KTM 790 Adventure

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Η τιμή είναι με το γερμανικό ΦΠΑ; Αν ναι τότε 15625 με ΦΠΑ 24% αντί του 19% της Γερμανίας...δεν ξερω αν υπάρχει διαφοροποίηση στο τέλος ταξινομησης. Τιμη εκκίνησης για το Bmw F850gs Adventure είναι 13900...χωρίς τα πακέτα.
 

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
Ισχύει άραγε?


Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όταν βλέπω τέτοιες τιμές, σκέφτομαι από μέσα μου.......
" Πάρε και το ταλιράκι βρε άρχοντα από μένα να πιεις ένα καφέ...... "
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Με καινούργιο φτερο εμπρός και γέφυρα . Η γεννημένοι μετά το 1990 να μην ρωτήσουν τι είναι η γέφυρα .σνομπ


Follow me, I'm lost too
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Ακούστηκε επίσης πως το 1090 R θα συνεχίσει μόνο στην Αμερικανική αγορά

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Ισχύει άραγε?


Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κ@υλι@ρικο το R,μου λείπουν τα 14.995€(έχω όμως τα 5€ για τον καφέ όπως πολύ σωστά γράφει ο φίλος παραπάνω)οπότε και θα κάτσω στα αυγά μου.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Με καινούργιο φτερο εμπρός και γέφυρα . Η γεννημένοι μετά το 1990 να μην ρωτήσουν τι είναι η γέφυρα .σνομπ


Follow me, I'm lost too
Πανέμορφο...
Όσο για τη γέφυρα, κάποτε (στο μακρινό παρελθόν :))εδώ στην επαρχία τη χρέωναν χρυσάφι....
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αφήνω αυτό εδώ έτσι για να υπάρχει..




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τόσο το περίμενα, κάποιοι ελπίζαν σε τιμή κάτω από το F850....
Μα γίνονται αυτά, με τέτοιες προδιαγραφές που έλεγαν (και ισχύουν ως δείχνει...) ;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To 790 R εχει από το εργοστάσιο τα Riding modes...ομως απο ο,τι καταλαβα δε θα εχει ημιενεργητικη ανάρτηση...κατι σαν το ESA. επίσης το quick shifter και το cruise control ειναι εξτρα. Το 850GS έχει μονο 2 riding modes στη βασική έκδοση...Σιγουρα το 790 R έχει μεγαλύτερες διαδρομές, περισσότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις πιο χοντρα καλαμια αλλά αμα το καλοσκεφτείτε και τα 2 παίζουν στις ίδιες τιμές με την Africa Twin και το Multistrada 950...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
To 790 R εχει από το εργοστάσιο τα Riding modes...ομως απο ο,τι καταλαβα δε θα εχει ημιενεργητικη ανάρτηση...κατι σαν το ESA. επίσης το quick shifter και το cruise control ειναι εξτρα. Το 850GS έχει μονο 2 riding modes στη βασική έκδοση...Σιγουρα το 790 R έχει μεγαλύτερες διαδρομές, περισσότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις πιο χοντρα καλαμια αλλά αμα το καλοσκεφτείτε και τα 2 παίζουν στις ίδιες τιμές με την Africa Twin και το Multistrada 950...
δε νομίζω ότι αυτά τα 4 έχουν το ίδιο κοινο μεταξύ τους.....
Λίγοι θα έπαιρναν ένα απο τα 4, με μόνο κριτήριο την τιμή!
Είναι διαφορετικά μηχανάκια, όλα καλά, αλλά το καθένα έχει τον προσανατολισμό του και το κοινό του.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σίγουρα διαφορετικά αλλά με εξαίρεση το Multi 950 που εχει 19αρη μπροστα ολα τα αλλα ειναι 21 και οχι καθαροαιμα αλλά με προοπτική και καθημερινής και ταξιδιωτικής και χωμάτινης σε ενα βαθμό χρήσης. μπορεί η καθε εταιρια να εχει το κοινο της και το προφιλ της αλλά πιστεύω ότι κάποιος που ψάχνει για adventure μηχανή και διαθετει 15.000 χιλιάρικα θα τα δει ολα και ισως μερικα ακομα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
15 χιλιάρικα να το ρίχνω στα χώματα??

