achalatsis
Συντρίμ team
Για ποιό θέμα σου έχουν πει άλλα; Σε γενικές γραμμές συμφωνούμε. Συνήθως. Κάποιες φορέςΟι "δικοι " σου.....μου εχουν πει αλλα
Θα με τρελανετε στο τελος.....
Για ποιό θέμα σου έχουν πει άλλα; Σε γενικές γραμμές συμφωνούμε. Συνήθως. Κάποιες φορέςΟι "δικοι " σου.....μου εχουν πει αλλα
Θα με τρελανετε στο τελος.....
αστο...θα μπλεξουμεΓια ποιό θέμα σου έχουν πει άλλα; Σε γενικές γραμμές συμφωνούμε. Συνήθως. Κάποιες φορές
ΚΤΜaniac.......Μια από δω, μια από κει, θα το πάρει ο Μανιακός το ΚΤΜ. Έτσι πιστεύω
Εγω παντως την προηγούμενη εβδομαδα ειχα συζητηση με μηχανικό γνωστής αντιπροσωπείας για το 1090.
Κατέληξα οτι το r ειναι μονόδρομος γιατι οι αναρτήσεις του ειναι καλύτερες.
Μεγαλύτερη διάμετρος καλάμια μπροστα και ρυθμιζόμενα.
Καθώς και μεγαλύτερες διαδρομές μπρος πισω.
Ενώ το απλό εχει απλή ηλεκτρονική ανάρτηση. Οχι ημι-ενεργητική.Καθώς και μικρότερη διάμετρο μπροστινών.
Ειναι και πιο ομορφο το r κατ εμε.
Τωρα ο 21 δεν ξερω τι θα λεει στον δρομο...
Άντε @gsmaniac μην το πολυσκέφτεσαι...!
Μπας και πρέπει να μαλακώσεις το πίσω? Την προφόρτηση π.χ. είναι σκληρή και στην γκαζιά, τρέμει εμπρός?Υπαρχει κουνημα στα πολλα χιλιομετρα (200-220)το οποιο δεν εχω εντοπισει την αιτια. Γιατι δεν το κανει παντα.
Υποπτοι μεχρι στιγμης ειναι τα ελαστικα της Continental (αζυγιστα) και τα μαλακα ελατηρια του μπροστινου.
Να συμπληρωσω οτι δεν το κανει οταν εισαι δικαβαλος που με βαζει σε υποψια για το ελατηριο που εγραψα. Θα δουμε.
Οχι. Το δοκιμασα.Μπας και πρέπει να μαλακώσεις το πίσω? Την προφόρτηση π.χ. είναι σκληρή και στην γκαζιά, τρέμει εμπρός?
Για πες ρε Στεφανε... τι να ρυθμισω ?Είναι καθαρά θέμα ρύθμισης της ανάρτησης. Οι αναρτήσεις τους "ακούνε" πολύ στις ρυθμίσεις, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ασχοληθείς μαζί τους γιατί και 2 κλικ αλλάζουν τη συμπεριφορά τους, κάποιες φορές και αρνητικά (λανθασμένο σετάρισμα). Υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ απόσβεσης και συμπίεσης, θέλει ψάξιμο για να είναι σωστά αλλά μπορεί να γίνει παραπάνω από ΤΕΛΕΙΟ αν ασχοληθείς ΛΙΓΟ! (Παρεμπιπτόντως ωραίο θέμα για συζήτηση).
Σιγά μην έχουν θέμα τα KTM στα 200 χλμ. Εδώ είχα για 20 μέρες το 950 με τεχνολογία 15ετίας και δεν κουνιόταν πόντο θα έχει θέμα τα 1090,1190 ή 1290;
Ρε Τζώρτζ, μη με στεναχωρείς,,,Για πες ρε Στεφανε... τι να ρυθμισω ?
Να γραψω κανα προγραμμα ?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Φίλε εγώ είμαι της παλιάς σχολής, ηλεκτρονικά δε γνωρίζω. Αν και... δε θα έπρεπε να υπάρχει κάποια παρέμβαση και σε αυτά ή υποτίθεται πως το ηλεκτρονικό αναλαμβάνει και τον υπολογισμό στο ζύγισμα στη κατανομή του βάρους; (και όχι μόνο στο ίδιο το βάρος).@STF τα κλικ ψάχνουμε κι εμείς, γι' αυτό του λέμε να πάρει το R. Τα υπόλοιπα κάνουν μόνο beep και ότι νομίζουν αυτά