KTM 790 Adventure

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
γιωργο οταν λες μειονεκτηματα που βελτιωθηκαν?
Φανταζομαι το πιο βασικό όταν ταξιδεύεις.
Το μούτρο με το φανάρι της μύγας που ντύθηκε πλέον μέχρι κάτω .
Σίγουρα προσφέρει καλύτερη κάλυψη και αεροδυναμική ,άσε που πριν έμοιαζε με ξεπουπουλιασμενη κότα.
Στα μείον του προηγούμενου και η imu που πλέον είναι στο καινούριο 6 αξόνων και κάνουν το μοντέλο του '23 να φαντάζει κελεπουρι ακόμα και σε σύγκριση με το mt800 που ξέχασαν να το βάλουν tcs.
Ειδικά άμα το πλασάρουν στα 11 -11,5 χιλιάρικα θα πάει πάρα πολύ καλά.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
γιωργο οταν λες μειονεκτηματα που βελτιωθηκαν?
Το 790S μπορεί για πλάκα να διακοσαρίσει αλλά δεν αντέχεται ταχύτητα πάνω από 130 γιατί απλά τρως τόσο ξύλο από τον αέρα που βάζεις και στις τσέπες σου!!
Αντίθετη άποψη δεν δέχομαι, είχα δοκιμάσει όλες τις προτεινόμενες λύσεις χωρίς ουσιαστική βελτίωση (μερικές μάλιστα χειροτέρευαν την κατάσταση όπως το touring fairing της MRA που βελτίωνε ελάχιστα την κατάσταση αλλά μετά τα 160 το μηχανάκι ψάρευε τρελά).
Όσο και να προσπάθησα να το αποδεκτώ, δυστυχώς δεν τα κατάφερα.


 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Το 790S μπορεί για πλάκα να διακοσαρίσει αλλά δεν αντέχεται ταχύτητα πάνω από 130 γιατί απλά τρως τόσο ξύλο από τον αέρα που βάζεις και στις τσέπες σου!!
Αντίθετη άποψη δεν δέχομαι, είχα δοκιμάσει όλες τις προτεινόμενες λύσεις χωρίς ουσιαστική βελτίωση (μερικές μάλιστα χειροτέρευαν την κατάσταση όπως το touring fairing της MRA που βελτίωνε ελάχιστα την κατάσταση αλλά μετά τα 160 το μηχανάκι ψάρευε τρελά).
Όσο και να προσπάθησα να το αποδεκτώ, δυστυχώς δεν τα κατάφερα.


Αθηνα Αιγιο 1:20Λ, κ δε καταλαβαίνω τπτ άπο αερα με το 790advS,
παιζει ρολο κ το κρανος ….ίσως εχω καλο κρανος

Σέλα στο χαμηλό κ οταν θελω να διακοσαρισω σκύβω λιγο κ μπαίνω πιςω απο τη ζελατίνα , που την εχω στη χαμηλή θέση για να μη μου κοβει τελική ταχυτητα , 220km/h εχω δει στο κοντέρ καπου στο κιατο …

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Αθηνα Αιγιο 1:20Λ, κ δε καταλαβαίνω τπτ άπο αερα με το 790advS,
παιζει ρολο κ το κρανος ….ίσως εχω καλο κρανος

Σέλα στο χαμηλό κ οταν θελω να διακοσαρισω σκύβω λιγο κ μπαίνω πιςω απο τη ζελατίνα , που την εχω στη χαμηλή θέση για να μη μου κοβει τελική ταχυτητα , 220km/h εχω δει στο κοντέρ καπου στο κιατο …

Sent from my iPhone using Tapatalk
Μάλλον για άλλο μηχανάκι μιλάμε... Να το έχεις αποδεχτεί και να μην σε ενοχλεί να το καταλάβω, "δεν καταλαβαίνω τίποτα από αέρα" που λες δεν παίζει με την καμία.

Ρίξε λίγο μια ματιά στο advrider.com, έχει χυθεί πολύ μελάνι πάνω στο θέμα.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Κράνος, ύψος.... Βεβαια αυτό το κοσκίνισμα πάνω από 160 ειναι και πίσω αμορτισέρ, μπαγκαζιερα κλπ κλπ
καθώς και βάρος και στάση οδήγησης αλλά γενικότερα τα on-off με μικρές γωνίες κάστερ και μικρά μεταξόνια δημιουργούν πολλά προβλήματα σε διάφορα μηχανάκια. Βέβαια, βοηθάνε στη ευελιξία αλλά κυρίως δίνουν τη δυνατότητα σε άσχετους Reviewers να χρησιμοποιήσουν τη φράση που πάντα ονειρευόντουσαν i.e. --> "Στρίβει με τη σκέψη" να την γράψουν στα φόρουμ και στο e-περιοδικά

Βέβαια αν είσαι
  1. Yamaha --> αποδέχεσαι το πρόβλημα και κάνεις τροποποίηση άμεσα (βλ Tracer όπου μεγάλωσαν το μεταξόνιο στη δεύτερη γενιά)
  2. Triumph --> κατηγορείς τους αναβάτες οτι κάτι δεν κάνουν καλά
  3. ΚΤΜ --> κατηγορείς την Pirelli οτι βγάζει ελαττωματικά μπροστινά λάστιχα
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Έχει πλάκα που νομίζουμε ότι η KTM σκέφτεται την Ελλάδα...
Βασικά σκέφτεται και την Ελλάδα. Κυρίως σκέφτεται την Ιταλία, την Πορτογαλία τη Λατινική Αμερική, τα Βαλκάνια, την Τουρκία κλπ. Τι νομίζεις μόνο οι G7 την ενδιαφέρουν?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει πλάκα που νομίζουμε ότι η KTM σκέφτεται την Ελλάδα...
Έχει επίσης πλάκα που νομίζεις ότι το απλό 790 δεν είναι η BMW 315 του παρελθόντος


edit:
μην κάνεις WOW μανιακέ, οι πτωχές εκδόσεις των premium προϊόντων αυτόν τον χαρακτήρα έχουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Κράνος, ύψος....
Βεβαια αυτό το κοσκίνισμα πάνω από 160 ειναι και πίσω αμορτισέρ, μπαγκαζιερα :mkms: κλπ κλπ
Τρένο ειναι , ουτε κοσκινίσματα , ουτε μπαγαζιερα χρησιμοποιώ σε γρήγορες ΜότοΒολτες, στο advride.com γραφουν συνεχεια για buffeting , τα χω διαβάσει κ υπάρχουν κ λύσεις ,βγάζεις τους 2 διάχυτες αερα, βαζεις ζελατίνα puig,ψηλή .
Εμένα παντως δε με ενοχλεί , σαν να παω πανω σε ράγες , μονο η σέλα με κουράζει κ δεν εχω βρει λύση κ δεν θα ασχοληθώ , θα κανω πιο συχνά στάσεις

Παντως το καλο κρανος κανει τη διαφορα σε μεγάλες ταχύτητες

Εχει βγάλει νομίζω η radegarage ,αλλο κουστούμι ,fairing ,με καλύτερη αεροδυναμική απο οτι λενε κ πολυ ομορφο
Λύσεις υπάρχουν


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για την ιστορία να αναφέρω κάτι που έχω γράψει και παλαιότερα πώς η KTM με την CFMOTO έχουν ιδρύσει μια ξεχωριστή εταιρεία. Έχουν κάνει αυτό που λένε στις επιχειρήσεις Joint-Venture. Αντιγράφω..

Since 2018, the CFMOTO/KTM partnership is called CFMOTO KTMR2R, a joint venture of which CFMOTO has 51% ownership. The significant phase of the partnership started in 2014 when KTM started manufacturing KTM 200 and 390 Dukes for KTM in China. They're sold under the CFMOTO KTMR2R brand.

Αυτό τί σημαίνει? Σημαίνει πώς ενώνουν δυνάμεις ή για το πούμε χρηματοοικονομικά έβαλαν κεφάλαιο και τεχνογνωσία έτσι ώστε να χρησιμοποιούν απο κοινού κάποιες εγκαταστάσεις και εργαζομένους με σκοπό την παραγωγή μοτοσυκλετών και με τις 2 φίρμες.

Μάλιστα το 2018 στα πλαίσια αυτού του Joint Venture ιδρύθηκε μια αυτόνομη μονάδα σε μια έκταση 138 στρεμμάτων , λεπτομέρειες εδώ


Σε αυτές τις εγκαταστάσεις παράγονται τα KTM 390, το CFMOTO 800MT, τώρα το KTM 790 και πάει λέγοντας.

Συνεπώς, το καινούργιο 790 θα είναι ουσιαστικά ένα ξαδερφάκι χωμάτινο του 800MT. Ίδιο μοτέρ εξ ολοκλήρου καταρχάς. Συνεπώς όταν θα μιλάμε για την αξιοπιστία του μοτέρ του CFMOTO θα είναι σαν να μιλάμε για το 790.

Δεδομένου πως το CFmoto 800MT μας έρχεται με 10.000€, το 790 με τις αναρτήσεις WP και κάποια πρόσθετα ηλεκτρονικά και προίκα το όνομα της ΚΤΜ και τις προδιαγραφές που το προικίζει λογικά θα παίξει 11.500-12.000€ ΄ετσι ώστε να πέσει μέσα ακριβώς στον ανταγωνισμό TENERE, TUAREG, TRANSALP, VSTROM 800. Γενικά η κατηγορία δηλαδή να παίξει απο περίπου 11.200€ ως 12.500€.

Και το 890 και 890R ειδικά να είναι λογικά κάπως πιο Premium κατασκευές με περισσότερη ιπποδύναμη, καλύτερες αναρτήσεις κ.α. και να παίξουν όπως λέγεται στα 15.000-17.000€ εκεί που βρίσκεται το NORDEN, το 900RALLY, το AFRICA 1100 και τα υπόλοιπα της κατηγορίας.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Για την ιστορία να αναφέρω κάτι που έχω γράψει και παλαιότερα πώς η KTM με την CFMOTO έχουν ιδρύσει μια ξεχωριστή εταιρεία. Έχουν κάνει αυτό που λένε στις επιχειρήσεις Joint-Venture. Αντιγράφω..

Since 2018, the CFMOTO/KTM partnership is called CFMOTO KTMR2R, a joint venture of which CFMOTO has 51% ownership. The significant phase of the partnership started in 2014 when KTM started manufacturing KTM 200 and 390 Dukes for KTM in China. They're sold under the CFMOTO KTMR2R brand.

Αυτό τί σημαίνει? Σημαίνει πώς ενώνουν δυνάμεις ή για το πούμε χρηματοοικονομικά έβαλαν κεφάλαιο και τεχνογνωσία έτσι ώστε να χρησιμοποιούν απο κοινού κάποιες εγκαταστάσεις και εργαζομένους με σκοπό την παραγωγή μοτοσυκλετών και με τις 2 φίρμες.

Μάλιστα το 2018 στα πλαίσια αυτού του Joint Venture ιδρύθηκε μια αυτόνομη μονάδα σε μια έκταση 138 στρεμμάτων , λεπτομέρειες εδώ


Σε αυτές τις εγκαταστάσεις παράγονται τα KTM 390, το CFMOTO 800MT, τώρα το KTM 790 και πάει λέγοντας.

Συνεπώς, το καινούργιο 790 θα είναι ουσιαστικά ένα ξαδερφάκι χωμάτινο του 800MT. Ίδιο μοτέρ εξ ολοκλήρου καταρχάς. Συνεπώς όταν θα μιλάμε για την αξιοπιστία του μοτέρ του CFMOTO θα είναι σαν να μιλάμε για το 790.

Δεδομένου πως το CFmoto 800MT μας έρχεται με 10.000€, το 790 με τις αναρτήσεις WP και κάποια πρόσθετα ηλεκτρονικά και προίκα το όνομα της ΚΤΜ και τις προδιαγραφές που το προικίζει λογικά θα παίξει 11.500-12.000€ ΄ετσι ώστε να πέσει μέσα ακριβώς στον ανταγωνισμό TENERE, TUAREG, TRANSALP, VSTROM 800. Γενικά η κατηγορία δηλαδή να παίξει απο περίπου 11.200€ ως 12.500€.

Και το 890 και 890R ειδικά να είναι λογικά κάπως πιο Premium κατασκευές με περισσότερη ιπποδύναμη, καλύτερες αναρτήσεις κ.α. και να παίξουν όπως λέγεται στα 15.000-17.000€ εκεί που βρίσκεται το NORDEN, το 900RALLY, το AFRICA 1100 και τα υπόλοιπα της κατηγορίας.
Αν βγει σε αυτά είναι πολύ σοβαρός αντίπαλος των Σουζούκι,γιαμαχα, Απριλια και Χόντα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πενταψηφιο νούμερο στο καρτελακι της τιμής χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις σε αναρτήσεις, ούτε καν να ξέρω κάτι παραπάνω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν βγει σε αυτά είναι πολύ σοβαρός αντίπαλος των Σουζούκι,γιαμαχα, Απριλια και Χόντα
Αν βγει παραπάνω ποιός ο λόγος να το πάρεις?! Στα 11.500-12.000 το σκέφτεσαι.

Κάνεις σαν καταναλωτης τον συμβιβασμό να ξέρεις πώς φτιάχνεται στην Κίνα, πώς έχει το ίδιο μοτέρ με το 800MT, πώς είναι η entry level Adventure έκδοση της KTM με αναρτήσεις οκ WP αλλά μόνο προφόρτιση πίσω και δεν θυμάμαι μπροστά. Και εν τέλει είναι άμεσος ανταγωνιστής απο πλευράς απόδοσης με αυτά ακριβώς, Tuareg, Tenere Κλπ. Πόσο να αξίζει το όνομα ΚΤΜ απο μόνο του να το πληρώσεις παραπάνω?

Αν δηλαδή έχει πάνω απο 12.00 δαγκωτό 800ΜΤ, άσε που όποιος δε θέλει πολύ χώμα έτσι κι αλλιώς 800ΜΤ δαγκωτό
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Μένει να δούμε πόσο θα κάνουν τα υπόλοιπα της κατηγορίας, κινέζικα ή μη κινέζικα με τις τιμές του 2023.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά νέα και για τωρινούς ιδιοκτήτες.


Ευκαιρία να το ομορφυνουν και να φτιάξουν το πρόβλημα με την αεροδυναμική
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Top Bottom