KOVE 800X

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ωχ

Ωχ

Για τα υπόλοιπα δεν έχω άποψη και σέβομαι απόλυτα αυτά που γράφεις γιατί σε άλλο επίπεδο τα βλέπω στην δική μου δουλειά.

Αλλά "καλό μεταχειρισμένο με 8000 ευρώ" στην κατηγορία του kove 800 ποιο είναι; γιατί σε αγγελίες έχει σάπια 990, σάπια 800/1200gs κλπ "μοναδική ευκαιρία τρέξτε" γιατί σε λίγο καιρό θα γίνει 18, θα ψηφίζει μόνο του και θα το χάσετε.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
....." γιατί σε λίγο καιρό θα γίνει 18, θα ψηφίζει μόνο του και θα το χάσετε.
Άσε μας ρε Τζον να πιούμε ένα καφεδάκι πρώτα..... :laugh:
Είναι η δεύτερη φορά που μου έφυγε το ποτήρι απ'τα χέρια, αλλά αυτή τη φορά δεν το πρόλαβα........ :ha:ha:ha:ha
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Λίγο έψαξα γι αυτό που θα έπαιρνα (μοντέλο εννοώ, γιατί δεν ξέρω αν είναι καλό το συγκεκριμένο , αλλιώς πάω για Africa 650)

Ναι τα ανταλλακτικά κλπ. Αλλά! Πρέπει να σκεφτούμε ότι αυτή η κατηγορία χανόταν όλα αυτά τα χρόνια. Δεν κοιτάω για άλλα γιατί δεν θεωρώ ότι θα ήταν η ίδια κατηγορία.
Κάνεις με το 990 ότι με το 800? Εγώ είμαι σίγουρος και ότι τα κάνεις καλύτερα. Τέτοια μοτοσυκλέτα δεν θα ξαναβγεί ποτέ. τΩν ποτΩν. Επίσης να πούμε ότι δεν εννοώ μόνο την Adv κατηγορία αλλά γενικά China Vs Mτχ. που έχει πολλά (γυμνά, street κλπ). Ναι παλιά, αλλά με σχεδόν τωρινή τεχνολογία κάποια απλά θέλει ξέρεις μεράκι. Και αυτό λείπει πολύ στην εποχή μας. Λόγω χρόνου ίσως, αλλά λείπει.

εdit. Επίσης κροΣράνερ και κροΣτούρερ παίζουν στα ίδια χρήματα για τους πιο on τύπους, και με NC ο Billy απο το NC forum έχει οργώσει κυριολεκτικά τα βουνά παρέα με φίλο με Τενερέ. Όλα γίνονται. Απλά το πλασάρισμα του καινούργιου είναι πολύ δελεαστικό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Η Hyundai έχει προ πολλού ξεπεράσει σε αξιοπιστία την Toyota. Σε τεχνολογία είναι πιο πίσω, αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει όλους τους καταναλωτές.
Άμα και οι κινέζοι περάσουν και αυτοί σε αξιοπιστία τους Ιάπωνες, ψηφίζω κινέζους ας είναι λίγο πίσω σε καινοτομία και τεχνολογία.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λίγο έψαξα γι αυτό που θα έπαιρνα (μοντέλο εννοώ, γιατί δεν ξέρω αν είναι καλό το συγκεκριμένο , αλλιώς πάω για Africa 650)

Ναι τα ανταλλακτικά κλπ. Αλλά! Πρέπει να σκεφτούμε ότι αυτή η κατηγορία χανόταν όλα αυτά τα χρόνια. Δεν κοιτάω για άλλα γιατί δεν θεωρώ ότι θα ήταν η ίδια κατηγορία.
Κάνεις με το 990 ότι με το 800? Εγώ είμαι σίγουρος και ότι τα κάνεις καλύτερα. Τέτοια μοτοσυκλέτα δεν θα ξαναβγεί ποτέ. τΩν ποτΩν. Επίσης να πούμε ότι δεν εννοώ μόνο την Adv κατηγορία αλλά γενικά China Vs Mτχ. που έχει πολλά (γυμνά, street κλπ). Ναι παλιά, αλλά με σχεδόν τωρινή τεχνολογία κάποια απλά θέλει ξέρεις μεράκι. Και αυτό λείπει πολύ στην εποχή μας. Λόγω χρόνου ίσως, αλλά λείπει.

