KTM 790 Adventure

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Θα δείτε σε δέκα χρόνια -καλά να είμαστε- ότι όταν θα λέμε "made in China" θα εννοούμε το ακριβώς αντίθετο από αυτό που εννοούμε σήμερα (και το εννοούμε, εν μέρει, δικαίως). Ήδη πολλά προϊόντα τους σε μεγάλο βαθμό είναι εφάμιλλα αυτών των κορυφαίων κατασκευαστών ανά τον κόσμο.
Εγώ προσωπικά, μιλώντας καθαρά για ζητήματα ποιότητας και τεχνολογίας, χωρίς να μου είναι αδιάφορα τα όσα (μάλλον) εννοεί ο STF, δεν έχω καμιά απολύτως επιφύλαξη σχετικά με την ποιότητα και αξιοπιστία των προϊόντων των μεγάλων κινέζικων brands. Και όχι μόνον αυτό, αλλά θεωρώ και πολύ μεγάλο μέρος της αποκαλούμενης "no-name" αγοράς τους εξαιρετικό value for money.
Δεν αργεί ο καιρός που οι Κινέζοι θα είναι market leaders, όπως ήταν (και είναι ακόμη σε πολλά πεδία) οι Ιάπωνες. Απλά οι προκαταλήψεις και τα στερεότυπα χρειάζονται πολύ καιρό για να εξαφανιστούν.
 

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS
...μια πληροφορία .... σ ολες οι bmw 750 & 850 τα μοτερ κατασκευάζονται στην κινα. και ΟΧΙ σε εργοστάσιο της bmw ,αλλα κατα παραγγελια απο την LONCIN. και ναι μια 850gs adv μπορει να φτασει τις 20κ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ο κάθε κατασκευαστής και δεν μιλάω μόνο για μοτοσυκλέτες φέρει τη βαρύτητα του σήματος του στο σχετικό χώρο που δραστηριοποιείται.
Ως εκ τούτου σύμφωνα με τη βαρύτητα του σήματος είναι "υποχρεωμένος" να παράξει σχετικά ποιοτικά προϊόντα.
Η τελική τιμή των προϊόντων δεν θα διαμορφωθεί μόνο από το κέρδος που θέλει να βγάλει η κάθε εταιρία αλλά και από το image που έχει στην αγορά.
Το ότι οι εταιρείες προσανατολίζονται στις αγορές με φθηνό εργατικό δυναμικό είναι μία φυσική εξέλιξη προς όφελός του κέρδους.
Χωρίς όμως να υστερούν τα προϊόντα της σε ποιότητα από το εάν βγαίναν σε ένα παραδείγματος χάρη ευρωπαϊκό εργοστάσιο.
Δεν νομίζω ότι οι εταιρίες με ισχυρό brand name στην αγορά θα αφήσουνε στην τύχη την ποιότητα των κατασκευών τους απλά και μόνο για ένα επιπλέον οικονομικό όφελος...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν ειναι ετσι, η ΚΤΜ ειχε ανακοινωσει απο νωρις το 2018 , πριν το λανσαρισμα του 790 Adventure ακομη, οτι θα προχωρησει στην κατασκευη των παραλληλων δικυλινδρων στην Κινα με την CFmoto.

KTM and CFMoto partnership - how it will work - Australian Motorcycle News
joint Venture με ποσοστό 51% της CF MOTO...

Πρέπει πάντως να βγάζουμε το καπέλο στον Pierer δε λέω..

Επιχειρηματικά και σε θέμα καθαρά management παίζε μπάλα σαν τον Guardiola στη Manchester City. Δεν έχει προφανώς τα κεφάλαια της Honda ή της BMW (ακόμα) αλλά με ότι έχει χρησιμοποιεί 200% την δύναμη του Brandname για να παίζει μπάλα σαν στρατηγικός εταίρος.

Δηλαδή πάει στη Κίνα,στην Ινδία βρίσκει τα μεγαλύτερα και πιο οργανωμένα εργοστάσια και του ανοίγουν τη πόρτα στην υπερ-μαζική παραγωγή σα να μπαίνει ο Brad Pitt σε μπαράκι και να πετάνε οι γκόμενες τα βρακιά τους!! Και αυτός βάζει όνομα, τεχνογνωσία, μυαλό κλπ. Άρχοντας.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο κάθε κατασκευαστής και δεν μιλάω μόνο για μοτοσυκλέτες φέρει τη βαρύτητα του σήματος του στο σχετικό χώρο που δραστηριοποιείται.
Ως εκ τούτου σύμφωνα με τη βαρύτητα του σήματος είναι "υποχρεωμένος" να παράξει σχετικά ποιοτικά προϊόντα.
Η τελική τιμή των προϊόντων δεν θα διαμορφωθεί μόνο από το κέρδος που θέλει να βγάλει η κάθε εταιρία αλλά και από το image που έχει στην αγορά.
Το ότι οι εταιρείες προσανατολίζονται στις αγορές με φθηνό εργατικό δυναμικό είναι μία φυσική εξέλιξη προς όφελός του κέρδους.
Χωρίς όμως να υστερούν τα προϊόντα της σε ποιότητα από το εάν βγαίναν σε ένα παραδείγματος χάρη ευρωπαϊκό εργοστάσιο.
Δεν νομίζω ότι οι εταιρίες με ισχυρό brand name στην αγορά θα αφήσουνε στην τύχη την ποιότητα των κατασκευών τους απλά και μόνο για ένα επιπλέον οικονομικό όφελος...
Απο ότι φαίνεται ειδικά στη περίπτωση της ΚΤΜ το όνομα είναι διαβατήριο..

Όταν όμως πάς την παραγωγή σε τρίτες χώρες παίζεις και πολ΄λά στοιχήματα ταυτόχρονα.. Η έννοια και η πρακτική αξία της ποιότητας έχει έκφανση σε πολλά επίπεδα.

Το 2009 πήρα ένα Kawasaki KLX 250 (Made in Thailand). Ίδιο μηχανακι όπως έβγαινε το παλιό KLX 250 εκσυγχρονισμένο στα σημεία. (Ψεκασμός, νέα πλαστικά κλπ κλπ). Δεν υπήρχει ΒΙΔΑ πάνω σε αυτό το μηχανάκι που να μην μου κλωτσήσει ή να μην δείξει πως πάει να κλωτσήσει! Η ποιότητα της βαφής μέτρια γενικά, η ποιότητα των πλαστικών μέτρια γενικά (στο δρόμο μπορούμε να δούμε και σήμερα πώς ΄γερνάνε αυτά τα μηχανάκια 10 χρόνια μετά. Σε σύγκριση και με τα παλιά KLX τα Japan.. Χάλια είναι η λέξη..

Δηλαδή παίζεται ένα παιχνίδι σε βάρος του καταναλωτή προσεκτικά σχεδιασμένο. Μπορεί ο μεγάλος κατασκευαστής να προσέξει σε θέμα μοτέρ, σε θέμα πλαισίου, στα βασικά προιόντα του μενού αλλα΄ερχονται μετά οι λεπτομέρειες, τα περιφερειακά, το περιτύλιγμα που εκεί δεν είναι σίγουρο τί γίνεται και εκεί που παίζεται χοντρό παιχνίδι εξοικονόμησης πόρων και αύξησης του περιθωρίου κέρδους.

Η Kawasaki στο δικό μου τότε KLX 250 βρήκε προφανώς στη Ταιλάνδη έναν προμηθευτή σε βίδες και πήρε τις πιο φτηνές βίδες. Δεν θα φτάσει ποτέ να γίνει σοβαρό θέμα αυτό αλλά εμένα μου χάλασε το γλυκό? Με ταλαιπώρησε? Μου έμεινε μια άσχημη γεύση? Εγώ όμως πιάνω κατσαβίδι, το 90% δεν πιάνει και μένουν μόνο οι κατάρες των μηχανικών στα service προς την εταιρεία και όλα καλά και το ταμείο γεμάτο!

Χωράει πολύ συζήτηση αυτό και είναι ένας ατελείωτος χορός management, logistics, marketing, ανταγωνισμού, παγκόσμιας αγοράς κλπ κλπ κλπ.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτά τα γράφετε επειδή δεν νιώθετε από τοπ μηχανάκια και τους θεωρείτε όλους κλέφτες αδίκως. :')
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
joint Venture με ποσοστό 51% της CF MOTO...

Πρέπει πάντως να βγάζουμε το καπέλο στον Pierer δε λέω..

Επιχειρηματικά και σε θέμα καθαρά management παίζε μπάλα σαν τον Guardiola στη Manchester City. Δεν έχει προφανώς τα κεφάλαια της Honda ή της BMW (ακόμα) αλλά με ότι έχει χρησιμοποιεί 200% την δύναμη του Brandname για να παίζει μπάλα σαν στρατηγικός εταίρος.

Δηλαδή πάει στη Κίνα,στην Ινδία βρίσκει τα μεγαλύτερα και πιο οργανωμένα εργοστάσια και του ανοίγουν τη πόρτα στην υπερ-μαζική παραγωγή σα να μπαίνει ο Brad Pitt σε μπαράκι και να πετάνε οι γκόμενες τα βρακιά τους!! Και αυτός βάζει όνομα, τεχνογνωσία, μυαλό κλπ. Άρχοντας.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Xμμ ...όσο εγκυμονεί και ένας ελέφαντας !! Άντε να δούμε , εύχομαι να μην γεννάει και αυτό μετά !!
αλλαγη τη φορα στα καλωδια των πηνιων δεν θα θελει,οπως και πολλαπλασιαστες,ξερεις εσυ.....ειναι τακτοποιημενα τα κτμ απο κατω
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Καλά ναι ...δεν έχω τέτοιες ευαισθησίες . 'Εχω περάσει εγώ Ουκ , Αλεξίπτωτα και 5 σχολεία ανορθόδοξου πολέμου με το caponord ,
τι να μας πει και η ktm ? :ha
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Ανάκληση σε ευρωπαϊκές χώρες για πιθανό πρόβλημα στα πίσω φρένα...και για το απλό και για το R.
Στην Ελλάδα δεν έχει ανακοινωθεί κάτι,προς το παρόν.
 
Top Bottom