KOVE 800X

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ορίστε και ενα βίντεο από το εργοστάσιο της SWM.Αποθηκες,logistics,γραμμή συναρμολόγησης,πάγκος δοκιμής μοτέρ,ποιοτικός έλεγχος,γραφεία,έκθεση

Καθαρή συναρμολόγηση, ούτε τους σκελετούς δεν φτιάχνουν. Δεν υπάρχει ούτε κάν βαφείο και μία ηλεκτροκόλληση, όχι χυτήρια, πρέσες και μηχανουργικές μηχανές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ο Ennio Marchesin έχει πει σε συνέντευξη ότι το συγκεκριμένο μοτέρ φτιάχνεται από τους ίδιους σε αυτό το εργοστάσιο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με βάλατε στην πρίζα και έκανα αναζήτηση που είναι αυτό το μπιατρονο και έβαλα καρφίτσα, γιατί έχει τριγύρω αγαπημένες λίμνες

Συνεχιστε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο Ennio Marchesin έχει πει σε συνέντευξη ότι το συγκεκριμένο μοτέρ φτιάχνεται από τους ίδιους σε αυτό το εργοστάσιο.
Αν το είπε αυτό εννοούσε προφανώς ότι συναρμολογείται στο εργοστάσιο στην Ιταλία. Ούτε βίδα δε κάνουν κατασκευή εκεί.

Τα εργοστάσια του SHINERAY GROUP είναι αυτά


Υπάρχουν αρκετά βίντεο από το εργοστάσιο στην Ιταλία σε tour και πουθενά δεν υπάρχει μια εικόνα από κατασκευαστική διαδικασία. Μια εργαλειομηχανη, κάτι. Και από ην εποχή της bmw δεν υπήρχε. Δεν άλλαξε κάτι.

Φυσικά δεν εξυπηρετεί αυτή τη στιγμη μια Κινέζικη εταιρεία την Shineray που έχει στο 100% της ιδιοκτησίας της την SWM και έχει κρατήσει το εργοστάσιο και τα γραφεία στην Ιταλία για προφανείς λόγους και αγόρασε μια ιστορική μάρκα της Ιταλίας για προφανείς λόγους να δίνει αβερτα πληροφορίες πως ότι έχει να κάνει με κατασκευή γίνεται στη Κίνα. Και φυσικά αν ακόμη και μόνο η συναρμολόγηση γίνεται στην Ιταλία θα γράφει made in italy επάνω το εργαλείο. Τα βασικά όμως έρχονται σε κοντέινερ από Κίνα. Το μοτέρ τουλάχιστον σίγουρα έστω σε τεύχη.

Ας πιστεύει ο καθένας ότι θέλει αν νιώθει καλύτερα αν νομίζει πως ένα benelli η ένα swm είναι Ιταλικό. Άντε πες το swm κάνει και μια συναρμολόγηση εκεί.

Αλλα παύει εν τέλει να είναι μια Κινεζικη κατά βάση μοτοσυκλέτα?
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Ορίστε και ενα βίντεο από το εργοστάσιο της SWM.Αποθηκες,logistics,γραμμή συναρμολόγησης,πάγκος δοκιμής μοτέρ,ποιοτικός έλεγχος,γραφεία,έκθεση

και εδω μια αντιστοιχη γραμμη συναρμολογησης,πιο απλοικη και χωρις γάντια.

 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Ωραία λοιπόν, ας πάμε στον ορισμό της λέξης πρωτοπορίας.

Η Kove έφτιαξε το πρώτο Rally μηχανάκι 450cc μαζικής παραγωγής και σε προσιτή τιμή και επίσης έφτιαξε το πρώτο On-off μεγάλων κυβικών με έγκριση δρόμου και συνολικό βάρος 178 κιλά πλήρες καυσίμου (μαζί με την εξάτμιση τιτανίου στην έκδοση Rally).

Ας τρέξουν όλοι τώρα να τους προλάβουν και ας προσεύχονται μαζί πως τα αλουμίνια δεν θα είναι καλά.

Οταν το μαχαίρι και το καρπούζι ξέρουμε ποιοί το κρατάνε
Μηπως η χαμηλη τιμη στα κινεζικα οφειλεται ( εργατικα χερια,, υλικα) στ¨οτι εχουν και ψιλο ετοιμα μοτερ και γλυτωνουν εκατομυρια απο ερευνες και εξελιξεις?
Κοιμούνται όρθιοι και δεν τελειώνουν καμμία δουλειά.

Ηλεκτροκόλληση γαζί?? πολλά θες.. 2-3 ποντιές ίσα να κρατηθεί όρθια η λαμαρίνα.

Αρπα κόλλα να μπεί ο επόμενος στο ναυπηγείο παρακαλώ.

Λογαριασμός?
100 σελίδες δουλειές τα κάναμε όλα σας λέω ότι είπατε.
Μα δεν κανατε αυτό αυτό αυτό + αυτό και χρεώσατε.

Δεν πειράζει θα το πληρώσετε όμως γτ θα σας δημιουργήσουμε θέμα.
Αποτέλεσμα? 0


Τρεχάτε πληρώματα να μαζέψετε το πλοίο γτ έρχεται έλεγχος στο επόμενο λιμάνι.

Προσωπικές εμπειρίες. του έχουμε ζήσει τους Κινέζους!
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Οταν το μαχαίρι και το καρπούζι ξέρουμε ποιοί το κρατάνε


Κοιμούνται όρθιοι και δεν τελειώνουν καμμία δουλειά.

Ηλεκτροκόλληση γαζί?? πολλά θες.. 2-3 ποντιές ίσα να κρατηθεί όρθια η λαμαρίνα.

Αρπα κόλλα να μπεί ο επόμενος στο ναυπηγείο παρακαλώ.

Λογαριασμός?
100 σελίδες δουλειές τα κάναμε όλα σας λέω ότι είπατε.
Μα δεν κανατε αυτό αυτό αυτό + αυτό και χρεώσατε.

Δεν πειράζει θα το πληρώσετε όμως γτ θα σας δημιουργήσουμε θέμα.
Αποτέλεσμα? 0


Τρεχάτε πληρώματα να μαζέψετε το πλοίο γτ έρχεται έλεγχος στο επόμενο λιμάνι.

Προσωπικές εμπειρίες. του έχουμε ζήσει τους Κινέζους!
Δεν πολυσκοτίζονται τα κινέζικα ναυπηγεία στον τομέα της επισκευής!
Απεναντίας στον τομέα της κατασκευής είναι από τους δυνατούς "παίχτες" παγκοσμίως!
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Δεν πολυσκοτίζονται τα κινέζικα ναυπηγεία στον τομέα της επισκευής!
Απεναντίας στον τομέα της κατασκευής είναι από τους δυνατούς "παίχτες" παγκοσμίως!
Κάνει ο κορυφαίος παίχτης κατασκευής εμπάργκο στην μεγαλύτερη χώρα τεχνολογίας ΤΑΙΒΑΝ το 2022 ?

Κατασκευής εννοείς οτι "Γεια σας είμαι απο την BMW θέλω να αγοράσω εργοστάσιο κι να εκπαιδεύσω προσωπικό να μου βγάζει κινητήρες με δικά μου μηχανήματα και στάνταρ" ?

Επι κόβιντ δεν λέγανε "ΑΑΑ χτίσαμε το πιο γρήγορο νοσοκομείο ,δώσε τα καναλία, δώσε τα άρθρα, και μετά απο ενα μήνα που λέει ο λόγος έπεσε?

Ας συμφωνήσουμε οτι δεν βγάζουν τπτ καλό και ο λόγος αγοράς είναι ένας. Το κόστος !

Όσο για τα κιλά έχω ακόμα μια διαφωνία.

" ειναι 178 κιλά άδειο 190 γεμάτο κτλ κτλ" ωραία και??

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις YU-AN , δαγκάνες hagte και ασφάλεια FU MAN TSU
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
" ειναι 178 κιλά άδειο 190 γεμάτο κτλ κτλ" ωραία και??
Άλλοι για να γλυτώσουν μισό κιλό πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερο τα αλουμινένιο κεντρικό σταντ.
Και άλλοι για να γλυτώσουν γραμμάρια πληρώνουν χρυσό τις βίδες τιτανίου.:D
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Κάνει ο κορυφαίος παίχτης κατασκευής εμπάργκο στην μεγαλύτερη χώρα τεχνολογίας ΤΑΙΒΑΝ το 2022 ?

Κατασκευής εννοείς οτι "Γεια σας είμαι απο την BMW θέλω να αγοράσω εργοστάσιο κι να εκπαιδεύσω προσωπικό να μου βγάζει κινητήρες με δικά μου μηχανήματα και στάνταρ" ?

Επι κόβιντ δεν λέγανε "ΑΑΑ χτίσαμε το πιο γρήγορο νοσοκομείο ,δώσε τα καναλία, δώσε τα άρθρα, και μετά απο ενα μήνα που λέει ο λόγος έπεσε?

Ας συμφωνήσουμε οτι δεν βγάζουν τπτ καλό και ο λόγος αγοράς είναι ένας. Το κόστος !

Όσο για τα κιλά έχω ακόμα μια διαφωνία.

" ειναι 178 κιλά άδειο 190 γεμάτο κτλ κτλ" ωραία και??

