Αυτό να μεταφερθει στο "Σαν σήμερα" παρακαλώ!!!!!Πριν 2 χρόνια... Για την ακριβεια
Αυτό να μεταφερθει στο "Σαν σήμερα" παρακαλώ!!!!!Πριν 2 χρόνια... Για την ακριβεια
Η αίσθηση του throttle by wire σε κάθε μοτοσυκλέτα μπορεί να είναι διαφορετική, ανάλογα με την υλοποίηση του από τον κάθε κατασκευαστή.Προσωπικά εχω δοκιμάσει throttle by wire σε 3-4 test ride...και μου φανηκε περιεργο...σαν να ανοιγω το γκαζι σε playstation...περιεργη αισθηση.σκεψου τωρα να φρεναρει μονη της η μοτο...
Παντως στα αυτοκινητα ειναι ενοχλητικά !Κρατάνε σταθερή απόσταση από τον προπορευόμενο και σε κατάσταση πανικού επεμβαίνουν και στα φρένα.
Στα αυτοκίνητα επίσης εάν υπάρχει σωστή διαγράμμιση στο δρόμο κρατάνε το αυτοκίνητο μέσα στην λωρίδα του.
Εδώ δεν ξέρω ακριβώς.
Για το παραπάνω θα πρέπει να αναρωτηθούμε αν η αποβλάκωση έχει έρθει πριν την οδήγηση και επομένως όλα αυτά νομιμοποιούνται να υπάρχουν.Το αν "αποβλακώνεται" ο οδηγός σιγά σιγά είναι μιά άλλη κουβέντα.
Είπες σοφή κουβεντα, και με "νόημα" βαθύτερο!!!!Για το παραπάνω θα πρέπει να αναρωτηθούμε αν η αποβλάκωση έχει έρθει πριν την οδήγηση και επομένως όλα αυτά νομιμοποιούνται να υπάρχουν.
Εξαρτάται το πώς οδηγεί κάθε ένας. Συμφωνώ μαζί σου, το cc ήταν ένα μικρό σοκ και αποκαλυψη στην ΕΟ και στην αο. Άντε να πείσεις τώρα τους γρήγορους...Αν ειχα 1 ευρω για οσες φορες ακουσα στα 80ς οτι το Ολυμπικ Ντατα του πατερα μου , τα κινητα και τα πλειστεισιον στα 90ς, τα ιντζεξιον, τα ABS κτλ μας χαζευουν, σημερα θα ειχα την Αμαζον...
Στις δυο φορες που πηγα Εβρο για τη δουλεια, πηγα οδικως, με το ΙΧ. 760χλμ μονοκοπανια, με μια σταση μονο στα Τεμπη για βενζινη. Στα 3000+ λοιπον αυτα χιλιομετρα σκεφτομουν πατεντα πως να βαλω DIY cruise control στο Φοκους. Πραγματικα το ποδι σταθερα ακινητο πανω σε μια θεση στο γκαζι για 760χλμ και μονη κινηση μονο οταν εφτανα σε διοδια ηταν απιστευτα κουραστικο.
Οταν λοιπον συνειδητοποιησουμε οτι μηχανακια 1300κεκ, 160ιππων, 250κιλων , 20000+ ευρω αξιας δεν προοριζονται πλεον για αντβεντουρ αλλα για ταξιδιωτικες μηχανες μεγαλων αποστασεων (Η ΚΤΜ πλεον ετσι λανσαρει το 1290), και βγουμε απο τα ορια του Κηφισου και της Αθηνων-Λαμιας, παμε σε ταξεις Οτοστραντας/Αουτομπαν, ποσο μαλλον της Αμερικανικης ηπειρου που κυριως εκει στοχευουν τα cruise controls , τοτε θα καταλαβουμε την χρησιμοτητα του. Δε λεω οτι ειναι κατι αναγκαιο, αλλα σιγουρα ειναι ενα βολικο γκιζμο και στο advrider πλεον σε καθε καινουριο μηχανακι που βγαινει, ακομη και στο Τ700, διαβαζω σχολια "κριμα που δεν εχει cruise control". Γιατι εκει ακομη και με τα πιο οφ μηχανακια για να πανε να παιξουν στο χωμα πρεπει να κανουν πολλες φορες εκατονταδες χιλιομετρα σε ατελειωτες ευθειες εθνικης. Οπως και να το κανεις ειναι ενα γκατζετ διευκολυνσης.
Απο εκει και περα, αν καποιος ειναι κουκουρουκου απο πριν, μαλλον θα τον φανε λαχανο τα 160αλογα πολυ πριν προλαβει να βαλει καπου cruise control και να κοιμηθει στο τιμονι...
Κοιτά ρε θα μας βάλουν σε έξοδα πάλι
Και εμένα με αρέσει πολύ αυτό το μηχανακιΚοιτά ρε θα μας βάλουν σε έξοδα πάλι
Ελα μωρε με τα Βαραντερο...Κοιτά ρε θα μας βάλουν σε έξοδα πάλι
Μην πιστεύεις ο,τι διαβάζεις στα περιοδικα.Διαβάζω ότι θα έρθει και 3η έκδοση (φθηνότερη):
Πηγή: Bikeit.gr
Μετά την επίσημη παρουσίαση των KTM 1290 Super Adventure S & R για το 2021, τώρα έρχεται και το τρίτο μοντέλο, που θα αποτελεί την βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας.
Η ΚΤΜ συνηθίζει να παρουσιάζει πρώτα τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της, εκδόσεις που τραβούν περισσότερο τα βλέμματα και τη δημοσιότητα, βγάζοντας τη βασική έκδοση τελευταία.
Στο παραπάνω μοτίβο κινούνται οι Αυστριακοί και με το 1290 Super Adventure του 2021, καθώς μετά την παρουσίαση των 2 κορυφαίων εκδόσεων της «ψηλής» τουριστικής ναυαρχίδας της εταιρείας, ετοιμάζουν την τρίτη και… φαρμακερή (βλ. την πλέον οικονομική) έκδοση του Super Adv.
Η νέα μοτοσυκλέτα αποκαλύφθηκε μέσω της κατάθεσης των απαραίτητων εγγράφων στην Ε.Ε. για τις προδιαγραφές ρύπων. Σε αυτά εμφανίζεται μια μοτοσυκλέτα με τον ίδιο V2 των 1.301 κ.εκ. των 2 Adventure εκδόσεων της ΚΤΜ, με ίδια απόδοση 158 hp / 9.000 rpm, και με την έλλειψη κάποιου γράμματος στο τέλος του ονόματος της.
Στα έγγραφα φαίνεται πως η βασική Adventure θα έχει τις ίδιες διαστάσεις με την S, και με τους ίδιους τροχούς 19 και 17 ιντσών με μπράτσα και όχι με ακτίνες όπως στο R.
Τι διαφορετικό θα έχει η βασική έκδοση; Στα 240 γεμάτα κιλά θα είναι ελαφρύτερη κατά 5 κιλά από τις άλλες (λιγότερος εξοπλισμός), ενώ το πιθανότερο είναι πως το ραντάρ με το Adaptive Cruise Control αλλά και οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις θα βρίσκονται στον έξτρα εξοπλισμό.
Οι προδιαγραφές κάνουν λόγο για μοντέλο του 2021, οπότε αναμένουμε να δούμε σύντομα την επίσημη παρουσίαση της μοτοσυκλέτας.
Πωλητης μου είπε οτι δεν θα έχει ηλεκτρονικά καλούδια.Η διαφορα στο βαρος μαλλον θα ειναι απο τις ζαντες, οχι απο τον εξοπλισμο. Οι ακτινωτες ειναι σημαντικα βαρυτερες
Ποιος σου έδωσε αυτή την πληροφορία?Πωλητης μου είπε οτι δεν θα έχει ηλεκτρονικά καλούδια.
18.000 με 19.000 υπολογιζουν