Δεν ξέρω αν το πήρες καινούριο το ΤΤR, αλλά από περιέργεια πόσο κόστιζε ενα TTR την εποχή του καινούριο; Παντως αυτός που θα δώσει τα 13.000 σήμερα θα τα δωσει γιατι θα εχει καλύτερες αναρτήσεις...και καποια ας πουμε ηλεκτρονικα που μπορεί να μην ειναι χρησιμα για καποιον που έμαθε να οδηγεί 20 χρόνια πριν...αλλά δεν είναι έτσι για όλους. Δλδ καποιοι ειδικά όχι εμπειροι οδηγοί μπορεί να προτιμουν να εχουν και το cornering abs και το lean traction control και πολλά άλλα. που ισως καποια στιγμη αποδειχτεί να αξιζουν τα λεφτά τους. Νομίζω η KTM με το 790 θα καταφέρει να φτιάξει ενα μηχανάκι πολύ δυνατό και στο χώμα και στην άσφαλτο. Δηλαδή οταν πάρει καποιος ενα 790 Adventure ας κανουμε ενα συγκριτικο με ενα TTR...οχι σε καποια πιστα αλλά σε καθημερινη χρηση και ολα τα υπολοιπα, ταξίδι στην ασφαλτο, εκτός δρόμου διαδρομές κτλ. Οι περισσότεροι απο εμας ισως να βολευομασταν και με ενα παπακι για το 70-80% της χρησης που κανουμε...αλλά επιλέγουμε να πάρουμε το κάτι παραπάνω και στην τελική σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.
Το θεμα που ηθελα να θεσω ηταν περισσοτερο το οικονομικο.
Το ttr νομιζω σε σημερινα λεφτα καπου 8 χιλιαρικα πρεπει να ηταν.
Απλα προτασεις οπως το 790 φαινεται σαφως πως προσανατολιζονται προς το τελειο. Κορυφαια περιφερειακα,φουλ ηλεκτρονικα κλπ. Αυτο απογειωνει τοτην κοστος.
Σε μια αλλη Ελλαδα δεν θα μας ενοιαζε και φυσικα θα το αγοραζαμε γιατι εν τελειενα φαινεται να ειναι το ονειρο του αντβεντσουρα! Φαινεται να τα εχει ολα!
Αλλα 13 χιλιαρικα για μια μηχανη που προοριζεται για χομπυ ειναι ενα ποσο που λιγοι μπορουν να δωσουν συνεπως απλα θα πουληθουν λιγα εγχωρια δυστυχως.
Θα ηθελα απλα να υπηρχε και η επιλογη απο τις μεγαλες βιομηχανιες για μηχανες τετοιες πιο οικονομικες με προδιαγραφες οπως ανεφερα οπως το ajp pr7. Εστω μονοκυλινδρο,λιγα ηλεκτρονικα. Και να μπορεις με 8 αντε 9 χιλιαρικα να παιξεις μπαλιτσα.
Στα 13 με τα αξεσουαρ 15 το ονειρο γινεται μακρινο..!