KTM1190 Adventure R

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Μια από δω, μια από κει, θα το πάρει ο Μανιακός το ΚΤΜ. Έτσι πιστεύω :thinking:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για ποιό θέμα σου έχουν πει άλλα; Σε γενικές γραμμές συμφωνούμε. Συνήθως. Κάποιες φορές :p
αστο...θα μπλεξουμε
μετα την δοκιμη, θα σας πω...:p
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το αν κουνανε τα 1090/1290 θα φανει μονο οταν κανουν χιλιομετρα μαζι τους οι καινουργιοι κατοχοι. Παντως τα 1190/1190R δεν κουνανε μονο με βαλιτσες, κουνανε και ξεφορτωτα αναλογα με τα λαστιχα, κατασταση του οδοστρωματος, φορτιο κλπ. Θυμαμαι οτι σε μια μπυρα ο Γακης (φιλος του geez) που εχει το 1190 μου ειπε χαρακτηριστικα "αλλες φορες κουναει και αλλες οχι, ειλικρινα δεν ξερω ποια ειναι η αιτια αλλα νομιζω οτι ψαχνει αφορμη για να κουνησει" :D Μακαρι να το φτιαξανε αυτο στα 1090/1290.

Κωστα-Μανιακε :D σου τοπα και με πμ, παρε καλυτερα 1190 μεταχειρω αντι για 1090 καινουργιο, there is no replacement for displacement που λενε κι'οι γιανκηδες ;) Και θα βρεις ακρη με το κουνημα με διαφορες παρεμβασεις. Το R ειναι καλυτερο απο αναρτησεις και σαφως ομορφοτερο αλλα εχει σελα 89εκ (ή 90εκ με την απαραιτητη comfort) το ατιμο o_O
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εγω παντως την προηγούμενη εβδομαδα ειχα συζητηση με μηχανικό γνωστής αντιπροσωπείας για το 1090.
Κατέληξα οτι το r ειναι μονόδρομος γιατι οι αναρτήσεις του ειναι καλύτερες.
Μεγαλύτερη διάμετρος καλάμια μπροστα και ρυθμιζόμενα.
Καθώς και μεγαλύτερες διαδρομές μπρος πισω.
Ενώ το απλό εχει απλή ηλεκτρονική ανάρτηση. Οχι ημι-ενεργητική.Καθώς και μικρότερη διάμετρο μπροστινών.
Ειναι και πιο ομορφο το r κατ εμε.
Τωρα ο 21 δεν ξερω τι θα λεει στον δρομο...
Άντε @gsmaniac μην το πολυσκέφτεσαι...!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Υπαρχει κουνημα στα πολλα χιλιομετρα (200-220)το οποιο δεν εχω εντοπισει την αιτια. Γιατι δεν το κανει παντα.

Υποπτοι μεχρι στιγμης ειναι τα ελαστικα της Continental (αζυγιστα) και τα μαλακα ελατηρια του μπροστινου.

Να συμπληρωσω οτι δεν το κανει οταν εισαι δικαβαλος που με βαζει σε υποψια για το ελατηριο που εγραψα. Θα δουμε.

Δεν προβληματιζει το 21 σε ταξιδι αλλα ουτε και το 19 στο χωμα.

Βαλιτσες θα επαιρνα aftermarket και οχι ΚΤΜ (σαν του Χαλατση ας πουμε)

Κωστα οδηγησε και τα 2 , R και S και τοτε και μονο τοτε θα καταλαβεις.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Εγω παντως την προηγούμενη εβδομαδα ειχα συζητηση με μηχανικό γνωστής αντιπροσωπείας για το 1090.
Κατέληξα οτι το r ειναι μονόδρομος γιατι οι αναρτήσεις του ειναι καλύτερες.
Μεγαλύτερη διάμετρος καλάμια μπροστα και ρυθμιζόμενα.
Καθώς και μεγαλύτερες διαδρομές μπρος πισω.
Ενώ το απλό εχει απλή ηλεκτρονική ανάρτηση. Οχι ημι-ενεργητική.Καθώς και μικρότερη διάμετρο μπροστινών.
Ειναι και πιο ομορφο το r κατ εμε.
Τωρα ο 21 δεν ξερω τι θα λεει στον δρομο...
Άντε @gsmaniac μην το πολυσκέφτεσαι...!

Συμφωνω.
Μια ουσιαστικη αλλαγη ειναι η σκληροτητα του ελατηριου στην R σειρα. (1090R και 1290R)
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Υπαρχει κουνημα στα πολλα χιλιομετρα (200-220)το οποιο δεν εχω εντοπισει την αιτια. Γιατι δεν το κανει παντα.

Υποπτοι μεχρι στιγμης ειναι τα ελαστικα της Continental (αζυγιστα) και τα μαλακα ελατηρια του μπροστινου.

Να συμπληρωσω οτι δεν το κανει οταν εισαι δικαβαλος που με βαζει σε υποψια για το ελατηριο που εγραψα. Θα δουμε.
Μπας και πρέπει να μαλακώσεις το πίσω? Την προφόρτηση π.χ. είναι σκληρή και στην γκαζιά, τρέμει εμπρός?
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Ο Γάκης το μηχανάκι το φωνάζει Σακίρα. Βγάλτε συμπέρασμα :p

Από τις πιο πιθανές αιτίες που καταλήγουμε (και σε μένα πιστεύω σε μεγάλο βαθμό λόγω όγκου) είναι η ανεπαρκής κάλυψη αέρα στο κομμάτι των ώμων. Κώστα δε θα χεις θέμα εδώ :p

Κάτι άλλο που πρέπει να λάβεις υπόψην είναι η επισκευή της ανάρτησης. Εκτός κι αν έχω χάσει επεισόδια που δε νομίζω, η ηλεκτρονική παπαριά που έχει το δικό μου πίσω (1190S) δεν επισκευάζεται - δεν την ανοίγουν ούτε Αμερική. Με τα χιλιόμετρα που κάνεις θα την ξεφτυλίσεις αρκετά σύντομα.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Μπας και πρέπει να μαλακώσεις το πίσω? Την προφόρτηση π.χ. είναι σκληρή και στην γκαζιά, τρέμει εμπρός?
Οχι. Το δοκιμασα.
Μενει να σκληρυνουν τα μπροστα ελατηρια οπως εκανε η Κ Τ Μ , κατι που ουτως η αλλως το εχω στο προγραμμα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είναι καθαρά θέμα ρύθμισης της ανάρτησης. Οι αναρτήσεις τους "ακούνε" πολύ στις ρυθμίσεις, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ασχοληθείς μαζί τους γιατί και 2 κλικ αλλάζουν τη συμπεριφορά τους, κάποιες φορές και αρνητικά (λανθασμένο σετάρισμα). Υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ απόσβεσης και συμπίεσης, θέλει ψάξιμο για να είναι σωστά αλλά μπορεί να γίνει παραπάνω από ΤΕΛΕΙΟ αν ασχοληθείς ΛΙΓΟ! (Παρεμπιπτόντως ωραίο θέμα για συζήτηση).

Σιγά μην έχουν θέμα τα KTM στα 200 χλμ. Εδώ είχα για 20 μέρες το 950 με τεχνολογία 15ετίας και δεν κουνιόταν πόντο θα έχει θέμα τα 1090,1190 ή 1290;
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Είναι καθαρά θέμα ρύθμισης της ανάρτησης. Οι αναρτήσεις τους "ακούνε" πολύ στις ρυθμίσεις, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ασχοληθείς μαζί τους γιατί και 2 κλικ αλλάζουν τη συμπεριφορά τους, κάποιες φορές και αρνητικά (λανθασμένο σετάρισμα). Υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ απόσβεσης και συμπίεσης, θέλει ψάξιμο για να είναι σωστά αλλά μπορεί να γίνει παραπάνω από ΤΕΛΕΙΟ αν ασχοληθείς ΛΙΓΟ! (Παρεμπιπτόντως ωραίο θέμα για συζήτηση).

Σιγά μην έχουν θέμα τα KTM στα 200 χλμ. Εδώ είχα για 20 μέρες το 950 με τεχνολογία 15ετίας και δεν κουνιόταν πόντο θα έχει θέμα τα 1090,1190 ή 1290;
Για πες ρε Στεφανε... τι να ρυθμισω ?

Να γραψω κανα προγραμμα ? :D :D :D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για πες ρε Στεφανε... τι να ρυθμισω ?

Να γραψω κανα προγραμμα ? :D :D :D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ρε Τζώρτζ, μη με στεναχωρείς,,, :friendship:

Προτείνω κατ' αρχάς να γίνεται ένας έλεγχος στις στάνταρ ρυθμίσεις με βάσει το μανιουάλ. Πρώτα από όλα να δείτε αν είναι στις στάνταρ ρυθμίσεις οι μηχανές σας.
Για παράδειγμα τι γίνεται αν η απόσβεση στο αριστερό καλάμι είναι στα 12 κλικ και στο δεξί στα 6; Από απλό ανθρώπινο λάθος στη παράδοση. Τίποτα δεν είναι απίθανο. Μετά αρχίζει το παιχνίδι αναλόγως χρήσης.

Ιδανικά ένας έλεγχος του SAG που κι εγώ έκανα πρόσφατα με τη βοήθεια του @surikenjim και είδα το μηχανάκι μου να βυθίζεται ζυγισμένα όταν πίεζα εσκεμμένα τις αναρτήσεις (και δεν είμαι τέλεια γιατί λόγω των κιλών μου, χρειάζεται προφόρτιση το μπροστινό = αποστάτες). Το ξέρω πως τα μηχανάκια δε συγκρίνονται μεταξύ τους αλλά η λογική δε παύει να είναι η ίδια. Check it!
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Πάντως σε αρκετές περιπτώσεις υπεύθυνα για το κούνημα σε κάποια ήταν τα ελαστικά που αν και καινούρια προφανώς είχαν θέμα και το πρόβλημα λύθηκε αμέσως με την αλλαγή των ελαστικών.
Όσο για τον Maniac αν κάνει test ride την πάτησε!!!! Είναι μονόδρομος χαχα!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Σε αφησα να γραψεις σεντονι....

Δεν εχουμε κλικς αγορι. Ηλεκτρονικες. Δεν εχει παρα 4 προγραμματα προφορτισης

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
@STF τα κλικ ψάχνουμε κι εμείς, γι' αυτό του λέμε να πάρει το R. Τα υπόλοιπα κάνουν μόνο beep και ότι νομίζουν αυτά :hungover:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@STF τα κλικ ψάχνουμε κι εμείς, γι' αυτό του λέμε να πάρει το R. Τα υπόλοιπα κάνουν μόνο beep και ότι νομίζουν αυτά :hungover:
Φίλε εγώ είμαι της παλιάς σχολής, ηλεκτρονικά δε γνωρίζω. Αν και... δε θα έπρεπε να υπάρχει κάποια παρέμβαση και σε αυτά ή υποτίθεται πως το ηλεκτρονικό αναλαμβάνει και τον υπολογισμό στο ζύγισμα στη κατανομή του βάρους; (και όχι μόνο στο ίδιο το βάρος).
 
Top Bottom