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις YU-AN , δαγκάνες hagte και ασφάλεια FU MAN TSU
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι KYB
Monoshock – 240mm
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ
KYB – 240mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.
PIRELLI 90/90-21
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.
PIRELLI 150/70-18


Αυτά γράφει στον γκοργκολη ,πως προκύπτει αναρτήσεις yu-an κτλ κτλ ;
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Είναι η διαφορά του adventure με το adventure pro.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Υπάρχουν αρκετά βίντεο από το εργοστάσιο στην Ιταλία σε tour και πουθενά δεν υπάρχει μια εικόνα από κατασκευαστική διαδικασία. Μια εργαλειομηχανη, κάτι.
Ναι γιατί ως γνωστόν όλες οι εταιρείες βγάζουν αναλυτικά βίντεο τις γραμμές παραγωγής τους φόρα παρτίδα στο σωλήνα, μην τύχει και εμφανιστεί κάνεις επίδοξος ντετέκτιβ και βγάλει βρώμα ότι αφού δεν υπάρχει πληροφορία στο σωλήνα και το ίντερνετ σημαίνει ότι απλά δεν υπάρχει.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Aυτό που έχουν καταφέρει οι ΚινέΖοι (και μόνο αυτό κατά την γνώμη μου) είναι να κάνουν το κοινό να πει τα παρακάτω
  1. Ολοι οι άλλοι μας κλέβουν.
  2. Η ποιότητα προφανώς γίνεται να είναι τσάμπα, απλά οι άλλοι τρώνε με χρυσά κουτάλια.
Αμφιβάλλω αν το 80% των καταναλωτών μπορούν να καταλάβουν με το που θα δουν μια μοτοσυκλέτα το κόστος κατασκευής, τα καλούπια, τις επενδύσεις σε γραμμές παραγωγής και το τι ακριβώς σημαίνει ποιότητα.

Δεν φταίνε για μένα οι Κινέζοι. Την δουλειά τους κάνουν (τόσα χρόνια...) και πολύ πολύ καλά.
Φταίει (1) ο τύπος που μας έχει αφήσει όλους σχεδόν παγκοσμίως αγράμματους όσον αφορά κατασκευές και κόστη , (2) οι εταιρίες που είναι ''για να αλλάξεις το μενού πήγαινε στον dealer'' και (3) η βαρεμάρα της σημερινής εποχής και η ξερωλίασή του 90% του κοινού.
Να έρθει κάποιος στα Σπάτα κάποια στιγμή να του πω κάποια νούμερα, να μας πει κι εμάς πόσο θα έπρεπε να πουλάμε τα αξεσουάρ βάση των επενδύσεων που έχουν γίνει να δούμε αν θα τα ψώνιζε κανένας. Οι εταιρίες χτίζονται με κάποιον στόχο και κάποιον χρονικό ορίζοντα και οι εποχές δεν είναι όπως ήταν. Απλά όταν εγω γνωρίζω ότι ο Κινέζος έχει 80% κέρδος, ΔΕΝ (ΔΕΝ-ΔΕΝ) μπορώ να τον συναγωνιστώ ούτε με σφαίρες στην τιμή. Πάω για την ποιότητα. Τέλος.

υ.γ. Είναι λίγο βάρβαρο εως προσβλητικό να λέμε ότι έβγαλαν ενα 450 unicorn την στιγμή που είναι μια πολύ κακή αντιγραφή του 450 RFR του 2016. Και μπορώ να αναλύσω και ότι δεν ήξεραν τι τους γίνεται, πως τερμάτισαν και γιατί άλλαξαν και στο καπάκι το πίσω τεπόζιτο. Όταν απλά κοπιάρεις, μπορείς να πουλάς φθηνότερα. Νόμος. Όταν κλείσουν αυτοί που κοπιάρεις, ας ελπίσουμε να μπορείς να δημιουργήσεις. Δεν έχω κανένα πρόβλημα και υπάρχουν εταιρίες εκεί που προφανώς κάνουν καλή δουλειά. Απλά μέχρι και σήμερα, δεν έχω δει κάποια.
Δεν είδα Κινέζο να βγάζει Οβαλ εμβολα, μονόμπρατσο, τρίροδο, GTS, TDR, TDM κλπ. Είδα να μπαίνει σε μονοπάτια που ήδη υπήρχαν με κατώτερη ποιότητα κατασκευής και χαμηλές τιμές. Ας διαβάσει κάποιος case study της Hyundai όταν έβγαλε το accent πχ. Ναι, τώρα βγάζει και WRC, πάντως Toyota Gazoo Racing δεν παίζει να γίνει και είναι πίσω ακόμα και σήμερα. Και σε ποιότητα κατασκευής, και σε υλικά. Έχει πάρει μερίδιο αγοράς αλλά αυτό δεν αλλάζει τα παραπάνω. Και ο Κινέζος θα πάρει μεγάλο μερίδιο. Τα παραπάνω όμως δεν θα αλλάξουν (κατα την γνώμη μου πάντα έτσι?). Το μόνο καλό είναι ότι βάζει στο παιχνίδι άτομα που δεν θα μπορούσαν να αγοράσουν -προσοχή- καινούργια μοτοσυκλέτα. Μτχ μπορεί να πάρει κάποιος με 8000 αρκετά καλή.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom