Old school μονοκύλινδρα On/Off, τελικά ποιά είναι η ακτίνα δράσης τους;

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτό με το ABS δεν το "πιάνω", δεν έχει καμία σχέση με τον κινητήρα, ένα απλό ηλεκτρονικό είναι. Δύο αισθητήρες, ένα εγκεφαλάκι, τέλος.

Γενικά, αν ήθελαν να εξελίξουν τα DR και KLR κλπ, θα το είχαν κάνει. Αντ' αυτού πήραμε Vstrom 250 και Versys 300.
Δεν ειναι ακριβως ετσι, θελει και μια μοναδα, θελει και επιπλεον σωληνωσεις φρενων, θελει να τα κανεις ολα αυτα να δουλεψουν σωστα και πανω απ'ολα θελει χωρο να τα τοποθετησεις. Τεσπα, το ρεζουμε ειναι οτι η Σουζουκι το ΝτιΑρ δεν το εκοψε, ειπε απλα ζμπουτσαμ η Ευρωπη, το πουλαω στους υπολοιπους και δεν εβαλε ουτε Εuro4 ουτε ΑΒS, γιατι πολυ απλα δεν εχει 2κυλινδρο παραλληλο μοτερ να βαλει στην παραγωγη,κατι επρεπε να κρατησει για την κατηγορια. Η Γιαμαχα βρηκε το CP2 στο ΜΤ07 και φυσικα παρατησε το 660. Η Καβασακι εχει τα μοτερ των ER6-Versys, η BMW τα αντιστοιχα 800-850 κτλ. Γιατι να αναλωθουνε να κυνηγανε τις προδιαγραφες σε αρχαια μοτερ? Μπορει οι αυστηροτερες προδιαγραφες να ηταν απλα το κερασακι στην τουρτα, αλλα εαν δεν ειχαν ερθει ακομη θα πουλαγαν (οσο κι εαν πουλαγαν) τα προαναφερομενα μοντελα. Αλλο 7500 για ικανο αντβε και αλλο 10000€.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
...και όλοι εμείς "ανακαλύψαμε" πόσο πολύτιμα είναι όλα αυτά τα παλιά μονοκύλινδρα -τάχα μου- σαπάκια!
 
Τελευταία επεξεργασία:

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Προσωπικά με τα μονοκυλινδρα έβγαλα την εφηβεία μου αλλά τα άφησα στα 25 μου..
Πες οι χαμηλές ταχύτητες έλλειψη δύναμης και αλόγων κραδασμοί αποτρεπτικοί για τα μεγάλα ταξίδια δεν φορτώνονται κι αν τα παραφορτωσεις πάνε εγιαμολα εγιαλεσα ..

Παρόλα αυτά μεγάλος μου έρωτας το XT το πεντεμα και ο παπαγάλος το 600,σάρι..
Στην δεύτερη εφηβεία πάλι τα ίδια θα πάρω !! :)
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
...και όλοι εμείς "ανακαλύψαμε" πόσο πολύτιμα είναι όλα αυτά τα παλιά μονοκύλινδρα -τάχα μου- σαπάκια!
Πιστευω οτι υπαρχει μια παγκοσμια ταση επιστροφης στο παλιο....ρετρο...κλασικο...κ οχι μονο στην Ελλαδα της κρισης !!!!
Μηπως γιατι καποιοι κουραστηκαν απο την υπερβολικη τεχνολογια ;;.....κ θελουν κατι απλο....ξεχωριστο...χωρις πολοπλοκα συστηματα...με ευκολη οσυντηρηση που μπορει να κανει ο ιδιος !!!!
Αρκετα φορτωνεται το μυαλο με αυτα που λαμβανουμε καθημερινα...δεν χρειαζεται επιπλεον αγχος κ κοπος για αυτα που μας κανουν χαρουμενους...μας ταξιδευουν....κ μας βγαζουν απο τη ρουτινα μας !!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μιας που αναφερόμαστε στα παλιά, άτονα, άψυχα μονοκύλινδρα του μεσαίου κυβισμού και των 45hp...

Θέλω να πάω μια βόλτα με ένα R100GS του '93 με 60 άλογα. Να δω αν θα μπορέσω να χειριστώ τη δύναμη που εξαπολύουν τα 1000 κυβικά του, αλλά κυρίως να απολαύσω τη βελούδινη κύληση που παράγεται από τους δυο αντικριστούς κυλίνδρους του. Να μου φύγει η απορία ρε παιδάκι μου...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μόδα είναι. Στην γραικία μας έπεισαν ότι χρειαζόμαστε φραπέ ρέισερς με θέση οδήγησης από τα βασανιστήρια του μεσαίωνα και φτιαγμένο με μεράκι και τροχάκι και οτιδήποτε παλιό πήγε στην μεταποίηση και οι τιμές στο ΛΟΛ και στο ομιτζί. Ο πιο μάγκας φραπαγωνιάρης βλέπει συνεργείο/σπίτι του 360 μέρες και τις υπόλοιπες πέντε σε μαζώξεις "ποιανού το πλάκι είναι μεγαλύτερο" γράφοντας και χίλια χιλιόμετρα τον χρόνο και αγγελία "πωλείται όνειρο-τιμή εφιάλτης". Αφού περνάνε καλά τα παιδιά καλά κάνουν, βέβαια. Αλλά η φάση δεν γίνεται για ξαλάφρωμα, εκτός αν εννοούμε την τσέπη του φραπαγωνιστή.

Στο θέμα μας. Τα μονοκύλινδρα τα κορόιδευα μιά ζωή. Αγόρασα ένα. Δικαιώθηκα που τα κορόιδευα μερικώς, έμεινα ολίγον χαζός μερικώς. Το μοτέρ είναι ΠΟΛΥ περιορισμένης λειτουργίας σε κλίμακα στροφών, για ΕΟ δεν είναι ό,τι καλύτερο, στον επαρχιακό πρέπει να χορεύεις κλακέτες αν είναι σφιχτός, φώτα μέτρια, φρένα μέτρια, γενικώς θέλει/έχει συμβιβασμούς που δεν υπάρχει λόγος να γίνονται. Και αυτό οδηγώντας ένα από τα πιο ήπια σε κραδασμό και ροπάτα μοτέρ, δεν ξέρω πόσο θα είχα φρικάρει με κάτι άλλο. Σε βολτάκι ΣΚ Αθήνα/Καλαμπάκα/Αθήνα δικάβαλος με κούρασε. Στο AdvOn το ίδιο, αλλά επειδή μπλέχτηκα σε περιπέτεια δεν μετάνιωσα που δεν πήρα το μεγάλο.

Η άλλη πλευρά λοιπόν, όντας πρώτη φορά οδηγός "ον-οφ", το χαμηλό βάρος, η δυνατότητα παραπάνω από διέλευσης σε χωματόδρομο, η θεσάρα οδήγησης που προσφέρει ορατότητα και χαλαρότητα στα γόνατα, αυτά είναι σοβαροί λόγοι να πάρει κάποιος ένα τέτοιο. Και για αυτό με την κουλαμάρα μου και την μηδενική μου εμπειρία, αποφάσισα ότι για χρήση "εκδρομικό χώμα" ήτοι κάμποση άσφαλτο να φτάσω και όχι μονοπάτια περιπατητικά, θέλω σοβαρό μοτέρ, φρένα, φώτα, την θεσάρα. Όσο πιο σφιχτό χώμα θέλει να μπει κανείς, τόσο πιο σημαντικό είναι το χαμηλό βάρος, οπότε το μονοκύλινδρο γίνεται μονόδρομος και μιά που καινούρια δεν υπάρχουν αναγκαστικά πας στο άτι του κολοκοτρώνη. Δεν είναι σοβαρή συζήτηση ακριβώς το "ποιά είναι η ακτίνα δράσης" γιατί η ακτίνα εξαρτάται από τον αναβάτη και το τερέν. Πάνε παντού, αναλόγως του ποιό κομμάτι του ταξιδιού θα συμβιβάσεις. Ο Μητσάκης με την σύζυγο και το φουντούνι 650 προ αμνημονεύτων γυρνούσε τα πάντα και τα κοάλα. Πήγε με παπί πέρυσι. Γενικώς αν το βάλεις στο μυαλό πας, ο Στέργιος με την βέσπα περνούσε από εκεί που κολλούσαν τα F800GS χωρίς να είναι το χέρι και ο εντουράς. Μονοσήμαντη απάντηση δεν έχει.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Μιας που αναφερόμαστε στα παλιά, άτονα, άψυχα μονοκύλινδρα του μεσαίου κυβισμού και των 45hp...

Θέλω να πάω μια βόλτα με ένα R1000GS του '93 με 60 άλογα. Να δω αν θα μπορέσω να χειριστώ τη δύναμη που εξαπολύουν τα 1000 κυβικά του, αλλά κυρίως να απολαύσω τη βελούδινη κύληση που παράγεται από τους δυο αντικρυστούς κυλίνδρους του. Να μου φύγει η απορία ρε παιδάκι μου...
Δεν μιλάμε για άψυχα ..ψυχή στα εργαλεία τα δίνει ο αναβάτης ουτε ατονα το πεντεμα πρώτη Δευτέρα Τρίτη στα καπάκια ήταν ..
Αλλά μη συγκρίνεις τα 1000αρια ακόμη και τα 800σαρια τα GS τότε ήταν πολύ μπροστά σε πολλά πράγματα από τα γιαπωνέζικα μονοκυλινδρα ..

Μιλάμε για εν έτη 2019 και τώρα πόσο χρήσιμα είναι για εναν 40αρη 50αρη παλιά μονοκυλινδρα για ταξιδακια αλλά και καθημερινή χρήση
.. μανιβέλα no way δεν θέλω να την ξαναδώ σε μηχανή(εκτός αν παίζει και μίζα)
Πανω από 120 παλεβεις με τον άνεμο με 0 μποφόρ..

Να τα πάρεις να τα σκαλιζεις να τα γυαλιζεις άντε και για κάνα καφε άνω Πόλη στην παραλία μια χαρά είναι ..για μένα


Για παραπάνω περί ορεξεως..
Κι αν δεν έχεις άλλες επιλογές από χρήματα για καινούργιο μηχανακι χει την φάση του να αναπαλαιώνεις....(όχι ότι δεν τα χώνεις πάλι)..

Όπως την φάση του εχει να βγάλεις και ένα τρόφι η να πας μια βόλτα και Μογγολία αν έχεις τον χρόνο ..
Η ακτίνα δράσης τους είναι όσο η ακτίνα του αναβατη τους όπως προαναφέρθηκε ..
Αλλά και με όλα τα μέσα έτσι δεν είναι ;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν μιλάμε για άψυχα ..ψυχή στα εργαλεία τα δίνει ο αναβάτης ουτε ατονα το πεντεμα πρώτη Δευτέρα Τρίτη στα καπάκια ήταν ..
Αλλά μη συγκρίνεις τα 1000αρια ακόμη και τα 800σαρια τα GS τότε ήταν πολύ μπροστά σε πολλά πράγματα από τα γιαπωνέζικα μονοκυλινδρα ..

Μιλάμε για εν έτη 2019 και τώρα πόσο χρήσιμα είναι για εναν 40αρη 50αρη παλιά μονοκυλινδρα για ταξιδακια αλλά και καθημερινή χρήση
.. μανιβέλα no way δεν θέλω να την ξαναδώ σε μηχανή(εκτός αν παίζει και μίζα)
Πανω από 120 παλεβεις με τον άνεμο με 0 μποφόρ..

Να τα πάρεις να τα σκαλιζεις να τα γυαλιζεις άντε και για κάνα καφε άνω Πόλη στην παραλία μια χαρά είναι ..


Για παραπάνω περί ορεξεως..
Κι αν δεν έχεις άλλες επιλογές έχει την φάση του να αναπαλαιώνεις....
Το άψυχα πήγαινε στην απουσία δύναμης...
Δε συγκρίνω συνολικά, συγκρίνω μεμονομένα στοιχεία γιατί αυτό γίνεται πάντα και από όλους όταν συγκρίνονται δυο μεγέθη (αρκεί να διαβάσεις το αντίστοιχο θέμα για τα διπλοτρικύλινδρα).
Προσωπικά δεν αφορίζω καμία κατηγορία, περισσότερα δικύλινδρα είχα παρά μονοκύλινδρα. Και τα μονοκύλινδρα απαραίτητα είναι.

Σε αυτό που λες για τα 120 και τον άνεμο... ο βασικότερος λόγος είναι τα κιλά που έχουν και τόσο αποδοκιμάζονται σε κάθε καινούριο δικύλινδρο. Ας έφτιαχναν ένα δικύλινδρο 160 κιλά να το δω πως θα πήγαινε με άνεμο 2 μποφόρ και πόσο μεγάλη ικανότητα φόρτωσης θα είχε.

Υπάρχει πολύς κόσμος εν έτη 2019 που ταξιδεύει στο πλανήτη με μονοκύλινδρα, απλά οι έχοντες πολυκύλινδρα μετά τα 140km έχετε πάθει azax (τα κάνει αόρατα). :)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κάποια στιγμή είχα ταυτόχρονα και ήμουν ευτυχισμένος αλλά δεν το ήξερα ο π@π@ρας:

ZZR 1100 (Tουμπανιασμένο) Αφού ζω ακόμα, πάλι καλά. Μηχανάρα και όχι τόσο δύσκολο στις κλειστες στροφές και ως τις 6500 - 7.000 στροφες. Μετά απογειωνόταν...

KLR 650 το καλύτερο all around on off για μένα. Δεν τον εκτιμούσα τον εργάτη μου τότε. Μέγα λάθος που το έδωσα. Είχα γυρίσει χωμάτινα πολλά βουνά και το έδωσα γιατί ήθελα καθαρόαιμο. Έκανε τα πάντα χωρίς να ζητάει τίποτα.

DT 200 R 3et
Αυτό κι αν μετάνιωσα που το έδωσα. Τέτοιο στρίψιμο δεν έχω ξανακάνει με κανένα ον οφ σε άσφαλτο. Και την ίδια ώρα ανέβαινα τα πιο δύσκολα μονοπάτια του Υμηττού με λάστιχα τύπου Σαχάρα! Είχα κάνει δικαβαλος 1500 km στην Κρήτη και άπειρες εκδρομές στην Ελλάδα. Έφυγε κι αυτό γιατί τα καθαρόαιμα ήταν και είναι ακριβά.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αν το ερώτημα του thread είναι αν τα μονοκύλινδρα μπορούν να τα κάνουν όλα... ναι μπορούν... όμως πόσο καλά και θα επιλέγαμε τελικά είναι άλλη ιστορία.

Σήμερα και αν μιλάμε για καινούριο, ο μόνος λόγος για να επιλέξει κάποιος ένα μονοκύλινδρο είναι το ΒΑΡΟΣ, σε όσα μηχανάκια υφίσταται όντως διαφορά και για όσους αναβάτες έχουΜΕ εκτιμήσει την παράμετρο αυτή ως σημαντική (τέτοιες περιπτώσεις είναι τα CRF250L, WR250, 690/701 και οχι πχ το XTZ660) με ότι συμβιβασμούς έχουν.

Αν μιλάμε για μτχ τότε μπαίνει το ΚΌΣΤΟΣ (και η απλότητα χρήσης που τις περισσότερες φορές είναι αλληλένδετα). Αν θέλω πχ να βάλω ανέξοδα και το χωμάτινο ταξίδι στη ζωή μου, μπορώ να το κάνω και με ένα απλό DR και μην έχω τα χρήματα για το καινούργιο Tenere ή ένα 1200gs (χαχαχα!).

Μια που επίσης τη χρήση τους ως commuters την έχουν πάρει (δυστυχώς) τα σκούτερ, είναι φυσικό οι νέες μονοκύλινδρες μοτο να μειώνονται συνεχώς.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μιας που αναφερόμαστε στα παλιά, άτονα, άψυχα μονοκύλινδρα του μεσαίου κυβισμού και των 45hp...

Θέλω να πάω μια βόλτα με ένα R1000GS του '93 με 60 άλογα. Να δω αν θα μπορέσω να χειριστώ τη δύναμη που εξαπολύουν τα 1000 κυβικά του, αλλά κυρίως να απολαύσω τη βελούδινη κύληση που παράγεται από τους δυο αντικρυστούς κυλίνδρους του. Να μου φύγει η απορία ρε παιδάκι μου...
Μαλλον....Τρολαρεις τους Μπεμβεδακηδες....η ειναι ιδεα μου ;;.....χαχα !!!!
 
Reactions: STF

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ένα video ρεζουμέ από εμένα:

Η χρηστικότητα των μονοκύλινδρων DualSport

Επική βιντεάρα για το αθάνατο klr650!

Συγκριτικό σύχρονων μεγάλων μονοκύλινδρων Dualsport

Mια ωδή στο χωμάτινο fe570 και την διακοπή του

To φαινόμενο wr250r

Troll Alert! Dr560 vs KTM... Για να πεθάνεις στο γέλιο! :p

Ο θάνατος των μονοκύλινδρων DualSport

Τελικά γιατί οδηγάμε ADV μοτοσυκλέτες?


Μια μελετημένη συλλογή - παρακαταθήκη, εξαιρετικά αφιερωμένη σε όσους χωμάτινους ξέρουν τι σημαίνει να μην έχεις πατήσει χώμα για πολύ καιρό, βλέποντας ατέλειωτα βίντεο στο youtube, ενώ βγάζεις πνιχτές κραυγές αρσενικού αιλουροειδούς σε ίστρο, το οποίο όμως αποτελεί το τελευταίο δείγμα του είδους του πριν την εξαφάνιση...

υ.γ. Και έχω και κοπέλα......

:crs:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο βασικότερος λόγος για την ύπαρξη του παρόντος θέματος είναι για να θυμηθούμε (μιας που οι περισσότεροι μάλλον με μονοκύλινδρο ξεκινήσαμε τη μοτοσυκλετιστική μας καριέρα) ότι μπορούμε να τα κάνουμε όλα μαζί τους εάν χρειαστεί.

Σε κάποιες περιπτώσεις έχουμε ζήσει υπέροχες στιγμές μαζί τους. Κάποιες άλλες φορές ζοριστήκαμε μαζί τους ή ακόμη-ακόμη αισθανθήκαμε πως πλέον "δεν φθάνει" για εμάς κι έτσι αρχίσαμε να σκεφτόμαστε την εξαγορά της άνεσης, της ταχύτητας, της μεταφορικής ικανότητας και φυσικά της τεχνολογικής εξέλιξης. Όλα αυτά μεταφράστηκαν σε κάποιο δικύλινδρο ή τρικύλινδρο και γιατί όχι ακόμη και σε κάποιο τετρακύλινδρο εργαλείο.

