικρό (dr250s) δεν έχει abs οπότε στην περίπτωση που το πάρω το 450, αναγκαστικά θα κάνει τον εργάτη στη θέση του μεγάλου (1150)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μην πάρετε Κόβε, δεν είναι καλά, πέφτουν στο χιόνι. Πάρτε GS που τα έχει δοκιμάσει ο Μανιακός και πάνε παντού (μόλις ανέβηκαν οι τιμές στο καρ 1000 ευρώ)

 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Μαρεσει πολύ, είναι εντός ωφέλιμου οικονομικού βεληνεκούς αλλά θέλω να δω και την εμπειρία των early adopters στα μέρη μας. Σίγουρα καλύπτει αρκετα πράγματα που κάνω, με μεγάλο ερωτηματικό το πηγαινελα δουλειά, όπου εκεί έχω απαίτηση για abs και συνεπώς μόνο με την μεγάλη μπορώ να το κάνω.
Μια χαρά εργάτη κάνει κιολας. Απλά δε παίρνει δικάβαλο. Πολιτικό μοτέρ. Ισιωμα όλα
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Ναι, αλλά άλλο πράγμα η διαρροή από ξέσφιγγες βίδες και τσακισμένα σωληνάκια κι άλλο οι διαρροές από κλασμένες τσιμούχες κλπ ομορφιές.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ναι έτρεξε λίγο λάδι απο μια κακοσφιγμένη χαλκοροδέλα και έκλ@σε η φατμέ..:roflmao::roflmao:
Την βενζινουλα που έτρεχε σαν του Γιώργη το κάνιστρο??
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ψιλολοιδια. Χαλκοροδελες ρακορακια μαλακιουλες. Τίποτα που δεν έχουμε δει σε πολύ χειρότερο σε μεγάλες μάρκες
Οκ....ξέρεις ότι είμαι φαν της kove, αλλά θα λέμε και τα στραβά
Ψωνίζουμε λοιπόν αύριο και πάμε διήμερο και αρχίζουν οι καταρράκτες.....όλα καλά?
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Οκ....ξέρεις ότι είμαι φαν της kove, αλλά θα λέμε και τα στραβά
Ψωνίζουμε λοιπόν αύριο και πάμε διήμερο και αρχίζουν οι καταρράκτες.....όλα καλά?
τα λες και τα εννοείς ήθελα να ηξερα μωρε?!!!

Να σου θυμίσω πρώτη βόλτα στο Καντήλι με τον Μήτσο με ολοκαίνουργιο ΚΟΥΤΑ 12 χιλιαρικα KTM 690 enduro με καμμένους δίσκους συμπλέκτη ελλατωματικούς που αλλάχτηκαν στην εγγύηση και δεν προχώραγε ούτε στην ευθεία και απο τύχη δεν έμεινε στο βουνό?!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
τα λες και τα εννοείς ήθελα να ηξερα μωρε?!!!

Να σου θυμίσω πρώτη βόλτα στο Καντήλι με τον Μήτσο με ολοκαίνουργιο ΚΟΥΤΑ 12 χιλιαρικα KTM 690 enduro με καμμένους δίσκους συμπλέκτη ελλατωματικούς που αλλάχτηκαν στην εγγύηση και δεν προχώραγε ούτε στην ευθεία και απο τύχη δεν έμεινε στο βουνό?!
Το ότι χάλασε του Μήτσου, πρέπει να χαλάνε και τα kove??
Μάλλον δεν το εννοείς.... :waiting:
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Το ότι χάλασε του Μήτσου, πρέπει να χαλάνε και τα kove??
Μάλλον δεν το εννοείς.... :waiting:
Οι τύποι οργανώνουν tour χωμάτινα και θέλουν να πάρουν μερικά kove για τον στολο τους. Πήραν λοιπόν 3 κομμάτια και επί μερικές βδομάδες τα οδήγησαν σκληρά σαν enduro να δούνε αν αντέχουν.

Καταρχήν τα πήραν στη κουτα τους όπως συνηθίζεται στην Αμερική και έκαναν την λοιπή συναρμολόγηση.

Μια βίδα λοιπόν με μια χαλκοροδελα είτε από το εργοστάσιο είτε από δική τους υπαιτιότητα δε ξέρω δεν είδε σφιχτει σωστά και δακρυζε λίγο λάδι. Ένα απλό σφίξιμο βίδας.

Όσο αφορά τις 2 διαρροές βενζίνης που είχαν η μία ήταν απο λάθος δικό τους στην συναρμολόγηση που δεν είχε κουμπωσει καλά ένα σωληνάκι και η δεύτερη ήταν σε τέρμα γεμάτο ρεζερβουάρ που έκανε μια υπερχείλιση. Δεν ήταν κάτι σοβαρό στη δεύτερη περίπτωση και ήδη έχει ενημερωθεί το εργοστάσιο για αυτή την υπερχείλιση και θα λυθεί. Ήδη νομίζω έχει βγει λύση.

Όσο αφορά το ότι μπαίνει ξανά το abs άμα σβήσει η μηχανή και στο 800 το δικό μου το κάνει. Σπαστικό αλλά προδιαγραφές. Λογικά θα βγει κάποιος διακοπτης.

Τέλος για αν αποφύγουν να βγάζουν το abs κάθε φορά άφηναν το διακόπτη kill switch με τη μίζα ανοιχτή για να μη σβήνει η ecu και εκεί όχι από μηχανολογικό θέμα αλλά από τη ζέστη που έβγαινε από το μοτέρ μπερδεύε ο θερμοστάτης τη φάση και έδειχνε ένδειξη υπερθέρμανσης από στατική ζεστή. Επίσης τίποτα ουσιώδες θα διορθωθεί με ένα firmware update.

Βδομάδες λοιπόν ολόκληρες σκληρής χρήσης στο βουνό σε νέες μοτοσυκλέτες ένα δύο μικροθεματακια δικαιολογούνται ακόμα και σε μηχανές 30.000€ που συνήθως βγάζουν και πολύ σοβαρότερα.

Για μένα απόλυτη επιτυχία μέχρι τώρα. Αυτές οι χαζομαρουλες δε μου λένε τίποτα. Μικροθεματακια νεότητας τίποτα αλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ενα μηχανακι που εχει δοκιμαστει και αντεξει ντακαρ, παει να πει πως ειναι ετοιμο για μαζικη παραγωγη και χωρις πολλες ασθενειες. Το εργοστασιακο testing ειναι κατι που κοστιζει, και οι εταιρειες αφιερωνουν ολο και λιγοτερο χρονο σε αυτο, ενω ενας τετοιος αγωνας αντοχης ειναι πρακτικα πιστοποιηση εξαντλητικης αντοχης. Επισης, εχω γενικοτερα πολυ περισσοτερη εμπιστοσυνη σε σοβατο κινεζικο quality control απο οτι σε αντιστοιχο γερμανικο/ιταλικο/αυστριακο. Προσωπικα αν ημουν σε φαση αγορας τετοιας μοτοσυκλετας, θα το αγοραζα με κλειστα ματια. Ηδη το σκεφτομαι πολυ σοβαρα, μιας και το μηχανακι ξεκαθαρα, πωλειται με εκπτωση αυτη τη στιγμη.
 
Top Bottom