KOVE 800X

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

ektor

Μέλος
Όνομα
Έκτωρ
Μοτό
ΧΤ600Ε
Άμα το φόρουμ ήταν αμερικάνικο
...τα μέλη δεν θα κλαιγοσαντε για ξένο αχερώνα, που, κατά δήλωσή τους, βρίσκουν τριτοκοσμικό και αλμπάνικο ( από το αλμπάνης).
Μακάρι να αποδείξει εαυτό το κολοβό, να αγοράσουμε μηχανή του κουτιού επιτέλους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Άμα το φόρουμ ήταν αμερικάνικο, θα είχε χιλιάδες μέλη, και θα μπορούσαμε βάζοντας μερικά ευρώ κάθε μέλος να αγοράσουμε την Kove 800X PRO και όποια άλλη ενδιαφέρουσα μηχανή θέλαμε, για να την δοκιμάσουμε.
Αλλάζοντας συνέχεια αναβάτες από το φόρουμ, και δουλεύοντας όλο το 24ωρο, σε τρείς μήνες θα έκανε πάνω από 50.000 χιλιόμετρα.
Έτσι θα γινόταν μια καλή αξιολόγηση και της αντοχής, και θα έβγαιναν κερδισμένα όλα τα μέλη που θα την αγόραζαν μετά χωρίς ρίσκο και αφού θα την είχαν δοκιμάσει στο πεδίο.
Εδώ δε μοιραζόμαστε τα παιδάκια και τος γρουνοπουλες θα μοιραστούμε μηχανάκι; Χαχα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Να κάνουμε καμιά ομαδική να πιάσουμε καλύτερη τιμή? Θέλω 2 κουτιά.
:D
Ομαδική όλος ο πλανήτης πρέπει να κάνει μπας και επιβιώσει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά κάθε μηχανής είναι η κατανάλωση.
Τι λέει σε αυτό η KOVE 800;
Απ' όσο έχω δει κάποιες αναφορές κάπου 5.5-6 λίτρα
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Και τώρα γίνεται αυτό βάζοντας λαχνούς, απο 50 ευρώ να βάλει ο καθένας μαζεύεται το ποσό και μετά με μια κλήρωση το τσιμπάει κάποιος

'Ει διαχειριστάδες....αφήστε τα τσίπουρα και πιάστε δουλειά!
Γιαννάρα, αντί για κλήρωση, μπορούμε να το αγοράσουμε, και να κάνουμε το 1ο LongAnalGang TEST
Παγκόσμια πρωτοπορία ... :laugh:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάποια επίσημα πλέον στοιχεία για το βάρος της μοτοσυκλέτας επειδή έχει υπάρξει γενικά μια παραπληροφόρηση και μπλέξιμο που δεν είχε ξεκαθαριστεί από την εταιρεία ακριβώς.

Υπάρχει η έκδοση rally η ακριβή και η έκδοση pro που έρχεται και Ελλάδα η πιο οικονομική.

Η έκδοση rally είναι που την δίνουν 165 κιλά άδεια και κάπου 180 κιλά γεμάτη. Η έκδοση pro που έρχεται εδώ ζυγιστηκε για το euro 5 στα 190 κιλά. Η πληροφορία έρχεται από την εισαγωγέα της εταιρείας στη Σλοβενία που είναι ενεργή στα σχετικά social.





Συνεπώς και επίσημα περίπου 14 κιλά λιγότερα από το tuareg και 17 κιλά λιγότερο από το tenere.

Και για να βάλω και μια προσωπική σκέψη. Με την ολόσωμη που δίνει η εταιρεία πέφτει αλλά 5 κιλά το βάρος και άμα βάλεις και μια μπαταρία λιθίου αλλά 4 κιλά. Που σημαίνει πως ready to go εσείς μια μοτοσυκλέτα στα 181 κιλά γεμάτη. Διόλου άσχημα θα έλεγα. Πρακτικά κάπου στα κιλά του ktm lc4 640 adventure γεμάτο (5-6 περισσότερα) ομως με ένα τεποζιτο βενζίνης που βάζει τη βενζίνη χαμηλά στο πλαίσιο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ektor

Μέλος
Όνομα
Έκτωρ
Μοτό
ΧΤ600Ε
Τα ίδια ανέφερε σε ενδιαφερόμενο φίλο ο πρώην αρθρογράφος του Μοτό που επιμελήθηκε/διαχειρίστηκε τις προπαραγγελίες, 190 κιλά ολόγιομο και ατσάλινο, ουχί αλουμινένιο, πλαίσιο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα ίδια ανέφερε σε ενδιαφερόμενο φίλο ο πρώην αρθρογράφος του Μοτό που επιμελήθηκε/διαχειρίστηκε τις προπαραγγελίες, 190 κιλά ολόγιομο και ατσάλινο, ουχί αλουμινένιο, πλαίσιο.
Καλύτερα θα πω εγώ ατσάλινο πάντως!

