Έχοντας πάντα το cruise control ενεργοποιημενο:Με το μπαρδον, αλλά τι είναι αυτά τα ραντάρ?
Oταν πλησιάζει ο πίσω να στην ανάψει, πατάει γκάζι μόνο του.
Αντίστοιχα όταν πας να καρφωσεις κάποιον φρενάρει.
Χάνεται όλη η ουσία δηλαδή
Έχοντας πάντα το cruise control ενεργοποιημενο:Με το μπαρδον, αλλά τι είναι αυτά τα ραντάρ?
Αυτό αλήθεια ισχύει...?Έχοντας πάντα το cruise control ενεργοποιημενο:
Oταν πλησιάζει ο πίσω να στην ανάψει, πατάει γκάζι μόνο του.
Οχι, τα 1290 τουλαχιστον εχουν μονο μπροστα ρανταρ.Αυτό αλήθεια ισχύει...?
Και που θα βρεις προπορευόμενο με το Κατεμι?Κρατάνε σταθερή απόσταση από τον προπορευόμενο και σε κατάσταση πανικού επεμβαίνουν και στα φρένα.
Στα αυτοκίνητα επίσης εάν υπάρχει σωστή διαγράμμιση στο δρόμο κρατάνε το αυτοκίνητο μέσα στην λωρίδα του.
Εδώ δεν ξέρω ακριβώς.
Σωστό και αυτό...Και που θα βρεις προπορευόμενο με το Κατεμι?
Στην ντουκατι που κοιτουσα πρόσφατα ετσι καταλαβα.Αυτό αλήθεια ισχύει...?
Σε κανενα μοτο απ'οτι εχω δει ως σημερα δεν ισχυει αυτο. Ειναι απλα κομματι του cruise control, διατηρεί σταθερη αποσταση απο προπορευομενα οχηματα, ουτε φρενα πανικου ουτε τιποτα. Στα ducati οι πισω αισθητήρες απλα αναβουν λυχνιες στο καντραν για να σου δειχνουν αν υπαρχει οχημα στις τυφλες γωνιες σου, καμία παρεμβαση.Στην ντουκατι που κοιτουσα πρόσφατα ετσι καταλαβα.
Ναι, σε ολα επεμβαινει στα φρενα για να μειωσει ταχυτητα ελαφρα, αν κοιμασαι ομως το καρφωσες.Στο Ducati φρεναρει αλλά όχι πανικού...
Ναι εχεις δικιο. Λαθος καταλαβα σε ενα αγγλικό βιντεο.Σε κανενα μοτο απ'οτι εχω δει ως σημερα δεν ισχυει αυτο. Ειναι απλα κομματι του cruise control, διατηρεί σταθερη αποσταση απο προπορευομενα οχηματα, ουτε φρενα πανικου ουτε τιποτα. Στα ducati οι πισω αισθητήρες απλα αναβουν λυχνιες στο καντραν για να σου δειχνουν αν υπαρχει οχημα στις τυφλες γωνιες σου, καμία παρεμβαση.
Στην ντουκατι που κοιτουσα πρόσφατα ετσι καταλαβα.
Αναβουν πορτοκαλί λεντ στους καθρέφτες για προειδοποίηση τυφλού σημείου.Στην ντουκατι που κοιτουσα πρόσφατα ετσι καταλαβα.
Στο 1090 παντως δεν καταλαβαίνω καμια διαφορα.Προσωπικά εχω δοκιμάσει throttle by wire σε 3-4 test ride...και μου φανηκε περιεργο...σαν να ανοιγω το γκαζι σε playstation...περιεργη αισθηση.σκεψου τωρα να φρεναρει μονη της η μοτο...
Δεν εχω ενα μηχανακι, εχω δυο τα οποια οδηγώ εναλλαξ, καμια διαφορα δεν βλεπω στο ηλεκτρογκαζο του 1090 με την καρμπυρατερατη ντιζα του ΧΤΖ, ή τουλαχιστον οχι προς το χειρότερο...Στο τεστ οταν το δοκιμαζεις πρωτη φορα το καταλαβαινεις. οταν αγορασεις το μηχανακι και το συνηθισεις μπορει να φαινεται νορμαλ.