Αν σου δώσει προκαταβολή και εσύ το παραγγείλεις από τον όποιο προμηθευτή σου, αλλά μετά αλλάξει "γνώμη", κρατάς την προκαταβολή!!!
Πώς μπορεί να σου μειώσει τη χασουρα που λες; Ποια χασουρα;
Πώς το σκέφτομαι:
-Το προϊόν που σου παρήγγειλε το ακύρωσε.
-Κρατάς την οποία προκαταβολή.
-Εσυ παράλληλα πληρώνεις τον προμηθευτή σου γιατί σου έστειλε το προϊόν. (Αν υπάρχει καλή σχέση, παίζει να μην το στείλει καν, οπότε έχεις μόνο κέρδος, την προκαταβολή)!
-Εχεις την προκαταβολή στην τσέπη, και το προϊόν στο μαγαζι σου, περιμένοντας τον επόμενο πελάτη (όταν το πουλήσεις, θα έχεις το οποίο ποσοστό κέρδους, που θα είχες ούτως ή άλλως)
Ποια είναι η χασουρα;
Εκτός φυσικά και μιλάμε για κάποιο "σπάνιο" προϊόν που δεν θα πουληθεί... ποτέ σε άλλον ή πολύ δύσκολα τέλος πάντων!!!
Ιδέα δεν έχω πως βγαίνει αυτή η χασουρα, για κάνε ένα εξπλέϊν , μπας και καταλάβω τι γίνεται!!!
Μία χαρά το κατάλαβες.
Εάν το προϊόν δεν είναι εμπορικό, έχω δεσμεύσει το ποσό της αγοράς που έκανα, το οποίο θα μπορούσα να το επενδύσω αλλού συν ότι μου χαλάει την ρευστότητα (δεν έχω λεφτά για να βάλω άλλες παραγγελίες που σημαίνει ότι χάνονται πωλήσεις ή πουλάω με μεγάλες καθυστερήσεις άρα γκρίνια κ αναξιοπιστία... ,) επιπλέον έχω το κόστος της αποθηκευσης (οικονομικά κ χωροταξικά) κ ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα το πουλησω.
Έστω ότι ακυρώνονται παραγγελίες που είναι σχετικά εμπορικές.
Τα περισσότερα από τα παραπάνω πάλι ισχύουν.
Αγορασε ο έμπορος 8 μηχανακια κ του ακυρωθηκαν τα 3, τα οποία κάποια στιγμή θα φύγουν, αλλά πρέπει να αποθηκευτούν κ τα χρήματα που αγοράστηκαν δεν είναι διαθέσιμα για να πραγματοποιηθούν οι παραγγελίες άλλων μοντέλων που έγιναν την ίδια περίοδο.
Για να είσαι αξιόπιστος, θα δανειστείς..
Τα τρία μηχανάκια μπαίνουν βιτρίνα (αν δεν χωράνε στην αποθήκη η οποία θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη για αυτούς τους λόγους.. ) της βιτρίνας λοιπόν , οι ενδιαφερόμενοι, τα χαϊδεύουν, τα καβαλάνε, μπορεί να γρατζουνιστούν κλπ κλπ συν ότι κάποιοι πελάτες δεν θα θέλουν αυτά της βιτρίνας γιατί προτιμούν να το δούνε το δικό τους καινούριο στην κούτα, οπότε να ή εκπτωσουλα ή τα δωράκια!
Φαντάσου αυτό να γίνει κ σε άλλα μοντέλα.....
Επαναλαμβάνω λοιπόν, ότι ο κυριότερος σκοπός της προκαταβολής είναι να δεσμευτεί ο πελάτης κ να μην μοιράζει παραγγελίες δεξιά κ αριστερά για τους δικούς του λόγους. Ειδικά στην Ελλάδα, εαν η προκαταβολή μπορούσε να επιστραφεί θα γινότανε πανηγύρι, μια και οι λόγοι ακύρωσης είναι περισσότεροι, λόγω νοοτροπίας.
Ελπίζω να μην κούρασα κ να έγινα κατανοητός.