12990...
Θα έχει τουλάχιστον και κάνα δωράκι? Όχι κάνα ψόφιο λουκέτο και αδιάβροχο απο λινάτσα τύπου Βύνιος..! Άμα είναι να τα βρούμε!12.490, να τα βρούμε κάπου στη μέση ρε μάγκες..
Θα έχει τουλάχιστον και κάνα δωράκι? Όχι κάνα ψόφιο λουκέτο και αδιάβροχο απο λινάτσα τύπου Βύνιος..! Άμα είναι να τα βρούμε!
Εμένα να πω την αλήθεια δεν μου φαίνεται και τόσο μη ρεαλιστικό και το στηρίζω κυρίως σε ένα δεδομένο. Την μαγεία του I2 κινητήρα!! Απο τον V2 του 990, εκτός απο τον μικρότερο χώρο καύσης μιλάμε για ένα μοτέρ σαφώς πιο μαζεμένο λόγω κατασκευής, με συγκεντρωμένες μάζες, μικρότερο μέγεθος σαφώς και λιγότερα κινούμενα μέρη. Επίσης πρέπει να υποθέσουμε πως θα μιλάμε για μια ΄΄μικρότερη΄΄ μηχανή σε διαστάσεις έστω και λίγα εκατοστά κάτι που κι αυτό απο μόνο του μειώνει τις επιμέρους διαστάσεις σε πλαίσιο, ψαλίδι κλπ και συνεπώς το βάρος των επιμέρους εξαρτημάτων και περιφερειακών.Τα 990 lc8 ηταν με φουλ καυσιμο και στοκ εξατμισεις 225 κιλα. Τα 195 κιλα που λενε μου φαινεται μη ρεαλιστικο νουμερο
βάλε 10 ακόμα όπως έγραφαν όλα τα περιοδικά μην σκοτώσω όλο το χωριό, μάστοραΤα 990 lc8 ηταν με φουλ καυσιμο και στοκ εξατμισεις 225 κιλα. Τα 195 κιλα που λενε μου φαινεται μη ρεαλιστικο νουμερο
Tο 950/990 μοτερ ειναι ισως το πιο ελαφρυ v2 χιλιαρι μοτερ. Ειναι 61 κιλα και το βαρος ειναι τρομερα χαμηλο, οπως και οι διαστασεις του. Ακομα και 8 κιλα πιο ελαφρυ να ειναι το μοτερ που ειναι πολυ αισιοδοξο σεναριο, μενουν αλλα 25 κιλα μεχρι να παμε στα 195 κιλα...διαφορα που ειναι τεραστια και δεν μειωνεται παρα μονο με τη χρηση πολυ ακριβων υλικων. Περα απο ελαφρυτερη μπαταρια και εξατμισεις, και κατα προεκταση εξοπλισμο δρομου που σε αυτη την περιπτωση δεν παιζει, βαρος δε μπορεις να μειωσεις αλλο...
Σημαντικές διαφορές. Δεν μπορώ να βρω με μια γρήγορη ματιά την διαφορά στο βάρος σαν μοτέρ αλλά νομίζω 7-8 κιλά μόνο απο εκεί είναι δεδομένο.
240 χιλιόγραμμα το 1090 ρε θηρίο??185 είναι πλήρες καυσίμων (μετρήσεις περιοδικών) το 790 Duke. Τα +10 που διαβάζουμε για το ADV δεν είναι παράλογη υπόθεση, λόγω μεγαλύτερων/βαρύτερων ντεπόζιτων και τροχών.
Ακόμα και 200 στρογγυλά να είναι, πάλι απέχει 40 από το 1090 (μετρήσεις περιοδικών).
Στείλε email στο ΜΟΤΟ και δώσε πόνο και σκότωσε όλο το περιοδικό, αλλά 240,50 έγραφε το περσινό mega test, ξέχασα να το ψωνίσω πριν που ήμουν στον πολιτισμό θα σου έλεγα και φετινές μετρήσεις. Και πριν προλάβετε να πείτε για την αξιοπιστία του, επιβεβαιώνεται και από άλλα έντυπα, που γράφουν πως η διαφορά κιλών ανάμεσα στο 1090R και στο 1290R αν συνυπολογίσει κανείς το κεντρικό σταντ που λείπει από το 1090R είναι σχεδόν αμελητέα.240 χιλιόγραμμα το 1090 ρε θηρίο??
Κόψε κάτι να μην σκοτώσω όλη τη χώρα!
Ναι αλλά μην ξεχνάς και τις μικρότερες διαστάσεις. Η μηχανή απ ότι φαίνεται θα είναι μικρότερη απο το 990 σε μέγεθος. Δηλαδή αν είναι 10 πόντους πιο κοντή ας πούμε αυτό επηρεάζει τις διαστάσεις πλαισίου, ψαλιδιού, υποπλαισίου κλπ. Μικρότερη μηχανή, μικρότερο βάρος.Tο 950/990 μοτερ ειναι ισως το πιο ελαφρυ v2 χιλιαρι μοτερ. Ειναι 61 κιλα και το βαρος ειναι τρομερα χαμηλο, οπως και οι διαστασεις του. Ακομα και 8 κιλα πιο ελαφρυ να ειναι το μοτερ που ειναι πολυ αισιοδοξο σεναριο, μενουν αλλα 25 κιλα μεχρι να παμε στα 195 κιλα...διαφορα που ειναι τεραστια και δεν μειωνεται παρα μονο με τη χρηση πολυ ακριβων υλικων. Περα απο ελαφρυτερη μπαταρια και εξατμισεις, και κατα προεκταση εξοπλισμο δρομου που σε αυτη την περιπτωση δεν παιζει, βαρος δε μπορεις να μειωσεις αλλο...