Κάλλιο αργά τώρα που ο καιρός είναι βροχερός και τα πουλάκια δεν κελαϊδάνε να ανοίξω αυτό το τόπικ για το MY 640 το οποίο απέκτησα μερικούς μήνες πριν και υπέστη ένα καλό Recondition στα χεράκια μου για να περάσουμε μαζί όμορφες στιγμές στα χώματα.
Πλέον το 640 είναι΄ενα μοντέλο σίγουρα όχι καινούργιο! Έχουν συζητηθεί πολλά, υπάρχει ευτυχώς πολύ υλικό ειδικά στο Αμερικάνικο advrider.com (να ναι καλά οι άνθρωποι έχω να πώ) αλλά όσοι τα έχουμε και τα αγαπάμε να πω και στο μέλλον θα αναζητάμε τεχνικά θέματα.
Εγώ προσωπικά το αγάπησα ήδη αυτό το μηχανάκι, το λατρεύω στο χώμα, έχει τα πάντα.. Στήσιμο, αναρτήσεις, μπράουυυ απο τον κινητήρα, φρένα όλο το πακέτο. ΝΑΙ δεν είναι 690, καταλαβαίνεις πώς καβαλάς ένα πιο old school πλέον εργαλείο που έχει μειονεκτήματα κυρίως στο ζύγισμα σε σημειάκια και στην αίσθηση του μπροστινού (πιο βαρύ και δυσκίνητο απο ένα 690 φυσικά).
ΑΛΛΑ... με ένα Low budget πλέον μηχανάκι σε κόστος μεταχειρισμένου παπιού μπορείς και κάνεις τα πάντα και σου αφήνει ένα πλατύ χαμόγελο. ΑΡΚΕΙ να το έχεις σωστά συντηρημένο για να μπορεί να αποδίδει όπως όταν ήταν νέο αλλιώς θα παίρνεις πάντα το μισό απο αυτό που έχει να σου δώσει.
Το παραπάνω το συνειδητοποίησα έντονα απο την τεράστια διαφορά σε αίσθηση απο όταν το πήρα το μηχανάκι δουλεμένο βέβαια, όχι ταλαιπωρημένο αλλά συντηρημένο μόνο στα βασικά ετσι να κινείται τίμια σαν commuter. Όταν όμως απαιτείς απο αυτό να πετάει στα χώματα πρέπει να το έχεις όπως βγήκε απο το εργοστάσιο (όσο γίνεται).
Με αυτό το σκεπτικό ξεκίνησα κι εγώ το Recondition της μηχανής να το επαναφέρω μηχανολογικά όσο μπορώ στο εργοστάσιο. Και το χαρακτηρίζω ως Recondition Και όχι Rebuilt επειδή στα μέσα του μοτέρ δεν έβαλα χέρι, είναι μαμά, δουλεύει άψογα και πέρα απο το τυπικό του σερβις και το άνοιγμα καπάκια να ρυθμίσω βαλβίδες δεν χρειάστηκε κάτι άλλο στο κυρίως σώμα του μοτέρ.
Πλέον το 640 είναι΄ενα μοντέλο σίγουρα όχι καινούργιο! Έχουν συζητηθεί πολλά, υπάρχει ευτυχώς πολύ υλικό ειδικά στο Αμερικάνικο advrider.com (να ναι καλά οι άνθρωποι έχω να πώ) αλλά όσοι τα έχουμε και τα αγαπάμε να πω και στο μέλλον θα αναζητάμε τεχνικά θέματα.
Εγώ προσωπικά το αγάπησα ήδη αυτό το μηχανάκι, το λατρεύω στο χώμα, έχει τα πάντα.. Στήσιμο, αναρτήσεις, μπράουυυ απο τον κινητήρα, φρένα όλο το πακέτο. ΝΑΙ δεν είναι 690, καταλαβαίνεις πώς καβαλάς ένα πιο old school πλέον εργαλείο που έχει μειονεκτήματα κυρίως στο ζύγισμα σε σημειάκια και στην αίσθηση του μπροστινού (πιο βαρύ και δυσκίνητο απο ένα 690 φυσικά).
ΑΛΛΑ... με ένα Low budget πλέον μηχανάκι σε κόστος μεταχειρισμένου παπιού μπορείς και κάνεις τα πάντα και σου αφήνει ένα πλατύ χαμόγελο. ΑΡΚΕΙ να το έχεις σωστά συντηρημένο για να μπορεί να αποδίδει όπως όταν ήταν νέο αλλιώς θα παίρνεις πάντα το μισό απο αυτό που έχει να σου δώσει.
Το παραπάνω το συνειδητοποίησα έντονα απο την τεράστια διαφορά σε αίσθηση απο όταν το πήρα το μηχανάκι δουλεμένο βέβαια, όχι ταλαιπωρημένο αλλά συντηρημένο μόνο στα βασικά ετσι να κινείται τίμια σαν commuter. Όταν όμως απαιτείς απο αυτό να πετάει στα χώματα πρέπει να το έχεις όπως βγήκε απο το εργοστάσιο (όσο γίνεται).
Με αυτό το σκεπτικό ξεκίνησα κι εγώ το Recondition της μηχανής να το επαναφέρω μηχανολογικά όσο μπορώ στο εργοστάσιο. Και το χαρακτηρίζω ως Recondition Και όχι Rebuilt επειδή στα μέσα του μοτέρ δεν έβαλα χέρι, είναι μαμά, δουλεύει άψογα και πέρα απο το τυπικό του σερβις και το άνοιγμα καπάκια να ρυθμίσω βαλβίδες δεν χρειάστηκε κάτι άλλο στο κυρίως σώμα του μοτέρ.