KTM 790 Adventure

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Παιδιά παίζει να πούλησα το δικό μου περίπου στα λεφτά που θα κάνει το καινούριο!! WTF!! Κίνηση ματ από τους Αυστριακούς!!!!Εάν φυσικά ισχύει η φήμη ( που διατηρώ επιφυλάξεις).
μα το ευλογο ερωτημα αυτο θα ειναι.....που θα παει το 2018 πχ 790 μεταχειρω,αν αυτο παει κατω απ 12000ε καινουριο,διοτι αυτο σημαινει ανταγωνιστικη τιμη
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Eγώ πλέον μπερδεύομαι μόνο με τη Honda. Άκου Transalp 750 και τέλος.....
Οι άνθρωποι είναι τραγικοί... ένα, Ένα, μα ΕΝΑ μόνο μοντέλο;;;;
Τουλάχιστον θα βγαίνει σε 3 χρώματα τα επόμενα 8 χρόνια, είναι ένας γρίφος και αυτός.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Προσωπικά μου αρέσει πολύ, λίγο υπερβολικά φαρδιά βρίσκω την ζελατίνα αλλά εντάξει μικρό το κακό. Αν βγει σε καλή τιμή θα με βάλει σε σκέψεις.
450 χλμ αυτονομίας!

Αυτό μου έκανε εντύπωση, νέες εποχές νέα ήθη: Το νέο 790 Adventure έρχεται με DEMO λειτουργία όλων των προαιρετικών έξτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με τον αναβάτη να μπορεί να δοκιμάσει όλη τη σουίτα για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, και να κρίνει μετά ποια θέλει να πληρώσει και να κρατήσει.

Ερώτηση, και το σημερινό 790 η CF Moto το φτιάχνει;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Eγώ πλέον μπερδεύομαι μόνο με τη Honda. Άκου Transalp 750 και τέλος.....
Οι άνθρωποι είναι τραγικοί... ένα, Ένα, μα ΕΝΑ μόνο μοντέλο;;;;
Τουλάχιστον θα βγαίνει σε 3 χρώματα τα επόμενα 8 χρόνια, είναι ένας γρίφος και αυτός.
Τα επόμενα 18....σιγά μην βγάλει ο σοιχιρο σε 8 χρόνια νέο αλπ.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Προσωπικά μου αρέσει πολύ, λίγο υπερβολικά φαρδιά βρίσκω την ζελατίνα αλλά εντάξει μικρό το κακό. Αν βγει σε καλή τιμή θα με βάλει σε σκέψεις.
450 χλμ αυτονομίας!

Αυτό μου έκανε εντύπωση, νέες εποχές νέα ήθη: Το νέο 790 Adventure έρχεται με DEMO λειτουργία όλων των προαιρετικών έξτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με τον αναβάτη να μπορεί να δοκιμάσει όλη τη σουίτα για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, και να κρίνει μετά ποια θέλει να πληρώσει και να κρατήσει.

Ερώτηση, και το σημερινό 790 η CF Moto το φτιάχνει;
ναι....η cf
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
(το γκούγκλαρα αυτό με το ccm)


Κάρχιες όταν η άφρικα η ορίτζιναλ, το τενερέ το ορίτζιναλ, το τριούμφ το τάιγκερ το πάλαι ποτέ, το κατζίβα ελεφαντ, κάτι CBR, FZR, ZZR, GSXR και δεν θυμάμαι ποιός άλλος είχαν την ίδια ακριβώς μούρη με τα googly eyes τα είχατε αφίσα και προσκυνούσατε το ντιζάιν από τους αγώνες το Ντακαρίσιο/Mπολντορίσιο.


Αυτό μου έκανε εντύπωση, νέες εποχές νέα ήθη: Το νέο 790 Adventure έρχεται με DEMO λειτουργία όλων των προαιρετικών έξτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με τον αναβάτη να μπορεί να δοκιμάσει όλη τη σουίτα για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, και να κρίνει μετά ποια θέλει να πληρώσει και να κρατήσει.
Όλοι οι καλοί οι ντίλερς (με την ευκαιρία του λουξ λατέρνα των μετάλικα θυμηθήκαμε και το μάστερ οφ πάπετς που πραγματεύεται το θέμα) δίνουν δωρεάν προϊόν την πρώτη φορά. Το λέει ο απλός λαός, τον proud και τον χασικλή η δοκιμή τον έφαγε. Ο δήμαρχος της καρδγιάς μας λέει ότι μπορεί να δοκιμάσεις και να μην σου αρέσει, οπότε δεν ψωνίζεις και δεν σου μένει και το κοινωνικό στίγμα. Τόσα βίνδεος στο σωλήνα και ένα ειδικό θέμα έχει το πείραμα, φτάσανε να λένε για το τέλος του πολιτισμού, τον όλεθρο, την σκλαβιά του καταναλωτή... Μπήκες στην λίστα και τα βλέπεις όλα πρώτη φορά, μίλα!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
(το γκούγκλαρα αυτό με το ccm)


Κάρχιες όταν η άφρικα η ορίτζιναλ, το τενερέ το ορίτζιναλ, το τριούμφ το τάιγκερ το πάλαι ποτέ, το κατζίβα ελεφαντ, κάτι CBR, FZR, ZZR, GSXR και δεν θυμάμαι ποιός άλλος είχαν την ίδια ακριβώς μούρη με τα googly eyes τα είχατε αφίσα και προσκυνούσατε το ντιζάιν από τους αγώνες το Ντακαρίσιο/Mπολντορίσιο.



Όλοι οι καλοί οι ντίλερς (με την ευκαιρία του λουξ λατέρνα των μετάλικα θυμηθήκαμε και το μάστερ οφ πάπετς που πραγματεύεται το θέμα) δίνουν δωρεάν προϊόν την πρώτη φορά. Το λέει ο απλός λαός, τον proud και τον χασικλή η δοκιμή τον έφαγε. Ο δήμαρχος της καρδγιάς μας λέει ότι μπορεί να δοκιμάσεις και να μην σου αρέσει, οπότε δεν ψωνίζεις και δεν σου μένει και το κοινωνικό στίγμα. Τόσα βίνδεος στο σωλήνα και ένα ειδικό θέμα έχει το πείραμα, φτάσανε να λένε για το τέλος του πολιτισμού, τον όλεθρο, την σκλαβιά του καταναλωτή... Μπήκες στην λίστα και τα βλέπεις όλα πρώτη φορά, μίλα!

Κοίτα, αυτά τα μανιτάρια που είχε το πρωινό στην Αγγλία να ξέρεις δεν ήταν απ' τα κανονικά :muted::roflmao::roflmao::roflmao:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσωπικά μου αρέσει πολύ, λίγο υπερβολικά φαρδιά βρίσκω την ζελατίνα αλλά εντάξει μικρό το κακό. Αν βγει σε καλή τιμή θα με βάλει σε σκέψεις.
450 χλμ αυτονομίας!

Αυτό μου έκανε εντύπωση, νέες εποχές νέα ήθη: Το νέο 790 Adventure έρχεται με DEMO λειτουργία όλων των προαιρετικών έξτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με τον αναβάτη να μπορεί να δοκιμάσει όλη τη σουίτα για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, και να κρίνει μετά ποια θέλει να πληρώσει και να κρατήσει.

Ερώτηση, και το σημερινό 790 η CF Moto το φτιάχνει;
Εμένα πάλι δεν μου αρέσει. Κυρίως γιατί τα πλαϊνά που προσθέσανε φαίνονται ακριβώς έτσι: ως πλαϊνά που προσθέσανε. Περισσότερο με κακής έμπνευσης aftermarket πλαστικά μου μοιάζουν.

Επίσης -σε ευρύτερο επίπεδο ΚΤΜ- εμένα με ενοχλεί κατάφορα όλο αυτό το παιχνίδι με τα μοντέλα και με τη συχνότητα αλλαγής των κυβισμών/ονομασιών και διαρροής ειδήσεων για να αφουγκραστούν τις αντιδράσεις των ιθαγενών στην Ευρώπη.

Είναι λογικό ως σε ένα βαθμό -όπως συμβαίνει με πολλά "καινούρια" πράγματα (το αποδέχομαι ως μια προσωπική ερμηνεία)- να μου κλωτσάει και το θέμα με τις "σουίτες" επί πληρωμή (σύντομα θα τις δούμε και συνδρομητικές με το μήνα αλλά θα μου φταίει η εσωτερική άρνηση που έχω για το νέο). Αφού πρώτα εκτίναξαν τις τιμές στο ταβάνι βασισμένοι στην δικαιολογία των ηλεκτρονικών.... τώρα έρχονται και σου λένε "για να μη πληρώνεις επιπλέον χρήματα πάρε -άμα θες- ότι θες", αλλά με αρχκή τιμή μεγαλύτερη από αυτήν του απερχόμενου "φορτωμένου" μοντέλου. Ουγκ!!!

Γέρασα το ξέρω. Καλά έκανα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να κάνω μια χαζή ερώτηση; Δεν υποτίθεται κάνανε (τότε) αύξηση του κυβισμού του 790 λόγω αυστηρότερων ρύπων; Τι άλλαξε τώρα; Πολύ μπέρδεμα με 100 κυβικά διάφορα...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Εμένα πάλι δεν μου αρέσει. Κυρίως γιατί τα πλαϊνά που προσθέσανε φαίνονται ακριβώς έτσι: ως πλαϊνά που προσθέσανε. Περισσότερο με κακής έμπνευσης aftermarket πλαστικά μου μοιάζουν.

Γέρασα το ξέρω. Καλά έκανα.
Περίμενα να γράψει και κάποιος άλλος, για να μην είμαι ο πρώτος ξινός που ΔΕΝ του αρέσει η "καλαισθησία" του νέου 790/890/...
Μου φαίνεται τόσο "πρόχειρο" το ντιζάιν του που, στα δικά μου μάτια, μοιάζει χειρότερο από το προηγούμενο... Πως το κατάφεραν αυτό;;;

Συμφωνώ με τον Αμυρού ότι το Norden είναι πιο κοντά στο 950/990 (αν και δεν θεωρώ ότι αυτό θα πρεπε να ναι απαραίτητα η επιδίωξη).

