Χωρίς να εστιάσω στα άλλα, γιατί θα συμφωνήσω ότι διαφωνώ με κάποια τεκμήρια και όχι απόψεις επι του θέματος που άκουσα, μου είπαν, τους είπα κλπ. Ναι,
πρέπει, να είσαι μέσα για να ξέρεις ακριβώς τι γίνεται και πόσο κοστίζουν τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και γενικά το R&D και όχι να ενημερώνεσαι (όχι εσυ, γενικά μιλάω). Δεν μπορεί απλά να αναφέρει κάποιος ρε συ το ''νομίζω ότι μας κλέβουν'' , χωρίς να έχει δεδομένα. Είναι βαρύ.
Στο 2ο Bold, θα ημουν πιο ευγενικός, ως προς την τεχνολογία τουλάχιστον, εκτός κι αν ο Britten, o Koρρές και ο Λέφας είναι σχεδιαστικές και τεχνολογικές γραφικές καταστάσεις για εσένα. Αυτό με τα επιστημονικά Paper to γνωρίζω και ισχύει εδώ και κάποια χρόνια. Αυτό που εσυ ίσως να μην γνωρίζεις είναι το ''τί ακριβως σημαίνει αυτό'' και απλά ισως να άκουσες κάποια στιγμή ότι η Κίνα για πρώτη φορά στα χρονικά ξεπέρασε την Αμερική. Ε και? Για μένα αυτό είναι ενας τομέας που έχει ξεφτιλιστεί τελείως (τα επιστημονικά έγγραφα και οι πατέντες) και το λέω μετα λόγου γνώσης (πρόσεξε πως το λέω) που έχω πατέντες και στην Ευρώπη, και στην Αμερική και κάποια συγγράμματα στα νιάτα μου πάλι και στις δύο Ηπείρους. Αυτό είναι για να τρομάξουμε το κοινό και δεν έχει απολύτως καμία (προς το παρόν) βάση ή χρήση στις μοτοσυκλέτες που φτιάχνουν. Μπορεί στα καράβια τους που δεν ξέρω. Αλλά μιλάω για μοτοσυκλέτες. Δεν έχω δει τίποτα που να είναι καινοτόμο προς το παρόν.
Μπορεί να μην γνωρίζεις και δεν έχω μένος ούτε προς εσένα ούτε προς τους Κινέζους. Αλλά!
Aν δεν μπορεί να δει κάποιος την αντιγραφή σε ντεπόζιτα και σχεδιασμό μπρος και πίσω ντεπόζιτων που είναι ολοϊδια, ποδιά, και πιθανότατα γεωμετρία δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω.
Και αν κάποιος ασχοληθεί
σοβαρά με το αντικείμενο και δεν είναι κουβέντα του φραπέ στο πόδι, τότε θα καταλάβει ότι η μοτοσυκλέτα έγινε έτσι για πολύ συγκεκριμένο λόγο. Και μπορώ να στον αναπτύξω γιατί στο κοινό, το 99% δεν ξέρει τι ειναι το Dakar και ότι η ΚΤΜ συμμετέχει. Αυτό που εκανε η Κοve είναι να διαφημίσει ότι ''τερμάτισε τον πιο δύσκολο αγώνα στον πλανήτη'' . Με τι τον τερμάτισε, πως το σχεδίασε κλπ. δεν ενδιαφέρει το κοινό. Εμείς που παρακολουθούμε τα δρώμενα εδώ και πολλά χρόνια, και υπάρχουν άνθρωποι On the ground σχεδόν σε κάθε Dakar που είμαστε σε επικοινωνία, έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Έτσι νομίζω εγώ τουλάχιστον. Μπορεί ο καθένας να με πει εμένα μ@λάκα, δεν παύει όμως εγώ να μιλάω σχεδόν κάθε χρόνο με μηχανικούς του Dakar και του Eco Race ενώ κάποιος άλλος διαβάζει απλά τα δρώμενα απο μια οθόνη ή ενα περιοδικό.
Edit: Και πρόσεξε. Το μόνο σοβαρό που δεν κόπιαραν απο το ΚΤΜ ήταν ο πύργος απο τα περιφερειακά και εκεί είχαν σοβαρό πρόβλημα που τους έμεινε στο χέρι.
Απο εμένα αυτά για την Κίνα, και μπορεί να φαίνεται ή να διαβάζεται 'κάπως' το κείμενό μου, ναι, γιατί την τελευταία δεκαετία είμαι τόσο μέσα, όσο λίγοι στον χώρο και τον κατασκευαστικό αλλά και τον χώρο των αγώνων και δεν πάυω να βλέπω και να γνωρίζω νούμερα και κόστη. Με αυτό που θα κλείσω είναι το εξής.
Κάποιες εταιρίες μεγάλωσαν πολύ και ξέχασαν απο που ξεκίνησαν και τι τις έκανε αυτές που είναι. Όσες έγιναν Ελληνικό Δημόσιο και εστίασαν στα Golden Boys θα την πληρώσουν την νύφη όταν έρθει ο λογαριασμός. Αυτό δεν αναιρεί την Ιστορία τους σε καμία περίπτωση.