εdit. Επίσης κροΣράνερ και κροΣτούρερ παίζουν στα ίδια χρήματα για τους πιο on τύπους, και με NC ο Billy απο το NC forum έχει οργώσει κυριολεκτικά τα βουνά παρέα με φίλο με Τενερέ. Όλα γίνονται. Απλά το πλασάρισμα του καινούργιου είναι πολύ δελεαστικό.
Δεν έπεσα πολύ έξω...

Βασικά το θέμα σε όλα αυτά είναι η χρήση.

Σε φάση weekend war special, και μάλλον όχι όλα τα weekends του μήνα, μαζί με λίγη από νοσταλγία, ρετρό λαγνεία και με δεδομένο ότι πιάνουν τα χέρια σου καλά κάνεις και κοιτάς αυτό και τα παλιά ντακαρίσια Άφρικα.

Σε φάση "θέλω ένα μηχανάκι να τα κάνω όλα" που μάλλον ψάχνουν οι περισσότεροι από εμάς... Δεν κάνει. Και με 8000 δεν είχε ούτε Τ7 (που ξεκίνησε να πωλείται 9900 αν θυμάμαι καλά; ) τελευταία φορά που κοίταξα αγγελίες.


Θα μου πεις το Κόβε θα αντέξει; Θα δούμε...
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Η Hyundai έχει προ πολλού ξεπεράσει σε αξιοπιστία την Toyota. Σε τεχνολογία είναι πιο πίσω, αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει όλους τους καταναλωτές.
Άμα και οι κινέζοι περάσουν και αυτοί σε αξιοπιστία τους Ιάπωνες, ψηφίζω κινέζους ας είναι λίγο πίσω σε καινοτομία και τεχνολογία.
Aπο που προκύπτει αυτό?
Γιατί αν δει κανείς τις μυνήσεις και τις Lemon καταστάσεις του Ioniq παγκοσμίως νομίζω ότι είναι απίστευτα πίσω ακόμα.
Αξιοπιστία δεν εννοώ τα μοτέρ. Ατος βλέπω ακόμα στους δρόμους. Αξιοπιστία είναι μια γενική εννοια και περιλαμβάνει όλα τα πράγματα που έχει ενα αυτοκίνητο. Η Toyota δεν είναι μόνη της, έχει και την Lexus που είναι Japan/Japan και έρχεται απο Ιαπωνια κλπ.
To θεμα το βασικό είναι αυτό που ακριβώς είπες. Εμένα αυτή η λογική με ανυσηχεί. Και είναι ο λόγος που ο Έλληνας δεν αγοράζει Ελληνικά προϊόντα κλπ. Ο καινοτόμος πρέπει να υπάρχει. Αλλιώς δεν θα είχες τηλέφωνο κινητό. Θα είχαν τα εγγόνια μας. Δεν θα είχαμε μονόμπρατσα γιατί βγήκαν για αγώνες αντοχής. Θα είχαμε Prolink και αερόψυκτα. Δεν θα είχαμε ram-air. και τόσα αλλα παραδείγματα. Η καινοτομία είναι αυτή που κάνει την διαφορά στην μοτοσυκλέτα και στην ζωή μας. Αλλιώς είναι όλα Δημόσιο. Και το εννοώ. Και αυτήν την λογική είχαν κάποτε η Sony, η Τamiya, h Kawasaki, η Suzuki, η Yamaha, η Husaberg και τόσες άλλες. Και αυτή η καινοτομία τις πήγε εκει που τις πήγε. Δεν τις πήγε ούτε η αντιγραφή, ούτε η πεπατημένη. Στην τελική αν θέλω να αγοράζω καινούργια αντί καινοτόμα και ποιοτικά πρέπει να αναθεωρήσω λίγο την ψυχολογική μου κατάσταση (κατ'εμέ). Προτιμώ να αγοράζω Audi 80 Coupe Quattro που είχε διαστημική τεχνολογία για την εποχή του, παρά καινούργιο Kia Ceed. Aυτός είμαι εγώ όμως, δεν ζητάω επιβαιβέωση για τις πράξεις μου, απλά θέτω την αποψή μου στο τραπέζι.

