KOVE 800X

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υπάρχουν ψίθυροι πάντως πως θα αρχίσει και η Yamaha να κατασκευάζει μεσαίες μουοσυκλέτες στη Κίνα. Οπότε υπάρχει σοβαρός λόγος να προσβάλλω το συμβόλαιο με τις προωθητικές ενέργειες μου. Έχουμε και ένα πρόσωπο.
Υπάρχει συνέντευξη του CEO που λέει ότι αρχικά θα είναι μόνο για την τοπική αγορά η συνεργασία. Και μετά... Η σειρά των υπολοίπων.
 
Reactions: STF

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Μα ούτε εκεί ήταν. Άλλοι έστησαν τις βιομηχανίες στη χώρα τους Η πρωτοπορία είναι άλλο πράγμα από τη δύναμη.
Ωραία λοιπόν, ας πάμε στον ορισμό της λέξης πρωτοπορίας.

Η Kove έφτιαξε το πρώτο Rally μηχανάκι 450cc μαζικής παραγωγής και σε προσιτή τιμή και επίσης έφτιαξε το πρώτο On-off μεγάλων κυβικών με έγκριση δρόμου και συνολικό βάρος 178 κιλά πλήρες καυσίμου (μαζί με την εξάτμιση τιτανίου στην έκδοση Rally).

Ας τρέξουν όλοι τώρα να τους προλάβουν και ας προσεύχονται μαζί πως τα αλουμίνια δεν θα είναι καλά.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Θα συμφωνήσω με τον Βαγγέλη εδώ.

*Όχι ότι σας νοιάζει δηλαδή απλά θέλω και εγώ να πω το κάτιτις μου

Εγώ θα διαφωνήσω....έτσι για την κόντρα
Εγω θα συμφωνησω με τον Κωστα
που διαφωνει με τον Γιαννη
που συμφωνει με τον Βαγγελη...


Παω να κανω κανα τσιγαρο τωρα...

o_O
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγω θα συμφωνησω με τον Κωστα
που διαφωνει με τον Γιαννη
που συμφωνει με τον Βαγγελη...


Παω να κανω κανα τσιγαρο τωρα...

o_O
Πρόσεχε η φετινή σοδειά είναι δυνατή ;)
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS

Τελικά είναι αντιγραφή 790 ή ίδιος κινητήρας
Ότι είναι ένας κλώνος lc8c φαινοταν η αλήθεια είναι και με γυμνό μάτι. Όμως επειδή οι εταιρείες δεν είναι φυσικά ηλίθιες και υπάρχουν νόμοι και πατέντες θεωρώ πως ειδικά εφόσον η μοτοσυκλέτα έρχεται και στην Ε.Ε. αποκλείεται να βλέπουμε ένα κλώνο lc8c χωρίς άδεια της ktm. Τώρα.. Έχει πάρει τα σχέδια και την άδεια χρήσης? Έχει κάνει κάποια άγνωστη συμφωνία με την κοινοπραξία cfmoto-ktm και παίρνει κομμάτια κινητήρες και τους συναρμολογεί. Δεν ξέρω και καλώς για αυτούς που δεν το έχουν διευκρινίσει. Κάποιος δημοσιογράφος οφείλει να πιέσει να πάρει απαντήσεις.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πόσο να αλλάξουν τα πράγματα στους κινητήρες εσωτερικής καύσεως των μοτοσυκλετών ?
Εδώ και χρόνια πατάνε όλοι στις πεπατημένη
Το στοκ , το καύσιμο , μηχανές παραγωγής ,η συνήθεια των καταναλωτών ,τα συμβόλαια αριθμού παραγωγής το κόστος στην έρευνα και τέλος τα παντεταριζμενα σχέδια δεν αφήνουν πολλά πολλά εκτός από μικροαλλαγές ώστε να υπάρχει μια διαφοροποίηση ώστε να περνάνε τις νομολογίες
Από την άλλη όπως είπε και ένας σύντροχος παραπάνω
Είδα αυτόν τον τύπο που έφτιαξε την κοβε , παθιασμένος καθημερινός μοτοσυκλετιστης που με την βοήθεια του κράτους κάνει το όνειρο του πραγματικότητα
Παλιά λέγαμε το αμερικανικό όνειρο ,τώρα λέμε το κινέζικο όραμα ....




