ιτ νταζ, νταζν ιτ???Αυτή η τάση όταν θέλεις να τονίσεις κάτι να το γράφεις στα αγγλικά surrpass me.
Συμφωνω....αλλά στις μέρες μας κανένας δεν έχει λεφτά για πέταμα.... Γιατί να δώσω 8 και να γίνω και πειραματόζωο.....εγώ σε αυτό είμαι κατά....αν αποδειχτεί πατάτα τι γίνεται μετά...γνώμη μου.Σε τεχνικά χαρακτηριστικά το KOVE έχει καμία 20αρια άλογα παραπανω. Περίπου 12 κιλά παρακατω βάρος,λίγο μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και κοστίζει με την προσφορά προπαραγγελιας 3.800€ φτηνότερα.
Αγοράζοντας το tenere ξέρεις πως παίρνεις ένα δοκιμασμένο σκύλο από μια εταιρεία θρύλοε αποδεδειγμένη αξιοπιστία και ισχυρό δίκτυο εμπόρων και επισκευαστων.
Στο KOVE δεν ξέρεις αν το πάρεις και στη δεύτερη βόλτα σου κοπεί στη μέση!! Δε ξέρεις τίποτα.
Προσωπικά αν είχα λεφτά για ξοδεμα θα έπαιρνα ένα kove 800 έτσι από περιέργεια και άμα έβγαινε σκάρτο θα το έστελνα για ανακύκλωση!
Πάντως όσο παρακολουθώ καμία δήλωση δεν έχω δει από Κινέζο πως πέρασαν τους Ιάπωνες. Και αν έκαναν σημαία το dakar τον τερματισμό είναι επειδή συμμετείχαν με απολύτως μηχανάκια παραγωγής. Ενώ οι μεγάλοι με αγωνιστικές κατασκευές
Δεν έχει συμφέρον,αφραγκια έχει.Δηλαδή ποιο συμφέρον είναι να δώσει κάποιος 8000 για ένα πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο(κοβε)....πάρα 11000 πχ τενερε,
Τι πτωχοί Θεε μου..Συμφωνω....αλλά στις μέρες μας κανένας δεν έχει λεφτά για πέταμα.... Γιατί να δώσω 8 και να γίνω και πειραματόζωο.....εγώ σε αυτό είμαι κατά....αν αποδειχτεί πατάτα τι γίνεται μετά...γνώμη μου.
Μου έδωσες πάσα για να καταθέσω ένα quote που μας είχε πει κάποτε ένας εξαιρετικός φωτογράφος δρόμου σε μία συνάντησή μας με τη φωτογραφική λέσχη. Στα πλαίσια της συζήτησης για το αν κάποιες διάσημες φωτογραφίες αξίζουν την προβολή που τους δίνεται, καθώς ήταν πιθανό να είχαν επιρροές από άλλες φωτογραφίες με τις οποίες μοιράζοταν πολλά στοιχεία, μας είπε:Μπορεί να διαβάζεται έτσι η γράφη μου, αλλά μόνο τέτοια δεν είναι - και επειδή το ανέφερες η ''περίπτωση'' του καθενός με αφήνει συνήθως αδιάφορο. Λέω την γνώμη μου, όποιος και να είναι απέναντί μου και το ίδιο κάνεις και εσύ.
Το ''μπορεί να μην γνωρίζεις'' αναφέρθηκε γιατί είπες τι έκαναν copy οι Κινέζοι. Ίσως αν δεις τις δυο φωτογραφίες θα καταλάβεις. Δεν αναφερόμουν προφανώς σε γενικές γνώσεις, αλλά γνώσεις επι του πολύ συγκεκριμένου θέματος.
Ο χώρος εργασίας του καθενός, μου είναι παντελός αδιάφορος επίσης και προσωπικά ότι σχέση έχουν τα αεροπλάνα με τα μακό, έχει η F1 με τα rally. Αυτό μπορούν να στο πουν και μηχανικοί που εργάζονται και στα δύο μέτωπα και έχουν συνεργαστεί με άτομα του χώρου οπότε λογικά και αυτό θα το ξέρεις
Μου είναι αδιάφορο αυτό που λές ''πετυχημένα απ' ότι ακούω''. Διότι απο τα εξ' ακοής έχω χορτάσει προσωπικά. Πετυχημένα είναι και τα Ιταλικά, τα Τσέχικα κλπ. απ ' ότι ακουν άλλοι. Θέλω να πω ότι το ''ακούω'' και το ''βλέπω'' έχει άλλη βαρύτητα.
Η αντιγραφή σε επίπεδο αγωνιστικό έχει πολύ μεγάλη διαφορά, (όπως προφανώς θα ξέρεις) έχει τεράστια διαφορά με την κλωνοποίηση αντικειμένων. Μην τρελαθούμε τώρα ότι η Kove έκλεψε τον αεραγωγό για να βουτήξει τα δευτερόλεπτα στο Dakar. Δεν μπορούσε με την καμία σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να κάνει κάτι άλλο, μοναδικό κλπ γιατί δεν είχε κάποια βάση έτοιμη (πλατφόρμα να το πω) και η προηγούμενη Κινέζικη προσπάθεια είδαμε όλοι που πήγε. Θα μάθουν, δεν λέω. Αλλά η θεοποίηση ξέρεις, σε όποιον τομέα και αν εργάζεσαι είναι λάθος. Λες και ξέχασε να οδηγεί ο Χάμιλτον ή τότε που πήγε στην Ducati o Rossi. Προφανώς και τώρα δεν θεωρώ καινοτομία το πλαίσιο του Τ7, ούτε διαμάντι το Transalp. Αλλά δεν θεωρώ και καινοτομία το 450 Kove, Voge και CF Moto επειδή έχουν άλλα μούτρα και άλλη τιμή. Ή επειδή ο παγκόσμιος τύπος κάνει τον Κινέζο σωτήρα των καιρων. Και όταν εκανε το Τ7 ο τύπος θεό, πάλι κατά ήμουν γι' αυτό μην σε μπερδεύει που σε αυτό το νήμα μιλάμε για Κινέζικα. Το ίδιο θα τα χώσω και στον Ιάπωνα, με το ελαφρυντικό ότι κάποτε δημιουργησε. Ο Κινέζος δεν έχει δημιουργήσει κάτι καινοτόμο ακόμα γι αυτό και την ακούει απο μένα.
Σε κάθε περίπτωση όπως λες, δεν αρπάζομαι με το Κινέζικο μηχανάκι ούτε θα με πειράξει αν με ξέρεις αν θα πάρουν και την δική μου δουλειά. Θα βρω άλλη.
Αρπάζομαι γενικά με αυτούς που αντιγράφουν. Όποιας μορφής τεχνολογικά εξαρτήματα/αντικείμενα ακόμα και με την τέχνη. Γενικά η αντιγραφή, ιδιώς όταν έχει σκοπό το κέρδος με εξοργίζει. Αυτό το δέχομαι και χρέωσέ το μου. Δεν το κάνω όμως χωρίς τεκμήρια και χωρίς να έχω διαβάσει τι έχει γίνει στο παρελθόν όταν υπήρχαν τέτοιες καταστάσεις. ¨Εχει διαφορά ''είδα μια ιδέα και την εφάρμοσα αλλού'' και τεράστια διαφορά η κλωνοποίηση προϊόντων. Όσο και αν με αυτό ίσως δεν συμφωνείς. Για να αντιγράψεις, όπως λες, θα πρέπει να υπάρχει κάτι καινοτόμο (ή κερδοφόρο). Αλλιώς δεν θα βλέπαμε ίσως F1, αλλά κάτι άλλο. .
Όλους.Επειδή η συζήτηση που γίνεται είναι ίσως ταιριαστή με το 450, αυτό είναι το νήμα του 800...
Ποιον έχει αντιγράψει στο 800 η Κόβε;
Σωστό είναι και αυτό, απλά η κουβέντα είναι σαν το καγκουρό. Πηδάει απο δω, πηδάει απο κει. To 800 δεν πιστεύω ότι έχει αντιγράψει κάποιον (στον κινητήρα δεν ξέρω για να πω τι έχει γίνει) απλά εγω για το 800 (και το κάνει πολιτική η KOVE) λέω το ''Rally version 10 κιλά και 200 άλογα'' είναι για να γελάσουμε. Είπαν για ευρεία χρήση Τιτανίου, στην EICMA δεν είχα κάτι τέτοιο οπότε αν δεν δω ζυγαριά, κρατάω μικρό καλάθι. Και καταφέρνουν να κάνουνε τεράστιο ντόρο και να κουβεντιάζουμε 100 σελίδες. Γιατί αν σου έλεγαν 250 κιλά γομάρι, 70 άλογα και κέντρο βάρους στον Άρη, ούτε thread δεν θα ανοίγαμε. Εκεί εστιάζω εγώ. Σε μια νέα πολιτική μάρκετινγκ. Που πρέπει να την δούμε, να την γνωρίσουμε, να την ξέρουμε.Επειδή η συζήτηση που γίνεται είναι ίσως ταιριαστή με το 450, αυτό είναι το νήμα του 800...
Ποιον έχει αντιγράψει στο 800 η Κόβε;
Στην δική σου περίπτωση, προφανώς θα εννοούσε να κλέψεις κάποιες τεχνικές. Και όχι να ανεβάζεις φωτογραφίες άλλου στο ιντερνετ (για παράδειγμα το λέω για να καταλάβουμε τι εννοεί ''κλέψιμο''). Κλέβεις την ιδέα των tubeless και την κάνεις διαφορετική (όπως η Aprilia πχ στο Caponord). Όχι αγοράζεις ζάντες BMW και τις κάνεις ίδιες.«Η αντιγραφή είναι για τους κακούς μαθητές, το κλέψιμο είναι για τους καλλιτέχνες».
Δε λέω ότι οι Κινέζοι στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι κακοί μαθητές, αλλά μου έμεινε από τότε αυτή η φράση και νομίζω ότι ισχύει και σε άλλους τομείς πέραν της τέχνης. Και μην ξεχνάμε ότι δεν θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας τους Κινέζους σαν άβουλα μηχανικά όντα που απλά εργάζονται σκληρά και ακολουθούν τι κάνουν οι άλλοι. Φαντάζομαι είναι και αυτοί άνθρωποι με προβληματισμούς, ανησυχίες, και κατά πάσα πιθανότητα οι πολίτες συζητούν σε ανάλογα φόρουμ τα προβλήματα που συζητάμε και εμείς για τις μοτοσυκλέτες. Αν δεν ήταν, δεν ξέρω κατά πόσο θα είχαν φτάσει στο επίπεδο που είναι σήμερα. Ίσως, όπως ειπε και ο φίλος, έχουν καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο παραγωγής και διανομής και το ακολουθούν για λόγους που πηγάζουν σε πολυποίκιλες κοινωνικές-πολιτισμικές-ιστορικές διαστάσεις.