KOVE 800X

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το "μεσαίο" μοντέλο Κόβε 800 έχει:
Μοτέρ που η ΚΤΜ το έχει πουλήσει στους Κινέζους (εδώ μας χαλάει, τα επίσης πουλημένα μοτέρ CB500, ER6 κλπ όχι), με "κακό" διαβάζω στα σχόλια ψεκασμό (στο 990 είναι ready to race ο κακός ψεκασμός, στο Κόβε και CF moto είναι φωτιά και τσεκούρι)
Επώνυμα περιφερειακά σε ανάρτηση και φρένα

Οπότε το ζήτημα κατά βάση είναι αν το πλαίσιο είναι σωστά ρυθμισμένο και αν τα ηλεκτρικά είναι καλά φτιαγμένα. Δεν είναι ούτε απλά ούτε μικρές δουλειές.

Να θυμίσω όμως ότι δεκαετίες τώρα ο κόσμος είναι απολύτως ΟΚ με τα ηλεκτρικά χάλια των γειτόνων μας με τις 100 χρόνια ιστορικές μάρκες διτρόχων με τις άπειρες νίκες στους αγώνες και τα αποδέχεται ως... "Ιταλική ψυχή".

Εννοείται ότι αν διαλύεται το μηχανάκι στα εξ ων συνετέθη του αξίζει όλο το κράξιμο του πλανήτη. Αλλά αυτό ΘΑ φανεί ΑΦΟΥ πουληθεί και το δούμε στην πράξη. Και... το συγχωρήσαμε στα 950 κάποτε, ήταν "έτσι συμβαίνει" με τα κιβώτια των R1100GS (ή ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μηχανάκι που λατρεύει ο Φοίνικας, το Κ100/κινούμενο χρέπι), τις "ρίγες" και τις αντένες και τις μπίλες ψαλιδιού και τις φλάντζες τροχού και τα hall sensor και τα πριτς ντιρέκτ των 1200 και πόσα ακόμα να θυμηθούμε από πολυτελείς κατασκευές πρώτου κόσμου ακόμα και τώρα. Φαντάσου να βγει κινέζικο με τρόμπα φρένου που ξερνάει υγρά τι έχει για γίνει, για την ΚΤΜ είναι απλά ένα κομμάτι χαρακτήρα, χαχα καλωσήρθατε στον κόσμο μας.

Ακόμα και αν βγάλει 90-95 ίππους (που κάπου εκεί περιμένω το παραγωγής), ακόμα και αν έρθει να είναι 200 κιλά σαν το Τ7 και το tuareg, ΠΑΛΙ θα έχει θέση στην αγορά λόγω επώνυμων περιφερειακών και τιμής. Αν καταφέρουν και τα κάνουν ΟΛΑ χάλια σε ρύθμιση... Άξιοι της μοίρας τους.

Είμαστε ΟΚ με την AJP που κάνει ΤΟ ΙΔΙΟ πράγμα με το PR7, δανεικό μοτέρ και όλα τα άλλα δικά της απλά γιατί υπάρχει περισσότερα χρόνια. Ο ενθουσιασμός που είχε ο Πορτογάλος για το προϊόν του γιατί είναι "τίμιος", ενώ το παιδάκι με το μηχανάκι που ακολουθούσε παγωμένος το αυτοκίνητο των βιομήχανων και τσαλαβουτούσε στις λάσπες μέχρι να δεχτούν ότι ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ και θέλει να το παλέψει και να τον προσλάβουν (και το παλεύει μιά 20ετία...) είναι κατακριτέος. Θυμόμαστε την πρώτη φορά της Χόντα στο ΤΤ;


Προσωπικά δεν κατανοώ ούτε το "ακόμα δεν το είδαμε Γιάννη το βαφτίσαμε" ούτε το "Άρον άρον σταύρωσον αυτόν".


