Δεν έκανε μάπα δουλειά ο κατασκευαστής και μάλιστα σε μια μηχανή μεσαίας κατηγορίας με τιμή -άουτς- μεγάλης κατηγορίας; Ή και αυτό θα το κατηγοριοποιήσουμε ως "έχει χαρακτήρα η μηχανή".
Κοιτάξτε, καταλαβαίνω πως γουστάρετε KTM. Καταλαβαίνω την διαφορετικότητα και την όμορφη αίσθηση που απολαμβάνει κανείς στο να τα οδηγεί. Τα καταλαβαίνω όλα να είστε σίγουροι. Ας παραδεχθούμε όμως επιτέλους ότι όλο αυτό έχει ως αντάλλαγμα την αυστηρή και αδιάκοπη τήρηση συντήρησης. Ε, αυτό το πράγμα δεν είναι ΑΠΟΔΕΚΤΟ ζητούμενο για όλους. Και χαίρομαι να διαβάζω -όχι λίγους ευτυχώς- ιδιοκτήτες που είναι συνειδητοποιημένοι και που ξέρουν γιατί πήραν αυτό που πήραν και ποιες είναι οι απαιτήσεις του.
Αυτό σημαίνει φυσικά ότι υπάρχουν και συνειδητοποιημένοι ιδιοκτήτες που θέλουν Japan μηχανές με λιγότερα άλογα, με λιγότερες αναρτήσεις, με λιγότερες απαιτήσεις...
Πρώτο ερώτημα: Για τι βίδες μιλάμε; α) Εξάγωνες β) Σταυρόβιδες;
Δεύτερο ερώτημα: α) Θα σύστηνες σε κάποιον να ΜΗΝ πάρει το Τ7 επειδή θα "φαγωθούν" τα κεφάλια από τις βίδες του;
Τρίτο ερώτημα: Ποιο είναι το μνμ που κρύβεται πίσω από τα παραπάνω σχόλια; α) Είναι μάπα τα KTM; β) Είναι μάπα τα Japan; γ) Είναι μάπα και τα δυο; δ) Δεν είναι μάπα κανένα, αλλά έτσι για να γίνεται συζήτηση;
Εννοείς μετά τη πρώτη χρονιά του 1050, του 1190, του 1290 και τέλος για να τηρηθούν οι παραδόσεις... τη πρώτη χρονιά του 790. Τη δεύτερη χρονιά πουλήθηκε κανένα 790R για να μάθουμε;
Ποιος είναι ο τρόπος να ασκούμε σωστή κριτική στα Ευρωπαϊκά ρε παιδιά, πείτε μας να το κάνουμε έτσι "εμείς" οι τζαπανόφιλοι....
Εχω την αισθηση οτι μερικοι απλα ψαχνετε να βρειτε απο που θα πιαστειτε για να πειτε το κομματι σας
Κανενα κτμ δεν θελει συνεχη και αδιακοπη συντηρηση οπως λες. Βασικα, κανενα μηχανακι γενικοτερα, τα τελευταια 20 χρονια πλην μερικων που ηταν απλα για πεταμα οπως βγηκαν απο το εργοστασιο, βλ. μηχανακια που κοβαν πλαισια, κουρευαν βολαν κλπ κλπ κλπ
Aν καποιος θελει κορυφαια εμπειρια οδηγησης αυτη τη στιγμη αναγκαστικα, ακομα, παει στα ευρωπαικα μηχανακια, αν δεν μιλαμε για sbk. Αυτο στην περιπτωση της κτμ, προυποθετει, για οποιον θελει, να ανεχτει τα καποια quirks που λενε στο χωριο μου και να μαζεψει μονος του καποια χαζοπραγματα για να εχει ενα αλεξισφαιρο συνολο.
Το αν ειναι καλυτερο vfm το τ7 η αμα κοστολογισαν ψηλα το 790 ειναι αλλο θεμα. Σε καθε περιπτωση ειπαμε, αν θες το καλυτερο, κοιτας αλλου και πληρωνεις δυσαναλογη διαφορα. Diminishing gains λεγεται και παντα ηταν και θα ειναι ετσι.
Απο εκει και επειτα, πας σε τζαπαν αμα δε θες αυτα και αν εισαι τυχερος δεν θα εχεις θεματα, αλλιως θα εχεις μηχανακια που θα χορευουν ζειμπεικικο (βλ. tracer), μηχανακια που κοβουν πλαισια (βλ. gsxr, fazer 1000), μηχανακια που ψωριαζουν οι αναρτησεις (βλ.αφρικα1000), μηχανακια που κανουν μπιλιες το μοτερ επειδη σπανε τα βολαν(βλ.φειζερ 1000 παλι, η γιαμαχα τα παει πολυ καλα στα στατιστικα) και ενα σωρρο αλλα που βαριεμαι να γραφω.