Σε πιάνω αδιαβαστο...2κυλινδρο μηχανάκι κάτω από 200 κιλά, δεν θα υπαρξει
Aprilia SMV 750 Dorsoduro
Motorcycle Specifications Overviews and Road Tests
www.motorcyclespecs.co.za
Σε πιάνω αδιαβαστο...2κυλινδρο μηχανάκι κάτω από 200 κιλά, δεν θα υπαρξει
Όντως υπάρχουν κάποιαΣε πιάνω αδιαβαστο...
Aprilia SMV 750 Dorsoduro
Motorcycle Specifications Overviews and Road Testswww.motorcyclespecs.co.za
Πολύ ενδιαφέροντα βίντεο.
Στο πρώτο βίντεο βλέπουμε ότι το να πάνε αυτά τα μηχανάκια κατω από 200κιλά είναι πρακτικά ανέφικτο........
Στο δεύτερο βλέπουμε πως γίνεται το σωστό rebuild στον LC8 ............και μέσα στη ΚΤΜ εεεεε......
Όπως το παρακάτω ας πούμε...?Προφανώς ο Κώστας αναφέρεται στην κατηγορία On/Off.
Ε ναι... Για χωμάτινα δικύλινδρα λέμε.Προφανώς ο Κώστας αναφέρεται στην κατηγορία On/Off.
Και δε χρειάζεται θα συμπληρώσω εγώ, τουλάχιστον για το 90% των κατόχων και για το 50% του υπόλοιπου 10% (που αποτελεί ας πούμε ειδικό κοινό).
Το οποίο επίσης είναι 210 κιλά και δεν έχει καθόλου ηλεκτρονικά.... ούτε abs... οπότε πραγματικά είναι δύσκολη άσκηση αν θέλεις να κρατήσεις κάποια all around standardsΌπως το παρακάτω ας πούμε...?
1991 Cagiva Elefant 900ie Lucky Explorer
Motorcycle Specifications Overviews and Road Testswww.motorcyclespecs.co.za
189 άδειοΤο οποίο επίσης είναι 210 κιλά και δεν έχει καθόλου ηλεκτρονικά.... ούτε abs... οπότε πραγματικά είναι δύσκολη άσκηση αν θέλεις να κρατήσεις κάποια all around standarts
Σύμφωνοι. Η τοποθέτηση μου έγινε συζήτηση βάσει του πολύ ωραίου βίντεο που έβαλε ο bmw320is (ALEX), όπου o τυπάς κυνηγούσε το κάτω από 200 κιλά πλήρες καυσίμου με ντεπόζιτο 21 λίτρων.189 άδειο
Εχουμε περάσει καλά σχεδόν 3 χρόνια στην παρέα με ένα τέτοιο, αλλά μιλάμε για 15 χρόνια μοντέλο πριν και αγωνιαρικο
Στα χαρτιά γεμάτο 201 κιλά. 190 χωρίς βενζίνη και 11 κιλά περίπου τα 14,5 λίτρα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ΟΚ και χωρίς ηλεκτρονικά, αλλά αγωνιάρικο-ξεαγωνιάρικο, ήταν street legal με φουλ εξοπλισμό δρόμου, δικύλινδρο on-off που πας παντού (έχω δει από 36ωρο μέχρι trail-ride) και άμα έβαζες και μια Akrapovic, έπεφτες κάτω από τα 200 κιλά. Δεν θυμάμαι το HP2 ποσά κιλά ήταν…Εχουμε περάσει καλά σχεδόν 3 χρόνια στην παρέα με ένα τέτοιο, αλλά μιλάμε για 15 χρόνια μοντέλο πριν και αγωνιαρικο
Μαζί σου... Αλλά συνεχίζουμε να μιλάμε για παλιά μοντέλα.Οι τελευταίοι Ελέφαντες (με τα καρμπυρατέρ) 1995-1996 ήταν 185 κιλά ο 900 και 188 κιλά (περιέργως, αφού είχε ένα δίσκο εμπρός και 5αρι σασμάν) ο 750.
Με 24 λίτρα καύσιμο, έφταναν τα 203 και τα 206 αντίστοιχα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Στα χαρτιά, νομίζω ότι τα νούμερα μεταξύ των εταιριών/μοντέλων είναι συγκρίσιμα σαν μπούσουλας. Εκτός αν αρχίσουμε να ανοίγουμε τα ΜΟΤΟ και τα 0-300…Αυτά που λέμε τώρα είναι νούμερα μέτρησης η αυτά που έλεγε η εταιρεία, που ξέρουμε όλοι ότι έχουν την ειλικρίνεια οικονομικών στοιχείων πολιτικού προσώπου;
Μα για να υποστηρίξω αυτό που είπες έπιασα τα παλιά. Αφού δεν ήταν -200 κιλά τότε, τώρα αποκλείεται. Με ABS, Euro-5 κτλ.Μαζί σου... Αλλά συνεχίζουμε να μιλάμε για παλιά μοντέλα.
Τα ξεχνάμε αυτά πλέον στα σύγχρονα των φουλ ηλεκτρονικών κλπ που βάζουν πάνω.