Για πλούσιους είναι το σπορ...
Εμεις δλδ που ειχαμε δωσει 14000 για το 950 και το βαζαμε στα χωματα απτην πρωτη ημερα ειμασταν πλουσιοι;λαθος λογικη κατα τη γνωμη μου.
Αυτος που το θελει για τη δουλεια που βγηκε αυτη η μοτοσυκλετα θα τα δωσει ;);)
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Η μοτοσυκλετα τα σπαει.
Ειναι η συνεχεια του 950-990.
Για καποιον που του αρεσουν τα χωματα τα travel enduro να το φορτωνει και να γυρναει τον κοσμο απο ασφαλτο και χωμα ειναι το ιδανικο μηχανακι.
Οτι ακριβως εκανε και το 950.
Σε συνδιασμο με το βαρος,τα riding modes, αναρτησαρες πλαισια και ολα τα τρελα που εχει πανω ειναι το καλυτερο με διαφορα ever απο οσα εχει ο ανταγωνισμος αυτη τη στιγμη.
Οσο για τη τιμη αυτη ειναι,οπως και το 950 οταν ειχε βγει,και μια χαρα ειναι για οτι δινει αυτη η μοτοσυκλετα.
Και τα 14000 που ειχε τοτε το 950 παλι ακριβα μας φαινονταν.
Τωρα με 14000 το 790 με συγχρονη τεχνολογια παλι ακριβο μας φαινεται
Αυτος που θα κα@@σει οταν το δει οπως και το 950 θα τα δωσει και θα παει να το παρει.
Ολοι εμεις που δεν τα εχουμε να τα δωσουμε αν τα ειχαμε θα τα δειναμε με κλειστα ματια,ας μην μεμψιμηρουμε
Διαβαστε απο κατω, αν και τα ξερετε ηδη ,τι εχει αυτη η μοτοσυκλετα, και τι συγκινηση θα προσφερει σαυτον που θα το χρησιμοποιει σωστα.
-Ισχύς 95hp/8.000rpm
-Ροπή 88Nm/6.600rpm
-Συμπλέκτης ολίσθησης στο βασικό εξοπλισμό
-Shifter/blipper στο προαιρετικό εξοπλισμό
-Traction control στο βασικό εξοπλισμό
-3 προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα
-Ειδικό πρόγραμμα Rally Mode, με 9 επίπεδα ρύθμισης του traction control!
-Σωληνωτό χαλύβδινο πλαίσιο από σωλήνες CroMo, με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του. Διατηρεί το βάρος χαμηλά και το μέγεθος της μοτοσικλέτας μικρό!
-Ατσάλινο, αφαιρούμενο υποπλαίσιο, ειδικά μελετημένο ώστε να αντέχει φόρτωμα!
-Ρεζερβουάρ που ακολουθεί τη σχεδίαση εκείνου των KTM 450 Rally, των μοτοσικλετών που τρέχουν στο Dakar Rally! Το κέντρο βάρους είναι πολύ χαμηλά και αυτό εξασφαλίζει κορυφαία συμπεριφορά στην απαιτητική offroad χρήση. Θυμίζει σε σχεδίαση εκείνο των 990 Adventure.
-Οθόνη TFT με δύο trip computers και πλήθος πληροφοριών!
-KTM MyRide, για σύνδεση της μοτοσικλέτας με το spartphone σας!
-Cornering ABS! Offroad ABS!
-Διαδρομή αναρτήσεων 240mm, μπροστά και πίσω. Καμία άλλη μοτοσικλέτα στην κατηγορία των offroad travel enduro δεν προσφέρει τόσο μεγάλες διαδρομές ανάρτησης.
-Πιρούνι WP Upside Down με διάμετρο καλαμιών 48mm. Όπως ακριβώς και οι αγωνιστικές μοτοσικλέτες offroad. Σχεδιασμένο και εξελιγμένο πάνω στην μοτοσικλέτα αυτή. Πλήρως ρυθμιζόμενο.
-Αμορτισέρ WP-PDS, επίσης σχεδιασμένο και εξελιγμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πλήρως ρυθμιζόμενο.
-Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 20lt, για αυτονομία 450km!
-Βάρος μόλις 189kg, όσο έχουν αντίστοιχες μοτοσικλέτες μικρότερου κυβισμού!
-Ύψος σέλας 880mm
-Τετραέμβλες ακτινικές δαγκάνες KTM με δίσκους 320mm. Οι δαγκάνες κατασκευάζονται από την ισπανική J.Juan, εταιρεία που κατασκευάζει φρένα για μοτοσικλέτες MotoGP! Ήδη οι εντυπώσεις από τα ίδια φρένα στο 790 Duke είναι εξαιρετικές ακόμη και σε χρήση πίστας!!!
-Πλήθος ειδικά σχεδιασμένων αξεσουάρ!
Η KTM 790 Adventure R είναι μια μοτοσικλέτα που πλέον ορίζει τι θα πει το offroad travel enduro,και να γυρνας τον κοσμο ολο θα προσθεσω εγω.
Η συνεχεια του 950, μακραν το καλυτερο και με διαφορα απτον ανταγωνισμο
Αυτη τη μοτοσυκλετα συζηταγαμε μεταξυ μας,ειδικα οσοι ειχαν-εχουν 950-990,οτι θελαμε να βγει σαν συνεχεια των 950,με αυτην την αυτονομια,το βαρος και συγχρονη τεχνολογια,και βγηκε.
Τα ορια του 790 πλεον τα οριζει ο αναβατης..
Η ktm του δινει τη μοτοσυκλετα για να τα ξεπερασει...
Απλα τα πραγματα..o_O
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom