Σωστος! Η εκδοση R ειναι στα ιδια λεφτα με το απλο μοντελο της Αφρικα και 1.500 λιγοτερα απο το Adventure , παντα σε μανιουαλ εκδοσεις, οι DCT πανε παραπανω. Εκει στοχευουν εξαλλου πιστευω (εξ'ου και η καταργηση του 1090) και στο F850GS. Παρ'ολα αυτα δεν παυει να ειναι υπερβολικα ακριβο...Πάντως η φουλ έκδοση 790 είναι φθηνότερη από τη φουλ έκδοση Africa Twin. Κάνω λάθος;
Επισημος καταλογος της KTM SEE ειναι.Αν ισχυουν αυτες οι τιμες και λιγα λες! Υπερβολικα πολλα τα χρηματα
Το 690 εχει 11000......οποτε μια χαρα τιμη βγαινει το 790:funΚαλα, το μαμησανε και ψοφησε...
KTM 790 Adventure στα 13.790€ (από 13.450€)
KTM 790 Adventure R στα 14.950€ (από 14.490€)
ΠΗΓΗ
Συμφωνω σε ολα μεχρι το τελευταιο γραμμα, απλα μια μικρη ενσταση. Η ΚΤΜ εχει φροντισει στα 1Χ90 ωστε ακομη κι αν καταφερεις να σπασεις τα πλαινα πλαστικα σε πτωση (πραγμα εξαιρετικα δυσκολο με τα εργοστασιακα καγκελα) να μπορεις να τα αντικαταστησεις με 50€ το ενα (χωρις αυτοκολλητα). Επισης τις αναρτησεις τους μονο μαλακες δεν τις λες, ειναι απο τις λιγες εταιριες που δεν χρειαζεται να επεμβεις στις αναρτησεις εκτος κι αν αποφασισεις να κατεβεις σε επισημο ραλλυ. Πιστευω λοιπον οτι το ιδιο θα ισχυει και με το 790. Και αυτο (μελετη κι εφαρμογη) ειναι κατι που το πληρωνεις στην τιμη αγορας. Σιγουρα δεν δικαιολογει απο μονο του την υψηλη τιμη, αλλα αυτο και καμποσα αλλα ειναι που το κανουν πιο ικανο off απο τα αλλα της κατηγοριας.Παρακολουθώ την συζήτηση με ενδιαφέρον, δεν μπορούσα να σχολιάσω γιατί κάτι έχει πάθει το tapatalk και δεν μου βγάζει πιά το φόρουμ ενώ δείχνει ενημερώσεις για απαντήσεις στα νήματα, οπότε έβλεπα από chrome mobile εκτός σύνδεσης (δεν θυμάμαι πιά τον κωδικό μου).
Έχει ενδιαφέρον λοιπόν το ότι απαξιώνεται ένα μηχανάκι από πολλούς συνομιλητές, απαξιώνεται ένας οδηγός ο οποίος έχει μιά ιστορία πολλών ετών ήδη, έχει αποδεδειγμένες ικανότητες, είναι χαμηλών τόνων άνθρωπος, απλά επειδή δεν είναι... δεν κατάλαβα τι έπρεπε να είναι. Και η απαξίωση του οδηγού υποτίθεται ότι συνεπάγεται και απαξίωση της μοτοσικλέτας. Διάβασα και άλλα όμορφα για την ιστορία των LC μοτέρ, για οικονομία, για για για. Το τι σχέση έχουν αυτά με την γενικότερη παρουσία ενός νέου μοντέλου δεν θα το καταλάβω ποτέ. Με την λογική λοιπόν των συνομιλητών, μετά το LC8 με τα 990 κυβικά, έπρεπε να καεί το μηχανολογικό τμήμα της ΚΤΜ και να μείνει για πάντα στο κάποτε νικηφόρο μοτέρ. Άντε και να βγει μιά έκδοση 450 ράλι, που βγήκε φέτος. Ούτε 1Χ90 έπρεπε να βγει ποτέ γιατί δεν ήταν/είναι τρου, ούτε άλλο δικύλινδρο έπρεπε να βγει ποτέ γιατί δεν είναι τρου.
Πάμε λοιπόν λιγάκι στην πραγματικότητα.
Μηχανάκι "adventure" τι σημαίνει; Ο κάθε ένας μας έχει την ερμηνεία του και τις ανάγκες του ή, εξίσου σημαντικό, τις επιθυμίες και τα όνειρά του. Επίσης ο κάθε ένας από εμάς έχει την τσέπη του. Το εργοστάσιο, έχει την δική του τσέπη να κοιτάξει, το οποίο σημαίνει πως σε κάθε χρονική περίοδο οφείλει να κοιτάζει την επιβίωσή του και την κερδοφορία του για να μείνει ανοιχτό, οφείλει να δίνει στην αγορά αυτό που θα πουλήσει περισσότερο, το οποίο εξασφαλίζει το προηγούμενο προαπαιτούμενο.
Για εμένα, μηχανάκι "adventure" είναι αυτό που θα με πάει εκεί που θέλω, ΟΠΟΥ και να είναι το εκεί, ξεκούραστο. Θα με περάσει από εκεί που θέλω, Ο,ΤΙ και να είναι το εκεί, χωρίς να νιώσω ότι παλεύω να μείνω ζωντανός. Θα κουβαλήσει τα πράγματά μου. Δεν θα μου χαλάσει τον προϋπολογισμό του μήνα σε βενζίνες, δεν θα σπάσει το μισό αν ακουμπήσει κάτω, αν σπάσει θα είναι φτηνό να φτιάξει ότι έσπασε. Θα είναι καλό για χρήση κάθε μέρα αν θέλω, θα είναι καλό για να πάω διακοπές με δεύτερο άτομο αν θέλω και θα με πάει ΟΠΟΥ θέλω χωρίς ταλαιπωρία.
Ένα τέτοιο μηχανάκι είναι ο πήγασος. Ξέρω, έχετε φτύσει τον καφέ και γελάτε ήδη. Μισό λεπτό: έχει χαμηλό βάρος στα 200 κιλά (195 γεμάτο λέει η Απρίλια), έχει απλώς ικανοποιητική ανεμοκάλυψη, απλώς ικανοποιητική σέλα, επαρκή χώρο για δύο. Και λέμε τώρα, αν ήταν ένα μηχανάκι λίγο πιο ευρύχωρο, με μοτέρ τέτοιο που να μην χρειάζεται να σκέφτεσαι που θα προσπεράσεις και να μην χρειάζεσαι στάση για ξεμούδιασμα, με αναρτήσεις που δεν θέλουν "γιατρό" με το καλημέρα σας, με φρένα, με φώτα, με πολύ χαμηλότερη κατανάλωση, στο ίδιο βάρος, στον ίδιο όγκο, με το οποίο αν βρεθεί πάλι ένας παππούς στο πουθενά και μου πει πάγαινε παιδί μου από εδώ, περνάει, να μην νιώθω ότι πέρασα και γλίτωσα από τον χάρο μόλις και μετά βίας... Ναι η άφρικα, το βεστρόμ, το 1Χ90R, το πενφέ , θα ταξιδέψουν καλύτερα και θα πληρώσουν τα παραπανίσια τους κιλά, τις μαλακές αναρτήσεις, τα εύθραυστα και ακριβά πλαστικά τους μόλις μπει η "περιπέτεια" στο παιχνίδι. Συν την κούραση του αναβάτη στα δύσκολα η οποία δεν είναι γραμμική με την αύξηση του βάρους.
Καλημέρα 790R. Το καβάλησα πάλι στο Λονδίνο. Το μηχανάκι είναι αυτό που πρέπει. Αν δεν βγαίνουν τα λεφτά παίδες δεν φταίει το μηχανάκι. Αν κάποιος θέλει ντακαρίσιο, μπορεί να φτιάξει ή να αγοράσει ένα 450, ένα 690 ή ότι παλιό σαραβαλάκι βρει αναλόγως της τσέπης. Δεν φταίει η ΚΤΜ αν οι μέρες του ΠΑΣΟΚ πέρασαν ανεπιστρεπτί. Δεν είναι κακή μοτοσικλέτα το 790R, κάθε άλλο, για κάποιους είναι μία από τις τέλειες μοτοσικλέτες. Το ίδιο παραλήρημα έπαθε και ο κτήνος για το Guzzi 850ΤΤ. Αν δεν έχει περιεχόμενο η τσέπη μας, καλή καρδιά και αναμονή για κάποτε, μεταχειρισμένο, αν.
Δυστυχως, οπως λεγαμε και στο νημα του Τ7, στη Γερμανια το 790 R εχει 13,500... Επισης το 1090R ειχε 14,800 το '17, και τωρα δινουν τα τελευταια του '18 15,400. Στη χωρα μας δυστυχως οι τιμες πεφτουν μετα απο 2-3 χρονια σε απουλητα κομματια στοκ ή εκθεσιακα μονο, και δεν μιλαω μονο για τα ΚΤΜ. Στην Αμερικη που με τρελαινει περισσοτερο σαν περιπτωση (περα του οτι ενα 1090R εχει καινουριο 13,000 με την ισχυουσα ισοτιμια) τα περσινα ολοκαινουρια μοντελα τα βρισκεις σε προσφορα με 10...Πάντως και Γερμανός να είσαι 15 χιλιάρικα είναι πολλά. Ξεκάθαρα δε θα μπορούσε να στπιχίζει 10-11 χιλιάρικα, αλλά τα 15 σε κάνουν να σκέφτεσαι άλλες επιλογές.
