New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
Γενικά οι συνθήκες με τα χαμηλά επιτόκια παγκοσμίως και ο φτηνότερο γενικά δανεισμός της χώρας μας διευκολύνει να βελτιωθούν τα πράγματα...
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Panamax Bulk Carrier
Και γιατί να μην φτιάξει και η Honda?
 

rodouma

:::...Road to kNowhere...:::
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάνος ️
Μοτό
::..GT..::

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Για τους κατέχοντες.
Με πλαϊνές βαλίτσες πως τα πάει στις υψηλές ταχύτητες (~160 km/h)?
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
KTM790R
Το μοντελο 2016 δεν ειχε θεμα σε αυτη την ταχυτητα με 3 βαλιτσες , ουτε κουνηματα ουτε τιποτα , το κακο ηταν οτι δεν αντεχε το βαρος η πισω αναρτηση . Ηθελες ενα καινουργιο ελατηριο και ριβαλβινγκ στο πολυ ποιοτικό πισω αμορτισέρ .

Το καινούργιο λογικα θα ειναι βελτιωμένο στα σημεια .


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

rodouma

:::...Road to kNowhere...:::
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάνος ️
Μοτό
::..GT..::
Για τους κατέχοντες.
Με πλαϊνές βαλίτσες πως τα πάει στις υψηλές ταχύτητες (~160 km/h)?
Πέτρο, δεν έχω εντοπίσει ιδιαίτερο πρόβλημα σταθερότητας με τις πλαϊνές sw-motech στα 160-170 χλμ (περιστασιακά κι όχι σταθερά cruising speed)... οι μαμά βαλίτσες πρέπει να είναι ακόμη σταθερότερες σε αυτές ή ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες, αφού κουμπώνουν στο υποσασί χωρίς έξτρα κάγκελα-βάσεις...

Πάντως, επειδή το μεκανάκι είναι ζυγισμένο σχεδόν 50-50, όταν το φορτώσεις πολύ πίσω, χάνεις σε τιμόνι (ανάλογα με το βάρος πάντα...)

ΙΜΗΟ, ένα ενισχυμένο πίσω ελατήριο είναι must για μακρινά ταξίδια διαρκείας, καραφορτωμένος και σε μικτό τεραίν...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Για τους κατέχοντες.
Με πλαϊνές βαλίτσες πως τα πάει στις υψηλές ταχύτητες (~160 km/h)?
Εχω δει 190+χμω (170+ GPS) δικαβαλος διβαλιτσος με μια βαρια τσαντα στη σχαρα και το μηχανακι ητανε τρενο, με την προφορτιση βεβαια στο τερμα (βαρος αναβατη-συνεπιβατηδας 150 κιλα). Εχω κανει ετσι το Βελιγραδι-Αθηνα το καλοκαιρι του 2017 χωρις να πεσω πουθενα κατω απο 160-170χμω κοντερισια στις εθνικες και δεν ειχα κανενα θεμα κουνηματος. Αυτα πριν αλλαξω το πισω ελατηριο.


Πάντως, επειδή το μεκανάκι είναι ζυγισμένο σχεδόν 50-50, όταν το φορτώσεις πολύ πίσω, χάνεις σε τιμόνι (ανάλογα με το βάρος πάντα...)

ΙΜΗΟ, ένα ενισχυμένο πίσω ελατήριο είναι must για μακρινά ταξίδια διαρκείας, καραφορτωμένος και σε μικτό τεραίν...
Το μαμα πισω ελατηριο ειναι σχετικα "αναιμικο" στα 82.5N/mm. Ητανε οριακα αποδεκτο για μενα και την συνεπιβατηδα φορτωμενοι στην ασφαλτο (150 κιλα μαζι οπως ειπα πιο πανω) αλλα δεν ειναι οτι καλυτερο με το μηχανακι καραφορτωμενο σε χαλασμενο/μικτο/χωματινο τεραιν. Εγω εχω αλλαξει το δικο μου με K-tech ελατηριο 95Ν/mm.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Alexists

Μέλος
Όνομα
ΑΛΕΞΗΣ
Μοτό
CRF 1000 Africa Twin
Με το δικό μου ATAS και εργοστασιακες βαλίτσες μηδέν κούνημα σε ταχύτητες 140-160.Φυσικα σωστή προφορτιση ελατηρίου πίσω. Γενικά είναι πολύ σταθερό μηχανακι σε υψηλές ταχύτητες.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Panamax Bulk Carrier
Τελικά αυτά τα drone που σε ακολουθούν είναι φοβερά...

Ωχ! Μου έπεσε ο κουμπαράς...
Ωχ! Έσπασε...

Κρίμα ρε γαμωτο..
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Yamaha MT-07
15 και 16(DCT) για το απλό.
19 και 20(DCT) για το Adv sports οι τιμές στην Ιταλία... διαθέσιμες από τον Οκτώβριο σε 2+2 χρώματα.
Ιταλία ---> Απλό: 15.240€ και 16.240€(DCT)...αύξηση 1500€ και 1350€ αντίστοιχα σε σύγκριση με τις τιμές του απερχόμενου μοντέλου
Adventure Sports: 19.240€ και 20.240(DCT)...αύξηση 3.600€ και 3.500€ αντίστοιχα σε σύγκριση με τις τιμές του απερχόμενου Adv sports.
Στη Γερμανία φθηνότερο.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Ιταλία ---> Απλό: 15.240€ και 16.240€(DCT)...αύξηση 1500€ και 1350€ αντίστοιχα σε σύγκριση με τις τιμές του απερχόμενου μοντέλου
Adventure Sports: 19.240€ και 20.240(DCT)...αύξηση 3.600€ και 3.500€ αντίστοιχα σε σύγκριση με τις τιμές του απερχόμενου Adv sports.
Στη Γερμανία φθηνότερο.
Κατ' εμέ οι Γερμανικές τιμές είναι οριακά αποδεκτές. Και μιλάω για τις εκδόσεις χωρίς την ηλεκτρονική ανάρτηση.

Preise Africa Twin 2020
  • CRF 1100 Africa Twin: 14.165 Euro
  • CRF 1100 Africa Twin DCT: 15.265 Euro
  • CRF 1100 Africa Twin Adventure Sports: 15.965 Euro
  • CRF 1100 Africa Twin Adventure Sports DCT: 17.065 Euro
  • CRF 1100 Africa Twin Adventure Sports EERA: 17.565 Euro
  • CRF 1100 Africa Twin Adventure Sports EERA DCT: 18.665 Euro
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
Επι της ουσιας δηλαδη, ιδιο μηχανακι με facelift, σχεδον μηδεν κοστος εξελιξης, 1.5κ πανω... Μια τρεεεεελα
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Εξέλιξη πλαίσιο, μοτέρ, φώτα, ηλεκτρονικά, ανάρτηση.

Απλά η αύξηση είναι λολ. Ειδικά όταν θα τα θέλουν μετρητοίς.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σωστα, ολα αυτα τα ηλεκτρονικά ελέγχου 6 αξονων, η νεα touch TFT οθόνη, οι βελτιωμένες απ'οτι λενε αναρτησεις, το νεο υποπλαισιο κτλ ειναι επιπλεον κοστος, δεν είναι εκει το θεμα.

Εμενα η απορια μου ειναι γιατι οταν τα αντιστοιχα εξτρα μπαίνουν σε ευρωπαικα μηχανακια με μικρότερο βαρος στα ιδια λεφτα τοτε ειναι ακριβα, ενω στα ιαπωνικα ειναι οκ...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
Ποιο είναι το φρεσκο φρεσκο με τις αρνητικές κριτικές;
Εξέλιξη πλαίσιο, μοτέρ, φώτα, ηλεκτρονικά, ανάρτηση.

Απλά η αύξηση είναι λολ. Ειδικά όταν θα τα θέλουν μετρητοίς.

Δηλαδη η εξελιξη του μοντελου ηταν τοσο μεγαλη, μεγαλυτερη απο το να σχεδιαστει το μηχανακι απο το μηδεν οπως την πρωτη χρονια που βγηκε, οποτε το νεο αυξημενο του κοστος περασε στην τελικη τιμη;

Οσο για τα ηλεκτρονικα, ενα ετοιμο module ειναι που λογω της διαδοσης του και της μαζικης παραγωγης του, πλεον δεν κοστιζει τιποτα
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
Και ενα ακομα... Που μου εκανε εντυπωση οταν το πρωτοδα... Για ποιο λογο να βαλεις οθονη αφης σε μοτοσυκλετα;

Πραγματικα απο τα πιο χαζα πραγματα που εχω δει τα τελευταια χρονια
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Σωστα, ολα αυτα τα ηλεκτρονικά ελέγχου 6 αξονων, η νεα touch TFT οθόνη, οι βελτιωμένες απ'οτι λενε αναρτησεις, το νεο υποπλαισιο κτλ ειναι επιπλεον κοστος, δεν είναι εκει το θεμα.

Εμενα η απορια μου ειναι γιατι οταν τα αντιστοιχα εξτρα μπαίνουν σε ευρωπαικα μηχανακια με μικρότερο βαρος στα ιδια λεφτα τοτε ειναι ακριβα, ενω στα ιαπωνικα ειναι οκ...
Αυτό το τελευταίο ποιος το είπε; Η άφρικα ξεκίνησε από "μεσαίο" και έχει πάει γειτονιά GS τιμολογιακά. Να δούμε πωλήσεις, αλλά το βλέπω ακόμα λιγότερα μηχανάκια, την στιγμή που η bmw ρεκόρ και φέτος.
 
Top Bottom