Για πάμε να ξετυλίξουμε το νήμα λοιπόν.
Κατόπιν ελέγχων κ μετρήσεων ,όλα έδειχναν προβληματική πίεση καυσίμου.
Ξήλωμα των πάντων λοιπόν ,αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα ξανάβγαινε έξω πρίν το τσεκάρω ολούθε.
Και είμαστε κάπου εδώ
Αφού έβγαλα έξω την αντλία από την κοιλιά του ,το πρόβλημα ήταν πλέον εμφανέστατο !!!
Απ'ότι έμαθα εκ των υστέρων ,την αντλία την τοποθέτησε ο Γιώργης.
Στην προσπάθειά του να αποσυνδέσει τα πλαστικά σπιράλ σωληνάκια καυσίμου ,έσπασε αυτό της παροχής.
Το οποίο αντικατέστησε ,με ότι είχε εκείνη την στιγμή διαθέσιμο.
Το οποίο όμως ,δεν είχε τις απαραίτητες προδιαγραφές ,οπότε σταδιακά μπαλώνιασε ,κ τελικά έσκασε.
(βασικά ήταν ενα απλό λάστιχο ,που έκανε μόνο για εφαρμογές υποπίεσης-αναθυμιάσεων-κ λοιπών light καταστάσεων)