KTM 790 Adventure

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
¨Ελα μωρή κατέμ, άσε το κέρδος για μια φορά στην άκρη και σκέψου τους χωμάτινους που τόσα χρόνια σε αγάπησαν..

Ρίξτο στην αγορά με 9 χιλιαρικάκια να το πάρουν και τα λαικά στρώματα να το φχαριστηθούν, αφού θα τα πάρεις μωρή πίσω έτσι κι αλλιώς μετά με τις ζημιές..!!:roflmao::roflmao::roflmao:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
12.490, να τα βρούμε κάπου στη μέση ρε μάγκες..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
12.490, να τα βρούμε κάπου στη μέση ρε μάγκες..
Θα έχει τουλάχιστον και κάνα δωράκι? Όχι κάνα ψόφιο λουκέτο και αδιάβροχο απο λινάτσα τύπου Βύνιος..! Άμα είναι να τα βρούμε!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα 990 lc8 ηταν με φουλ καυσιμο και στοκ εξατμισεις 225 κιλα. Τα 195 κιλα που λενε μου φαινεται μη ρεαλιστικο νουμερο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θα έχει τουλάχιστον και κάνα δωράκι? Όχι κάνα ψόφιο λουκέτο και αδιάβροχο απο λινάτσα τύπου Βύνιος..! Άμα είναι να τα βρούμε!
:roflmao::roflmao:

Θα έχει δωράκι ένα σωρό παιδικές ασθένειες...

#re_yamaha_mexri_na_sbisei_o_hlios
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα 990 lc8 ηταν με φουλ καυσιμο και στοκ εξατμισεις 225 κιλα. Τα 195 κιλα που λενε μου φαινεται μη ρεαλιστικο νουμερο
Εμένα να πω την αλήθεια δεν μου φαίνεται και τόσο μη ρεαλιστικό και το στηρίζω κυρίως σε ένα δεδομένο. Την μαγεία του I2 κινητήρα!! Απο τον V2 του 990, εκτός απο τον μικρότερο χώρο καύσης μιλάμε για ένα μοτέρ σαφώς πιο μαζεμένο λόγω κατασκευής, με συγκεντρωμένες μάζες, μικρότερο μέγεθος σαφώς και λιγότερα κινούμενα μέρη. Επίσης πρέπει να υποθέσουμε πως θα μιλάμε για μια ΄΄μικρότερη΄΄ μηχανή σε διαστάσεις έστω και λίγα εκατοστά κάτι που κι αυτό απο μόνο του μειώνει τις επιμέρους διαστάσεις σε πλαίσιο, ψαλίδι κλπ και συνεπώς το βάρος των επιμέρους εξαρτημάτων και περιφερειακών.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY




Σημαντικές διαφορές. Δεν μπορώ να βρω με μια γρήγορη ματιά την διαφορά στο βάρος σαν μοτέρ αλλά νομίζω 7-8 κιλά μόνο απο εκεί είναι δεδομένο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα 990 lc8 ηταν με φουλ καυσιμο και στοκ εξατμισεις 225 κιλα. Τα 195 κιλα που λενε μου φαινεται μη ρεαλιστικο νουμερο
βάλε 10 ακόμα όπως έγραφαν όλα τα περιοδικά μην σκοτώσω όλο το χωριό, μάστορα :)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade




Σημαντικές διαφορές. Δεν μπορώ να βρω με μια γρήγορη ματιά την διαφορά στο βάρος σαν μοτέρ αλλά νομίζω 7-8 κιλά μόνο απο εκεί είναι δεδομένο.
Tο 950/990 μοτερ ειναι ισως το πιο ελαφρυ v2 χιλιαρι μοτερ. Ειναι 61 κιλα και το βαρος ειναι τρομερα χαμηλο, οπως και οι διαστασεις του. Ακομα και 8 κιλα πιο ελαφρυ να ειναι το μοτερ που ειναι πολυ αισιοδοξο σεναριο, μενουν αλλα 25 κιλα μεχρι να παμε στα 195 κιλα...διαφορα που ειναι τεραστια και δεν μειωνεται παρα μονο με τη χρηση πολυ ακριβων υλικων. Περα απο ελαφρυτερη μπαταρια και εξατμισεις, και κατα προεκταση εξοπλισμο δρομου που σε αυτη την περιπτωση δεν παιζει, βαρος δε μπορεις να μειωσεις αλλο...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αμα κανουμε τα κιλα στραγαλια, μπορει να χασει και περισσοτερα... Κυριακη κοντη γιορτη, συντομα θα βγει και θα εχουμε δεδομενα...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
185 είναι πλήρες καυσίμων (μετρήσεις περιοδικών) το 790 Duke. Τα +10 που διαβάζουμε για το ADV δεν είναι παράλογη υπόθεση, λόγω μεγαλύτερων/βαρύτερων ντεπόζιτων και τροχών.

Ακόμα και 200 στρογγυλά να είναι, πάλι απέχει 40 από το 1090 (μετρήσεις περιοδικών).
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
185 είναι πλήρες καυσίμων (μετρήσεις περιοδικών) το 790 Duke. Τα +10 που διαβάζουμε για το ADV δεν είναι παράλογη υπόθεση, λόγω μεγαλύτερων/βαρύτερων ντεπόζιτων και τροχών.

Ακόμα και 200 στρογγυλά να είναι, πάλι απέχει 40 από το 1090 (μετρήσεις περιοδικών).
240 χιλιόγραμμα το 1090 ρε θηρίο??
Κόψε κάτι να μην σκοτώσω όλη τη χώρα!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Από συγκριτικό του Ryan Adams...

"There was only a one-pound difference in the Adventures when we rolled them on our scales: the 1090 R weighed 537 pounds, while my 1190 R weighed 538. KTM claims the 1090 R is 22 lbs lighter than the 1190 R, but our 1090 tester was equipped with KTM’s accessory skidplate (12 lbs, according to KTM) and heavy-duty tubes inside the tires."

2017 KTM 1090 Adventure R vs. KTM 1190 Adventure R
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
240 χιλιόγραμμα το 1090 ρε θηρίο??
Κόψε κάτι να μην σκοτώσω όλη τη χώρα!
Στείλε email στο ΜΟΤΟ και δώσε πόνο και σκότωσε όλο το περιοδικό, αλλά 240,50 έγραφε το περσινό mega test, ξέχασα να το ψωνίσω πριν που ήμουν στον πολιτισμό θα σου έλεγα και φετινές μετρήσεις. Και πριν προλάβετε να πείτε για την αξιοπιστία του, επιβεβαιώνεται και από άλλα έντυπα, που γράφουν πως η διαφορά κιλών ανάμεσα στο 1090R και στο 1290R αν συνυπολογίσει κανείς το κεντρικό σταντ που λείπει από το 1090R είναι σχεδόν αμελητέα.

Το 1190R ήταν τέσσερα κιλά λιγότερα στις ζυγαριές του MOTO σε σχέση με το 1090R.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Tο 950/990 μοτερ ειναι ισως το πιο ελαφρυ v2 χιλιαρι μοτερ. Ειναι 61 κιλα και το βαρος ειναι τρομερα χαμηλο, οπως και οι διαστασεις του. Ακομα και 8 κιλα πιο ελαφρυ να ειναι το μοτερ που ειναι πολυ αισιοδοξο σεναριο, μενουν αλλα 25 κιλα μεχρι να παμε στα 195 κιλα...διαφορα που ειναι τεραστια και δεν μειωνεται παρα μονο με τη χρηση πολυ ακριβων υλικων. Περα απο ελαφρυτερη μπαταρια και εξατμισεις, και κατα προεκταση εξοπλισμο δρομου που σε αυτη την περιπτωση δεν παιζει, βαρος δε μπορεις να μειωσεις αλλο...
Ναι αλλά μην ξεχνάς και τις μικρότερες διαστάσεις. Η μηχανή απ ότι φαίνεται θα είναι μικρότερη απο το 990 σε μέγεθος. Δηλαδή αν είναι 10 πόντους πιο κοντή ας πούμε αυτό επηρεάζει τις διαστάσεις πλαισίου, ψαλιδιού, υποπλαισίου κλπ. Μικρότερη μηχανή, μικρότερο βάρος.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν διαφωνω οτι θα ειναι πιο ελαφρυ, απλα θεωρω κατορθωμα αν ειναι 210 κιλα πληρες καυσιμου...τα 195 προσωπικα τα θεωρω επιστημονικη φαντασια
 
Top Bottom