Τα σπαει γιατι οπως λέει στο βίντεο ο Dirk ο συμπλεκτης είναι από KTM..... ΧαχαχχχΤα σπαει.......!!!!!!
Ριξτε μια ματια εδω, στο advrider.com:Kαλά μην τρελαθούμε κιόλας.....
Γιωργη, δεν ακουω κανεναν...Ριξτε μια ματια εδω, στο advrider.com:
http://advrider.com/index.php?threads/africa-twin-u-s-press-intro-test-ride.1144478/
Αντιγραφω απο τα ποστ 41 και 43:
Thanks Scotty, that was the best review I have seen yet, especially regarding the DCT function.
Assuming you have put some miles on the KTM's 990's & 1190's, how does this compare on & off road?
1190, while narrower feeling than GS1200, seem bulky and top heavy (perception).
The AT feels a bit shorter in length (although it's 1/2" longer) than 990 partly due to the steering radius being tighter on AT.
AT comparable to 990 off road but handles better in tight stuff and feels more sturdy.
Εχοντας καβαλησει στατικα το 1190R, η απαντηση οτι το αισθανεται συγκριτικα με το Αφρικα "ογκωδες και ψηλοβαρο" ειναι ακριβως και η δικη μου αισθηση. Και αφηνω εξω το υψος σελας Το Αφρικα εχει παρομοια αισθηση με το 990 απο μεγεθος και ελαφροτητα, και ο τυπος λεει οτι ειναι καλυτερο σε κλειστα κοματια λογω ακτινας στροφης. Προσωπικα νομιζω οτι ο κοινος θνητος θα παει καλυτερα τα Αφρικα/990 σε απαιτητικο χωμα απο το 1190R, οι πρωταθληματικοι εντουραδες αναποδα.
Εχει πολυ πραμα αυτο το αμερικανικο νημα, και υπαρχει συνδεσμος στο λεπτομερες τεστ.
Τώρα εσύ είσαι και βαμένος Χοντάκιας όμως.....οπότε Γιώργο πάλι Χόντα θα αγόραζες......Ριξτε μια ματια εδω, στο advrider.com:
http://advrider.com/index.php?threads/africa-twin-u-s-press-intro-test-ride.1144478/
Αντιγραφω απο τα ποστ 41 και 43:
Thanks Scotty, that was the best review I have seen yet, especially regarding the DCT function.
Assuming you have put some miles on the KTM's 990's & 1190's, how does this compare on & off road?
1190, while narrower feeling than GS1200, seem bulky and top heavy (perception).
The AT feels a bit shorter in length (although it's 1/2" longer) than 990 partly due to the steering radius being tighter on AT.
AT comparable to 990 off road but handles better in tight stuff and feels more sturdy.
Εχοντας καβαλησει στατικα το 1190R, η απαντηση οτι το αισθανεται συγκριτικα με το Αφρικα "ογκωδες και ψηλοβαρο" ειναι ακριβως και η δικη μου αισθηση. Και αφηνω εξω το υψος σελας Το Αφρικα εχει παρομοια αισθηση με το 990 απο μεγεθος και ελαφροτητα, και ο τυπος λεει οτι ειναι καλυτερο σε κλειστα κοματια λογω ακτινας στροφης. Προσωπικα νομιζω οτι ο κοινος θνητος θα παει καλυτερα τα Αφρικα/990 σε απαιτητικο χωμα απο το 1190R, οι πρωταθληματικοι εντουραδες αναποδα.
Εχει πολυ πραμα αυτο το αμερικανικο νημα, και υπαρχει συνδεσμος στο λεπτομερες τεστ.
Γιαννη, ειμαι βαμενος Γιαπωνεζακιας γιατι ιεραρχω πολυ ψηλα αξιοπιστια και απροβληματιστη χρηση χωρις ν'ασχολουμαι και πολυ - απο σερβις κλπ - με τα μηχανακια μου. Και περιμενα, οπως πολλοι αλλοι, τους Γιαπωνεζους να βγαλουν σοβαρο δικυλινδρο on-Off μηχανακι αρκετα χρονια μιας και τα μηχανακι που εχω κανουν αυτα που θελω (το XTZ660 ειναι μονοκυλινδρο, το XTZ1200 βαρυδι και το XTourer βαρυδι ON-off). Η Χονδα μας εκανε τελικα τη χαρη με το CRF1000 και το ..κοιταμε στα δοντια γιατι δεν εχει 100 αλογα τροχο (και εμου συμπεριλαμβανομενου). Οσο για το τι θα αγορασω, θα δειξει.Τώρα εσύ είσαι και βαμένος Χοντάκιας όμως.....οπότε Γιώργο πάλι Χόντα θα αγόραζες......