Δεν μπορώ να κρύψω όμως το ότι οι προδιαγραφές που διαβάζω μου αρέσουν (και είναι σαφώς εντός δυνατοτήτων των γνωστών εργοστασίων). Και δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι η κατεύθυνση που έχει πάρει το Τ7 είναι "φορτώνουμε ένα απλό - κοντά στην φιλοσοφία του Κόβε800 - μηχανάκι με πανάκριβα περιφερειακά GYTR" για τον ποζερά που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ και οι υπόλοιποι κυνηγούν άλογα και να τσιμπήσουν τιμές σε μιά ΕΕ που είναι εχθρική στην μοτοσικλέτα και τίγκα στην απαγόρευση.
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
........λόγω επώνυμων περιφερειακών .......
Ξέρουμε τελικά επισήμως τι μάρκας περιφερειακά θα φοράει????

στο site τους δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΦΟΡΑ, πέρα από το οτι θα έχει ΚΥΒ αναρτήσεις, που πολύ αμφιβάλλω μιας και το 450 φοράει κάτι τρεχαγύρευε!!!

π.χ. δαγκάνες μάρκας TAISKO!!!!! XA XA XA

ps. το επίσημο site τους www.kovemoto.com δεν δουλεύει ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
ps. το επίσημο site τους www.kovemoto.com δεν δουλεύει ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!
Θα φταίει η κομμουνιστική κυβέρνηση της Κίνας με τους περιορισμούς που βάζει στο ίντερνετ. :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ξέρουμε τελικά επισήμως τι μάρκας περιφερειακά θα φοράει????

στο site τους δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΦΟΡΑ, πέρα από το οτι θα έχει ΚΥΒ αναρτήσεις, που πολύ αμφιβάλλω μιας και το 450 φοράει κάτι τρεχαγύρευε!!!

π.χ. δαγκάνες μάρκας TAISKO!!!!! XA XA XA

ps. το επίσημο site τους www.kovemoto.com δεν δουλεύει ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!
Ψυχραιμία!! Πράγματι η έκδοση Pro θα φοράει ρυθμιζόμενες Kayaba. Φρένα είναι μια μάρκα που δεν τη ξέρω ομολογώ.

Η KOVE συνεργάζεται σε αναρτήσεις και με την Yu-AN που έχει δείξει καλά στοιχεία. Φαίνεται τεράστια εταιρεία. Νομίζω το Voge 300 rally φοράει αναρτήσεις Yu-an
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να θυμηθούμε επίσης ότι δεν υποχρεούται ΚΑΝΕΙΣ να το πάρει, δεν είναι το LADA που έδιναν στην ψυχροπολεμική ΕΣΣΔ με κουπόνι, είναι ελεύθερη αγορά και σε όποιον αρέσει. Οι υπόλοιποι που δεν σας αρέσει μπορείτε απλά να το αγνοήσετε.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να θυμηθούμε επίσης ότι δεν υποχρεούται ΚΑΝΕΙΣ να το πάρει, δεν είναι το LADA που έδιναν στην ψυχροπολεμική ΕΣΣΔ με κουπόνι, είναι ελεύθερη αγορά και σε όποιον αρέσει. Οι υπόλοιποι που δεν σας αρέσει μπορείτε απλά να το αγνοήσετε.
Σοβαρά πάντως το βλέπω χλωμό να κοπεί στη μέση το Kove η να παρουσιάσει σοβαρές αστοχίες!

Στη τελική το Maverick 500 κυκλοφοράει 3 χρόνια και δεν έχει ακουστεί κάτι.

