Τα 'χούμε πει για σένα.Εγώ είμαι με Στέφανο...πονάει πλεμπαιοι κτμδες???
Ο Γκάντι δεν ειναι honda....ιδέα ειναιΤα 'χούμε πει για σένα.
Από τρία μηχανάκια, τα δυο είναι Honda, και το τρίτο με όνομα κλεμένο από Ηοnda.
Tυχαιο ?
Τράβα κανένα βιντεάκι. Πες μας εντυπώσεις να χαρείς.
Το σουζουκι έχει imu 6 αξόνων με κορνερινγκ,και τρακτιον.τρακτιον δε έχει και το αλπΡε παιδιά έχετε μπερδευτεί λίγο νομίζω.
1. Δεν μπορείς να ζητάς αυτά που έχει το 890 Adv να τα έχει το 790 Adv και να κοστίζει μόλις 11.750. 4 Χιλιάρικα κάτω από το 890. Στο κάτω κάτω βάλε άλλα 2.000 (πολλά λέω) και άλλαξε ρε αδελφέ τις αναρτήσεις αν δεν σε ικανοποιούν και θα είσαι πολύ κοντά στο 890 εκτός του κινητήρα.
2. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Vstrom, Tenere και Τρανσαλπ με το 790 Adv. Για να το κάνεις θα πρέπει να ξηλώσει η ΚΤΜ από το 790 Adv όλα τα ηλεκτρονικά που δεν έχουν τα άλλα 3 (Traction, Cornering, συμπλέκτης Power Assist Slipper Clutch, Motor Slip Regulation, IMU 6 αξόνων και από τον προαιρετικό εξοπλισμό (γιατί μπορείς σε αυτή την μοτοσυκλέτα να τα βάλεις) το Cruise control και τις επιπρόσθετες χαρτογραφήσεις και ρυθμίσεις σε engine και Traction) να βάλει ζάντες με σαμπρέλα, να κάνει το δοχείο καυσίμου πιο μικρό, η σέλα να γίνει κούτσουρο, το δοχείο καυσίμου να ανέβει ψιλά, να αφαιρεθούν τα προστατευτικά μηχανής και χεριών. Τότε όμως το μηχανάκι δεν θα έκανε 11.750 αλλά 10.000 και θα έπρεπε να συγκριθεί με πιο φτηνά μηχανάκια.
3. Μπορείς να συγκρίνεις το Tuareg με το 790adv. To 790adv δεν έχει ρυθμιζόμενες, είναι πιο βαρύ, ενώ αν βάλεις το Cruise control που έχει το Tuareg τότε το κόστος ανεβαίνει στα 11.950€ Το Tuareg από την άλλη δεν έχει Cornering ABS και IMU 6 αξόνων, έχει πιο άθλια πλαστικά με πιο πρόχειρο φινίρισμα και κοστίζει 12.300€. Παρά τις διαφορές τους όμως, είναι άμεσα συγκρίσιμα. Τίμια σύγκριση και πολύ ωραία και τα δύο. Αν εδώ στην Κύπρο δεν είχαν 860€ διαφορά (11990€ το KTM και 12850 το Tuareg), θα δυσκολευόμουν πολύ για να επιλέξω.
4. Το Honda δεν παθαίνει τίποτα. Το Suzuki δεν παθαίνει τίποτα. Το Yamaha δεν παθαίνει τίποτα. Η Αθήνα έχει 1000 συνεργεία μοτοσυκλέτας και τα 900 ασχολούνται με Ιαπωνικά γιατί είναι και τα πιο πολλά σε κυκλοφορία. Όλοι αυτοί ζουν από αλλαγή λαδιών και φίλτρων? Σοβαρευτείτε λίγο. Όλα χαλάνε. Όλα βγάζουν ζημιές και όλα έχουν ψηλό κόστος συντήρησης και επιδιόρθωσης.
5. Για ένα φίλο που ανέφερε πιο πάνω το x-ADV 750 θέλω να πω ότι το Scouter - "μοτοσυκλέτα" των 14670€ δεν είναι συγκρίσιμο με αυτά τις μοτοσυκλέτες.
6. Φίλε tc-drift θα συμφωνήσω μαζί σου. Πρέπει σαν αναβάτης να είσαι περήφανος για την μηχανή σου.
Επίλογος. Πάρτε αυτό που σας αρέσει και το αντέχει η τσέπη σας. Αυτό που όταν το καβαλήσετε θα σας κάνει να χαμογελάτε για 7 ημέρες που θα την ξανά καβαλήσετε και δεν θα πείτε μια από τα ίδια χωρίς συγκινήσεις. Μην σκέφτεστε αν θα αντέξει η όχι και αν θα σας βγάλει ζημιές. Μην το πάρετε για την αξιοπιστία του θυσιάζοντας την οδηγική συγκίνηση. Πάρτε το σήμερα που μπορείτε και μην σκέφτεστε το αύριο.
Καλή συνέχεια σε όλους.
Traction έχει. Cornering και imu δεν έχει. Ψάξε το.Το σουζουκι έχει imu 6 αξόνων με κορνερινγκ,και τρακτιον.τρακτιον δε έχει και το αλπ
Εγώ έγραψα για το X-ADV αλλά έγραψα και ότι: το σχόλιο μου, το κείμενο και ότι άλλη μαλ@κία έγραψα δεν αφορά τη σύγκριση μεταξύ μοτοσυκλετών αλλά την φιλοσοφία και τη διαφορά μεταξύ μοτοσυκλετιστών και το πως αντιμετωπίζουν με διαφορετική οπτική μοτοσυκλέτες αναλόγως καταγωγής. Δυο μέτρα και δυο σταθμά.Ρε παιδιά έχετε μπερδευτεί λίγο νομίζω.
1. Δεν μπορείς να ζητάς αυτά που έχει το 890 Adv να τα έχει το 790 Adv και να κοστίζει μόλις 11.750. 4 Χιλιάρικα κάτω από το 890. Στο κάτω κάτω βάλε άλλα 2.000 (πολλά λέω) και άλλαξε ρε αδελφέ τις αναρτήσεις αν δεν σε ικανοποιούν και θα είσαι πολύ κοντά στο 890 εκτός του κινητήρα.
2. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Vstrom, Tenere και Τρανσαλπ με το 790 Adv. Για να το κάνεις θα πρέπει να ξηλώσει η ΚΤΜ από το 790 Adv όλα τα ηλεκτρονικά που δεν έχουν τα άλλα 3 (Traction, Cornering, συμπλέκτης Power Assist Slipper Clutch, Motor Slip Regulation, IMU 6 αξόνων και από τον προαιρετικό εξοπλισμό (γιατί μπορείς σε αυτή την μοτοσυκλέτα να τα βάλεις) το Cruise control και τις επιπρόσθετες χαρτογραφήσεις και ρυθμίσεις σε engine και Traction) να βάλει ζάντες με σαμπρέλα, να κάνει το δοχείο καυσίμου πιο μικρό, η σέλα να γίνει κούτσουρο, το δοχείο καυσίμου να ανέβει ψιλά, να αφαιρεθούν τα προστατευτικά μηχανής και χεριών. Τότε όμως το μηχανάκι δεν θα έκανε 11.750 αλλά 10.000 και θα έπρεπε να συγκριθεί με πιο φτηνά μηχανάκια.
3. Μπορείς να συγκρίνεις το Tuareg με το 790adv. To 790adv δεν έχει ρυθμιζόμενες, είναι πιο βαρύ, ενώ αν βάλεις το Cruise control που έχει το Tuareg τότε το κόστος ανεβαίνει στα 11.950€ Το Tuareg από την άλλη δεν έχει Cornering ABS και IMU 6 αξόνων, έχει πιο άθλια πλαστικά με πιο πρόχειρο φινίρισμα και κοστίζει 12.300€. Παρά τις διαφορές τους όμως, είναι άμεσα συγκρίσιμα. Τίμια σύγκριση και πολύ ωραία και τα δύο. Αν εδώ στην Κύπρο δεν είχαν 860€ διαφορά (11990€ το KTM και 12850 το Tuareg), θα δυσκολευόμουν πολύ για να επιλέξω.
4. Το Honda δεν παθαίνει τίποτα. Το Suzuki δεν παθαίνει τίποτα. Το Yamaha δεν παθαίνει τίποτα. Η Αθήνα έχει 1000 συνεργεία μοτοσυκλέτας και τα 900 ασχολούνται με Ιαπωνικά γιατί είναι και τα πιο πολλά σε κυκλοφορία. Όλοι αυτοί ζουν από αλλαγή λαδιών και φίλτρων? Σοβαρευτείτε λίγο. Όλα χαλάνε. Όλα βγάζουν ζημιές και όλα έχουν ψηλό κόστος συντήρησης και επιδιόρθωσης.
5. Για ένα φίλο που ανέφερε πιο πάνω το x-ADV 750 θέλω να πω ότι το Scouter - "μοτοσυκλέτα" των 14670€ δεν είναι συγκρίσιμο με αυτά τις μοτοσυκλέτες.
6. Φίλε tc-drift θα συμφωνήσω μαζί σου. Πρέπει σαν αναβάτης να είσαι περήφανος για την μηχανή σου.
Επίλογος. Πάρτε αυτό που σας αρέσει και το αντέχει η τσέπη σας. Αυτό που όταν το καβαλήσετε θα σας κάνει να χαμογελάτε για 7 ημέρες που θα την ξανά καβαλήσετε και δεν θα πείτε μια από τα ίδια χωρίς συγκινήσεις. Μην σκέφτεστε αν θα αντέξει η όχι και αν θα σας βγάλει ζημιές. Μην το πάρετε για την αξιοπιστία του θυσιάζοντας την οδηγική συγκίνηση. Πάρτε το σήμερα που μπορείτε και μην σκέφτεστε το αύριο.
Καλή συνέχεια σε όλους.
Κι εγώ βλέποντας τα specs σίγουρα το V-Strom 800 DE θα έπαιρνα αν και δεν το έχω οδηγήσει ακόμη (ελπίζω εντός του μήνα να γίνει και αυτό).STF εμένα προσωπικά Κλάιν η ktm. Δεν θα έπαιρνα έτσι κι αλλιώς στην κατηγορία το 790. Η tuareg θα έπαιρνα η το suzuki. Τις θεωρώ πιο ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες.
Αλλά το transalp είναι το τελευταίο που θα με έψηνε στην κατηγορία. Δεν μου βγάζει κάτι. Δεν θα ένιωθα περήφανος να το έχω και αυτό είναι το πρώτο που θέλω να μου βγάζει μια μηχανή. Αν έβαζα μια σειρά στα γούστα μου θα ήταν strom,tuareg,790,tenere,transalp. Και το 790 το βάζω πάνω από το τενερε λόγω δύναμης και άνεσης στο ταξίδι.