amyroukai - αναλόγως του τι σημαίνει ''τα κάνει όλα'' . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με το 800 το κινέζικο τα κάνεις όλα και όχι με το 950/990. Το Africa δε αν το φτιάξεις μια φορά, το πιθανότερο είναι να κρατήσει για πάντα. Είναι μεγάλη κουβέντα, ελπίζω να καταφέρουμε να την κάνουμε κάποτε απο κοντά. Και για τους λόγους που είπα παραπάνω. Εμεις, μια τρίχα απο όλους, έχουμε εξοπλισμό που κάνει πάνω απο 70k για την εξέλιξη και το R&D. (μτχ και καινούργιο). Πόσο να χρεώσω για ενα κιτ που θα πουλήσω 40 κομμάτια τον χρόνο? . Είναι τεράστια κουβέντα, και δεν έχει σταθερή και τελειωμένη απάντηση. Απλά οι αποφάσεις μας καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το μέλλον. Εγώ πλέον στα 50 μου κοντά είμαι πολύ προσεκτικός για αυτές.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
amyroukai - αναλόγως του τι σημαίνει ''τα κάνει όλα'' . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με το 800 το κινέζικο τα κάνεις όλα και όχι με το 950/990. Το Africa δε αν το φτιάξεις μια φορά, το πιθανότερο είναι να κρατήσει για πάντα.
Η συζήτηση δεν έχει τέλος ακριβώς γιατί ο κάθε ένας μας έχει άλλες απαιτήσεις.

Εγώ κάνω κάπου 20000 χλμ τον χρόνο με μηχανάκι, μοιρασμένα στα 3 πια, κάποτε τα έκανε όλα το Fazer. Το 950 μου δεν θα τα έβγαζε μόνο με λάδια φίλτρα μπουζί και ένα κιτ επισκευής καρμπιρατέρ, βιβλιογραφία υπάρχει και... Το βλέπω ότι ακόμα και άψογα συντηρημένο σε "αφήνει" από χαζομάρες. Πιθανολογώ ότι και το κόβε δεν αντέχει τέτοια χρήση (θα εκπλαγώ ευχάριστα αν βγω λάθος).

Οπότε το Κόβε έχει νόημα για κάποιον που
-έχει 8000 ευρώ να παίξει χωρίς να πονέσει αν βγει κακό
-θέλει όλα αυτά που δεν έχει το 990/650 που ψάχνεις εσύ σε τεχνολογία (abs, traction, cruise control κλπ).
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Έχω γελάσει πολύ με το βίντεο.

Συλλογή από βίντεο δοκιμών, με σχολιασμό από... Έλληνα.

Στο 0:22 του έρχετε να ρευτεί αλλά το κρύβει περίτεχνα το γατόνι ο Έλ...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στο 0:22 του έρχετε να ρευτεί αλλά το κρύβει περίτεχνα το γατόνι ο Έλ...
Χειρότερο από το φατσομπουκι θα καταντήσει ο σωληνας
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχω γελάσει πολύ με το βίντεο.

Συλλογή από βίντεο δοκιμών, με σχολιασμό από... Έλληνα.

Στο 0:22 του έρχετε να ρευτεί αλλά το κρύβει περίτεχνα το γατόνι ο Έλ...
Και στο 02:42, σχολιάζει ότι περνάει πολύ καλά ο αναβάτης με την μηχανή "στη μέση του πουθενά", και σε εκατό μέτρα βγαίνει....... σε άσφαλτο σε πόλη!!!!!! :ha:ha:ha
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μέχρι το έβδομο λεπτό άντεξα περιπου, και αυτό με.... χαστούκια!!! :wacky:
Δεν βλέπεις αυτά τα βίντεο χωρίς skip και δεν εννοώ το σαπούνι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οταν το μαχαίρι και το καρπούζι ξέρουμε ποιοί το κρατάνε


Κοιμούνται όρθιοι και δεν τελειώνουν καμμία δουλειά.

Ηλεκτροκόλληση γαζί?? πολλά θες.. 2-3 ποντιές ίσα να κρατηθεί όρθια η λαμαρίνα.

Αρπα κόλλα να μπεί ο επόμενος στο ναυπηγείο παρακαλώ.

Λογαριασμός?
100 σελίδες δουλειές τα κάναμε όλα σας λέω ότι είπατε.
Μα δεν κανατε αυτό αυτό αυτό + αυτό και χρεώσατε.

Δεν πειράζει θα το πληρώσετε όμως γτ θα σας δημιουργήσουμε θέμα.
Αποτέλεσμα? 0


Τρεχάτε πληρώματα να μαζέψετε το πλοίο γτ έρχεται έλεγχος στο επόμενο λιμάνι.

Προσωπικές εμπειρίες. του έχουμε ζήσει τους Κινέζους!
Τι ακριβώς σχέση μπορεί να έχει ο χώρος της ναυπηγοεπισκευης,μια γιαρδα έξω από κάνα ψαροχώρι που εφτιαξαν πρώτα σα διαλυτηριο και μετά έριξαν 2 δεξαμενές να κάνουν λαμαρίνα και σιγά σιγά ασχολήθηκαν κάτι ψαράδες με επισκευές. Η ναυπηγοεπισκευη είναι ένα άλλο τελείως κεφάλαιο της βιομηχανίας που διέπεται από δικούς της κανόνες.

Και οι γενικεύσεις και τα στερεότυπα για ένα λαό ενός δισεκατομμυρίου για μενα είναι επιεικως ατυχείς. Αυτή της στιγμή δεν υπάρχει κανένα άλλο μέσο να μπεις να δεις το advride σε κινητό,σε tablet,σε laptop σε smart tv που να μην είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο η στο 90% στη Κίνα.

Εξήγησε μας σε ποιους τομείς μπορούμε να αναγνωρίσουμε ως επαρκείς τους Κινεζους και σε ποιους ηλίθιους η ότι όταν εμείς βλέπαμε με τηλεσκόπια αυτοί μάζευαν αγκινάρες?


Ναι γιατί ως γνωστόν όλες οι εταιρείες βγάζουν αναλυτικά βίντεο τις γραμμές παραγωγής τους φόρα παρτίδα στο σωλήνα, μην τύχει και εμφανιστεί κάνεις επίδοξος ντετέκτιβ και βγάλει βρώμα ότι αφού δεν υπάρχει πληροφορία στο σωλήνα και το ίντερνετ σημαίνει ότι απλά δεν υπάρχει.
Ναι φίλε μας κρύβουν την αλήθεια στα υπόγεια!! Άνοιξαν το εργοστασιο 100 φορές για τον κόσμο. Ανέβασαν οι ίδιοι βίντεο επίσημο από κάθε χώρο στο εργοστάσιο και μάλιστα από τα πρώτα τα πλάνα τα εναέρια καταλαβαίνεις κάθε χώρος τι έχει μέσα. Αν πας αύριο εκεί ξέρεις που είναι και η τουαλέτα.

Στο επίσημο site της η SHINERAY αναφέρει λέξη προς λέξη πως το εργοστάσιο στην Ιταλία έχει την δυνατότητα για r&d και σχεδιασμό,προιοντικη παρουσίαση και προώθηση. Προσεκτικά δεν αναφέρει πουθενά τίποτα για κατασκευή. Δείχνουν πλάνα από τον χώρο σχεδιασμού και συναρμολόγησης. Οι ίδιοι από μόνοι τους. Και η SHINERAY έχει ήδη δύο τεράστια και υπερσύγχρονα εργοστάσια κατασκευής κινητήρων πλαισίων εξαρτημάτων αυτοκινήτων ολόκληρων στη Κίνα.

Και τα cnc,τις πρέσες τα χυτήρια στην Ιταλία τα έχουν κρυμμένα στο πάρκινγκ πίσω από το σκουπιδοτενεκέ. Ότι εξυπηρετεί τον καθένα να πιστεύει.

