Οδοστρωτήρας γιατί; Τη σκέψη μου εκφράζω όπως θα έκανα γύρω από ένα τραπέζι μεταξύ φίλων.Ο οδοστρωτήρας ο ίδιος. Η εποχή του καταναλωτισμού είναι τώρα; Μήπως χάσαμε ένα επεισόδιο, στο οποίο αρκετός κόσμος είχε νέο μηχανάκι κάθε χρόνο, δανειάκι και άγιος ο θεός, η αγορά έγραφε πολλαπλάσια νούμερα από το σήμερα γενικότερα;
Διαφωνώ. Πλέον οι αγορές είναι αρκετά πιο μετρημένες και φαίνεται στους πίνακες πωλήσεων. Κυριαρχούν VFM μοντέλα και η μία εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα είναι το "μαγικό all inclusive χρηματοδοτικό".
Το 1090R είναι από αυτά που έχουν ελάχιστα ηλεκτρονικά, νομίζω παίζει στα ίδια συστήματα με την σημερινή Άφρικα.
Σε ότι αφορά τον καταναλωτισμό δεν αναφερόμουν μόνο στον δικό μας μικρόκοσμο (Ελλάδα). Θα πρόσεξες πως έγραψα πως θεωρώ πως είναι πανάκριβο για τα δικά μου δεδομένα αλλά σε έναν κόσμο καταναλωτισμού αυτή η τιμή μπορεί να βρίσκει ανταπόκριση αφού έχουν πωληθεί πολλά Africa Twin νέας γενιάς.
Το all inclusive χρηματοδοτικό μάλλον δεν είναι και τόσο μαγικό, η σωστή λέξη μάλλον είναι το... ταχυδακτυλουργικό. Αν τα βάλεις κάτω θα δεις πως πρέπει να μπορείς να πετύχεις κάποιους στόχους. Για παράδειγμα πρέπει να έχεις δόση η οποία θα είναι η μισή από αυτήν που πραγματικά αντέχεις, γιατί μετά από 33 μήνες πρέπει να έχεις εξοικονομήσει "άλλη μια" προκαταβολή για να αποπληρώσεις το σύνολο της αγοράς (πράγμα όχι και τόσο εύκολο). Και οι τόκοι που παράγονται δεν είναι και λίγοι.
Στο 1090 αναφέρθηκα από άποψη κατηγορίας κυβισμού, δύναμης και ταξιδιωτικής ικανότητας. Αν και στους κυβισμούς 1000+ τα πράγματα έχουν γίνει λίγο αχταρμάς... τελικά! Αν το Africa Twin είχε καταφέρει να έχει τις ίδιες επιδόσεις (και αποδόσεις) με 800cc θα ήταν στο δεκαπλάσιο ενδιαφέρουσα πρόταση (καταλαβαίνω βέβαια πως είναι πολύ δύσκολη μια τέτοια επίτευξη).
Τελευταία επεξεργασία: