GogosLux
Μέλος
- Όνομα
- Γιώργος
- Μοτό
- Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Σε λάδια όχι αλλα σε χαλίκι θεωρώ οτι ενα 50/50 λάστιχο θα χάσει λιγότερο πρόσφυση αφου ειναι σχεδιασμένο για παρομοιες καταστάσεις ενω ενα 100% street θα χάσει τ' αυγα και τα πασχάλιαΡε παιδες λυστε μου μια απορια. Υπαρχει λαστιχο, ειτε ον, ειτε οφφ, ειτε ονοφφ, που να την παλευει σε λαδια και χαλικι στην ασφαλτο? Μην υπερβαλλουμε.
Αντίστοιχα ενα 50/50 δεν μπορει να πλαγιάσει και να φρενάρει το ίδιο καλα σε άσφαλτο.
Ο τυπος πέφτει με μηδεν χιλιόμετρα οποτε δεν ειναι μετρο σύγκρισης.Edit: Ξεχασα για την περιπτωση τραυματισμου απο τα καγκελα, ειναι το ιδιο πιθανο με το να σε πλακωσει το ιδιο το μηχανακι, με αλλα λογια ειτε εχεις ειτε δεν εχεις πανω καγκελα αν ειναι να σε μαγκωσει θα σε μαγκωσει, δεν ειναι σαν πχ τις μεταλλικες βαλιτσες.
Ο τυπος με το 1090 και τα πανω καγκελα στο παρακατω βιντεο ειναι η αποδειξη οτι και τα πανω καγκελα κανουν δουλεια και δεν παγιδευουν ποδι απο κατω.
Επίσης, η εμπειρία λέει οτι καθε πτώση ειναι ξεχωριστή και με τιποτα δεν μπορεί να προδιαγράψει τι θα γινει στην επόμενη.
Τωρα αν τα κάγκελα σκαλωσια προστατευουν το μηχανάκι, φυσικα προστατευουν περισσοτερο απο αν δεν τα είχες.
ΑΝ θα σε χτυπήσουν, άγνωστο μιας και εξαρτάται απο την πτωση.
Αν θα ήθελα να παγιδευτεί/χτυπηθει το ποδι μου απο την σκαλωσια ή απο το πλαστικό καπακι της μηχανής το αφηνω στην κρίση του καθενός.
Τελος δες εδω μια καλή άξια πτώση