Το παρόν θέμα δεν θέλει να δείξει πως ένα μονοκύλινδρο μπορεί να είναι καλύτερο ως σύνολο απέναντι στο δικύλινδρο ή πολυκύλινδρο ανταγωνισμό αλλά πως έχει λόγο ύπαρξης ακόμη και σήμερα (ιδιαίτερα στη κατηγορία των On/Off).
Τα χρόνια της κρίσης -που ακόμα διανύουμε- το απέδειξαν αυτό. Όταν προσπαθήσαμε να συμμαζέψουμε και να νοικοκυρέψουμε τα έξοδα και τις υποχρεώσεις μας στερούμενοι πολλά και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να βιώσαμε και οριακές καταστάσεις (και είμαστε πολύ τυχεροί που μπορούμε ακόμη να μιλάμε για μοτοσυκλέτα).
Αν η μοτοσυκλέτα ήταν η φιλοσοφία μας ως κύριο μεταφορικό μέσο αλλά η οικονομική άνεση περιορισμένη, κάποιο μονοκύλινδρο μπήκε στη ζωή μας για να διατηρήσει την επαφή μας με το κόσμο των δίτροχων ζωντανή.

Μήπως η συχνότερη ανάγκη για χωμάτινες αποδράσεις δεν ήταν ένας οικονομικότερος τρόπος να απολαμβάνουμε μοτοσυκλέτισμό αντικαθιστώντας μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια, τα οποία συνήθως συνοδεύονταν και από έναν πλήθος "άλλων" εξόδων;
Και όταν οι χωμάτινες αποδράσεις άρχισαν να γίνονται ένα στοχευμένο χόμπυ η απαλλαγή βάρους και στρες (και όχι το οικονομικό) δεν ήταν αυτά για τα οποία έστρεψε η σκέψη μας στα μονοκύλινδρα (πάλι);

Και όταν "μπορούσαμε" σε πολλές περιπτώσεις η δεύτερη μηχανή μας δεν ήταν ένα μονοκύλινδρο;

Και όταν δεν "μπορούσαμε" και βρεθήκαμε ή μείναμε εξ΄ αρχής με ένα μονοκύλινδρο δεν είδαμε ότι μια χαρά τη βγάζουμε και με αυτό;

Εννοείτε πως όλα καλά και όμορφα με τα πολυκύλινδρα "εργαλεία". Αυτός άλλωστε είναι ο νόμος της εξέλιξης και της τεχνολογίας, τα πράγματα να γίνονται πιο όμορφα, πιο εύκολα και πιο απολαυστικά. Οι μοτοσυκλέτες δεν πρέπει να είναι "απέναντι" για κανέναν λόγο, πόσο μάλλον οι ίδιοι οι μοτοσυκλέτιστες. Τα μονοκύλινδρα όμως είναι εδώ και με τα λιγοστά τους πλεονεκτήματα θα μα μας χαρίζουν απίθανες στιγμές για να μας θυμίζουν ότι είναι απαραίτητο να υπάρχουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω παλι πιστευω οτι εχει να κανει ξεκαθαρα με τις ανάγκες και τα ενδιαφεροντα του καθενος. Πχ οταν εγω δεν μπορουσα για αλλο ειχα ενα δικυλινδρο 25ετων, το οποιο τωρα ειναι το δευτερο μου, αγορασμένο σε τιμη μισου μονοκυλινδρου... Δεν εχει καμια σημασια ο κυβισμος ή ο τυπος κινητηρα, αλλα η χρηση που θα του κανεις. Και οι μοτοσυκλετες εξελίσσονται. Καποτε πχ θερμαινομασταν με ξυλοσομπες. Τι σημαίνει αυτο, οτι τα κλιματιστικα και οι θερμοπομποι ειναι λουσα και φανφαρες;

