tomBrast
Μέλος
- Όνομα
- ΘΩΜΑΣ
- Μοτό
- ΤΕΝΕRE 700
Ενδιαφέρον! Για πες περισσότερα;Εγώ πάντως στο θέμα του συμπλέκτη που είχα κάτι θεματακια τέτοια έβγαλα την υδραυλική πατέντα που είχε κ έβαλα ντιζα.. Ε απλά σώθηκα έως τώρα που μιλάμε βέβαια!!
Ενδιαφέρον! Για πες περισσότερα;Εγώ πάντως στο θέμα του συμπλέκτη που είχα κάτι θεματακια τέτοια έβγαλα την υδραυλική πατέντα που είχε κ έβαλα ντιζα.. Ε απλά σώθηκα έως τώρα που μιλάμε βέβαια!!
Και για το δεύτερο,όπως είπε ήδη, το σετ επισκευής της αντλίας!
Δηλαδή, από ότι κατάλαβα, θέλει να συνεχίσει το ΚΤΜ την καραντίνα του με το ζόρι!!!!!! Βρε άμα μουλαρωσουν......:fun
το (5) ξέρεις ποιο είναι έτσι?? η επίσημη χαιρετούρα του έλληνα.....(4) να αλλάξεις όλο το μηχανάκι, και να παρεις ένα σα του Πετραν petros KLR
Να βάζεις μόνο μπετζινα, και σέρβις στο φτερό και στο πεζοδρόμιο...
Είδες τι καλά που στα εξηγω;
θα το κάνω να με αγαπήσει, όπως το αγαπάω κι εγώ!!! δεν παρατάω έτσι εύκολα αυτή τη σχέσηΡε Θοδωρή ειλικρινά στο γράφω ορισμένα πράγματα
όσο και να το θέλουμε απλά δεν τσουλάνε,
το κάρμα των δυό σας είναι απλά ασυμβίβαστο.
Δώσε το συγκεκριμένο μηχανάκι και πάρε ένα άλλο αδερφάκι του.
Το στησιμο που εχει το 640 οι μπεμπες θελουν 100 χρονια ακομα να το φτασουν...όλοι σε πενφέ θα καταλήξετε.
βιαστείτε γιατί Xchallenge έχει λίγα.
Έλα καταπληκτικό νέο, καλοτάξιδο το 640 σου και εσένα δηλαδή ουπς. Γιατί το πήρες το χρέπι παλικάρι μου αφού 640 ήθελες;Το στησιμο που εχει το 640 οι μπεμπες θελουν 100 χρονια ακομα να το φτασουν...
Ναι και γω χαβαλε κανω...οντως ειναι ωραιο μηχανακι.οπως και το x challenge εχει αλλα καλα...απλα και οι κατοχοι 640 τη χρειαζονται την ψυχολογικη υποστηριξη τους.Έλα καταπληκτικό νέο, καλοτάξιδο το 640 σου και εσένα δηλαδή ουπς. Γιατί το πήρες το χρέπι παλικάρι μου αφού 640 ήθελες;
μεταξύ σοβαρού και αστείου ιδέα δεν έχω για το στήσιμο, μπορεί και να έχεις δίκιο, χαίρομαι πάντως που δεν είμαστε όλοι εξαρτημένοι από ένα μοντέλο και μόνο.
Το δικό μας δεν χαλάει, το δικό σας μόνο σκορπάει!!!11!!!Και τέλος.... Το δικό σας κάνει κρος, το δικό μας Motocross!!!!
Μπα... Πάλι ρύθμιση το μίγμα θα χρειάζεται.... Έκανε και 500 χλμ βόλτα....Tο ΚΤΜ μου φλογες βγαζει, λες να καιει πετρογκαζι?
το δικό μας αστροναύτης, το δικό σας μπλε και ναύτηςTο ΚΤΜ μου φλογες βγαζει, λες να καιει πετρογκαζι?
Φίλε Θοδωρή καλό είναι να αρχίσεις απο κιτ πάνω τρόμπας το οποίο είναι και το πιθανότερο να φταίει. Μετά πας για σώμα πάνω τρόμπας που είναι πιό απίθανο, αλλά έχει αναφερθεί ουκ ολίγες φορές για τη συγκεκριμένη Magura. Άλλαξε και τις χαλκοροδέλες στα ρακόρ. Το μαρκούτσι νομίζω δεν θα έχεις πρόβλημα.το λοιπόν.... 2 θεματάκια....
1) συμπλέκτης...
όταν δεν τον χρησιμοποιώ για κάποιο διάστημα (10 λεπτά ας πούμε) και το μηχανάκι έχει ζεσταθεί, χάνω τον συμπλέκτη! δεν συμπλεκτάρει!
όταν, αφού τον έχω χάσει, αρχίζω να τον πατάω σιγά σιγά και ελαφρά, αρχίζει να πιάνει!
3 φορές το έχω πάθει, 2 σε ασφάλτινη βόλτα και 1 σήμερα στην χωμάτινη, σε σημεία που δεν συμπλεκτάριζα....
επιτόπου έχω ανοίξει το δοχείο των υγρών και άρχισα να τρομπάρω (μεγάαααααααααααλος τρόμπας λέμε) και για αρκετό χρονικό διάστημα (10-15 λεπτά)
εμφανίζονταν φουσκάλες!!!!
σκέφτομαι να: (1) πάρω το σετάκι επισκευής της πάνω τρόμπας, (2) να αλλάξω το ρακόρ εξαέρωσης μήπως με τα χρόνια/χρήση έχει φαγωθεί, (3) να αλλάξω όλο το σωληνάκι και φυσικά όλα αυτά να τα κάνω μαζί!
επίσης να πω ότι φοράει κάτω τρόμπα Oberon (έχει άραγε κανένα o-ring που να χρήζει αλλαγής?)
2) μίζα...
πριν την καραντίνα είχα αλλάξει τον εκκεντροφόρο στις βαλβίδες (έβαλα έναν από 660...) και χρησιμοποιήθηκε το μυγδαλο του αυτόματου αποσυμπίεση που είχε πάνω του ο παλιός (χαλασμένος) εκκεντροφορος. Από εκείνη την ώρα και μετά, όταν πάω να πατήσω μίζα κάνει σαν να μη πιάνει και να ζορίζεται. Αν τραβήξω την αποσυμπίεση, θα μιζάρει αμέσως.
Πάνο nosPa21 ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές!!!!Φίλε Θοδωρή καλό είναι να αρχίσεις απο κιτ πάνω τρόμπας το οποίο είναι και το πιθανότερο να φταίει. Μετά πας για σώμα πάνω τρόμπας που είναι πιό απίθανο, αλλά έχει αναφερθεί ουκ ολίγες φορές για τη συγκεκριμένη Magura. Άλλαξε και τις χαλκοροδέλες στα ρακόρ. Το μαρκούτσι νομίζω δεν θα έχεις πρόβλημα.
Όταν το πιστόνι εχει σταματήσει στο ΑΝΣ στη συμπίεση, είναι πολύ δύσκολο να γυρίσει το μοτέρ η μίζα, αν η μπαταρία σου δεν ειναι 99,9%. Ο αυτόματος αποσυμπιεστής δεν δουλεύει στις 0 στροφές, γιαυτό και τραβάμε τον χειροκίνητο οταν το βάζουμε μπροστά με μανιβέλα.
Είναι απόλυτα σωστό να τραβας τον χειροκίνητο αποσυμπιεστή μέχρι να γυρίσει μια δύο φορές με τη μίζα και μετά να τον αφήνεις για να πάρει. Εγώ το κάνω σχεδόν πάντα για να μη ζορίζω τη μπαταρία.
Για εμένα έπρεπε να πας σε καινούρφγιο μαμά εκκεντροφόρο για να είσαι σίγουρος.
Τώρα για να δεις αν δουλεύει ο αυτόματος, βάλτο μπροστά και ρίξε το ρελαντί, πρέπει να ακούσεις πολύ χαρακτηριστικό ήχο στις πολύ χαμηλές στροφές (κάτω απο τις 1100 περίπου).
Πάνος
Ότι θέλεις, αρκεί να είναι στεγνό! Τελικά τι έγινε χθες, στέγνωσε ποτέ? πήρε μπροστά κανονικά?απλό ή ιριδίου το μπουζί????
Ναι, ακριβώς έτσι!!! Μετά από μια ώρα και με βοήθεια στην μπαταρία, πήρε και δούλεψε κανονικά!Ότι θέλεις, αρκεί να είναι στεγνό! Τελικά τι έγινε χθες, στέγνωσε ποτέ? πήρε μπροστά κανονικά?
Aπο το μπουζι?Η μπουζόπιπα είναι απλά βγάλε - βάλε??
Από το καλώδιο, που είναι πακέτο με τον πολλαπλασιαστή! Σαν ανταλλακτικό κυκλοφορεί και μόνη τηςAπο το μπουζι?