Θοδωρη, αλλα εγραψα και αλλου το πηγες, θα απαντησω στα ερωτηματα που θετεις και στο αν ειναι σημαντικο να τεθουν κατα τη γνωμη μου οταν βρω χρονο, καθως ειμαι πηγμενος προς το παρον.Γιωργη, δεν ακουω κανεναν...
...
Σωληνακια υψηλης δεν εχει πραγματι Αλλα ολοι οσους ακουσα και διαβασα που το δοκιμασαν ειπαν οτι εχει απο καλα εως και παρα πολυ καλα φρενα Ναι τα σωληνακια μετα απο μερικα χρονια χρησης θα πρεπει να αντικατασταθουν οποτε ναι μιλαμε για ενα επιπλεον κοστοςΣωληνακια υψηλης εχει;
Υδραυλικο συμπλεκτη εχει; (μην αρχισετε με τα πλεονεκτηματα..., για 16 χιλιαρικα μιλαω...)
Πατακια της προκοπής γιαα χωμα εχει;
Πειραζοντας την προφορτιση πισω, αλλαζει κατι ή ειναι διακοσμητική?
Το μπροστινο φτερο το δοκιμασε καποιος σε λασπη;
Εχει οδηγησει κανεις το μηχανακι 2 καβαλο και φορτωμενο για ταξιδι; Τι εγραψε/ειπε;
ΥΓ: σε οσους αρεσουν τα συρματα για αμπραγιαζ, δε θα διαφωνησω. Ο καθενας οτι θελει, αυτο ειναι υποκειμενικο. Τα αλλα που εγραψα, ειμαι ετοιμος να τα κουβεντιασω
Konkost, ηθελα να γραψω ακριβως αυτα, με εβγαλες απο τον κοπο, θαθελα απλα να προσθεσω δυο πραγματακια. Τα πατακια ειναι νομιζω ok αλλα οποιος θελει φαρδυτερα δινει 100 ευρω και βαζει motech, mouratech, κλπ. Το ιδιο και για τα σωληνακια, στο VFR με μη μεταλλικα σωληνακια εχω φρενα αγκυρες (μετα απο 12 χρονια / 85Κ χμ), στο 990 που εχει μεταλλικα οταν δοκιμασα να φρεναρω απο τα 190χμω τα ειδα ολα. Και αν θελει κανεις μεταλλικα για καλυτερη οριακη αισθηση, παλι για 100 ευρα μιλαμε. Τωρα για το δικαβαλο/φορτωμενο, αν ο Θοδωρης εννοει την δυναμη, σαφως και δεν εχει για να ταξιδευει με 200χμω αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ταξιδεψει ανετα με 160-170χμω. Και κατι σχετικα με την τιμη: το μηχανακι στην Ελλαδα εχει 14700€ το μονοχρωμο, 16000+€ εχει το τριχρωμο DCT. Η τιμη ειναι και παλι ψηλη αλλα πιστευω οτι ο σακαρακης θα ριξει την τιμη κανενα χιλιαρικο του χρονου. Στην Ευρωπη που κανει 13000€ το μονοχρωμο, το μηχανακι πουλαει πολυ.Σωληνακια υψηλης δεν εχει πραγματι Αλλα ολοι οσους ακουσα και διαβασα που το δοκιμασαν ειπαν οτι εχει απο καλα εως και παρα πολυ καλα φρενα Ναι τα σωληνακια μετα απο μερικα χρονια χρησης θα πρεπει να αντικατασταθουν οποτε ναι μιλαμε για ενα επιπλεον κοστος
Και για να ξεδιαλυνουμε λιγο τα πραγματα τα σωληνακια υψηλης δεν προσθετουν σε δυναμη φρεναρισματος οπως πολλοι πιστευουν Μονο καλυτερη αισθηση φρεναρισματος προσθετουν και αυτο μονο σε οριακα φρεναρισματα
Υδραυλικο συμπλεκτη δεν εχει Και πραγματι (Να μην αρχισω τωρα με τα πλεονεκτηματα της ντιζας...)
Πατακια της προκοπής για χωμα μια χαρα εχει! Αρκουντος φαρδια και οδοντωτα Και απ' οτι βλεπω και με λαστιχο για την ασφαλτο που αφαιρειται βεβαιως
Η προφορτιση σε οποιοδηποτε μηχανακι και σε οποιοδηποτε αμορτισερ δουλευει Δεν γινεται αλλιως Η φυσικη το λεει Τωρα το οτι προφορτιζουμε ενα (οποιοδηποτε) ελατηριο αυτο δεν σημαινει οτι θα το κανει και καταλληλο για το βαρος μας Γιατι η σκληροτητα του καθε ελατηριου εξαρταται απο τα κατασκευαστικα χαρακτηριστικα του και σε καμια περιπτωση απο το ποσο θα το προφορτισουμε Μπορει ομως να το κανει να μην συμπιεζεται με το βαρος μας
Αρα θεωρω οτι κατα λαθος εγραψες για την προφορτιση και μαλλον εννοουσες την αποσβεση επαναφορας ή/και συμπιεσης Για τις οποιες αποσβεσεις στο africa φυσικα δεν εχω αποψη
Ολα τα μπροστινα φτερα αργα η το συνηθεστερο γρηγορα μπουκωνουν απο την λασπη με τα γνωστα σε ολους αποτελεσματα Πως μπορει του αφρικα να ειναι η εξαιρεση; Το αν θα μπλοκαρει τελικα ο τροχος σε Χ μετρα ή σε Χ*2 μετρα λασπης μικρη σημασια εχει οταν προκειται να οδηγησει καποιος για χλμ σε λασπωμενο χωμα
Το μλονο κατασκευαστικο φαουλ εδω της χοντα ειναι οτι δεν υπαρχουν ετοιμες τρυπες στην κατω τιμονοπλακα ωστε να βιδωσει καποιος ενα ψηλο φτερο Αλλα και αυτο νομιζω λυνεται ευκολα με λιγο ψαξιμο απο καποιον πατεντιαρη
Το φορτωμα ειναι κατι σχετικο και διαφερει απο αναβατη σε αναβατη Για αλλον φορτωνω σημαινει βολευω τα παντα + την κιθαρα + το κλουβι με το καναρινι + και την γιαγια ακομα αμα λαχει, και για αλλον περνω δυο σωβρακα σε μια τσαντουλα και εφυγα Εγω παντως τεινω προς την δευτερη περιπτωση
Αν και ιδια αποψηδεν εχω, φιλος που το οδηγησε δικαβαλο αλλα εκατσε και σαν συνεπιβατης μονο τα καλυτερα ειχε να πει
Με όλο το σεβασμό.Το ιδιο και για τα σωληνακια, στο VFR με μη μεταλλικα σωληνακια εχω φρενα αγκυρες (μετα απο 12 χρονια / 85Κ χμ), στο 990 που εχει μεταλλικα οταν δοκιμασα να φρεναρω απο τα 190χμω τα ειδα ολα.
Δημητρη, δεν συγκρινα μηχανακια διαφορετικων κατηγοριων, αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι δεν ειναι απαραιτητο ενα μηχανακι να εχει σωληνακια υψηλης για να εχει καλα φρενα. Πολλα γιαπωνεζικα μηχανακια εχουν πολυ καλα φρενα χωρις μεταλικα σωληνακια.Με όλο το σεβασμό.
Νομίζω ότι η σύγκριση είναι ατυχείς.
Τελικά αναφέρονται στο KTM 1190s η στο R??Ριξτε μια ματια εδω, στο advrider.com:
http://advrider.com/index.php?threads/africa-twin-u-s-press-intro-test-ride.1144478/
Αντιγραφω απο τα ποστ 41 και 43:
Thanks Scotty, that was the best review I have seen yet, especially regarding the DCT function.
Assuming you have put some miles on the KTM's 990's & 1190's, how does this compare on & off road?
1190, while narrower feeling than GS1200, seem bulky and top heavy (perception).
The AT feels a bit shorter in length (although it's 1/2" longer) than 990 partly due to the steering radius being tighter on AT.
AT comparable to 990 off road but handles better in tight stuff and feels more sturdy.
Εχοντας καβαλησει στατικα το 1190R, η απαντηση οτι το αισθανεται συγκριτικα με το Αφρικα "ογκωδες και ψηλοβαρο" ειναι ακριβως και η δικη μου αισθηση. Και αφηνω εξω το υψος σελας Το Αφρικα εχει παρομοια αισθηση με το 990 απο μεγεθος και ελαφροτητα, και ο τυπος λεει οτι ειναι καλυτερο σε κλειστα κοματια λογω ακτινας στροφης. Προσωπικα νομιζω οτι ο κοινος θνητος θα παει καλυτερα τα Αφρικα/990 σε απαιτητικο χωμα απο το 1190R, οι πρωταθληματικοι εντουραδες αναποδα.
Εχει πολυ πραμα αυτο το αμερικανικο νημα, και υπαρχει συνδεσμος στο λεπτομερες τεστ.
Oλοι στο δρομο που ανοιξαν τα unstoppable
Εξορκισμό θέλει, είναι οφθαλμοφανές...