Οσο για το r100gs που ανεφερες παραπανω, δεν βγηκε για να κοντραρει μονοκυλινδρα, αλλα τα αντιστοιχα δικυλινδρα μαστοδοντα των Ιαπωνεζων.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν μπορεί κάποιος να μου λύσει και την απορία, πέραν του οικονομικού το οποίο διόλου σνομπάρω, 195 κιλά το KLR650 "wet weight" λένε οι ιστοσελίδες, 205 το T700, αλλά το ένα είναι γαμάτο μάχιμο μονοκύλινδρο που σπέρνει πανικό στα trails και το άλλο μπουρούχα δικύλινδρη που μόλις δει τα δύσκολα κιοτάει αν δεν είσαι ο Χρήστος Σημύδας;
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Εγω παλι πιστευω οτι εχει να κανει ξεκαθαρα με τις ανάγκες και τα ενδιαφεροντα του καθενος. Πχ οταν εγω δεν μπορουσα για αλλο ειχα ενα δικυλινδρο 25ετων, το οποιο τωρα ειναι το δευτερο μου, αγορασμένο σε τιμη μισου μονοκυλινδρου... Δεν εχει καμια σημασια ο κυβισμος ή ο τυπος κινητηρα, αλλα η χρηση που θα του κανεις. Και οι μοτοσυκλετες εξελίσσονται. Καποτε πχ θερμαινομασταν με ξυλοσομπες. Τι σημαίνει αυτο, οτι τα κλιματιστικα και οι θερμοπομποι ειναι λουσα και φανφαρες;

Οσο για το r100gs που ανεφερες παραπανω, δεν βγηκε για να κοντραρει μονοκυλινδρα, αλλα τα αντιστοιχα δικυλινδρα μαστοδοντα των Ιαπωνεζων.
Αυτα γραφεις για το BMW....κ τρεχει ο γεροντας....να κανει like...!!!!
Τι να κοντραρει ;;;.....ουτε με κυαλι δεν εβλεπε τους ανταγωνιστες....χαχα !!!!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αν μπορεί κάποιος να μου λύσει και την απορία, πέραν του οικονομικού το οποίο διόλου σνομπάρω, 195 κιλά το KLR650 "wet weight" λένε οι ιστοσελίδες, 205 το T700, αλλά το ένα είναι γαμάτο μάχιμο μονοκύλινδρο που σπέρνει πανικό στα trails και το άλλο μπουρούχα δικύλινδρη που μόλις δει τα δύσκολα κιοτάει αν δεν είσαι ο Χρήστος Σημύδας;
Το κουλουρι....168 σκετο....186 γεματο !!!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο βασικότερος λόγος για την ύπαρξη του παρόντος θέματος είναι για να θυμηθούμε (μιας που οι περισσότεροι μάλλον με μονοκύλινδρο ξεκινήσαμε τη μοτοσυκλετιστική μας καριέρα) ότι μπορούμε να τα κάνουμε όλα μαζί τους εάν χρειαστεί.
.....

Και όταν δεν "μπορούσαμε" και βρεθήκαμε ή μείναμε εξ΄ αρχής με ένα μονοκύλινδρο δεν είδαμε ότι μια χαρά τη βγάζουμε και με αυτό;

...Τα μονοκύλινδρα όμως είναι εδώ και με τα λιγοστά τους πλεονεκτήματα θα μα μας χαρίζουν απίθανες στιγμές για να μας θυμίζουν ότι είναι απαραίτητο να υπάρχουν.
Σαν να λέμε ΟΚ και όταν δεν είχαμε γυναίκα στην εφηβεία, μιά χαρά την βγάζαμε και μόνοι, ο σκοπός της ευχαρίστησης ήταν πάντοτε επιτεύξιμος;

Το ερώτημα δεν είναι αν "χρειάζονται" αφού όλα "χρειάζονται" σε κάποιον πάντα απλά γιατί έτσι του αρέσει. Για μερικές χρήσεις απλά δεν υπάρχει κάτι άλλο.

Πέτρο η ίδια η Kawasaki σε διαψεύδει στην Αμερικάνικη σελίδα της και για τα παλιότερα κουλούρια άλλες ιστοσελίδες γράφουν το ίδιο βάρος. Άσχετο, αλλά το ότι το tengai του θείου μου το πέταξαν στον παλιατζή, αυτό το μηχανάκι ήθελα να το κρατήσω ρε γμτ.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Άσχετο, αλλά το ότι το tengai του θείου μου το πέταξαν στον παλιατζή, αυτό το μηχανάκι ήθελα να το κρατήσω ρε γμτ.
Καλά έκαναν , ήταν κακάσχημο


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom