amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Τηλεφώνησε το GS1250, ρωτάει τι θες ρε τύπε.Θεωρώ τις χυτές ζάντες τραγικές σε μηχανάκι που υποτίθεται ότι πατάει χώμα.
Τηλεφώνησε το GS1250, ρωτάει τι θες ρε τύπε.Θεωρώ τις χυτές ζάντες τραγικές σε μηχανάκι που υποτίθεται ότι πατάει χώμα.
Έχεις επιλογή να διαλέξεις εκεί.Τηλεφώνησε το GS1250, ρωτάει τι θες ρε τύπε.
Βγαίνει και με αΧτίνα μάναμ'.....από αυτές τις καλές.....που βγαίνου στη μπάνταΤηλεφώνησε το GS1250, ρωτάει τι θες ρε τύπε.
Εξτρα όπως γράφουν και οι ειδικοί πιο πάνω. Γιατί κατηγορουμε το 390 δεν κατάλαβα.Βγαίνει και με αΧτίνα μάναμ'.....από αυτές τις καλές.....που βγαίνου στη μπάντα
Αστειευόμαστε.Γιατί θα πρέπει να το έβγαζαν εξ'αρχής με ακτίνες και όχι να χρειαστεί να χρεωθείς τουλάχιστον 500 ευρώ έξτρα για ένα χαρακτηριστικό που θα έπρεπε να είχε σαν standard μια μοτοσυκλέτα που συνοδεύεται απ'το προσωνύμιο adventure.
Γιάννη.Αστειευόμαστε.
Η εν λόγω είναι όσο ADV προσανατολισμού είναι και ο αντίπαλος G310GS και τα λοιπά 250-300 φτιαγμένο με αυστριακή συνταγή, για να γουστάρει πεομεγεθυντή ο ολιγαρκής είτε από ανάγκη είτε από φιλότιμο αναβάτης. Ξεχνάτε ότι όνειρο του Πίρερ είναι απλά να γίνει #1, χέστηκε για το μάρκετινγκ των 90ς για αγωνιστικά δρόμου. Ωραίο ήταν το σλόγκαν όσο κράτησε με το 9Χ0, μεγάλωσε μιά γενιά φανατικών της μάρκας, τώρα δείτε την νέα πραγματικότητα που είναι τα λεφτά στην τσέπη της εταιρίας και βάλτε νερό στο κρασάκι σας. Οι άλλοι βάζουν κρασί στο νερό τους, οπότε πάλι το ΚΤΜ πιο τρου είναι και υπό αυτό το πνεύμα απολύτως σύμφωνο με την φιλοσοφία της εταιρίας, για τα μέτρα της κατηγορίας στην οποία απευθύνεται. Ακριβώς έτσι έχτισαν το μικρό Duke, το μικρό 390SS δεν θυμάμαι πως το λένε αυτό με το φέρινγκ που είναι "απέναντι" από GSXR250, ZZR400 κλπ.
Αν το είχαν με 300άρια XPLOR και ακτίνες 21/18 και στοίχιζε όσο το Τ700, θα το κράζαμε γιατί τρελάθηκαν και χρεώνουν ένα 400άρι τόσο πολύ.
Eχω την εντυπωση οτι το 390 προοριζεται να πατησει χωμα οσο και ενα Βεστρομ.Γιάννη.
Το γεγονός ότι ο Πίρερ κοιμάται μπρούμυτα και ονειρεύεται την ΚΤΜ ως εταιρία νο1 παγκοσμίως σε πωλήσεις δεν αναιρεί το γεγονός ότι όταν βγάζεις στην κυκλοφορία ένα μηχάνημα το οποίο προορίζεται να πατήσει και χώμα, και δεν εννοω να κάνει enduro αλλα ούτε και να διασχισει απλά έναν πατημένο χωματόδρομο, τότε το πρώτο αξιακό εξάρτημα που πρέπει να τοποθετηθεί στη μοτοσυκλέτα είναι οι ακτινωτοί τροχοί και στη συνέχεια να δωθεί αυξημένη απόσταση από το έδαφος μέσω των αναρτήσεων. Ας μην έχει τίποτε άλλο, αλλά αυτά τα δυο είναι προαπαιτούμενα.
Εάν η μοτό που καβαλάς έχει απλά αυτά τα 2 χαρακτηριστικά, τότε με μικρή ταχύτητα και προσοχή περνάς από παντού βλ transalp (χωρίς μαύρες ζάντες).
Όχι, οι χυτές ζάντες δεν κάνουν, ακόμα και για πολύ χαμηλές ταχύτητες.
Είναι πολύ εύκολο μια πέτρα να στραβώσει/σπάσει το στεφάνι της ζάντας λόγω μηδενικών ανοχών, με αποτέλεσμα να χάσει αέρα το λάστιχο και να μείνεις καραβοφάναρο στο βουνό, το οποίο δεν επισκευάζεται κιόλας, θα πρέπει να φωνάξεις ρυμουλκό.
Και όχι, δε χρειάζεται πανάκριβα περιφερειακά, απλά ακτινωτές ζάντες. Αυτός ήταν ό λόγος που έγραψα ότι θεωρώ τραγικές τις χυτές ζάντες σε τέτοιες μοτό.
Με χυτή ζάντα?Eχω την εντυπωση οτι το 390 προοριζεται να πατησει χωμα οσο και ενα Βεστρομ.
Μα εχει βγαλει ηδη τα 1050 και 1290 Super Adventure S με χυτες ζαντες..."Προορίζεται να πατήσει χώμα". Στο οποίο δεν το εμποδίζει το παραμικρό η ζάντα αυτή. Βασικά προορίζεται για πόλη, κάθε μέρα εργαλείο commuting και γιατί όχι, ego boost και cafe cred.
Το 390 ΔΕΝ είναι καθαρόαιμο μηχανάκι, πέραν της εμφάνισης που ολόσωστα για το μάρκετινγκ είναι δάνειο από το 790R και απλό. Είναι ακριβώς αυτό που σου είπα πιο νωρίς. Δεν θέλετε να το καταλάβετε οι ΚΤΜ άδες; Δεν θέλετε να αποδεχτείτε ότι η εταιρία θα βγάλει ΚΑΙ απλά μηχανάκια; Δεν πειράζει.
Επίσης τραγικό.Μα εχει βγαλει ηδη τα 1050 και 1290 Super Adventure S με χυτες ζαντες...
Δεν έχει να κάνει με το τι θέλουμε "εμείς οι ΚΤΜάδες" και στην τελική δεν είμαστε μέτοχοι στην ΚΤΜ, ούτε είμαστε κολλημένοι με την ΚΤΜ για να είμαστε "εμείς οι ΚΤΜάδες". Απλά είναι κάποιες αξίες οι οποίες δεν πρέπει να θυσιάζονται στο βωμό του marketing και το οποίο δεν αλλάζει την αρχική μου τοποθέτηση ότι είναι τραγική αυτή η πολιτική."Προορίζεται να πατήσει χώμα". Στο οποίο δεν το εμποδίζει το παραμικρό η ζάντα αυτή. Βασικά προορίζεται για πόλη, κάθε μέρα εργαλείο commuting και γιατί όχι, ego boost και cafe cred.
Το 390 ΔΕΝ είναι καθαρόαιμο μηχανάκι, πέραν της εμφάνισης που ολόσωστα για το μάρκετινγκ είναι δάνειο από το 790R και απλό. Είναι ακριβώς αυτό που σου είπα πιο νωρίς. Δεν θέλετε να το καταλάβετε οι ΚΤΜ άδες; Δεν θέλετε να αποδεχτείτε ότι η εταιρία θα βγάλει ΚΑΙ απλά μηχανάκια; Δεν πειράζει.
Oooooooχι δε θα πας πουθενα, εδω θα κατσεις μεχρι να γινουμε μπιλιες! Μη χαλας το πνευμα της καραντινας επειδη βγηκες μια βολτα προχτες!!!Δεν έχει να κάνει με το τι θέλουμε "εμείς οι ΚΤΜάδες" και στην τελική δεν είμαστε μέτοχοι στην ΚΤΜ, ούτε είμαστε κολλημένοι με την ΚΤΜ για να είμαστε "εμείς οι ΚΤΜάδες". Απλά είναι κάποιες αξίες οι οποίες δεν πρέπει να θυσιάζονται στο βωμό του marketing και το οποίο δεν αλλάζει την αρχική μου τοποθέτηση ότι είναι τραγική αυτή η πολιτική.
Πάω να μαγειρέψω.
Και έχει τρελαθεί να πουλάει #νοτ.Μα εχει βγαλει ηδη τα 1050 και 1290 Super Adventure S με χυτες ζαντες...
490R θα βγει αν η εταιρία κρίνει ότι έχει κοινό να το αγοράσει. Μετά την σφαλιάρα του ιού, δεν ξέρω αν θα πάρουν ρίσκα και για πόσο. Είδες ας πούμε το norden θα πουληθεί "από μόνο του", δεν έχουν να ανησυχούν για το αν το θέλει ο κόσμος. *Θα ανησυχούν βέβαια για το αν θα έχει λεφτά ο κόσμος να το πάρει έστω και του χρόνου, με τέτοια χρονιά που θα είναι η φετινή παντού.To μοντέλο προς το παρόν είναι 390 Adventure χωρίς R...R θα είναι το πολεμικό 490...καπου το 2022 με 2023...