εγω νομίζω οτι αύτη με το ψηλό φτερο ειναι η ραλλυ, η στάνταρ ειναι με χαμηλοΥπέθεσα ότι είναι αυτή η rally έκδοση λόγω ευθειας σελας και γενικά πιο χωματινη εμφανιση φτερο κτλ...
εγω νομίζω οτι αύτη με το ψηλό φτερο ειναι η ραλλυ, η στάνταρ ειναι με χαμηλοΥπέθεσα ότι είναι αυτή η rally έκδοση λόγω ευθειας σελας και γενικά πιο χωματινη εμφανιση φτερο κτλ...
Όχι έχεις δίκιο.Αυτη είναι η rally με το ψηλό φτερό.Υπέθεσα ότι είναι αυτή η rally έκδοση λόγω ευθειας σελας και γενικά πιο χωματινης εμφανισης φτερό κτλ...
Σπαρτιατικο
εγώ μόνο Χόνδα Transalp 750 νέο...Τι έγινε Αλέκο; σου γουστάρει η Κινέζα χωριάτισσα;
Επίσης μπόρεσε να γίνει αυτή η διάταξη πρώτον για να έχει καλή προστασία από πέρασμα σε νέες και δεύτερον επειδή έχουν βάλει το τεποζιτο χαμηλά μέσα στη μηχανή για καλύτερο κεντρο βάρουςΕιναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε οτι είναι πανευκολο και χωρίς εργαλεία,να βγάλουμε το φίλτρο αέρα.
Υπάρχουν βιντεάκια που έχουν ανέβει.
Είναι όρθιο το φίλτρο , μπροστά από το ντεπόζιτο,ξεκουμπωνει το πλαστικό εκεί,και με στρόφιγγα μετά βγαίνει το φίλτρο αέρα για αλλαγή/καθαρισμό.
σε νέες
Σε νερά, κορεκτορας