Ήρθα για λίγο σε επαφή με τη νέα Αφρικα στο Λεωνίδιο, πριν την εκκίνηση. Ο περιορισμένος χρόνος δεν επέτρεψε test ride , αλλά μια βόλτα μας έκαναν με την έκδοση DCT.
Εκτιμώ ότι σε λίγα χρόνια δε θα υπάρχει συμπλέκτης κι αριστερό ποδωστήριο... Τόσο απλά!
Εμφάνιση πολύ καλή από κοντά, καλύτερη από τις φώτο. Μικροκαμωμένο για χιλιάρι κι ανάλαφρο μου φάνηκε. Εύκολο στους χειρισμούς επί τόπου και φυσικά εν κινήσει. Η ποιότητα είναι αντίστοιχη της ιστορίας της Honda, η βαφή , τα πλαστικά όλα ποιοτικά και προσεκτικά συναρμολογημένα.
Αυτό που δε μου άρεσε σε ένα μηχανάκι του 2016 και στην υψηλή κατηγορία τιμής, είναι η ντίζα του συμπλέκτη (χάθηκε ένας υδραυλικός? ) και τα σωληνάκια των φρένων. Σήμερα να μην υπάρχουν σωληνάκια υψηλής? Επίσης ένα αναλογικό στροφόμετρο θα ήταν πολύ καλύτερο κατά τη γνώμη μου, σε σχέση με τις "μπάρες" του ηλεκτρονικού.
Δε μπορώ να πω κάτι παραπάνω για το μηχανάκι, αφού δεν το οδήγησα καν. Ως αίσθηση, είναι πολύ καλό. Ακόμα κι από την πίσω θέση καταλαβαίνεις την ποιότητα των αναρτήσεων και τελικά τα 16200 για τη φουλ έκδοση δε μοιάζουν και τόσο πολλά
Το DCT κάνει πολλές δουλειές για σένα, είτε στο φουλ αυτόματο, είτε στα προγράμματά του, είτε στο χειροκίνητο. Βασικά δεν ασχολείσαι με την επιλογή σχέσης! Οι αλλαγές είναι βελούδινες σε κάθε περίπτωση κι αποφεύγεται η αλαγή στην κατανομή βάρους. Το μηχανάκι κι αλφάδι να του βάλεις, δε θα αλλάξει θέση όταν αλλάζεις ταχύτητα , ακόμα και με τέρμα γκάζι και τις στροφές στο όριο του κόφτη!
Πρόοδος κύριοι