al800
Μέλος
Φίλε μου όλα γίνονται...εδώ πήραμε euro το 2004...Πώς θα γίνουν όλα αυτά μαζί;;;
Φίλε μου όλα γίνονται...εδώ πήραμε euro το 2004...Πώς θα γίνουν όλα αυτά μαζί;;;
Α. Οκ.Φίλε μου όλα γίνονται...εδώ πήραμε euro το 2004...
Τι ακριβώς σε προβληματίζει σε αυτό που έγραψα για τη μεσαία κατηγορία που θα αναγεννηθεί με το Tenere 700 και το KTM 790 Adventure;Α. Οκ.
Η Παναγια μαζι μας....
Πανολεθρια η μπεμβε αποκλείεται να πάθει .Τι ακριβώς σε προβληματίζει σε αυτό που έγραψα για τη μεσαία κατηγορία που θα αναγεννηθεί με το Tenere 700 και το KTM 790 Adventure;
Οχι φιλε μου.Τι ακριβώς σε προβληματίζει σε αυτό που έγραψα για τη μεσαία κατηγορία που θα αναγεννηθεί με το Tenere 700 και το KTM 790 Adventure;
Τι τιμή έχει το βμβ;Οχι φιλε μου.
Ολα τα πλεονεκτηματα που ανεφερες πιο πανω, και ταυτοχρονα σε τιμη κατω απο το F850GS.
Μου φαινεται δυσκολακι.....
Δεν ξερω φιλος, δεν κοιταζω τιμες. Εκτος σφαιρας ενδιαφεροντος μου, ολα αυτα και καθε καινουριο γενικως.Τι τιμή έχει το βμβ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγώ λέω μετάξι 12-13 χιλιάρικαΔεν ξερω φιλος, δεν κοιταζω τιμες. Εκτος σφαιρας ενδιαφεροντος μου, ολα αυτα και καθε καινουριο γενικως.
Απλως με 25αρι ντεποζιτο συν ολα οσα λενε οτι θα εχει/θα κανει, το βλεπω να εχει κι αναλογη τιμη. Σιγουρα οχι κατω απο το F850GS
Τουλαχιστον!Εγώ λέω μετάξι 12-13 χιλιάρικα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι 13 μάλλονΤουλαχιστον!
Θεωρω ως βαση τα 13 χιλιαρικα. Τα 12 λιγα μου φαινονται, τη στιγμη που το 690 ειχε 10+ και χωρις rally/adve καλουδια πανω του.
Γιατί έχει πει κανείς για το βάρος του; Ξέρουμε κάτι;Συνεχίζετε βλέπω και το παρομοιάζετε με το 640....εκτος και κάνετε πλάκα.
Μιλαμε για δικύλινδρο με βάρος σχεδόν όσο ένα gs 1200... Και τιμή σίγουρα ψηλά.
Το μόνο κοινό με το 640 είναι μεγάλο τεποζιτο.
Και σίγουρα το 790 θα μπορεί να κάνει ταξίδια, λόγω 2 κυλινδρων κλπ. Κλπ.
200 κιλα ζυγιζει το gs 1200???Συνεχίζετε βλέπω και το παρομοιάζετε με το 640....εκτος και κάνετε πλάκα.
Μιλαμε για δικύλινδρο με βάρος σχεδόν όσο ένα gs 1200... Και τιμή σίγουρα ψηλά.
Το μόνο κοινό με το 640 είναι μεγάλο τεποζιτο.
Και σίγουρα το 790 θα μπορεί να κάνει ταξίδια, λόγω 2 κυλινδρων κλπ. Κλπ.
Εγω συμφωνω μαζι σου και δε μπορω να καταλαβω πώς ενα μονοκυλινδρο 160 κιλων, θεωρειται ο προγονος 2κυλινδρου μαστοδοντου παρα κατι....Συνεχίζετε βλέπω και το παρομοιάζετε με το 640....εκτος και κάνετε πλάκα.
Μιλαμε για δικύλινδρο με βάρος σχεδόν όσο ένα gs 1200... Και τιμή σίγουρα ψηλά.
Το μόνο κοινό με το 640 είναι μεγάλο τεποζιτο.
Και σίγουρα το 790 θα μπορεί να κάνει ταξίδια, λόγω 2 κυλινδρων κλπ. Κλπ.
Το θέμα είναι να είναι ελαφρύΠιο εύστοχο θα ήταν να λέγαμε για μικρό 990....πιο κοντά είναι!
Φιλε αν θες καθαρο χωματινο adve μηχανακι παρε και εσυ εναν Μπαμπη και θα εισαι κομπλενταν!!Το θέμα είναι να είναι ελαφρύ
180 θα είναι τέλεια
Με 100 αλογάκια
Και τιμή 10,855€
Τότε ας είναι ότι κατηγορία θέλει .. όλα τ αλλά να χουμε Μα λέμε
Άλλη μια πατάτα το βλέπω πάντως το θέμα όσο η τεχνολογία εισβάλει σε αυτά τα μηχανάκια τα κάνει βαρύτερα με χίλιες δυο μαλακιες αντισπιν και αβς και ότι μαλακια τους ερθει. Θελουμε φουλ χωμάτινο adve. Αυτά είχα να πω και χάρηκα που με ακούσατε
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μωρε είχα εγώ έναν μπαμπη αλλά πάει αυτός. Εντάξει δεν έχω παράπονο από το 690 αλλά ούτε δυκαβαλο δεν πας...Φιλε αν θες καθαρο χωματινο adve μηχανακι παρε και εσυ εναν Μπαμπη και θα εισαι κομπλενταν!!