Με 7800€ πάντως σε βάζει να σκέφτεσαι. Προλάβαίνεις μέχρι 20/12!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βαγγέλη αν αλλαχτεί το 950 το 2024 θα αλλαχτεί με Africa 1100L γιατί καλή φάση το Ευρωπαϊκό αλλά και το "πάω βόλτα χωρίς να ξέρω αν θα γυρίσω με ΚΤΕΛ" είναι λίγο άντεκαιπαράταμας πια και θέλω διάλειμμα από την αβεβαιότητα και γιατί κανείς τελικά δεν είχε ικανό επιχείρημα στο γιατί όχι Άφρικα παρά το σπαμ κλπ στο νήμα. Ουδείς λόγος υπάρχει να έχω τις αυτές αμφιβολίες με το Κινέζικο. Αρκετή ταλαιπωρία είχε το 2023 γενικότερα, να γυρίσουμε σελίδα και παρακολουθώ με ενδιαφέρον γιατί το μάτι δεν χορταίνει ποτέ.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Το "μεσαίο" μοντέλο Κόβε 800 έχει:
Μοτέρ που η ΚΤΜ το έχει πουλήσει στους Κινέζους (εδώ μας χαλάει, τα επίσης πουλημένα μοτέρ CB500, ER6 κλπ όχι), με "κακό" διαβάζω στα σχόλια ψεκασμό (στο 990 είναι ready to race ο κακός ψεκασμός, στο Κόβε και CF moto είναι φωτιά και τσεκούρι)
Επώνυμα περιφερειακά σε ανάρτηση και φρένα

Οπότε το ζήτημα κατά βάση είναι αν το πλαίσιο είναι σωστά ρυθμισμένο και αν τα ηλεκτρικά είναι καλά φτιαγμένα. Δεν είναι ούτε απλά ούτε μικρές δουλειές.

Να θυμίσω όμως ότι δεκαετίες τώρα ο κόσμος είναι απολύτως ΟΚ με τα ηλεκτρικά χάλια των γειτόνων μας με τις 100 χρόνια ιστορικές μάρκες διτρόχων με τις άπειρες νίκες στους αγώνες και τα αποδέχεται ως... "Ιταλική ψυχή".

Εννοείται ότι αν διαλύεται το μηχανάκι στα εξ ων συνετέθη του αξίζει όλο το κράξιμο του πλανήτη. Αλλά αυτό ΘΑ φανεί ΑΦΟΥ πουληθεί και το δούμε στην πράξη. Και... το συγχωρήσαμε στα 950 κάποτε, ήταν "έτσι συμβαίνει" με τα κιβώτια των R1100GS (ή ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μηχανάκι που λατρεύει ο Φοίνικας, το Κ100/κινούμενο χρέπι), τις "ρίγες" και τις αντένες και τις μπίλες ψαλιδιού και τις φλάντζες τροχού και τα hall sensor και τα πριτς ντιρέκτ των 1200 και πόσα ακόμα να θυμηθούμε από πολυτελείς κατασκευές πρώτου κόσμου ακόμα και τώρα. Φαντάσου να βγει κινέζικο με τρόμπα φρένου που ξερνάει υγρά τι έχει για γίνει, για την ΚΤΜ είναι απλά ένα κομμάτι χαρακτήρα, χαχα καλωσήρθατε στον κόσμο μας.

Ακόμα και αν βγάλει 90-95 ίππους (που κάπου εκεί περιμένω το παραγωγής), ακόμα και αν έρθει να είναι 200 κιλά σαν το Τ7 και το tuareg, ΠΑΛΙ θα έχει θέση στην αγορά λόγω επώνυμων περιφερειακών και τιμής. Αν καταφέρουν και τα κάνουν ΟΛΑ χάλια σε ρύθμιση... Άξιοι της μοίρας τους.

Είμαστε ΟΚ με την AJP που κάνει ΤΟ ΙΔΙΟ πράγμα με το PR7, δανεικό μοτέρ και όλα τα άλλα δικά της απλά γιατί υπάρχει περισσότερα χρόνια. Ο ενθουσιασμός που είχε ο Πορτογάλος για το προϊόν του γιατί είναι "τίμιος", ενώ το παιδάκι με το μηχανάκι που ακολουθούσε παγωμένος το αυτοκίνητο των βιομήχανων και τσαλαβουτούσε στις λάσπες μέχρι να δεχτούν ότι ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ και θέλει να το παλέψει και να τον προσλάβουν (και το παλεύει μιά 20ετία...) είναι κατακριτέος. Θυμόμαστε την πρώτη φορά της Χόντα στο ΤΤ;


Προσωπικά δεν κατανοώ ούτε το "ακόμα δεν το είδαμε Γιάννη το βαφτίσαμε" ούτε το "Άρον άρον σταύρωσον αυτόν".


