μα το ευλογο ερωτημα αυτο θα ειναι.....που θα παει το 2018 πχ 790 μεταχειρω,αν αυτο παει κατω απ 12000ε καινουριο,διοτι αυτο σημαινει ανταγωνιστικη τιμηΠαιδιά παίζει να πούλησα το δικό μου περίπου στα λεφτά που θα κάνει το καινούριο!! WTF!! Κίνηση ματ από τους Αυστριακούς!!!!Εάν φυσικά ισχύει η φήμη ( που διατηρώ επιφυλάξεις).
Τα επόμενα 18....σιγά μην βγάλει ο σοιχιρο σε 8 χρόνια νέο αλπ.Eγώ πλέον μπερδεύομαι μόνο με τη Honda. Άκου Transalp 750 και τέλος.....
Οι άνθρωποι είναι τραγικοί... ένα, Ένα, μα ΕΝΑ μόνο μοντέλο;;;;
Τουλάχιστον θα βγαίνει σε 3 χρώματα τα επόμενα 8 χρόνια, είναι ένας γρίφος και αυτός.
ναι....η cfΠροσωπικά μου αρέσει πολύ, λίγο υπερβολικά φαρδιά βρίσκω την ζελατίνα αλλά εντάξει μικρό το κακό. Αν βγει σε καλή τιμή θα με βάλει σε σκέψεις.
450 χλμ αυτονομίας!
Αυτό μου έκανε εντύπωση, νέες εποχές νέα ήθη: Το νέο 790 Adventure έρχεται με DEMO λειτουργία όλων των προαιρετικών έξτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με τον αναβάτη να μπορεί να δοκιμάσει όλη τη σουίτα για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, και να κρίνει μετά ποια θέλει να πληρώσει και να κρατήσει.
Ερώτηση, και το σημερινό 790 η CF Moto το φτιάχνει;
Όλοι οι καλοί οι ντίλερς (με την ευκαιρία του λουξ λατέρνα των μετάλικα θυμηθήκαμε και το μάστερ οφ πάπετς που πραγματεύεται το θέμα) δίνουν δωρεάν προϊόν την πρώτη φορά. Το λέει ο απλός λαός, τον proud και τον χασικλή η δοκιμή τον έφαγε. Ο δήμαρχος της καρδγιάς μας λέει ότι μπορεί να δοκιμάσεις και να μην σου αρέσει, οπότε δεν ψωνίζεις και δεν σου μένει και το κοινωνικό στίγμα. Τόσα βίνδεος στο σωλήνα και ένα ειδικό θέμα έχει το πείραμα, φτάσανε να λένε για το τέλος του πολιτισμού, τον όλεθρο, την σκλαβιά του καταναλωτή... Μπήκες στην λίστα και τα βλέπεις όλα πρώτη φορά, μίλα!Αυτό μου έκανε εντύπωση, νέες εποχές νέα ήθη: Το νέο 790 Adventure έρχεται με DEMO λειτουργία όλων των προαιρετικών έξτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με τον αναβάτη να μπορεί να δοκιμάσει όλη τη σουίτα για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, και να κρίνει μετά ποια θέλει να πληρώσει και να κρατήσει.
(το γκούγκλαρα αυτό με το ccm)
Κάρχιες όταν η άφρικα η ορίτζιναλ, το τενερέ το ορίτζιναλ, το τριούμφ το τάιγκερ το πάλαι ποτέ, το κατζίβα ελεφαντ, κάτι CBR, FZR, ZZR, GSXR και δεν θυμάμαι ποιός άλλος είχαν την ίδια ακριβώς μούρη με τα googly eyes τα είχατε αφίσα και προσκυνούσατε το ντιζάιν από τους αγώνες το Ντακαρίσιο/Mπολντορίσιο.
Όλοι οι καλοί οι ντίλερς (με την ευκαιρία του λουξ λατέρνα των μετάλικα θυμηθήκαμε και το μάστερ οφ πάπετς που πραγματεύεται το θέμα) δίνουν δωρεάν προϊόν την πρώτη φορά. Το λέει ο απλός λαός, τον proud και τον χασικλή η δοκιμή τον έφαγε. Ο δήμαρχος της καρδγιάς μας λέει ότι μπορεί να δοκιμάσεις και να μην σου αρέσει, οπότε δεν ψωνίζεις και δεν σου μένει και το κοινωνικό στίγμα. Τόσα βίνδεος στο σωλήνα και ένα ειδικό θέμα έχει το πείραμα, φτάσανε να λένε για το τέλος του πολιτισμού, τον όλεθρο, την σκλαβιά του καταναλωτή... Μπήκες στην λίστα και τα βλέπεις όλα πρώτη φορά, μίλα!
Εμένα πάλι δεν μου αρέσει. Κυρίως γιατί τα πλαϊνά που προσθέσανε φαίνονται ακριβώς έτσι: ως πλαϊνά που προσθέσανε. Περισσότερο με κακής έμπνευσης aftermarket πλαστικά μου μοιάζουν.Προσωπικά μου αρέσει πολύ, λίγο υπερβολικά φαρδιά βρίσκω την ζελατίνα αλλά εντάξει μικρό το κακό. Αν βγει σε καλή τιμή θα με βάλει σε σκέψεις.
450 χλμ αυτονομίας!
Αυτό μου έκανε εντύπωση, νέες εποχές νέα ήθη: Το νέο 790 Adventure έρχεται με DEMO λειτουργία όλων των προαιρετικών έξτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με τον αναβάτη να μπορεί να δοκιμάσει όλη τη σουίτα για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, και να κρίνει μετά ποια θέλει να πληρώσει και να κρατήσει.
Ερώτηση, και το σημερινό 790 η CF Moto το φτιάχνει;
Περίμενα να γράψει και κάποιος άλλος, για να μην είμαι ο πρώτος ξινός που ΔΕΝ του αρέσει η "καλαισθησία" του νέου 790/890/...Εμένα πάλι δεν μου αρέσει. Κυρίως γιατί τα πλαϊνά που προσθέσανε φαίνονται ακριβώς έτσι: ως πλαϊνά που προσθέσανε. Περισσότερο με κακής έμπνευσης aftermarket πλαστικά μου μοιάζουν.
Γέρασα το ξέρω. Καλά έκανα.
Γιάννη δώσε περισσότερο ινφο. το έχω χάσει αυτο το επεισόδιο....
Κάποιοι χαίρονται για αναβάθμιση στις αναρτήσεις (οι κάτοχοι σημερινού 890R όχι)
...
εμένα πάντως εμφανισιακά μ αρέσει το ντεπόζιτο που κατεβαίνει χαμηλά.
Ο Ρίμαν σχολίασε σχετικά στο βίντεο-παρουσίαση που είχε κάνει (εκτός αν είχα φάει μανιτάρια και εκείνη την ημέρα, δεν θυμάμαι πια)Γιάννη δώσε περισσότερο ινφο. το έχω χάσει αυτο το επεισόδιο
Ιδού, τα νέα για το 990 πληθαίνουν!
KTM RC 990/950 Erlkönig : Neue Supersport-KTM mit 950 bis 990 Kubik
KTM entwickelt ein neues Supersport-Modell. Ein Erlkönig mit Vollverkleidung weist in diese Richtung. Erwartet werden 950 bis 990 Kubik und 140 PS.www.motorradonline.de