και επειδη με επιασε οιστρο
ας κανω κανα δυο σκεψεις παραπανω...
ενας υδραυλικος συμπλεκτης (παντα για μοτοσυκλετες μιλαω) δεν διαφερει σε σχεδιαση-λειτουργια απο ενα υδραυλικο φρενο ετσι?
ουσιαστικα τα ιδια ειναι εκτος τα τακακια.
ολοι ξερουμε οτι σε σκληρη χρηση ενος υδραυλικου φρενου τι προβληματα μπορουν να δημιουργηθουν απο υπερθερμανση του.
το ιδιο αλλα σε λιγοτερο βαθμο λογω μειωμενης δυναμης που χρειαζεται ενας υδρ. συμπλεκτης μπορει να δημιουργηθει.
μου εχει τυχει σε χωματινη διαδρομη (που ειναι χειροτερη απο κινηση στην πολη για τον συμπλεκτη),ο υδρ. συμπλεκτης της μηχανης να χασει σε αισθηση και
αποτελεσματικοτητα λογω υπερθερμανσης (υποθετω).
οποτε ερωτω με το φτωχο μου μυαλο....
για χωματινη χρηση τι ειναι καλυτερο να εχει μια μοτοσυκλετα?
μηχανικο ή υδρ. συμπλεκτη?