ΥΓ

να δείτε που θα φτιάξουν και μπόξερ ....
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
Ωραία λοιπόν, ας πάμε στον ορισμό της λέξης πρωτοπορίας.

Η Kove έφτιαξε το πρώτο Rally μηχανάκι 450cc μαζικής παραγωγής και σε προσιτή τιμή και επίσης έφτιαξε το πρώτο On-off μεγάλων κυβικών με έγκριση δρόμου και συνολικό βάρος 178 κιλά πλήρες καυσίμου (μαζί με την εξάτμιση τιτανίου στην έκδοση Rally).

Ας τρέξουν όλοι τώρα να τους προλάβουν και ας προσεύχονται μαζί πως τα αλουμίνια δεν θα είναι καλά.
Έχει προηγηθεί η AJP καμιά 8ετία με το PR7. Θα μου πεις ότι αναφέρεσαι σε 450cc αλλά η AJP ακόμη και με κινητήρα 600cc κατάφερε να κρατήσει το βάρος κάτω από τα 165 κιλά γεμάτο. Και επειδή πήγα και το είδα από κοντά και το χάζευα πολύ ώρα είναι μια μοτοσυκλέτα προσεγμένη στη παραμικρή της λεπτομέρεια ουσιωδώς και έχει πολλά πλεονεκτήματα. Κατάφερε να κερδίσει την εντύπωση μου ακόμη και έναντι ενός 690 που θέλει πράγματα για να το φέρω στα μέτρα μου. Το PR7 είναι όπως το θέλω χωρίς να ρίξω ένα ευρώ πάνω του.
Και αυτό ξέρουμε με σιγουριά ότι είναι ένα καλό μηχανάκι καθώς πλέον έχουμε reviews από απλούς κατόχους, απλά οι Πορτογάλοι δεν έχουν την οικονομική δύναμη να το επιβάλλουν στην αγορά όπως οι Κινέζοι.

Δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η προσιτή τιμή του KOVE όμως... να περιμένουμε να το δούμε. Από εκεί και πέρα.... αν, αν, αν, (λέω αν), βγάζει κάποια μεγάλα ή μικρότερα θεματάκια είναι προσωπική υπόθεση του καθενός αν αυτός μπορεί να τα διαχειριστεί και αν έχουν την ανάλογη "ανταποδοτικότητα" σε σχέση με τη τιμή του.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μηπως η χαμηλη τιμη στα κινεζικα οφειλεται ( εργατικα χερια,, υλικα) στ¨οτι εχουν και ψιλο ετοιμα μοτερ και γλυτωνουν εκατομυρια απο ερευνες και εξελιξεις?
Προφανώς , τι τους πέρασες ..τίποτα τριτοδευτερους
Το εμπόριο το έχουν στο αίμα τους
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
Μηπως η χαμηλη τιμη στα κινεζικα οφειλεται ( εργατικα χερια,, υλικα) στ¨οτι εχουν και ψιλο ετοιμα μοτερ και γλυτωνουν εκατομυρια απο ερευνες και εξελιξεις?
Από τα μεγαλύτερα κόστη στις γνωστές μεγάλες είναι η υποστήριξη του δικτύου τους και για αυτό τα τελευταία χρόνια οι dealers γίνονται ολοένα και περισσότεροι. Ακόμη κι έτσι όμως στοιχίζει.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Έχει προηγηθεί η AJP καμιά 8ετία με το PR7. Θα μου πεις ότι αναφέρεσαι σε 450cc αλλά η AJP ακόμη και με κινητήρα 600cc κατάφερε να κρατήσει το βάρος κάτω από τα 165 κιλά γεμάτο. Και επειδή πήγα και το είδα από κοντά και το χάζευα πολύ ώρα είναι μια μοτοσυκλέτα προσεγμένη στη παραμικρή της λεπτομέρεια ουσιωδώς και έχει πολλά πλεονεκτήματα. Κατάφερε να κερδίσει την εντύπωση μου ακόμη και έναντι ενός 690 που θέλει πράγματα για να το φέρω στα μέτρα μου. Το PR7 είναι όπως το θέλω χωρίς να ρίξω ένα ευρώ πάνω του.
Και αυτό ξέρουμε με σιγουριά ότι είναι ένα καλό μηχανάκι καθώς πλέον έχουμε reviews από απλούς κατόχους, απλά οι Πορτογάλοι δεν έχουν την οικονομική δύναμη να το επιβάλλουν στην αγορά όπως οι Κινέζοι.

Δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η προσιτή τιμή του KOVE όμως... να περιμένουμε να το δούμε. Από εκεί και πέρα.... αν, αν, αν, (λέω αν), βγάζει κάποια μεγάλα ή μικρότερα θεματάκια είναι προσωπική υπόθεση του καθενός αν αυτός μπορεί να τα διαχειριστεί και αν έχουν την ανάλογη "ανταποδοτικότητα" σε σχέση με τη τιμή του.
Δεν θέλω βέβαια να σου γκρεμίσω το όνειρο αλλά το ajp pr7 παίρνει μοτέρ από την SWM. Αυτή που αγόρασε ο Αντώνης το 300. Η SWM εχει κρατήσει μεν τα κεντρικα της σαν φιρμα στην Ιταλία όπως η benelli αλλά ανήκει εξ ολοκλήρου στην Κινεζικη SHINERAY. Το μοτέρ του είναι το παλιό μοτέρ του Husqvarna 630 που φτιάχνεται στο πολύ κινέζικο εργοστάσιο της SHINERAY στην Κίνα από πολύ Κινεζους ανθρώπους.

Αυτά.... Με το καλό εύχομαι το Κινέζο/Πορτογαλακι!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν θέλω βέβαια να σου γκρεμίσω το όνειρο αλλά το ajp pr7 παίρνει μοτέρ από την SWM. Αυτή που αγόρασε ο Αντώνης το 300. Η SWM εχει κρατήσει μεν τα κεντρικα της σαν φιρμα στην Ιταλία όπως η benelli αλλά ανήκει εξ ολοκλήρου στην Κινεζικη SHINERAY. Το μοτέρ του είναι το παλιό μοτέρ του Husqvarna 630 που φτιάχνεται στο πολύ κινέζικο εργοστάσιο της SHINERAY στην Κίνα από πολύ Κινεζους ανθρώπους.

Αυτά.... Με το καλό εύχομαι το Κινέζο/Πορτογαλακι!
Βρε βαγγ Λη.... Ο Θου-βου είναι γατάκι μπροστά σου.

 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το μοτέρ του είναι το παλιό μοτέρ του Husqvarna 630 που φτιάχνεται στο πολύ κινέζικο εργοστάσιο της SHINERAY στην Κίνα από πολύ Κινεζους ανθρώπους.
Φτιάχνεται στο Biandronno στο παλιό εργοστάσιο της husqvarna.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Φτιάχνεται στο Biandronno στο παλιό εργοστάσιο της husqvarna.
Άμα μου βρεις ΜΙΑ φωτογραφία η ένα βίντεο η μια απόδειξη ότι αυτό είναι αλήθεια θα το πιστέψω. Όσο είχα ψάξει την SWM στο Biandronno το παλιό εργοστάσιο της husqvarna,μετά της bmw για 1-2 χρόνια και πλέον της SWM-SHINERAY έχει χώρο υποδοχής showroom,γραφεία, r&d εργαστήρια, χώρους συναρμολόγησης μοτοσυκλετών και δοκιμής ποιοτικού ελέγχου. Πουθενά cnc,πουθενά πρέσες,πουθενά χυτήρια,πουθενά τίποτα κατασκευής. Ένα συναρμολογητηριο δεν είναι εργοστάσιο κατασκευής.

ΑΝ λέω ΑΝ το συγκεκριμένο μοτέρ απλά το συναρμολογούν στο χώρο ( που έχουν δείξει κάποιες εικόνες συναρμολόγησης μοτέρ αποσπασματικά αλλά όχι συγκεκριμένα πληροφορίες οπότε δεν έχω καμία απόδειξη επ αυτου) όλα τα εξαρτήματα του έχουν κατασκευαστεί στα εργοστάσια και τα cnc και τις πρέσες και τα αλουμίνια και τα μέταλλα της shineray στη Κίνα. Δεν υπάρχει καμις τέτοια εγκατάσταση παραγωγική στην Ιταλία σε αυτό το χώρο.

Θέλουμε να βαφτίζουμε κάτι ευρωπαϊκό αλλά πόσο ευρωπαϊκό είναι πρέπει να το διευκρινίζουμε.
 
Top Bottom