Δεν μπορώ να κρύψω όμως το ότι οι προδιαγραφές που διαβάζω μου αρέσουν (και είναι σαφώς εντός δυνατοτήτων των γνωστών εργοστασίων). Και δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι η κατεύθυνση που έχει πάρει το Τ7 είναι "φορτώνουμε ένα απλό - κοντά στην φιλοσοφία του Κόβε800 - μηχανάκι με πανάκριβα περιφερειακά GYTR" για τον ποζερά που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ και οι υπόλοιποι κυνηγούν άλογα και να τσιμπήσουν τιμές σε μιά ΕΕ που είναι εχθρική στην μοτοσικλέτα και τίγκα στην απαγόρευση.
παλι καλα που δεν φτιάχνετε στο Πακισταν... τι θα ακούγαμε... :thinking:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει αν είναι θέμα καταγωγής (που, ως ένα βαθμό, είναι) ή αν είναι θέμα "μήπως πιάστηκα μαλάκας που πλήρωσα τα διπλά για μηχανάκι και μας βγει ο Κινέζος λίρα 100 και μετά.... α)το μεταχειρισμένο μας δεν θα πωλείται όσο το παίζουμε σήμερα στο χρηματιστήριο, β)θα μας λένε οι Κοβαίοι κορόιδα" και πολλά ακόμα.

Δηλαδή πες ότι αντί για ΚΤΜ ιερό τέρας 950 είχα Κόβε 800 και έκανε σβησίματα "γιατί έτσι", πες μου πόση καζούρα θα είχα ακούσει και τι θα γραφόταν. Ενώ τώρα... ανοίγεις το advrider και βλέπεις ότι μπορεί να φταίνε έξι εφτά "στανταράκια" περιμένεις λίγο να μπορείς να σκύψεις και να ασχοληθείς και θα τα ψάξεις και μπορεί να μην είναι κανένα από αυτά γιατί ΚΤΜ και έτσι κάνουν αυτά. Α καλό ε. (Να μην το πάω πιο πέρα και πω σεναριάκι χαλάνε τα τεστ ράιντ της Κόβε, όπως χάλασαν μάθαμε από τον μανιακό τα 1300GS που και πρωτότυπα είναι και ΕΕ φτιάχνονται στο καλύτερο εργοστάσιο και πανάκριβα είναι ΚΑΙ δεν κράζει κανείς, έτσι κάνουν αυτά. Α και... μάλλον δεν είναι μόνο εδώ το πρόβλημα γιατί και ο teapot πήρε 1300 και Βέλγιο πήγε με το 1250....)
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Βαγγέλη αν αλλαχτεί το 950 το 2024 θα αλλαχτεί με Africa 1100L γιατί καλή φάση το Ευρωπαϊκό αλλά και το "πάω βόλτα χωρίς να ξέρω αν θα γυρίσω με ΚΤΕΛ" είναι λίγο άντεκαιπαράταμας πια και θέλω διάλειμμα από την αβεβαιότητα και γιατί κανείς τελικά δεν είχε ικανό επιχείρημα στο γιατί όχι Άφρικα παρά το σπαμ κλπ στο νήμα. Ουδείς λόγος υπάρχει να έχω τις αυτές αμφιβολίες με το Κινέζικο. Αρκετή ταλαιπωρία είχε το 2023 γενικότερα, να γυρίσουμε σελίδα και παρακολουθώ με ενδιαφέρον γιατί το μάτι δεν χορταίνει ποτέ.
Και γμω τα μηχανακια το 1100 θα το καταφχαριστηθεις (αφου βαλεις ελατηρια δατ ιζ). Βεβαια οπως καταλαβα εχεις απορριψει το dct που για μενα ειναι κριμα κι αδικο, αλλα κανεις δεν ειναι τελειος!
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Ο γκοργκόλης με αυτά τα χαρακτηριστικά το δίνει 2000€ κάτω δηλαδή ;
Μια έκδοση θα φέρει κ εχει kyb ,πόλu καλό για ναναι αληθινό
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Άμα το φόρουμ ήταν αμερικάνικο, θα είχε χιλιάδες μέλη, και θα μπορούσαμε βάζοντας μερικά ευρώ κάθε μέλος να αγοράσουμε την Kove 800X PRO και όποια άλλη ενδιαφέρουσα μηχανή θέλαμε, για να την δοκιμάσουμε.
Αλλάζοντας συνέχεια αναβάτες από το φόρουμ, και δουλεύοντας όλο το 24ωρο, σε τρείς μήνες θα έκανε πάνω από 50.000 χιλιόμετρα.
Έτσι θα γινόταν μια καλή αξιολόγηση και της αντοχής, και θα έβγαιναν κερδισμένα όλα τα μέλη που θα την αγόραζαν μετά χωρίς ρίσκο και αφού θα την είχαν δοκιμάσει στο πεδίο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Άμα το φόρουμ ήταν αμερικάνικο, θα είχε χιλιάδες μέλη, και θα μπορούσαμε βάζοντας μερικά ευρώ κάθε μέλος να αγοράσουμε την Kove 800X PRO και όποια άλλη ενδιαφέρουσα μηχανή θέλαμε, για να την δοκιμάσουμε.
Αλλάζοντας συνέχεια αναβάτες από το φόρουμ, και δουλεύοντας όλο το 24ωρο, σε τρείς μήνες θα έκανε πάνω από 50.000 χιλιόμετρα.
Έτσι θα γινόταν μια καλή αξιολόγηση και της αντοχής, και θα έβγαιναν κερδισμένα όλα τα μέλη που θα την αγόραζαν μετά χωρίς ρίσκο και αφού θα την είχαν δοκιμάσει στο πεδίο.
Εκεί που έχουν χιλιάδες μέλη όπως λες, τα κάνουν αυτά;;;;
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Εκεί που έχουν χιλιάδες μέλη όπως λες, τα κάνουν αυτά;;;;
Δεν ξέρω γιατί δεν παρακολουθώ ξένα φόρουμ. Αλλά έχω δει ότι έχουν πολλές χιλιάδες μέλη.

Να συμπληρώσω στα προηγούμενα.
Αφού ολοκληρωνόταν το τέστ, θα γινόταν κλήρωση και ένα μέλος από αυτά που είχαν τσοντάρει, θα κέρδιζε την μηχανή. Η μηχανή θα ήταν και μέσα στην εγγύηση.:D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν ξέρω γιατί δεν παρακολουθώ ξένα φόρουμ. Αλλά έχω δει ότι έχουν πολλές χιλιάδες μέλη.

Να συμπληρώσω στα προηγούμενα.
Αφού ολοκληρωνόταν το τέστ, θα γινόταν κλήρωση και ένα μέλος από αυτά που είχαν τσοντάρει, θα κέρδιζε την μηχανή. Η μηχανή θα ήταν και μέσα στην εγγύηση.:D
Και τώρα γίνεται αυτό βάζοντας λαχνούς, απο 50 ευρώ να βάλει ο καθένας μαζεύεται το ποσό και μετά με μια κλήρωση το τσιμπάει κάποιος

'Ει διαχειριστάδες....αφήστε τα τσίπουρα και πιάστε δουλειά!
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Και τώρα γίνεται αυτό βάζοντας λαχνούς, απο 50 ευρώ να βάλει ο καθένας μαζεύεται το ποσό και μετά με μια κλήρωση το τσιμπάει κάποιος

'Ει διαχειριστάδες....αφήστε τα τσίπουρα και πιάστε δουλειά!
Πρωτοχρονιατικος λαχνος!!!

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom