KOVE 800X

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Όταν αποφασίζει ένας Αντιπρόσωπος να φέρει μια τέτοια εταιρία δεν θα έχει ψάξει το θέμα λίγο παραπάνω ποιότητας κ αξιοπιστίας ,δηλαδή κοιτάνε μόνο το κέρδος ή κ την μελλοντική φήμη τους ,γιατί η sym πιστεύω τόσα χρόνια έχει αναδείξει το όνομα του γκοργκολη ,βέβαια με πολλά φάουλ δικά τους απ ότι ακούω .
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Καλημέρα ενδιαφέρομαι πολύ για κοve εδώ κ μήνες περιμένω να μαθω λεπτομέρειες κτλ κτλ κ μετά την ανακοίνωση της τιμής το σκέφτομαι σοβαρά να ρίξω την ζαριά όμως μήπως ,Moro Morini Benelli cfmoto voge είναι πιο καλές επιλογές γιατί πιστεύω οι παραπάνω εταιρείες έχουν απόδειξει ότι αξίζουν τα λεφτά τους ,

Οριστε κ με Εξατμηση

Αν θες να έχεις μια εικόνα για την εταιρεία το DAYTONA MAVERICK 500 που κυκλοφορεί εδώ και 3 χρόνια Ελλάδα είναι της KOVE μηχανακι.

Απο εκεί και έπειτα δεν παύει να είναι μια καινούργια μοτοσυκλέτα, με μια φρέσκια εταιρεία.

Εγώ θα σου πω μπέσα τι θα έκανα εγώ. Αν δεν είχα το 800 που με καλύπτει πραγματικά και του έχω ρίξει χρήμα και το έχω φερει εκεί που είναι θα είχα δώσει ήδη προκαταβολή για το 800Χ. Θα έπαιρνα αυτό το ρίσκο με ότι έχω δει απο την έταιρεια μέχρι τώρα. Και με το σκεπτικό πως η τιμή 7800€ ειναι πραγματικά ΠΟΛΥ καλή.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Καλημέρα ενδιαφέρομαι πολύ για κοve εδώ κ μήνες περιμένω να μαθω λεπτομέρειες κτλ κτλ κ μετά την ανακοίνωση της τιμής το σκέφτομαι σοβαρά να ρίξω την ζαριά όμως μήπως ,Moro Morini Benelli cfmoto voge είναι πιο καλές επιλογές γιατί πιστεύω οι παραπάνω εταιρείες έχουν απόδειξει ότι αξίζουν τα λεφτά τους ,

Οριστε κ με Εξατμηση

Καμια ζαριά. Αν προκυψουν θεματα η κοβε θα ξεβρακωθει για να κανει αντικαταστασεις μηχανων, μοτερ, εξαρτηματων κλπ. Η εταιρικη της ψυχολογια ειναι η αναγκη να αποδειξει την αξια της. Θα το επερνα με κλειστα τα ματια αν ηθελα αυτης της κατηγοριας μηχανη.
 

Kostas rally

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Voge 300 rally
Καλημέρα ενδιαφέρομαι πολύ για κοve εδώ κ μήνες περιμένω να μαθω λεπτομέρειες κτλ κτλ κ μετά την ανακοίνωση της τιμής το σκέφτομαι σοβαρά να ρίξω την ζαριά όμως μήπως ,Moro Morini Benelli cfmoto voge είναι πιο καλές επιλογές γιατί πιστεύω οι παραπάνω εταιρείες έχουν απόδειξει ότι αξίζουν τα λεφτά τους ,

Οριστε κ με Εξατμηση

τι ηχος ρε π----η μου θα αναστεναξουν τα βουνα :)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Καμια ζαριά.
Δεν σε παραξενεύει η μεγάλη διαφορά σε βάρος από όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας? Σε εμένα δείχνει μεγάλες τεχνικές διαφορές στον τρόπο που συνδέεται η μοτοσυκλέτα (πχ μοτερ, πλαισιο), στην επιλογή υλικών κλπ. Αν δεις το παρακάτω βιντεο νομίζω δείχνει πολύ καλά την φιλοσοφία για την οποία έβγαλε η kove την μοτοσυκλέτα (και κάπου χάθηκε στο μαρκετινκ στον δυτικό κόσμο). Πολύ απλή κατασκευή με φτηνά ανταλλακτικά.


Διάφορες λεπτομέρειες που φαινονται στο βιντεο νομίζω δείχνουν σιγά σιγά πως προκύπτει η διαφορά στο βάρος.
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Δεν σε παραξενεύει η μεγάλη διαφορά σε βάρος από όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας? Σε εμένα δείχνει μεγάλες τεχνικές διαφορές στον τρόπο που συνδέεται η μοτοσυκλέτα (πχ μοτερ, πλαισιο), στην επιλογή υλικών κλπ. Αν δεις το παρακάτω βιντεο νομίζω δείχνει πολύ καλά την φιλοσοφία για την οποία έβγαλε η kove την μοτοσυκλέτα (και κάπου χάθηκε στο μαρκετινκ στον δυτικό κόσμο). Πολύ απλή κατασκευή με φτηνά ανταλλακτικά.


Διάφορες λεπτομέρειες που φαινονται στο βιντεο νομίζω δείχνουν σιγά σιγά πως προκύπτει η διαφορά στο βάρος.


Πάντως τον ακούω ενθουσιασμένο κ πάνω κάτω θετική άποψη βγαίνει μ αυτά που λέει
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν σε παραξενεύει η μεγάλη διαφορά σε βάρος από όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας? Σε εμένα δείχνει μεγάλες τεχνικές διαφορές στον τρόπο που συνδέεται η μοτοσυκλέτα (πχ μοτερ, πλαισιο), στην επιλογή υλικών κλπ. Αν δεις το παρακάτω βιντεο νομίζω δείχνει πολύ καλά την φιλοσοφία για την οποία έβγαλε η kove την μοτοσυκλέτα (και κάπου χάθηκε στο μαρκετινκ στον δυτικό κόσμο). Πολύ απλή κατασκευή με φτηνά ανταλλακτικά.


Διάφορες λεπτομέρειες που φαινονται στο βιντεο νομίζω δείχνουν σιγά σιγά πως προκύπτει η διαφορά στο βάρος.
Νόμιζα ότι τα συμπεράσματα από τα μισάωρα τεστ ραιντ, ήταν ο πάτος...αλλά εδώ βλέπουμε ότι μια τσάρκα σε πεζοδρόμιο και μια γύρα σε ένα κινέζικο τετράγωνο, αρκεί για να καταλάβει κάποιος τα πολύ καλά φρένα και την άνεση στο καθισμα :hh:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Νόμιζα ότι τα συμπεράσματα από τα μισάωρα τεστ ραιντ, ήταν ο πάτος...αλλά εδώ βλέπουμε ότι μια τσάρκα σε πεζοδρόμιο και μια γύρα σε ένα κινέζικο τετράγωνο, αρκεί για να καταλάβει κάποιος τα πολύ καλά φρένα και την άνεση στο καθισμα :hh:
Αυτό κράτησες εσύ από το βίντεο? Και όχι ας πούμε ότι είχαν κολλήσει με mig την βάση στήριξης της εξάτμισης που έσπασε από πέσιμο γιατί μάλλον είναι αλουμινίο...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν σε παραξενεύει η μεγάλη διαφορά σε βάρος από όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας? Σε εμένα δείχνει μεγάλες τεχνικές διαφορές στον τρόπο που συνδέεται η μοτοσυκλέτα (πχ μοτερ, πλαισιο), στην επιλογή υλικών κλπ. Αν δεις το παρακάτω βιντεο νομίζω δείχνει πολύ καλά την φιλοσοφία για την οποία έβγαλε η kove την μοτοσυκλέτα (και κάπου χάθηκε στο μαρκετινκ στον δυτικό κόσμο). Πολύ απλή κατασκευή με φτηνά ανταλλακτικά.


Διάφορες λεπτομέρειες που φαινονται στο βιντεο νομίζω δείχνουν σιγά σιγά πως προκύπτει η διαφορά στο βάρος.
Δε μπορω να καταλαβω κατι απο το βιντεο. Η σταση μου εδραζεται επι της αμφιβολιας οτι η κοβε δε προκειται να μπαρουτιασει την εικονα που παει να χτισει βγαζοντας μια μηχανη πατατα. Οσο για τα κιλα, αυτο που ξερω ειναι πως ενα dr800 το οποιο ειναι απο κατασκευη τανκ και το μονο αλουμινιο που εχει ειναι η πανω τιμονοπλακα, οταν αρχιζεις και πετας πραγματα απο πανω του κατεβαινει στα ιδια με το κοβε χωρις να εχεις καπου υποδαυλισει την στερεοτητα του. Οποτε γιατι οχι λεω εγω.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
η sym πιστεύω τόσα χρόνια έχει αναδείξει το όνομα του γκοργκολη ,βέβαια με πολλά φάουλ δικά τους απ ότι ακούω .
Έχει τύχει να κάνω 2 36ωρα με τα 2 παιδιά του Γκοργκόλη (δεν ξέρω αν έχει άλλα)
Για την ιστορία λοιπόν το όνομα του ο άνθρωπος δεν το έφτιαξε με τη ΣΙΜ.
Μάλλον η Σιμ έφτιαξε το δικός της
ΝΙΓΚΟ ΜΕΓΚΟ ΜΕΒΕΑ κλπ ήταν εταιρείες που συμμετείχε προσπαθόντας να παράξει στην Ελλάδα οϊμέ!

Τώρα για τα φάουλ καλό είναι να τα βλέπεις μόνος σου γιατί στην Ελλάδα
και υπαλλήλους κοπρόσκυλα έχουμε (που το παίζουν μάστορες)
και πελάτες που πήραν παπί και νομίζουν ότι έχουν ρολς (με ότι αυτό συνεπάγεται)

Παλιά είχαν και τη μπενέλι και τράβαβαν τα βυζγιά τους οι άνθρωποι με τα τορνάιντο που δεν ήθελαν να δουλέψουν με τίποτα
Όπως και να χει η εντύπωση που έχω εγώ για αυτούς είναι ότι έγιναν ότι καλύτερο επιτρέπει η Ελλάδα να γίνεις χωρίς το κιριλίκι μια μεγάλης εταιρείας από πίσω (πχ Σαρακάκης)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δε μπορω να καταλαβω κατι απο το βιντεο. Η σταση μου εδραζεται επι της αμφιβολιας οτι η κοβε δε προκειται να μπαρουτιασει την εικονα που παει να χτισει βγαζοντας μια μηχανη πατατα. Οσο για τα κιλα, αυτο που ξερω ειναι πως ενα dr800 το οποιο ειναι απο κατασκευη τανκ και το μονο αλουμινιο που εχει ειναι η πανω τιμονοπλακα, οταν αρχιζεις και πετας πραγματα απο πανω του κατεβαινει στα ιδια με το κοβε χωρις να εχεις καπου υποδαυλισει την στερεοτητα του. Οποτε γιατι οχι λεω εγω.
Νομίζω ότι το μηχανάκι η εταιρεία το έβγαλε για να είναι ελαφρύ και φτηνή κατασκευή. Και σαν τέτοιο μοιάζει οκ. Η εικόνα όμως που πλασαρετε στο δυτικο μάρκετινγκ όμως σαν killer στην κατηγορία αδικεί το ίδιο το μηχανάκι.

Στο βίντεο αναφέρομαι στο πώς πχ εδράζεται η ποδιά σε σχέση με αλλα στην κατηγορία (tenere πχ). Που και πως εδράζεται το φερινκ και το όργανο.

Νομίζω όπως αναφέρεις για το dr800 και παλαιότερης τεχνολογίας μοτό ήταν ευκολότερο πετώντας πράγματα να χάσεις βάρος. Στο 650 πετώντας τα μαμά μαρσπιε και βάζοντας αλουμινίου κερδίζεις σχεδόν ενάμιση κιλο. Στο kove και στα υπόλοιπα της κατηγορίας (tuareg, 790, tenere κλπ) μπορείς να πετάς πράγματα και να πέσεις σε κιλά. Απλά πλέον νομίζω ότι αυτά είναι πολύ λιγότερα και η μόνη διέξοδος είναι να ρίξεις την ποιότητα των υλικών (με απλότητα σχηματα που ίσως δεν έχουν τις ίδιες αντοχές) πχ στα πλαστικα για να γίνουν ελαφρύτερα.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Αυτό κράτησες εσύ από το βίντεο? Και όχι ας πούμε ότι είχαν κολλήσει με mig την βάση στήριξης της εξάτμισης που έσπασε από πέσιμο γιατί μάλλον είναι αλουμινίο...
Σύμφωνα με το βίντεο "They just dropped the bike, but its so easy to fix, nothing special"
Θα κάνουν δώρο και μια mig με κάθε αγορά ...

:D:D:D:D
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σύμφωνα με το βίντεο "They just dropped the bike, but its so easy to fix, nothing special"
Θα κάνουν δώρο και μια mig με κάθε αγορά ...

:D:D:D:D
Πραγματικά δεν νομίζω ότι πειράζει. Αρκεί να έχουν και την τιμή του ανταλλακτικου η όντως να δίνουν μια mig ας ανταλλακτικο.
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Δεν σε παραξενεύει η μεγάλη διαφορά σε βάρος από όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας? Σε εμένα δείχνει μεγάλες τεχνικές διαφορές στον τρόπο που συνδέεται η μοτοσυκλέτα (πχ μοτερ, πλαισιο), στην επιλογή υλικών κλπ. Αν δεις το παρακάτω βιντεο νομίζω δείχνει πολύ καλά την φιλοσοφία για την οποία έβγαλε η kove την μοτοσυκλέτα (και κάπου χάθηκε στο μαρκετινκ στον δυτικό κόσμο). Πολύ απλή κατασκευή με φτηνά ανταλλακτικά.


Διάφορες λεπτομέρειες που φαινονται στο βιντεο νομίζω δείχνουν σιγά σιγά πως προκύπτει η διαφορά στο βάρος.
Στα κατάλληλα χέρια πάει χώμα κ δεν σπάει έστω όχι ακόμη μετά το βίντεο μπορεί
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οπότε...

Για κάποιον που θέλει λίγο/περιστασιακό χώμα σε βόλτα και όχι hardcore καταστάσεις, με λίγα κιλά και λίγα χρήματα κάνει μια χαρά δουλειά έστω και έτσι "ψεύτικο"; asking for a friend.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Νομίζω όπως αναφέρεις για το dr800 και παλαιότερης τεχνολογίας μοτό ήταν ευκολότερο πετώντας πράγματα να χάσεις βάρος. Στο 650 πετώντας τα μαμά μαρσπιε και βάζοντας αλουμινίου κερδίζεις σχεδόν ενάμιση κιλο. Στο kove και στα υπόλοιπα της κατηγορίας (tuareg, 790, tenere κλπ) μπορείς να πετάς πράγματα και να πέσεις σε κιλά. Απλά πλέον νομίζω ότι αυτά είναι πολύ λιγότερα και η μόνη διέξοδος είναι να ρίξεις την ποιότητα των υλικών (με απλότητα σχηματα που ίσως δεν έχουν τις ίδιες αντοχές) πχ στα πλαστικα για να γίνουν ελαφρύτερα.
Δε καταλαβες μαλλον το νοημα της αναφορας στο dr800, το οποιο δεν ειναι το ποσο ευκολα ελαφραινεις ενα μηχανακι, αλλα οτι στα κιλα του κοβε μπορεις να εχεις μια γερη βαση που να μη κοβει πλαισια κλπ.

Το μοναδικο στοιχειο που υπαρχει ειναι μια κολλημενη βαση εξατμισης. Σορρυ αλλα για μενα δεν αρκει για να βγαλω καποιο συμπερασμα ψευτικης κατασκευης, κι αν το βγαλω και βγω αληθινος θα ειναι απο τυχη.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δε καταλαβες μαλλον το νοημα της αναφορας στο dr800, το οποιο δεν ειναι το ποσο ευκολα ελαφραινεις ενα μηχανακι, αλλα οτι στα κιλα του κοβε μπορεις να εχεις μια γερη βαση που να μη κοβει πλαισια κλπ.

Το μοναδικο στοιχειο που υπαρχει ειναι μια κολλημενη βαση εξατμισης. Σορρυ αλλα για μενα δεν αρκει για να βγαλω καποιο συμπερασμα ψευτικης κατασκευης, κι αν το βγαλω και βγω αληθινος θα ειναι απο τυχη.
Κατανοητό.
Μιλώντας όμως για φτηνή κατασκευή δεν εννοούσα ψεύτικη κατασκευή. Παράδειγμα για την στήριξη που κόπηκε: Το χυτό αλουμίνιο είναι μια φθηνή λύση. Δεν είναι καταναγκη ψεύτικη κατασκευή.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Κατανοητό.
Μιλώντας όμως για φτηνή κατασκευή δεν εννοούσα ψεύτικη κατασκευή. Παράδειγμα για την στήριξη που κόπηκε: Το χυτό αλουμίνιο είναι μια φθηνή λύση. Δεν είναι καταναγκη ψεύτικη κατασκευή.
Κατι παρομοιο συνεβει σε βιντεο απο himalayan πρωτης γενιας το οποιο ηταν προ-παραγωγης. Κατι αντιστοιχο μπορει να συμβαινει κι εδω.
Τα πρωτα cfmoto 800 ειχαν αθλιο ψεκασμο που διορθωθηκε με συνοπτικες. Δεν γνωριζουμε ακομα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το μηχανάκι σκοτώνει κυριολεκτικά όλον τον ανταγωνισμό.....στα χρήματα που θα πουλιέται
Τίποτα δεν βγαίνει πλέον από παρθενογένεση
Υπάρχουν πολλά , χιλιάδες, σχέδια σκελετών από σίδερο αλουμίνιο κέβλαρ δοκιμασμένα όσο αφορά την αντοχή τους
Οι μηχανές παραγωγής έχουν εξελιχτεί πάρα πολύ που σημαίνει ότι τα τελικά προϊόντα είναι πολύ φθηνά
Εδώ και πολλά χρόνια οι Κινέζοι κατασκευάζουν για μεγάλες εταιρείες
Όλα τα παραπάνω μαζί μας οδηγούν ότι το εργαλείο θα κάνει θραύση όπως και επόμενα μοντέλα που θα έρθουν στο μέλλον από εκεί
 
Top Bottom