Προσωπικά μπορώ να βρω λόγους να δικαιολογήσω τη τιμή (και ομολόγησα δημόσια πως μου αρέσει περισσότερο από οτι περίμενα). Για ικανότητες κτλ δεν συζητάω.
Είναι πάγια τακτική της KTM να ρίχνει τις τιμές στα παλιά της μοντέλα, επομένως σε 2-3 χρόνια στα 13.000 με 13.500 ευρώ θα είναι πιο κοντά σε ταιριαχτή για τη κατηγορία τιμή. Πάντα μιλάμε για το R.
Σκέφτομαι φωναχτά.
+690+790+1090+1290 RΠαρακολουθώ την συζήτηση με ενδιαφέρον, δεν μπορούσα να σχολιάσω γιατί κάτι έχει πάθει το tapatalk και δεν μου βγάζει πιά το φόρουμ ενώ δείχνει ενημερώσεις για απαντήσεις στα νήματα, οπότε έβλεπα από chrome mobile εκτός σύνδεσης (δεν θυμάμαι πιά τον κωδικό μου).
Έχει ενδιαφέρον λοιπόν το ότι απαξιώνεται ένα μηχανάκι από πολλούς συνομιλητές, απαξιώνεται ένας οδηγός ο οποίος έχει μιά ιστορία πολλών ετών ήδη, έχει αποδεδειγμένες ικανότητες, είναι χαμηλών τόνων άνθρωπος, απλά επειδή δεν είναι... δεν κατάλαβα τι έπρεπε να είναι. Και η απαξίωση του οδηγού υποτίθεται ότι συνεπάγεται και απαξίωση της μοτοσικλέτας. Διάβασα και άλλα όμορφα για την ιστορία των LC μοτέρ, για οικονομία, για για για. Το τι σχέση έχουν αυτά με την γενικότερη παρουσία ενός νέου μοντέλου δεν θα το καταλάβω ποτέ. Με την λογική λοιπόν των συνομιλητών, μετά το LC8 με τα 990 κυβικά, έπρεπε να καεί το μηχανολογικό τμήμα της ΚΤΜ και να μείνει για πάντα στο κάποτε νικηφόρο μοτέρ. Άντε και να βγει μιά έκδοση 450 ράλι, που βγήκε φέτος. Ούτε 1Χ90 έπρεπε να βγει ποτέ γιατί δεν ήταν/είναι τρου, ούτε άλλο δικύλινδρο έπρεπε να βγει ποτέ γιατί δεν είναι τρου.
Πάμε λοιπόν λιγάκι στην πραγματικότητα.
Μηχανάκι "adventure" τι σημαίνει; Ο κάθε ένας μας έχει την ερμηνεία του και τις ανάγκες του ή, εξίσου σημαντικό, τις επιθυμίες και τα όνειρά του. Επίσης ο κάθε ένας από εμάς έχει την τσέπη του. Το εργοστάσιο, έχει την δική του τσέπη να κοιτάξει, το οποίο σημαίνει πως σε κάθε χρονική περίοδο οφείλει να κοιτάζει την επιβίωσή του και την κερδοφορία του για να μείνει ανοιχτό, οφείλει να δίνει στην αγορά αυτό που θα πουλήσει περισσότερο, το οποίο εξασφαλίζει το προηγούμενο προαπαιτούμενο.
Για εμένα, μηχανάκι "adventure" είναι αυτό που θα με πάει εκεί που θέλω, ΟΠΟΥ και να είναι το εκεί, ξεκούραστο. Θα με περάσει από εκεί που θέλω, Ο,ΤΙ και να είναι το εκεί, χωρίς να νιώσω ότι παλεύω να μείνω ζωντανός. Θα κουβαλήσει τα πράγματά μου. Δεν θα μου χαλάσει τον προϋπολογισμό του μήνα σε βενζίνες, δεν θα σπάσει το μισό αν ακουμπήσει κάτω, αν σπάσει θα είναι φτηνό να φτιάξει ότι έσπασε. Θα είναι καλό για χρήση κάθε μέρα αν θέλω, θα είναι καλό για να πάω διακοπές με δεύτερο άτομο αν θέλω και θα με πάει ΟΠΟΥ θέλω χωρίς ταλαιπωρία.
Ένα τέτοιο μηχανάκι είναι ο πήγασος. Ξέρω, έχετε φτύσει τον καφέ και γελάτε ήδη. Μισό λεπτό: έχει χαμηλό βάρος στα 200 κιλά (195 γεμάτο λέει η Απρίλια), έχει απλώς ικανοποιητική ανεμοκάλυψη, απλώς ικανοποιητική σέλα, επαρκή χώρο για δύο. Και λέμε τώρα, αν ήταν ένα μηχανάκι λίγο πιο ευρύχωρο, με μοτέρ τέτοιο που να μην χρειάζεται να σκέφτεσαι που θα προσπεράσεις και να μην χρειάζεσαι στάση για ξεμούδιασμα, με αναρτήσεις που δεν θέλουν "γιατρό" με το καλημέρα σας, με φρένα, με φώτα, με πολύ χαμηλότερη κατανάλωση, στο ίδιο βάρος, στον ίδιο όγκο, με το οποίο αν βρεθεί πάλι ένας παππούς στο πουθενά και μου πει πάγαινε παιδί μου από εδώ, περνάει, να μην νιώθω ότι πέρασα και γλίτωσα από τον χάρο μόλις και μετά βίας... Ναι η άφρικα, το βεστρόμ, το 1Χ90R, το πενφέ , θα ταξιδέψουν καλύτερα και θα πληρώσουν τα παραπανίσια τους κιλά, τις μαλακές αναρτήσεις, τα εύθραυστα και ακριβά πλαστικά τους μόλις μπει η "περιπέτεια" στο παιχνίδι. Συν την κούραση του αναβάτη στα δύσκολα η οποία δεν είναι γραμμική με την αύξηση του βάρους.
Καλημέρα 790R. Το καβάλησα πάλι στο Λονδίνο. Το μηχανάκι είναι αυτό που πρέπει. Αν δεν βγαίνουν τα λεφτά παίδες δεν φταίει το μηχανάκι. Αν κάποιος θέλει ντακαρίσιο, μπορεί να φτιάξει ή να αγοράσει ένα 450, ένα 690 ή ότι παλιό σαραβαλάκι βρει αναλόγως της τσέπης. Δεν φταίει η ΚΤΜ αν οι μέρες του ΠΑΣΟΚ πέρασαν ανεπιστρεπτί. Δεν είναι κακή μοτοσικλέτα το 790R, κάθε άλλο, για κάποιους είναι μία από τις τέλειες μοτοσικλέτες. Το ίδιο παραλήρημα έπαθε και ο κτήνος για το Guzzi 850ΤΤ. Αν δεν έχει περιεχόμενο η τσέπη μας, καλή καρδιά και αναμονή για κάποτε, μεταχειρισμένο, αν.
Το καπαρωνει αλλος..... εχασες.Α....και πουΣται...εγώ θα πάρω το 790R του onroad ...την ΠρωτοΧρονιά του 2021.
Παρακαλώ να σημειωθεί στα πρακτικά.
ΥΓ: Θα το'χει κάνει και ΤΟΥΜΠΑΝΟ !!!
Οτι και να'κανε ,δεν μετράει.Δεν γινετε... πληρωσε ποτά ο αλλος και "κερασι κορό" τωρα
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Το παραπάνω είχα γράψει τον Νοεμβριο 2018Κύριοι, εδω πάνω τα ΚΤΜ είναι 2 με 3 χιλιάρικα πιο φτηνά από Ελλάδα.
Διαβάζω σε σουηδικά φόρουμς και στη ΚΤΜ σκανδιναβίας στο φεισμπουκ πως αρκετοί παράγγειλαν ήδη το R και αν κ η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, τους είπαν οι δίαφοροι έμποροι στα 13.200 περίπου (παράδοση Φεβρουάριο με Μάρτιο).
Οπότε Ελλάδα το βλέπω στα 15
Θα σου πω που διαφωνώ με το θέμα υψηλής τιμής, που λες.Συμφωνω σε ολα μεχρι το τελευταιο γραμμα, απλα μια μικρη ενσταση. Η ΚΤΜ εχει φροντισει στα 1Χ90 ωστε ακομη κι αν καταφερεις να σπασεις τα πλαινα πλαστικα σε πτωση (πραγμα εξαιρετικα δυσκολο με τα εργοστασιακα καγκελα) να μπορεις να τα αντικαταστησεις με 50€ το ενα (χωρις αυτοκολλητα). Επισης τις αναρτησεις τους μονο μαλακες δεν τις λες, ειναι απο τις λιγες εταιριες που δεν χρειαζεται να επεμβεις στις αναρτησεις εκτος κι αν αποφασισεις να κατεβεις σε επισημο ραλλυ. Πιστευω λοιπον οτι το ιδιο θα ισχυει και με το 790. Και αυτο (μελετη κι εφαρμογη) ειναι κατι που το πληρωνεις στην τιμη αγορας. Σιγουρα δεν δικαιολογει απο μονο του την υψηλη τιμη, αλλα αυτο και καμποσα αλλα ειναι που το κανουν πιο ικανο off απο τα αλλα της κατηγοριας.