Και Ξέρεις επίσης δε σε τιμάει να το γυρίσεις στην ειρωνία. Μπορώ κι εγώ πολύ εύκολα να το κάνω.


Στη τελική δε βγάζουμε λεφτά εδώ μέσα. Εγώ από γούστο ψάχνω κάποια πράγματα και πληροφορίες. Για ενημέρωση δική μου και οποιου αλλού γουστάρει.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Aυτό που έχουν καταφέρει οι ΚινέΖοι (και μόνο αυτό κατά την γνώμη μου) είναι να κάνουν το κοινό να πει τα παρακάτω
  1. Ολοι οι άλλοι μας κλέβουν.
  2. Η ποιότητα προφανώς γίνεται να είναι τσάμπα, απλά οι άλλοι τρώνε με χρυσά κουτάλια.
Αμφιβάλλω αν το 80% των καταναλωτών μπορούν να καταλάβουν με το που θα δουν μια μοτοσυκλέτα το κόστος κατασκευής, τα καλούπια, τις επενδύσεις σε γραμμές παραγωγής και το τι ακριβώς σημαίνει ποιότητα.

Δεν φταίνε για μένα οι Κινέζοι. Την δουλειά τους κάνουν (τόσα χρόνια...) και πολύ πολύ καλά.
Φταίει (1) ο τύπος που μας έχει αφήσει όλους σχεδόν παγκοσμίως αγράμματους όσον αφορά κατασκευές και κόστη , (2) οι εταιρίες που είναι ''για να αλλάξεις το μενού πήγαινε στον dealer'' και (3) η βαρεμάρα της σημερινής εποχής και η ξερωλίασή του 90% του κοινού.
Να έρθει κάποιος στα Σπάτα κάποια στιγμή να του πω κάποια νούμερα, να μας πει κι εμάς πόσο θα έπρεπε να πουλάμε τα αξεσουάρ βάση των επενδύσεων που έχουν γίνει να δούμε αν θα τα ψώνιζε κανένας. Οι εταιρίες χτίζονται με κάποιον στόχο και κάποιον χρονικό ορίζοντα και οι εποχές δεν είναι όπως ήταν. Απλά όταν εγω γνωρίζω ότι ο Κινέζος έχει 80% κέρδος, ΔΕΝ (ΔΕΝ-ΔΕΝ) μπορώ να τον συναγωνιστώ ούτε με σφαίρες στην τιμή. Πάω για την ποιότητα. Τέλος.

υ.γ. Είναι λίγο βάρβαρο εως προσβλητικό να λέμε ότι έβγαλαν ενα 450 unicorn την στιγμή που είναι μια πολύ κακή αντιγραφή του 450 RFR του 2016. Και μπορώ να αναλύσω και ότι δεν ήξεραν τι τους γίνεται, πως τερμάτισαν και γιατί άλλαξαν και στο καπάκι το πίσω τεπόζιτο. Όταν απλά κοπιάρεις, μπορείς να πουλάς φθηνότερα. Νόμος. Όταν κλείσουν αυτοί που κοπιάρεις, ας ελπίσουμε να μπορείς να δημιουργήσεις. Δεν έχω κανένα πρόβλημα και υπάρχουν εταιρίες εκεί που προφανώς κάνουν καλή δουλειά. Απλά μέχρι και σήμερα, δεν έχω δει κάποια.
Δεν είδα Κινέζο να βγάζει Οβαλ εμβολα, μονόμπρατσο, τρίροδο, GTS, TDR, TDM κλπ. Είδα να μπαίνει σε μονοπάτια που ήδη υπήρχαν με κατώτερη ποιότητα κατασκευής και χαμηλές τιμές. Ας διαβάσει κάποιος case study της Hyundai όταν έβγαλε το accent πχ. Ναι, τώρα βγάζει και WRC, πάντως Toyota Gazoo Racing δεν παίζει να γίνει και είναι πίσω ακόμα και σήμερα. Και σε ποιότητα κατασκευής, και σε υλικά. Έχει πάρει μερίδιο αγοράς αλλά αυτό δεν αλλάζει τα παραπάνω. Και ο Κινέζος θα πάρει μεγάλο μερίδιο. Τα παραπάνω όμως δεν θα αλλάξουν (κατα την γνώμη μου πάντα έτσι?). Το μόνο καλό είναι ότι βάζει στο παιχνίδι άτομα που δεν θα μπορούσαν να αγοράσουν -προσοχή- καινούργια μοτοσυκλέτα. Μτχ μπορεί να πάρει κάποιος με 8000 αρκετά καλή.

Δεν καταλαβαινω γιατι αυτη η επιθεση προς τους κινεζους κατασκευαστες. Κατ αρχην, τι σημαινει κοπιαρω? Τι κοπιαραν δηλαδη, το οτι εχει δυο ροδες το μηχανακι με ενα μοτερ στη μεση και δυο μεγαλα τεποζιτα? Μεχρι ποτε το βασικο concept ενος απλου οχηματος που ειναι μια μοτοσυκλετα θα ειναι κτημα καποιου, ντε και καλα? Επισης τι παει να πει οτι δεν ηξεραν και ηταν ασχετοι? Δεν ηξεραν, επενδυσαν σε μια πολυ ακριβη testing campain σε ραλλυ, και συλλεξαν πολλα δεδομενα για να χρησιμοποιησουν προς αξιοποιηση.

Δεν ειναι αναγκη να ειναι κανεις μεσα στη βιομηχανια για να ξερει οτι οι κατασκευαστες κλεβουν τον καταναλωτη ξεδιαντροπα. Αν εισαι ομως, και αν αυτη ειναι η ερωτηση σου, ειναι αρκετα ευκολο να καταλαβεις οτι πλεον επιλεγονται αντιστοιχα μεθοδοι παραγωγης φτηνοτεροι απ'οτι παλιοτερα (εξαλλου, νουμερο ενα μεριμνα ολων ειναι η μειωση του ΒΟΜ και του κοστους παραγωγης, ολα τα αλλα ειναι σε δευτερη μοιρα). Απο τη στιγμη που οι εταιρειες σημειωνουν κερδη ρεκορ ενω σε αρκετες περιπτωσεις, πουλανε και λιγοτερο, αυτο παει να πει οτι εχουν υπερβολικα μεγαλο ανα μοναδα κερδος. Ο κοσμος της μοτοσυκλετας, στην πλειοψηφια του, δεν ενδιαφερεται για overengineered motorsport πραγματα που σε πραγματικες συνθηκες δεν του δινουν κανενα απολυτως κερδος. Ενδιαφερεται να μπορει να παρει ενα διτροχο, να κανει τον χαβαλε του, και να μην αναγκαζεται να πηγαινει σε μηχανακια 20ετιας επειδη απλα οι κατασκευαστες αποφασισαν πως με το να πουλανε πρακτικα ενα προιον πολυτελειας, κερδιζουν περισσοτερο.

Επειδη αναφερεις οβαλ πιστονια, μονομπρατσα και λοιπους σχεδιαστικους δεινοσαυρους, να ξερεις οτι η πλειοψηφια του ογκου των πατεντων αυτη τη στιγμη, και στο automotive, αλλα και σε σχεδον ολους τους τεχνικους και επιστημονικους κλαδους, ερχονται απο Κινα. Γινεται παρα πολυ rd και επενδυονται μεγαλα ποσα για να ειναι απλα αυτοι που θα οδηγουν τις εξελιξεις.

Η κοβε και οι διαφοροι κινεζοι κατασκευαστες απλα βρισκουν την τρυπα στην αγορα που δημιουργουν μονοι τους οι δυτικοι κατασκευαστες με την απληστια τους. Στο τελος, ο μονος που κερδιζει καπως, ειναι ο τελικος καταναλωτης ο οποιος εχει παραπανω επιλογες, και φυσικα, τη δυνατοτητα να αποκτησει αυτο που μεχρι προτινως δε μπορουσε.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ότι γίνεται τώρα με τους Κινέζους, είχε γίνει με τους Ιάπωνες που αντέγραφαν τους Ευρωπαίους και έβγαζαν φθηνότερα μηχανάκια.
Οι σημερινοί ηλικιωμένοι τα έχουν ξαναζήσει αυτά.:D
 
Top Bottom