Τώρα αν το πάμε και ένα βήμα παραπέρα η έκδοση rally αν ποτέ έρθει Ελλάδα και γενικά ζυγίζει λοιπόν 180 κιλά γεμάτη. Που σημαίνει ολόσωμη εξάτμιση -5 κιλά στα 175 και άντε πες κι εκεί μια μπαταριουλα λιθίου στα 171 κιλά γεμάτη.

Αλήθεια ένα ktm lc4 690R με πύργο και μεγάλα τεποζιτα πόσο να ζυγίζει? Νομίζω ότι δεν θα είναι μακρυά.

Να θυμίσω πως το ktm 950 super enduro ζύγιζε γεμάτο κάπου 200 κιλά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάπου δικαιώνονται μερικοί που έλεγαν ότι too good to be true το 165.

Τελικά όμως ακόμα και το αληθινό 190 με τα κάγκελα είναι πολύ μακριά από 790/890, vstrom, Norden, Tiger, Africa.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Κάπου δικαιώνονται μερικοί που έλεγαν ότι too good to be true το 165.

Τελικά όμως ακόμα και το αληθινό 190 με τα κάγκελα είναι πολύ μακριά από 790/890, vstrom, Norden, Tiger, Africa.
Ανεκαθεν το road going μοντελο διαφημιζοταν στα 183 γεματο και ψιλοκαταλαβαιναμε πως δεν αφορουσε euro5 βαρος.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάπου δικαιώνονται μερικοί που έλεγαν ότι too good to be true το 165.

Τελικά όμως ακόμα και το αληθινό 190 με τα κάγκελα είναι πολύ μακριά από 790/890, vstrom, Norden, Tiger, Africa.
165 κιλά άδειο ζυγίζει η έκδοση rally που έξω λένε για 13 χιλιάρικα. Πράγματι ήταν μια μικρή παραπληροφόρηση από την στιγμή που η rally είναι πιο ειδική έκδοση αλλά οκ και 190 κιλά γεμάτο νομίζω είναι πολύ χαμηλά για την κατηγορία.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ανεκαθεν το road going μοντελο διαφημιζοταν στα 183 γεματο και ψιλοκαταλαβαιναμε πως δεν αφορουσε euro5 βαρος.
Εντάξει αρκετά χωμάτινο το λες και το pro

Αν ψάξουμε τις διαφορές μεταξύ άλλων να πουμε πως η έκδοση Rally φοράει τα 49mm πηρουνια της Yu-An που φοράει μπροστά το 450 Rally, ιδια ακριβώς με αλλα ελατήρια προφανώς και διαδρομή 270mm ενώ η έκδοση pro φοράει KYB ρυθμιζόμενα 240mm
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εντάξει αρκετά χωμάτινο το λες και το pro

Αν ψάξουμε τις διαφορές μεταξύ άλλων να πουμε πως η έκδοση Rally φοράει τα 49mm πηρουνια της Yu-An που φοράει μπροστά το 450 Rally, ιδια ακριβώς με αλλα ελατήρια προφανώς και διαδρομή 270mm ενώ η έκδοση pro φοράει KYB ρυθμιζόμενα 240mm
Ως road going εννουσα γιουρο κι ετσ!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μια πληροφορία εκ των έσω της αντιπροσωπείας Γκοργκόλη.
Η πρώτη παρτίδα που θα φτάσει με KOVE 450 & 800 (ίσως και άλλα) είναι ήδη προπωλημένα καθώς και το 60% περίπου της δεύτερης.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μια πληροφορία εκ των έσω της αντιπροσωπείας Γκοργκόλη.
Η πρώτη παρτίδα που θα φτάσει με KOVE 450 & 800 (ίσως και άλλα) είναι ήδη προπωλημένα καθώς και το 60% περίπου της δεύτερης.
Ενδιαφέρον. Βέβαια ακούγονται εντυπωσιακά αυτό σάν στοιχεία και επιτυχία για τις προπαραγγελιες αλλά ποιος να ξέρει τώρα και τα απόλυτα νούμερα! Ακούς δηλαδή παρτίδα και μπορεί να είναι από 5 μηχανάκια μέχρι 100!
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Έριξα την ζαρια αλλά τελικά θα πάρω Transalp 750 ,ο γκοργκολης δεν φαίνεται διατιθέμενος να δώσει πίσω την προκαταβολή 350€ για το kove ,οποίος ενδιαφέρεται κ δεν πρόλαβε τις προπαραγγελίες ας επικοινωνήσει μαζί μου.
 
Top Bottom