KTM 990 ADVENTURE

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προφανώς ο Κώστας αναφέρεται στην κατηγορία On/Off.
Και δε χρειάζεται θα συμπληρώσω εγώ, τουλάχιστον για το 90% των κατόχων και για το 50% του υπόλοιπου 10% (που αποτελεί ας πούμε ειδικό κοινό).
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R

Στο πρώτο βίντεο βλέπουμε ότι το να πάνε αυτά τα μηχανάκια κατω από 200κιλά είναι πρακτικά ανέφικτο........
Στο δεύτερο βλέπουμε πως γίνεται το σωστό rebuild στον LC8 ............και μέσα στη ΚΤΜ εεεεε......
Πολύ ενδιαφέροντα βίντεο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Προφανώς ο Κώστας αναφέρεται στην κατηγορία On/Off.
Και δε χρειάζεται θα συμπληρώσω εγώ, τουλάχιστον για το 90% των κατόχων και για το 50% του υπόλοιπου 10% (που αποτελεί ας πούμε ειδικό κοινό).
Ε ναι... Για χωμάτινα δικύλινδρα λέμε.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όπως το παρακάτω ας πούμε...?
Το οποίο επίσης είναι 210 κιλά και δεν έχει καθόλου ηλεκτρονικά.... ούτε abs... οπότε πραγματικά είναι δύσκολη άσκηση αν θέλεις να κρατήσεις κάποια all around standards
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το οποίο επίσης είναι 210 κιλά και δεν έχει καθόλου ηλεκτρονικά.... ούτε abs... οπότε πραγματικά είναι δύσκολη άσκηση αν θέλεις να κρατήσεις κάποια all around standarts
189 άδειο ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
189 άδειο ;)
Σύμφωνοι. Η τοποθέτηση μου έγινε συζήτηση βάσει του πολύ ωραίου βίντεο που έβαλε ο bmw320is (ALEX), όπου o τυπάς κυνηγούσε το κάτω από 200 κιλά πλήρες καυσίμου με ντεπόζιτο 21 λίτρων.
Κάτω από 200 κιλά "στεγνά" θα βρούμε πολλά δικύλινδρα On/Off, είναι αλήθεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η παλιο-πλάστιγγα μου έπεσε από τα χέρια
Όχι δεν γίνεται δεν είναι δυνατόν
Η εταιρεία έταζε διακόσια και εικοσ'πέντε
Και εσύ μετριέσαι άλλα έντεκα υγροΝ

http://instagr.am/p/CUzoJXNIR4S/
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το δικο μου με ακραπες και 19 17 ζαντολαστικα το εχω μετρησεο 106 μπροστα 108 πισω. Χωρις καγκελα επανω, ο τυπος στο βιντεο εχει φορτωσει τη σαρα και τη μαρα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει αλλά ο τύπος για την χρήση που κάνει χρειάζεται η προστασία.

Τα πιο πολλά εδώ έξω έχουν το κάτι σε σίδερο επάνω
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr


Στα χαρτιά γεμάτο 201 κιλά. 190 χωρίς βενζίνη και 11 κιλά περίπου τα 14,5 λίτρα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εχουμε περάσει καλά σχεδόν 3 χρόνια στην παρέα με ένα τέτοιο, αλλά μιλάμε για 15 χρόνια μοντέλο πριν και αγωνιαρικο
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Εχουμε περάσει καλά σχεδόν 3 χρόνια στην παρέα με ένα τέτοιο, αλλά μιλάμε για 15 χρόνια μοντέλο πριν και αγωνιαρικο
ΟΚ και χωρίς ηλεκτρονικά, αλλά αγωνιάρικο-ξεαγωνιάρικο, ήταν street legal με φουλ εξοπλισμό δρόμου, δικύλινδρο on-off που πας παντού (έχω δει από 36ωρο μέχρι trail-ride) και άμα έβαζες και μια Akrapovic, έπεφτες κάτω από τα 200 κιλά. Δεν θυμάμαι το HP2 ποσά κιλά ήταν…


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Οι τελευταίοι Ελέφαντες (με τα καρμπυρατέρ) 1995-1996 ήταν 185 κιλά ο 900 και 188 κιλά (περιέργως, αφού είχε ένα δίσκο εμπρός και 5αρι σασμάν) ο 750.
Με 24 λίτρα καύσιμο, έφταναν τα 203 και τα 206 αντίστοιχα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτά που λέμε τώρα είναι νούμερα μέτρησης η αυτά που έλεγε η εταιρεία, που ξέρουμε όλοι ότι έχουν την ειλικρίνεια οικονομικών στοιχείων πολιτικού προσώπου;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι τελευταίοι Ελέφαντες (με τα καρμπυρατέρ) 1995-1996 ήταν 185 κιλά ο 900 και 188 κιλά (περιέργως, αφού είχε ένα δίσκο εμπρός και 5αρι σασμάν) ο 750.
Με 24 λίτρα καύσιμο, έφταναν τα 203 και τα 206 αντίστοιχα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μαζί σου... Αλλά συνεχίζουμε να μιλάμε για παλιά μοντέλα.
Τα ξεχνάμε αυτά πλέον στα σύγχρονα των φουλ ηλεκτρονικών κλπ που βάζουν πάνω.
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Αυτά που λέμε τώρα είναι νούμερα μέτρησης η αυτά που έλεγε η εταιρεία, που ξέρουμε όλοι ότι έχουν την ειλικρίνεια οικονομικών στοιχείων πολιτικού προσώπου;
Στα χαρτιά, νομίζω ότι τα νούμερα μεταξύ των εταιριών/μοντέλων είναι συγκρίσιμα σαν μπούσουλας. Εκτός αν αρχίσουμε να ανοίγουμε τα ΜΟΤΟ και τα 0-300…


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Μαζί σου... Αλλά συνεχίζουμε να μιλάμε για παλιά μοντέλα.
Τα ξεχνάμε αυτά πλέον στα σύγχρονα των φουλ ηλεκτρονικών κλπ που βάζουν πάνω.
Μα για να υποστηρίξω αυτό που είπες έπιασα τα παλιά. Αφού δεν ήταν -200 κιλά τότε, τώρα αποκλείεται. Με ABS, Euro-5 κτλ.
Πλάκα πλάκα πάω να βρω τι κιλά έλεγε η BMW το 1980 για το πρώτο ever δικύλινδρο on-off, το R80G/S.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom