Συμφωνώ με @stamktm στα περισσότερα από όσα περιγράφει. Ακόμη και στα χαρτιά φαίνεται πως η μηχανή είναι ότι καλύτερο για Travel enduro ακόμη και δύσκολο Adventure ride αλλά και για να κάνεις το γύρο του κόσμου.
Βάρος.... αν λάβει υπόψη κανείς ότι το 950 ήταν μόλις 10 κιλά βαρύτερο πράγμα που μπορεί να προκύψει μόνο από τη διαφορά μεγέθους κινητήρα, θα μπορούσε κανείς να πει ότι δεν είναι και κάτι εξαιρετικό. Αλλά... το 790 είναι φορτωμένο με τόσα ηλεκτρονικά που το βάρος του είναι καλό, ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα έλεγα και όπως λέω κι επιμένω δε μπορείς να φτιάχνεις μια μηχανή που προορίζεται και για ταξίδια και να είναι 160 κιλά. Σε αυτή τη κατηγορία μηχανών είναι πολύ σημαντικό το ζύγισμα και φαίνεται πως δε θα του λείπει αυτό. Άρα 189 κιλά στεγνό είναι ένα εξαιρετικό βάρος για μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα ακόμη και "αν" φτάσει τα 215 κιλά γεμάτη.
Ως προς το οικονομικό τώρα. Είναι ακριβή!
Το 950 μπορεί να στοίχιζε 14 χιλιάρικα και να θεωρούμε ότι αναλογικά είμαστε μία από τα ίδια αλλά δε είναι έτσι. Το 950 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε έκανε μεγάλο μπαμ αλλά κυρίως είναι σημαντικό ότι ήρθε σε μια άλλη εποχή. Σήμερα τα ηλεκτρονικά δε στοιχίζουν και τόσο πολύ, οι γραμμές παραγωγής έχουν μεγαλώσει -κατά πολύ- ακόμη και για την ΚΤΜ και ο ανταγωνισμός στη κατηγορία έχει αυξηθεί πολύ, ακόμη και αν αποδεχθούμε ότι με το 790 θα λάβει τα σκήπτρα της βασίλισσας των On/Off. Είναι σημαντικός παράγοντας ότι πλέον δε είναι μόνη της.
Σε τοπικό επίπεδο -αλλά νομίζω και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο- οι οικονομίες της Ελλάδας και των υπόλοιπων κρατών δεν είναι πιά το ίδιο. Δεν δίνει το ίδιο εύκολα σήμερα ούτε Γερμανός ούτε Σουηδός τόσα χρήματα, πόσο μάλλον ένας Έλληνας.
Περιμένουμε με ανυπομονησία να το δούμε ζωντανά αν και από άποψη ομορφιάς εγώ δηλώνω ευθαρσώς ότι δεν μου αρέσει καθόλου, θεωρώ πως μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερη δουλειά. Τα 950/990 παραμένουν για μένα τα ομορφότερα της κατηγορίας για την ΚΤΜ. Τάσεις της εποχής; Ίσως.
Βάρος.... αν λάβει υπόψη κανείς ότι το 950 ήταν μόλις 10 κιλά βαρύτερο πράγμα που μπορεί να προκύψει μόνο από τη διαφορά μεγέθους κινητήρα, θα μπορούσε κανείς να πει ότι δεν είναι και κάτι εξαιρετικό. Αλλά... το 790 είναι φορτωμένο με τόσα ηλεκτρονικά που το βάρος του είναι καλό, ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα έλεγα και όπως λέω κι επιμένω δε μπορείς να φτιάχνεις μια μηχανή που προορίζεται και για ταξίδια και να είναι 160 κιλά. Σε αυτή τη κατηγορία μηχανών είναι πολύ σημαντικό το ζύγισμα και φαίνεται πως δε θα του λείπει αυτό. Άρα 189 κιλά στεγνό είναι ένα εξαιρετικό βάρος για μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα ακόμη και "αν" φτάσει τα 215 κιλά γεμάτη.
Ως προς το οικονομικό τώρα. Είναι ακριβή!
Το 950 μπορεί να στοίχιζε 14 χιλιάρικα και να θεωρούμε ότι αναλογικά είμαστε μία από τα ίδια αλλά δε είναι έτσι. Το 950 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε έκανε μεγάλο μπαμ αλλά κυρίως είναι σημαντικό ότι ήρθε σε μια άλλη εποχή. Σήμερα τα ηλεκτρονικά δε στοιχίζουν και τόσο πολύ, οι γραμμές παραγωγής έχουν μεγαλώσει -κατά πολύ- ακόμη και για την ΚΤΜ και ο ανταγωνισμός στη κατηγορία έχει αυξηθεί πολύ, ακόμη και αν αποδεχθούμε ότι με το 790 θα λάβει τα σκήπτρα της βασίλισσας των On/Off. Είναι σημαντικός παράγοντας ότι πλέον δε είναι μόνη της.
Σε τοπικό επίπεδο -αλλά νομίζω και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο- οι οικονομίες της Ελλάδας και των υπόλοιπων κρατών δεν είναι πιά το ίδιο. Δεν δίνει το ίδιο εύκολα σήμερα ούτε Γερμανός ούτε Σουηδός τόσα χρήματα, πόσο μάλλον ένας Έλληνας.
Περιμένουμε με ανυπομονησία να το δούμε ζωντανά αν και από άποψη ομορφιάς εγώ δηλώνω ευθαρσώς ότι δεν μου αρέσει καθόλου, θεωρώ πως μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερη δουλειά. Τα 950/990 παραμένουν για μένα τα ομορφότερα της κατηγορίας για την ΚΤΜ. Τάσεις της εποχής; Ίσως.