Για την ιστορία να αναφέρω κάτι που έχω γράψει και παλαιότερα πώς η KTM με την CFMOTO έχουν ιδρύσει μια ξεχωριστή εταιρεία. Έχουν κάνει αυτό που λένε στις επιχειρήσεις Joint-Venture. Αντιγράφω..
Since 2018, the CFMOTO/KTM partnership is called CFMOTO KTMR2R, a joint venture of which CFMOTO has 51% ownership. The significant phase of the partnership started in 2014 when KTM started manufacturing KTM 200 and 390 Dukes for KTM in China. They're sold under the CFMOTO KTMR2R brand.
Αυτό τί σημαίνει? Σημαίνει πώς ενώνουν δυνάμεις ή για το πούμε χρηματοοικονομικά έβαλαν κεφάλαιο και τεχνογνωσία έτσι ώστε να χρησιμοποιούν απο κοινού κάποιες εγκαταστάσεις και εργαζομένους με σκοπό την παραγωγή μοτοσυκλετών και με τις 2 φίρμες.
Μάλιστα το 2018 στα πλαίσια αυτού του Joint Venture ιδρύθηκε μια αυτόνομη μονάδα σε μια έκταση 138 στρεμμάτων , λεπτομέρειες εδώ
CFMOTO Global | Motorcycle Manufacturer
global.cfmoto.com
Σε αυτές τις εγκαταστάσεις παράγονται τα KTM 390, το CFMOTO 800MT, τώρα το KTM 790 και πάει λέγοντας.
Συνεπώς, το καινούργιο 790 θα είναι ουσιαστικά ένα ξαδερφάκι χωμάτινο του 800MT. Ίδιο μοτέρ εξ ολοκλήρου καταρχάς. Συνεπώς όταν θα μιλάμε για την αξιοπιστία του μοτέρ του CFMOTO θα είναι σαν να μιλάμε για το 790.
Δεδομένου πως το CFmoto 800MT μας έρχεται με 10.000€, το 790 με τις αναρτήσεις WP και κάποια πρόσθετα ηλεκτρονικά και προίκα το όνομα της ΚΤΜ και τις προδιαγραφές που το προικίζει λογικά θα παίξει 11.500-12.000€ ΄ετσι ώστε να πέσει μέσα ακριβώς στον ανταγωνισμό TENERE, TUAREG, TRANSALP, VSTROM 800. Γενικά η κατηγορία δηλαδή να παίξει απο περίπου 11.200€ ως 12.500€.
Και το 890 και 890R ειδικά να είναι λογικά κάπως πιο Premium κατασκευές με περισσότερη ιπποδύναμη, καλύτερες αναρτήσεις κ.α. και να παίξουν όπως λέγεται στα 15.000-17.000€ εκεί που βρίσκεται το NORDEN, το 900RALLY, το AFRICA 1100 και τα υπόλοιπα της κατηγορίας.