KTM 790 Adventure

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Ας δούμε λίγο τα βάρη κενά. και μοντέλα R...
690 -> 146 αυτονομία 200-250χλμ
790 -> 189 αυτονομία 400χλμ
1090 ->207 αυτονομία 350-400χλμ
1290-> 217 αυτονομία 350-400χλμ
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ενταξει φερνει κατι νεο...μην το θεοποιουμε ομως χωρις να το εχουμε δει στην πραξη......μπορει το 950-990 να ειχε κουσουρια κ ολοι κανουμε χαβαλε στους φιλους ΚΤΜακηδες αλλα ηταν πολυ μπροστα τοτε κ με σχεδιαση ξεχωριστη που δεν εχει ξεπεραστει.....σε αντιθεση με τα επομενα 1190 κ λοιπα που ειναι τιγκα στο φτηνο πλαστικο κ τωρα στα αχωνευτα σχηματα........οπως κ οτι πολλα εξαρτηματα φτιαχνονται στα βαθη της Κινας δεν ειναι οτι καλυτερο.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το ερώτημα για μένα είναι: ποιά πραγματική ανάγκη (η οποία δεν καλύπτονταν με τα ήδη υπάρχοντα μεκανάκια) ήρθε να καλύψει το -γ@μάτο κατά τα άλλα- ΚΤΜ790R???

(δεν είναι ρητορικό το ερώτημα...θα ήθελα αν γίνεται να γίνει προσπάθεια να απαντηθεί...)
Δηλαδη αν σε ρωτουσα ποια πραγματικη αναγκη δεν καλυπτοταν με τα υπαρχοντα και ηρθε και καλυψε το CRF1000 τι θα μου απαντουσες?

Νομιζω υπαρχει νομοθεσια που λεει οτι εως 96αλογα μπορει να ταπωθει επισημα και εργοστασιακα για να βγαζει μονο τα μισα αλογα (48) για Α2, οπως κανανε με το 1050.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ενταξει φερνει κατι νεο...μην το θεοποιουμε ομως χωρις να το εχουμε δει στην πραξη.....
Ειδωλολατρεία φίλε μου...θα πέσει φωτιά να μας καπς..:p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα το Α2 δεν είναι μέχρι 48 αλόγατα?!?

Ε ναι.... Εύκολα με ένα πρόγραμμα θα το πάνε τόσο, ώστε να το ψωνισουν και οι πιτσι.
Γίνεται και με την γκαζιερα ακόμα πιο εύκολα.
Στόχος όλων των εταιρειών οι Α2 αναβάτες.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Δηλαδη αν σε ρωτουσα ποια πραγματικη αναγκη δεν καλυπτοταν με τα υπαρχοντα και ηρθε και καλυψε το CRF1000 τι θα μου απαντουσες?

Νομιζω υπαρχει νομοθεσια που λεει οτι εως 96αλογα μπορει να ταπωθει επισημα και εργοστασιακα για να βγαζει μονο τα μισα αλογα (48) για Α2, οπως κανανε με το 1050.
Ειλικρινά, δε ξέρω ποιά ανάγκη κάλυψε το CRF1000 γενικά στην αγορά...ξέρω ποιά δική μου ανάγκη κάλυπτε όταν ψαχνόμουν...

Για το Α2 δε γνώριζα...τώρα μαθαίνω...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ειλικρινά, δε ξέρω ποιά ανάγκη κάλυψε το CRF1000 γενικά στην αγορά...ξέρω ποιά δική μου ανάγκη κάλυπτε όταν ψαχνόμουν...

Για το Α2 δε γνώριζα...τώρα μαθαίνω...
Δεν το λεω "επιθετικα" και προσωπικα ως προς εσενα. Το λεω απο την αποψη οτι κι εκεινο πουλησε και πουλαει αρκετα καλα, χωρις να επιφερει κατι καινουριο ή να καλυπτει ενα κενο στις αναγκες της αγορας. Απλα τικαρε τα περισσοτερα κουτακια στις λιστες με τις απαιτησεις των περισσοτερων υποψηφιων αγοραστων. Ε, το ιδιο προσπαθουν να κανουν βασικα ολοι οι αγοραστες.

Και μην τρελαθουμε, κανενας δεν θεοποιει το πανακριβο 790, αλλα οταν πεφτουν χαρακτηρισμοι οπως ψευτικο πλαισιο, μουφα μοτερ, καμια εξελιξη κτλ ε, φορουμ ειναι, κανουμε κουβεντα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γενικά στην αγορά μιμούνται.

Γενικά στην αγορά η BMW και η ΚΤΜ και η Honda και η Yamaha έδιναν στον κόσμο μοτοσικλέτες "Ντακάρ ρέπλικα" 240 κιλών (236 έχει μετρήσει και το Άφρικα 750 το ΜΟΤΟ) και έλεγαν στον κόσμο ότι θα βάλεις και ένα τριβάλιτσο αλουμινίου (+15) και θα γυρίσεις τον κόσμο ΝΑ ΔΕΣ ΦΩΤΟ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ και τελικά έσπαγαν πόδια στο τριβάλιτσο, έσπαγαν αναρτήσεις, έσπαγαν υποπλαίσια ή και πλαίσια (Τενερέ 750 κάτι δικά μας λέμε) και ο κόσμος κατάλαβε ότι δεν πας χώμα έτσι απλά και δεν θα πας και τόσο μακριά με τόσο βάρος και και και.... και τελικά όλα τα μεγάλα ονοφ χρησιμοποιούνται ως τουριστικά δρόμου.

Και άλλαξε η "μόδα" και προσαρμόστηκε στην πραγματικότητα του ότι για να κάνεις ένα RTW ταξίδι που είναι η νέα τάση δεν θες 300 κιλά μηχανάκι, θες 200 και θα είσαι πιο ξεκούραστος. Και εγένετο 790, εγένετο Τ7 και μακάρι να γεννηθούν και άλλα τέτοια. Θα γεννηθεί και μιά νέα γενιά ποζεράδων δυστυχώς, αλλά τι να πεις, πάντα υπήρχαν και το εργοστάσιο πιο πολλά βγάζει από αυτούς παρά από τους αληθινούς ταξιδιώτες/διαφήμιση για τις δυνατότητες της μοτό.


Ταξιδιώτες επιπέδου Colebatch έχουν πει ότι για άνετο offroad ταξίδι 185 μέγιστο βάρος με βαλίτσες φορτωμένες και με αυτονομία στα 400, αλλά δεν παίρνει την κοπέλα του διακοπές με το μηχανάκι, δεν το παίρνει κάθε μέρα στην δουλειά κλπ.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
To θέμα όμως που έχει ο λαός είναι

Να Πας?
Ή
Να μπορείς να πας?

Κι εδώ κάπου χωρίζει τ άχυρο από το στάρι
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To θέμα όμως που έχει ο λαός είναι

Να Πας?
Ή
Να μπορείς να πας?

Κι εδώ κάπου χωρίζει τ άχυρο από το στάρι
Να πω τώρα ότι αδιαφορώ για το τι θέμα έχει ο λαός, συζητάω για το τι κάνει το μηχανάκι, θα βαρέσουν πολιτικές σειρήνες;




Να προσθέσω και το εξής ενδιαφέρον: Στην έκθεση στο Λονδίνο πήγαμε και με έναν άνθρωπο που δεν έχει σχέση με μηχανές. Συζητώντας μετά, του άρεσαν τα κλασσικά (κάποια προς πώληση από ιδιωτική συλλογή, δεν πλησίασα καν ήθελα να δω τα καινούρια), βαρέθηκε όσο κοιτούσαμε αξεσουάρ, κράνη κλπ και σχολίασε το γεγονός ότι έλειπε εντελώς η ηλικία 15-30. "Ρε σεις, όλοι μεγάλοι είναι εδώ μέσα" και τελικά δεν είχε άδικο, απλά το δικό μου μάτι δεν εστίαζε σε αυτό. Πρέπει να φέρουν νέο αίμα στην μοτοσικλέτα με όποιο τρόπο γιατί καλώς ή κακώς γερνάμε και θα χάσουν πελατεία, οπότε το να προβλέπουν και για Α2 δεν είναι κάτι επιλήψιμο, είναι θέμα επιβίωσης. Και κάποια στιγμή πρέπει να ληφθούν και κάποιες αποφάσεις από το κοινό του 990. Κράζουμε τα 134 άλογα ρόδα ως περιττά για χώμα ή κράζουμε τα 80 ρόδα ως λίγα για περιπέτεια, να ξέρουμε. Θα μου πεις το 990 είναι στην μέση, αχ τυχαία είναι πάλι η χρυσή τομή, καρδούλες παντού, όχι δεν είναι τυχαίο, είναι το καλύτερο #λολ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Και άλλαξε η "μόδα" και προσαρμόστηκε στην πραγματικότητα του ότι για να κάνεις ένα RTW ταξίδι που είναι η νέα τάση δεν θες 300 κιλά μηχανάκι, θες 200 και θα είσαι πιο ξεκούραστος. Και εγένετο 790, εγένετο Τ7 και μακάρι να γεννηθούν και άλλα τέτοια. Θα γεννηθεί και μιά νέα γενιά ποζεράδων δυστυχώς, αλλά τι να πεις, πάντα υπήρχαν και το εργοστάσιο πιο πολλά βγάζει από αυτούς παρά από τους αληθινούς ταξιδιώτες/διαφήμιση για τις δυνατότητες της μοτό.
Ευτυχώς που προσαρμόστηκε η μόδα στην πραγματικότητα...
Για να κάνω RTW ταξίδι θέλω... 200 κιλά (στεγνό) μηχανάκι με χάρτες οδήγησης γιατί μπορεί να βρω βροχή στο Παμίρ, ηλεκτρονικές αναρτήσεις για να αντιμετωπίσουν την εναλλαγή τεραίν στο Μαγκαντάν και 20άρα tablet οθόνη που να μη γυαλίζει στη Σαχάρα...

Amyrou μη κανεις πως δεν καταλαβαίνεις...
Δεν είπα ποτέ οτι το 950 είναι καλύτερο από το 790, αλλά δεν νομίζω ότι η σημερινή "μόδα" είναι περισσότερο εντός πραγματικότητας ενός RTW ταξιδιού (όχι ότι αφορά και πολλούς, απλά ως μέτρο σύγκρισης όπως το θέτεις) απ' ότι το 2003.

Τέλος ξαναλέω (και δεν πρόκειται να μπω σε αντιδικία) ότι θα προτιμούσα το 790 να έχει ποιοτικές αναρτήσεις, πλαίσιο, περιφερειακά (όπως ίσως έχει αλλά μόνο το R), το 20λιτρο τεπόζιτο και τα ελάχιστα ηλεκτρονικά (όπως η ΑΤ του 2016, γιατί ως γνωστόν οτι δεν υπάρχει δεν χαλάει) και να ζυγίζει 180 κιλά γεμάτο ...πιστεύοντας οτι η ΚΤΜ έβγαλε ένα εξειδικευμένο μοντέλο περισσότερο on-OFF παρά all around.

Κακώς περίμενα κάτι τέτοιο; Δεκτό, προσωπική επιθυμία, τίποτα άλλο.
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
To φτηνά πλάστικα στο 1190 απο που βγαίνει...έμενα ειναι ενα μηχανάκι 5τιας που τα πλαστικά κι η βαφή τους ειναι άψογα χωρίς τριγμούς κλπ κλπ.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κακώς περίμενα κάτι τέτοιο; Δεκτό, προσωπική επιθυμία, τίποτα άλλο.
Ο κάθε ένας μας έχει την ουτοπία του. Και σε εμένα θα μου άρεσε το 180 γεμάτο γιατί κάθε κιλό μετράει. Με δικύλινδρο road ready πολύ δύσκολα τα κιλά που λες. Εδώ το 690 είναι "δίπλα" στα κιλά αυτά, τι συζητάμε τώρα. Οπότε αν θες κάτι, από τα διαθέσιμα καινούρια, τόσο για το Παμίρ όσο και για το ΑΒ Βασιλόπουλος και την παραλία με την συμβία, είναι η κορυφαία επιλογή. Έκατσα και στην πίσω σέλα αυτή την φορά. Προσωπικά, το θεωρώ "τέλειο" με την προϋπόθεση συμμετοχής σε εκδρομές τύπου τρόφφυ.

Βασικά το 790R είναι το μόνο για το οποίο θα έπρεπε να συζητάμε. Το άλλο υπάρχει για να δίνει πρόσβαση στο όνειρο σε αυτόν που δεν θέλει/δεν μπορεί να πάει στο R.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
To φτηνά πλάστικα στο 1190 απο που βγαίνει...έμενα ειναι ενα μηχανάκι 5τιας που τα πλαστικά κι η βαφή τους ειναι άψογα χωρίς τριγμούς κλπ κλπ.
Εγω εχω πεσει και στο βουνο και τα ατιμα δεν έσπασαν :p
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
To φτηνά πλάστικα στο 1190 απο που βγαίνει...έμενα ειναι ενα μηχανάκι 5τιας που τα πλαστικά κι η βαφή τους ειναι άψογα χωρίς τριγμούς κλπ κλπ.
Το φθηνα επρεπε να το βαλω σε εισαγωγικα.....δεν ενοουσα ποιοτικα αλλα σε κοστος παραγωγης......ν πω ομως οτι κ σε φιλων με Japan μοτο 6-8ετιας οπου εχει πλαστικο εχει ξεθωριασει απο τη χρηση !!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μισο. Τα εγχρωμα αλλα οχι βαμμενα πλαστικα (πχ τα ασπρα μάγουλα των 1090/1190/1290R) ειναι φτηνα σε κοστος για ευκολη αλλαγη ΕΑΝ καταφέρεις να τα σπάσεις σε πτωση εκτος , γιατι και μαλακα ευκαμπτα εντουραδικα πλαστικα ειναι, αλλα και τα εργοστασιακα καγκελα της ΚΤΜ κανουν πολυ καλή δουλεια. Τα αυτοκολλητα γραφικα στα R ειναι πανάκριβα, οπως και τα βαμμενα ιδια πλαστικα των S εκδοσεων.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Ο Colebatch έχει ρίξει και πολύ χρόνο και χρήμα για να μετατρέπει μηχανάκια όπως το XChallenge σε adve μηχάνημα που μπορεί να γυρίσει τον κόσμο. Η KTM ήθελε να φτιάξει ένα τέτοιο μηχάνημα χωρίς να χρειάζεται ο αναβάτης να δίνει λεφτά και να κάνει μετατροπές. Είδε τα σημεία των καιρών των αναβατών που έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν ένα τέτοιο μηχάνημα και το έκανε δικύλινδρο και με μεσαίο κυβισμό. Πολλοί λοξοκοιτάνε προς τα κάτω και σε κυβικά και σε βάρος. Τωρα το αν θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσει το 690 R ως βάση για να φτιάξει ένα τέτοιο μηχανάκι είναι μεγάλη κουβέντα που όλοι έχουν δίκιο και ο καθένας μπορεί να λέει το κοντό του και το μακρύ του. Και κατι ακούγεται και για 390 adve...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και κατι ακούγεται και για 390 adve...
Δεν "ακούγεται" απλά, το έχουμε δει εξέλιξη σε κατασκοπευτικές μαζί με το 790R.
 
Top Bottom