Δεν βάζω καν απέναντι του "κούκλες" σχεδιαστικά όπως το Tenere ή το Desert X. Ακόμα και το Touareg ή το νέο 800άρι Strom μου φαίνονται πιο όμορφα...

Μιλάω καθαρά για τη σχεδίαση, δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι μηχανάρα!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοίτα, αυτά τα μανιτάρια που είχε το πρωινό στην Αγγλία να ξέρεις δεν ήταν απ' τα κανονικά :muted::roflmao::roflmao::roflmao:
Ήταν καλό το πορτομπέλο στην παμπ πάντως.





Νομίζω ότι ο πρώτος λίθος ερρίφθη από τον kordix σε άλλο νήμα σχετικά με την εμφάνιση. Aλλά ξέχασα, το 790 και το 890 δεν είναι ίδια, το είπαν οι προφήτες.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
....
Κάποιοι χαίρονται για αναβάθμιση στις αναρτήσεις (οι κάτοχοι σημερινού 890R όχι)
...
Γιάννη δώσε περισσότερο ινφο. το έχω χάσει αυτο το επεισόδιο


....

Νομίζω ότι ο πρώτος λίθος ερρίφθη από τον kordix σε άλλο νήμα σχετικά με την εμφάνιση....
εμένα πάντως εμφανισιακά μ αρέσει το ντεπόζιτο που κατεβαίνει χαμηλά.
Γεμίζει το κενό μεταξύ πιρουνιών και ψυγείου που στα περισσότερα μηχανάκια της κατηγορίας (λόγω μεγάλης γωνίας κάστερ) είναι τεράστιο και άσχημο.
Άσε που δεν εχεις έναν τεράστιο όγκο ανάμεσα απο εσένα και το τιμόνι το οποίο βοηθάει πάρα πολύ στην οδήγηση τόσο εντός αλλά ιδαίτερα εκτός δρόμου. Σε όλα τα υπόλοιπα μηχανάκια της κατηγορίας πλήν του 990 και του 790/890 έχεις την αίσθηση οτι είσαι "μέσα" στην μηχανή ενώ στα άνω 3 οτι είσαι "πάνω".
Πιστεύω οτι είναι ξεκάθαρο μόνο και μόνο απο τη θέση οδήγησης για το ποιος έχει το πλεονέκτημα εκτός δρόμου.

αυτό που δεν χώνεψα (περισσότερο και απο τη μάσκα) είναι η εξάτμιση που βγαίνει παράλληλα και από πάνω απο το ψαλίδι.
Για αυτό όταν το βλέπεις απο το δεξί πλάι είναι ωραίο ενω απο το αριστερό χάλια
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη δώσε περισσότερο ινφο. το έχω χάσει αυτο το επεισόδιο
Ο Ρίμαν σχολίασε σχετικά στο βίντεο-παρουσίαση που είχε κάνει (εκτός αν είχα φάει μανιτάρια και εκείνη την ημέρα, δεν θυμάμαι πια)
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πάντως, για να γράψω και κάτι σοβαρό, η όλη κατάσταση με το 790 που έγινε 890 αλλά ξανάγινε 790 παράλληλα με το 890 μου φαίνεται κι εμένα τουλάχιστον αστεία. Προφανώς αυτοί που τα αγοράζουν καινούργια θα γελάνε ακόμα λιγότερο.
Όμως το έργο έχει ξαναπαιχτεί με τα 1190/1290/1050/1090 και πάλι κράζαμε, η ΚΤΜ όμως συνεχίζει ακάθεκτη, με αυξανόμενα νούμερα πωλήσεων και τζίρων.
Άρα, μάλλον κάτι ξέρουν το οποίο εμείς δεν βλέπουμε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τότε το 1050 ήταν 1090 αλλά με λιγότερα άλογα, όπως πενφέ

Τώρα είναι... Δύο σύντομα τρία μοτέρ; Λίγο εφιάλτης logistics και γραμμή παραγωγής
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν θυμάμαι σωστά, το 890 adventure δεν είχε ρυθμίσεις στην ανάρτηση.

Στο βίντεο που ανέβηκε σε άλλο νήμα λέει συμπίεση/επαναφορά εμπρός και προφόρτιση/επαναφορά πίσω για το 790 adventure. Χάνεις 100 κυβικά, κερδίζεις ρυθμίσεις.

Εκτός αν τις προσέθεσαν και στο 890 adventure και η τελική επιλογή είναι στα λεφτά και στα κυβικά ανάμεσα στα δύο.

Σταυρόλεξο για γερούς λύτες η γκάμα.




Άσε μας Μανωλάκη παιδί μου, αν ανέβεις στο 890R και στο 1290R μπακ του μπακ που λένε εδώ στην πλατεία του χωριού μετά από πολλά τσίπουρα ξέρεις ότι δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο, δεν είναι θέμα λέβελ, είναι έκθεση με άλλο θέμα.
 
Top Bottom