Όπως είπα παραπάνω το 390 Adv κάνει 7 χιλιάρικα. Ας πάει 8 με 8.5 χιλιάρικα. Δεν είπε κανείς να πουλιέται 5 χιλιάρικα.άμα βγαλουν αυτα που λες το μηχανάκι δεν θα κάνει ένα 5χίλιαρο....γιατί αυτό φαντάζεστε......θα κανει ενα 10χιλιαρο και θα αρχισει παλι η γκρινια......Εξαλλου τετοιο μηχανακι υπαρχει το λενε SUZUKI DRZ400, δεν είδα να πουλάει και πολύ........όλοι τα κυβικά ζητάνε.......μπορεί εσύ και εγώ να είμαστε η εξαίρεση αλλά οι περισσότεροι πανε να πάρουνε το πιο δυνατό και ογκώδες όταν πάνε να αγοράσσουνε καινούργιο.......
Δυστυχώς δεν έχω καβαλήσει 390, κάτι θα ξέρεις παραπάνω, αν δεν έχει χαμηλά δύναμη δεν είναι πάντως καλό. Το γρανάζωμα παλεύεται-διορθώνεταιΝαι αλλά το γραναζωμα του είναι ελαφρώς μακρύ για χώμα και την δύναμη την βγάζει ψηλά. Δεν έχει την ροπή χαμηλά που σε ξελασπωνει κυριολεκτικά.
Αν η Yamaha μπορούσε να βγάλει ένα σύγχρονο TT600R Belgarda με μίζα, fering rallye και έναν δυνατό μονοκύλινδρο κινητήρα ας το χρέωνε και 9.000Εντάξει θα πούμε στη Υαμαπα να βγάλει το tenere με τον κινητήρα του 450F και να το κρατήσει στα 8.000
Έχω την αίσθηση ότι έχει πουλήσει αρκετά το DRZ. Απλά σταμάτησε να πουλιέται. Κατά τη γνώμη μου συνεχίζει να είναι μια ικανότατη adv μοτοσυκλέτα με ελάχιστες παρεμβάσεις (τουλάχιστον με τον τρόπο που ταιριάζει σε εμένα η κατηγορία). Αν μπορώ να του βρω μια αδυναμία είναι η απουσία της έκτης ταχύτητας ώστε να γίνει λίγο πιο ικανό στις μεγάλες ασφάλτινες αποστάσεις.άμα βγαλουν αυτα που λες το μηχανάκι δεν θα κάνει ένα 5χίλιαρο....γιατί αυτό φαντάζεστε......θα κανει ενα 10χιλιαρο και θα αρχισει παλι η γκρινια......Εξαλλου τετοιο μηχανακι υπαρχει το λενε SUZUKI DRZ400, δεν είδα να πουλάει και πολύ........όλοι τα κυβικά ζητάνε.......μπορεί εσύ και εγώ να είμαστε η εξαίρεση αλλά οι περισσότεροι πανε να πάρουνε το πιο δυνατό και ογκώδες όταν πάνε να αγοράσσουνε καινούργιο.......
Ενδιαφέρον εκδοχή...
μπορεί να είναι το 490....Στο βιδεο ακούγεται δυνατο
Το έχω δει αλλά 1000€ είναι απαγορευτικό πόσο.Έχει η ktm στα power parts ζάντες με ακτίνες για το 390