KTM 790 Adventure

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Tο νέο KTM 790 ADVENTURE R θα είναι το πιο hardcore On-Off (VIDEO) | MOTOMAG

  • Χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα των 799 κυβικών του 790 DUKE, με περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, πράγμα που σημαίνει μικρή μείωση της ιπποδύναμης από ψηλά
  • Πάνω από 400km αυτονομίας με το ρεζερβουάρ να έρχεται από τον κόσμο των Rally, δεξιά - αριστερά και χαμηλά. Μία τάπα γεμίζει και τα δύο και πολύ σκληρά πλαστικά εγγυώνται πώς η πτώση θα είναι ανώδυνη, ακριβώς όπως και στις Rally μοτοσυκλέτες που έχουν συχνές πτώσεις
  • Χαμηλά τοποθετημένη σέλα για άνετη καθημερινή οδήγηση, ξεκούραστα ταξίδια με σταθερότητα και απρόσκοπτη όρθια οδήγηση
  • Η επιλογή του ρεζερβουάρ, έγινε για αυξημένη αυτονομία και πολύ καλή κατανομή βάρους, στοιχείο απαραίτητο για οδηγήση στο χώμα, που όπως θα δείτε και στο φετινή Mega Test ήταν στοιχείο που έκανε την διαφορά σε ορισμένες μοτοσυκλέτες που δεν το περίμενε ούτε ο Birch
  • Πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της WP καθώς και WP αμορτισέρ πίσω με PDS και μεγάλες διαδρομές
  • Ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες με ABS και την κορυφαία λειτουργία offroad που έχει η KTM για όταν το θέλεις
  • Αρκετές δυνατότητες ρυθμίσεων στην γεωμετρία θέσης οδήγησης για να την φέρει ο κάθε αναβάτες στα μέτρα του
  • Τροχοί με ακτίνες
  • LED φώτα παντού
  • Θα είναι διαθέσιμο όλο το κορυφαίο πακέτο ηλεκτρονικών της KTM κάτι που πηγάζει και από το γεγονός ότι θα έχει την offroad επιλογή στο ABS. Οπότε μιλάμε για αισθητήρα κλίσης, διαφορετικούς χάρτες, πλήρες προσαρμόσιμο traction control κτλ…
  • Θα συνοδεύεται από μία τεράστια λίστα με PowerParts τόσο για enduro όσο και για ταξίδι
  • Προβλήματα σταθερότητας δεν θα υπάρχουν στα πολλά χιλιόμετρα παρόλο που είναι αρκετά προσανατολισμένη για το χώμα, κι αυτό προκύπτει από την ιστορία στους παραπάνω συνδέσμους
Ο Chris Birch είπε για το 790: «Ειλικρινά έχω εντυπωσιαστεί από το νέο KTM 790 ADVENRTURE R. Εξυπακούεται πως έχω αρκετή εμπειρία με τις μοτοσυκλέτες enduro και τις αυξημένες δυνατότητες που έχουν οι μεγάλες Adventure της KTM, κι έτσι το 790 μου φαίνεται ο καλύτερος συνδυασμός αυτών των δύο! Προφανώς αυτό που έχω οδηγήσει είναι ακόμα στο στάδιο του πρωτότυπου, αλλά βρίσκεται ήδη πολύ μπροστά σε εξέλιξη. Ανυπομονώ να την οδηγήσω στην τελική της μορφή».
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τρομερό..... Μακάρι να ακολουθήσει την σωστή πολιτική της ΚΤΜ στο θέμα τιμή!
Νομίζω θα γεμίσουμε τέτοια στην Ελλάδα.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Τρομερό..... Μακάρι να ακολουθήσει την σωστή πολιτική της ΚΤΜ στο θέμα τιμή!
Νομίζω θα γεμίσουμε τέτοια στην Ελλάδα.
Αν εχει σωστη τιμη (νομιζω θα εχει) ισως παει καλα και ισως το παρουμε και εμεις !!! :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι αλήθειες πάντα θα υπάρχουν εκεί ψηλά στα βουνα.... Και άμα τη εμφανίσει!
Εχουμε δει νέους με λιγνα και μπουνταλαδες και μπαρμπάδες!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν ξέρω αν το πήρες καινούριο το ΤΤR, αλλά από περιέργεια πόσο κόστιζε ενα TTR την εποχή του καινούριο; Παντως αυτός που θα δώσει τα 13.000 σήμερα θα τα δωσει γιατι θα εχει καλύτερες αναρτήσεις...και καποια ας πουμε ηλεκτρονικα που μπορεί να μην ειναι χρησιμα για καποιον που έμαθε να οδηγεί 20 χρόνια πριν...αλλά δεν είναι έτσι για όλους. Δλδ καποιοι ειδικά όχι εμπειροι οδηγοί μπορεί να προτιμουν να εχουν και το cornering abs και το lean traction control και πολλά άλλα. που ισως καποια στιγμη αποδειχτεί να αξιζουν τα λεφτά τους. Νομίζω η KTM με το 790 θα καταφέρει να φτιάξει ενα μηχανάκι πολύ δυνατό και στο χώμα και στην άσφαλτο. Δηλαδή οταν πάρει καποιος ενα 790 Adventure ας κανουμε ενα συγκριτικο με ενα TTR...οχι σε καποια πιστα αλλά σε καθημερινη χρηση και ολα τα υπολοιπα, ταξίδι στην ασφαλτο, εκτός δρόμου διαδρομές κτλ. Οι περισσότεροι απο εμας ισως να βολευομασταν και με ενα παπακι για το 70-80% της χρησης που κανουμε...αλλά επιλέγουμε να πάρουμε το κάτι παραπάνω και στην τελική σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.
Το θεμα που ηθελα να θεσω ηταν περισσοτερο το οικονομικο.

Το ttr νομιζω σε σημερινα λεφτα καπου 8 χιλιαρικα πρεπει να ηταν.

Απλα προτασεις οπως το 790 φαινεται σαφως πως προσανατολιζονται προς το τελειο. Κορυφαια περιφερειακα,φουλ ηλεκτρονικα κλπ. Αυτο απογειωνει τοτην κοστος.

Σε μια αλλη Ελλαδα δεν θα μας ενοιαζε και φυσικα θα το αγοραζαμε γιατι εν τελειενα φαινεται να ειναι το ονειρο του αντβεντσουρα! Φαινεται να τα εχει ολα!

Αλλα 13 χιλιαρικα για μια μηχανη που προοριζεται για χομπυ ειναι ενα ποσο που λιγοι μπορουν να δωσουν συνεπως απλα θα πουληθουν λιγα εγχωρια δυστυχως.

Θα ηθελα απλα να υπηρχε και η επιλογη απο τις μεγαλες βιομηχανιες για μηχανες τετοιες πιο οικονομικες με προδιαγραφες οπως ανεφερα οπως το ajp pr7. Εστω μονοκυλινδρο,λιγα ηλεκτρονικα. Και να μπορεις με 8 αντε 9 χιλιαρικα να παιξεις μπαλιτσα.

Στα 13 με τα αξεσουαρ 15 το ονειρο γινεται μακρινο..!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σε κάθε εποχή λιγότερο ή περισσότερο υπάρχουν επιλογές για όλα τα βαλάντια...Για άλλους είναι το οικονομικό και για άλλους μπορεί να είναι το ύψος της σέλας που μπορεί να κάνει το 790 R άπιαστο όνειρο. Δηλαδή λεει ο Birch ότι το 790 R εχει χαμηλή σέλα και τα διαφημιστικά μπάνερ το εμφανίζουν με σέλα στα 88 εκατοστά. μπροστά στις σέλες των Rallye εκδόσεων του Ντακάρ σίγουρα τα 88 θεωρούνται χαμηλή σέλα. Τεσπα δυστυχώς για πολλούς θα υπάρχουν διαφορετικοί περιορισμοί για μια επιλογή. Προσωπικά αν στην καθημερινότητα σου δεν εχεις να διανύεις μεγάλες αποστάσεις πιστεύω ενα 790 R είναι ό,τι πρέπει, γιατί καλύπτει και καθημερινές ανάγκες...και στο βουνό θα το πάς μια κυριακή...και για τη μεγάλη βόλτα, το γύρο της μεσογείου θα μπορεί να κάνει...
Εδώ και η άποψη του Chris Birch.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Προσωπικά πιστεύω ότι το 790 θα είναι πολύ καλό και για καθημερινή οδήγηση και επίσης προσωπικά αν είχα ενα τέτοιο μηχανάκι...και να μου χάριζαν ενα σκουτερ πάλι με το 790 θα πηγαινα στη δουλειά. και ο κυριότερος λόγος που θα το έκανα είναι γιατί η ζωή είναι μικρή...πάρα πολύ μικρή...
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Αυτούς τους γαμω καθρέπτες από τα jumbo τους έχει πάρει η κτμ; Ας τα διαολο!!
Το αμορτισέρ και η ψαλίδαρα πίσω τα σπάνε


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το μαύρο είναι άσχημο ,το χρωματιστό είναι κουκλί και το λέω εγώ που είμαι φαν του μαύρου .

Follow me, I'm lost too
 
Top Bottom