KOVE 800X

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πιο πολύ είμαι περίεργος πως θα συπεριφρθει το αλουμίνιο σε ένα καλό κοπανημα που το σιδερο θα πει no problem.

Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και σε μοτοκρός και εντουρο μοτοσυκλέτες που κοιτάνε να σώσουν γραμμάρια από παντού,, στο πλαίσιο βάζουν σιδερο σχεδόν όλοι.

Αλουμίνιο σε μια μότο με διπλάσιο βάρος, και ιπποδύναμη που λόγω χωμάτινου προσανατολισμού, είναι πάρα πολύ πιθανό, ότι κάποια στιγμή θα φαει ένα καλό στούμπηγμα, θα περιμένω να δω πως θα πάει αυτό.
Αφ ενος ολα τα γιαπωνεζικα εντουρο και mx εχουν πλεον αλουμινενια πλαισια, αφ ετερου ισως να μπορεις να παρεις καινουργιο πλαισιο kove σε τιμη κεντρικου σταντ ducati.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αφ ενος ολα τα γιαπωνεζικα εντουρο και mx εχουν πλεον αλουμινενια πλαισια, αφ ετερου ισως να μπορεις να παρεις καινουργιο πλαισιο kove σε τιμη κεντρικου σταντ ducati.
Καλά, εντουρο και Γιαπωνέζικο άστο έχουν μείνει 15 χρόνια πίσω.
Και στο ΜΧ όμως τα ελαφρύτερα είναι αυτά με χρομιοχαλυβδοσωληνες, αφού για να αντέξουν τις καταπονησεις τα αλουμινένια τελικά βγαίνουν βαρύτερα.

Εδω το Κove όμως είναι 25 κιλα ελαφρύτερο από τον επόμενο ανταγωνιστή.

Για αυτό λέω ότι ίσως να το παράκαναν στο κυνήγι της ζυγαριάς.

Μονό στην πράξη θα φανεί αυτό, για αυτό λέω ότι προσωπικά δεν θα έτρεχα να το κλείσω για να γλυτώσω €600, όταν έχει πολλά να αποδείξει πρώτα στην πραξη.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Τα μοντέλα που αναφέρεις εκτός απο το Tracer, (που κι αυτό την έχει σχεδόν την δεκαετία) είναι 15 χρόνων και παραπάνω.
Ας βάλει στο βιογραφικό και ο Κινεζος +δεκαπέντε χρόνια, και θα έχουμε κάτι να τον κρίνουμε με γεγονότα, όχι μάντεψιες, που έχουν και σοβαρή πιθανοτητα όπως λες κι εσύ, να αποδειχθούν ακριβές.
Χρισταρα και στα παλιά καλά χρόνια που είμασταν τριχωτοί και με ρόπαλο στο χέρι, κάποιοι βγαίναν έξω από τη σπηλιά με τα λιοντάρια και τις τίγρεις να κυνηγήσουν και κάποιοι άλλοι φοβόταν και περίμεναν μέσα στην σπηλιά. Και τα δυο είδη ανθρώπων χρήσιμα εξελικτικά. Οι μεν αν δεν τους τρώγανε τα λιοντάρια βγαίναν κερδισμένοι, οι δε συντηρούσαν την φωτιά και την βάση τους αλλά μπορεί και να πεινάσουν περιμένοντας.
αν όλοι περιμέναμε να πάρει κάποιος άλλος για να δούμε τι θα γίνει μπορεί να μείνουμε και πεινασμένοι τελικα.
στον φίλο που ρωτούσε τι να κάνει εγώ λέω ντου, αν σου αρέσει. Και πες ότι η έκπτωση που θα πάρεις ως early adopter θα πάει σε λύσεις μικρό προβλημάτων. Η κάτσε να κοιτάς κάνα δυο χρόνια με την απορία στο κεφάλι. Όλα καλά!
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Χρισταρα και στα παλιά καλά χρόνια που είμασταν τριχωτοί και με ρόπαλο στο χέρι, κάποιοι βγαίναν έξω από τη σπηλιά με τα λιοντάρια και τις τίγρεις να κυνηγήσουν και κάποιοι άλλοι φοβόταν και περίμεναν μέσα στην σπηλιά. Και τα δυο είδη ανθρώπων χρήσιμα εξελικτικά. Οι μεν αν δεν τους τρώγανε τα λιοντάρια βγαίναν κερδισμένοι, οι δε συντηρούσαν την φωτιά και την βάση τους αλλά μπορεί και να πεινάσουν περιμένοντας.
αν όλοι περιμέναμε να πάρει κάποιος άλλος για να δούμε τι θα γίνει μπορεί να μείνουμε και πεινασμένοι τελικα.
στον φίλο που ρωτούσε τι να κάνει εγώ λέω ντου, αν σου αρέσει. Και πες ότι η έκπτωση που θα πάρεις ως early adopter θα πάει σε λύσεις μικρό προβλημάτων. Η κάτσε να κοιτάς κάνα δυο χρόνια με την απορία στο κεφάλι. Όλα καλά!
Ο καθένας παίρνει ρίσκα ανάλογα με τις γνώσεις του και τις εμπειρίες του φίλε Νίκο.

Προσωπικά τον Αύγουστο του 2019 πήρα ένα από τα δέκα πρώτα τενερε 700 που·ηρθε για πελάτη στην Ελλάδα αφού το είχα προπαραγγελία μήνες πριν, και μόλις φέτος τον Ιούνιο ενα από τα πρώτα 10. V-strom 800 που πουληθηκαν στην Ελλάδα.

Δεν φοβάμαι να πάω πρώτος στην γραμμή, αλλά το κάνω με βάση κάποια δεδομένα.

Εδώ είναι κυριολεκτικά "shot in the dark" που λένε Και στο χωριό μου.

Βασικά επειδή μπορείς να κάνεις κάτι δεν σημαίνει ότι πρέπει κιόλας.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πιο πολύ είμαι περίεργος πως θα συπεριφρθει το αλουμίνιο σε ένα καλό κοπανημα που το σιδερο θα πει no problem.

Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και σε μοτοκρός και εντουρο μοτοσυκλέτες που κοιτάνε να σώσουν γραμμάρια από παντού,, στο πλαίσιο βάζουν σιδερο σχεδόν όλοι.

Αλουμίνιο σε μια μότο με διπλάσιο βάρος, και ιπποδύναμη που λόγω χωμάτινου προσανατολισμού, είναι πάρα πολύ πιθανό, ότι κάποια στιγμή θα φαει ένα καλό στούμπηγμα, θα περιμένω να δω πως θα πάει αυτό.

Συμφωνώ με τα παραπάνω και θέλω να προσθέσω πως κανείς δεν ξέρει πως θα λειτουργεί η μοτοσυκλέτα ως σύνολο. Υπάρχουν παραδείγματα μοτοσυκλετών που είχαν άψογα περιφερειακά αλλά ως σύνολο δεν δούλευαν καλά ή έστω ανάλογα με την ποιότητα των περιφερειακών. Tα πρώτα cr250 με αλουμινένιο σκελετό ήταν πολύ ντουβαρια και κούραζαν που τον αναβάτη. Πήρε πολύ καιρό στην Honda να τα κάνει πιο ενδοτικά.

Η bmw προσπάθησε να φτιάξει εντούρο από το 0 και δεν της βγήκε κατευθείαν. Ήταν καλή μοτοσυκλέτα αλλά σε γρήγορα χέρια δεν δούλευε όπως έπρεπε από το εργοστάσιο και ήθελε πολλές αναβαθμίσεις. Απλά ήθελε εξέλιξη γιατί δεν είχε εμπειρία σε αυτό το κομμάτι .

Οπότε είναι μεγάλο το στοίχημα για την KOVE και μεγάλο το ρίσκο για τους υποψηφίους αγοραστές.

Επίσης δεν γνωρίζει κανείς τίποτα για το μοτέρ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όσο και να θέλω να διαφωνήσω με κάποιους προλαλησαντες αν το 450 rally ήθελε άλμα πίστης το 800X θέλει ελεύθερη πτώση πίστης καθώς και το μοτέρ είναι άγνωστος Χ και το concept συγκεντρώνει νεωτερισμούς όπως η ακραία δίαιτα με άγνωστο αντίκτυπο στην αντοχή και ο ειδικός τύπος ο δυτικός δεν έχει πιάσει στα χέρια του τη μηχανή και η μηχανή δεν έχει δοκιμαστεί πουθενά εκτός Κίνας προς το παρόν. Αν τα 8 χιλιάρικα μου ήταν στραγάλια θα το τολμαγα και θα ήθελα να είμαι από τους πρώτους αλλά κατανοώ τον σκεπτικισμό 100% και στη συγκεκριμένη περίπτωση συμμετέχω.

ΩΧ,ΩΧ...ΩΧ,ΩΧ.....στα 8000€ παίρνεις μηχανάρα.........να δω τι αντικτυπο θα εχουν οι κινεζοι στα υπόλοιπα διτροχα........ή θα κινεζοποιηθούν και αυτά μαζί...ή θα εξαφανιστούν οι λίγο πιο μικρές μάρκες και θα γίνουν οι κανονικές μοτοσυκλέτες είδος πολυτελείας.............γιατί δυστηχώς τα κινέζικά είναι αντιγραφές....δεν προωθούν το μοτοσυκλετισμό.......οι κινέζοι δεν θα αποκτήσουν δηλαδή νοοτροπια ducati ουτε χοντα ποτέ......τουλάχιστον όπως ήταν παλιά η χοντα και η ducati.....γιατί και αυτοί τώρα τον όγκο πωλήσεων κοιτάνε..........
Εγώ πάντως στο 800X δε βλέπω καμιά αντιγραφή! Ούτε στο σχεδιασμό,ούτε στο όραμα του δημιουργού του,ούτε στο τι βγάζει το μηχανάκι. Μάλιστα νεωτερισμός θα έλεγα είναι και φρέσκια ιδέα μια μοτοσυκλέτα στα 800cc με μαζεμένες διαστάσεις και απόλυτο focus στις εκτός δρόμου δυνατότητες και την δίαιτα. Πολλές Κινεζικές εταιρείες μπορεί κάποιος να κατηγορήσει για copy right αλλά σίγουρα όχι τη Kove.

Στους κινητήρες ναι. Δεν είναι μια εταιρεία που έχει ξεκάθαρη ταυτότητα ακόμα και δανείζεται είτε μοτέρ είτε σχέδια. Το maverick έχει μοτέρ loncin με σχέδια Honda. Το 450 rally έχει κορμό zongshen με κεφαλή kove και το 800X έχει μοτέρ που δείχνει lc8c κατασκευής kove με ελάχιστες άλλες πληροφορίες του τι και πώς. Αλλά όλα τα υπόλοιπα βγάζουν ήδη ταυτότητα της εταιρείας.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Οσο για τα πλαισια, δεν ειναι θεμα υλικου ειναι θεμα μελετης και κατασκευης. Απλα αν ειναι να μη το ψαξεις και πολυ καντο σιδερενιο γιατι συγχωρει μαλακιες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το μοτερ του kove δεν ειναι 790?
Οι πληροφορίες που ξέρουμε μέχρι τώρα είναι πως αρχικά είχε βγει σαν υπόθεση πως η kove θα προμηθεύεται αυτόν τον κινητήρα από την cfmoto. Το γνωστό 790cc μοτέρ. Στην πορεία και με βάση τη δήλωση του ,mr Zhang του ceo τους στην eicma φέτος ο κινητήρας δήλωσε κατηγορηματικά πως φτιάχνεται από τους ιδιους. Μάλιστα εδώ στο 15.55 στην επίσκεψη του moto.it στο εργοστάσιο τον βλεπουμε στη γραμμή παραγωγής αλλά δεν έχει εικόνες από τη διαδικασία συναρμολόγησης καλώς η κακώς.


Ο κινητήρας φαίνεται ένας lc8c σε όλα του αλλα πληροφορίες αν είναι κάποιο licensed κομμάτι η κάποια αντιγραφή δεν έχω βρει εγώ τουλάχιστον. Πάντως στα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι ίδιοι. Στα ηλεκτρονικά του βέβαια είναι όλα εξέλιξη της kove.

Σε ένα από τα τεστ Κινεζων παρατήρησα να αναφέρει δύναμη μεν αλλά ένα jerky throttle δε και αν ακούμε jerky throttle σε εκτός euro προδιαγραφών χώρα τότε ανησυχώ λίγο για την euro έκδοση. Ο lc8c έδειξε και στην cfmoto να μην είναι ένα εύκολο μοτέρ να το ντύσεις με τα ηλεκτρονικά του σε θέμα τουλάχιστον απόκρισης γκαζιού.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τεχνολογικά η Κίνα πλέον τους κοιτάει όλους στα μάτια και κατά την γνώμη μου πολλούς τους έχει ξεπεράσει
Το έχω γράψει αλλά θα το ξαναγράψω
1,5 δις κοΖμος , παγκόσμιος οικονομικός παράγοντας , αποτρεπτική στρατιωτική δύναμη τεράστια
Τα παραπάνω είναι οι μόνες και απαραβατες προϋποθέσεις ώστε να είσαι μια παγκόσμια δύναμη
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Τεχνολογικά η Κίνα πλέον τους κοιτάει όλους στα μάτια και κατά την γνώμη μου πολλούς τους έχει ξεπεράσει
Το έχω γράψει αλλά θα το ξαναγράψω
1,5 δις κοΖμος , παγκόσμιος οικονομικός παράγοντας , αποτρεπτική στρατιωτική δύναμη τεράστια
Τα παραπάνω είναι οι μόνες και απαραβατες προϋποθέσεις ώστε να είσαι μια παγκόσμια δύναμη
Παλιός ΚΚΕ μ-λ ή Μ-Λ ΚΚΕ;
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Τεχνολογικά η Κίνα πλέον τους κοιτάει όλους στα μάτια και κατά την γνώμη μου πολλούς τους έχει ξεπεράσει
Το έχω γράψει αλλά θα το ξαναγράψω
1,5 δις κοΖμος , παγκόσμιος οικονομικός παράγοντας , αποτρεπτική στρατιωτική δύναμη τεράστια
Τα παραπάνω είναι οι μόνες και απαραβατες προϋποθέσεις ώστε να είσαι μια παγκόσμια δύναμη
Δεν θέλω να σου τη σπάσω αλλά το 80% των όπλων της γης το έχει αυτό που ορίζουμε ως δύση
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κατασκοπευτικό φούτατζ* από τα άδυτα συναρμολόγησης των κινητήρων του μοντελου KOVE 800x


*φούστατζ για τον Phoenix
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Κατασκοπευτικό φούτατζ* από τα άδυτα συναρμολόγησης των κινητήρων του μοντελου KOVE 800x


*φούστατζ για τον Phoenix
Ειναι ο χώρος δυναμομετρησης? :secret:
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Δεν θέλω να σου τη σπάσω αλλά το 80% των όπλων της γης το έχει αυτό που ορίζουμε ως δύση
Των ΜΗ πυρηνικων.Στα πυρηνικα υπερεχει η ΡΩΣΙΑ.Γι αυτο και την φοβουνται.
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Καλημέρα ενδιαφέρομαι πολύ για κοve εδώ κ μήνες περιμένω να μαθω λεπτομέρειες κτλ κτλ κ μετά την ανακοίνωση της τιμής το σκέφτομαι σοβαρά να ρίξω την ζαριά όμως μήπως ,Moro Morini Benelli cfmoto voge είναι πιο καλές επιλογές γιατί πιστεύω οι παραπάνω εταιρείες έχουν απόδειξει ότι αξίζουν τα λεφτά τους ,

Οριστε κ με Εξατμηση

 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Καλημέρα ενδιαφέρομαι πολύ για κοve εδώ κ μήνες περιμένω να μαθω λεπτομέρειες κτλ κτλ κ μετά την ανακοίνωση της τιμής το σκέφτομαι σοβαρά να ρίξω την ζαριά όμως μήπως ,Moro Morini Benelli cfmoto voge είναι πιο καλές επιλογές γιατί πιστεύω οι παραπάνω εταιρείες έχουν απόδειξει ότι αξίζουν τα λεφτά τους ,

Οριστε κ με Εξατμηση

Αν ενδιαφέρεσαι να πηγαίνεις χώμα συχνά, οι προδιαγραφές είναι οι καλύτερες ανεξαρτήτως τιμης, και δείχνουν να είναι ότι ζητούσαν όλοι.

Το θέμα λοιπον είναι ότι όλα αυτά που υπόσχεται μένουν να αποδειχθούν στην πράξη, και όπως και ο ίδιος σωστά είπες, ρίχνεις ζαριά, αγοράζοντας κάτι αδοκίμαστο.
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Ναι θα πηγαίνω χώμα και γιαυτό ψάχνω κάτι τέτοιο βέβαια ζάρια είναι και ένα μεταχειρισμένο τενερε 700 για παράδειγμα
 
Top Bottom